*

Αποστολέας Θέμα: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...  (Αναγνώστηκε 1240 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
μπορεί κάποιος να μου πει αν ξέρει με ποια λογική οι απόφοιτοι του τμήματος ΤΕΙ Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας μπορούν να διοριστούν ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί στη Β/θμια στη κατογορία ΠΕ20;
τι πρόγραμμα σπουδών έχουν;και αν έχουν αμιγώς πληροφορικό πρόγραμμα, γιατί λέγονται τοπογράφοι;
δηλ. αν υπήρχε ειδικότητα Τοπογράφων (αν δεν υπάρχει ήδη) σε ένα ΕΠΑΛ, θα μπορούσαν και εκεί να διδάξουν; Μήπως μπορούν να διδάξουν και Γεωγραφία; μάλλον ναι, όπως θα δείτε παρακάτω.
μιλάμε ότι τα ελληνικά ΤΕΙ βγάζουν πανεπιστήμονες παιδιά. και επαναλαμβάνω δεν έχω διάθεση για κάποια μομφή σε οποιδ΄ποτε πτυχιούχο του τμήματος. στο κάτω κάτω μπορεί, αν το έφερνε η τύχη, να ήμουνα και γω ένας από αυτούς έτσι;

είναι από τα πολλά άξια απορίας της χώρας στην οποία ζούμε ή μου διαφεύγει κάτι;

σημείωση:παραθέτω ορισμό της Γεωπληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. παρατηρείτε κάτι;

Τα παρακάτω γίνονται με τη βοήθεια της Πληροφορικής. Το αντίθετο θα ήταν το περίεργο νομίζω. Και στο super market με τη βοήθεια της Πληροφορικής τιμολογούνε. να πάνε να διδάξουν Πληροφορική και αυτοί στα σχολεία;


Οι εφαρμογές της Γεωπληροφορικής αφορούν σε ένα ευρύ φάσμα θεματικών πεδίων έρευνας και πρακτικών εφαρμογών όπως:

·      Προστασία φυσικού περιβάλλοντος και φυσικής κληρονομιάς

·      Παγκόσμια κλιματική αλλαγή

·      Φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές

·      Διαχείριση περιβαλλοντικών κινδύνων

·      Διαχείριση υδατικών πόρων

·      Διαχείριση προστατευόμενων περιοχών και βιοποικιλότητας

·      Μεταβολές χρήσεων και κάλυψης γης

·     Χωρο-κοινωνικές ανισότητες και αποκλεισμός, φτώχεια, μετανάστευση, εγκληματικότητα, μειονότητες, υγεία

·      Προστασία και διαχείριση παραδοσιακών συνόλων και πολιτιστικής κληρονομιάς

·      Μελέτες τοπίου

·      Βιώσιμη αστική και περιφερειακή ανάπτυξη

·      Περιφερειακός, χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός

·      Αστική και περιφερειακή πολιτική

·      Ανάπτυξη και διαχείριση υπαίθρου

·      Καινοτομική και τεχνολογική ανάπτυξη

·      Τουριστική ανάπτυξη

·      Χωροθέτηση βιομηχανίας, εμπορίου, δημόσιων και ιδιωτικών υπηρεσιών

·      Δίκτυα μεταφορών και επικοινωνιών

·      Γεωπολιτικές σχέσεις, διασυνοριακές εντάσεις, διαχείριση κρίσεων

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:11:35 »

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 29, 2009, 10:46:48 μμ »
Φίλε μου τη χειρότερη ζημιά την έκανε το ΠΔ268/04, που χωρίς καμία αξιολόγηση, έβαλε όσα ΤΕΙ περιείχαν απλά τη λέξη "Πληροφορική" στον τίτλο τους. Τι και αν έγινε προσφυγή, 2-3φορές αναβλήθηκε και στο τέλος, έγινε νόμος και πάπαλα η προσφυγή. Για να βλέπουμε με πόσο "δημοκρατικούς" και "διαφανείς" κανόνες λειτουργεί το ίδιο το κράτος!

Παράθεση
β. Για τους υποψηφίους του κλάδου ΠΕ20-Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. απαιτείται πτυχίο ή δίπλωμα Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Επικοινωνιών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ή Διαχείρισης Πληροφοριών ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ή Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή Βιομηχανικής Πληροφορικής ή Αυτοματισμού ΤΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ισότιμος ή αντίστοιχος τίτλος σπουδών αντίστοιχων Τμημάτων Τ.Ε.Ι. της αλλοδαπής.

Με έντονα σημειώνω κάποια τμήματα που δεν θα έπρεπε να είναι καν στη λίστα... κάποιοι που είναι μέσα σε αυτά θα διαφωνήσουν και λογικό, μιας και ο καθένας το συμφέρον του θα κοιτάξει.

Υ.Γ. Πως και δεν άνοιξε κανένα τμήμα "Εφαρμογών Πληροφορικής στη Φυτική και Ζωική Παραγωγή", να βάλουν και αυτούς να διδάξουν Πληροφορική;

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 29, 2009, 10:50:32 μμ »
Να προσθέσω και αυτά;

β. Για τους υποψηφίους του κλάδου ΠΕ20-Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. απαιτείται πτυχίο ή δίπλωμα Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Επικοινωνιών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ή Διαχείρισης Πληροφοριών ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ή Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή Βιομηχανικής Πληροφορικής ή Αυτοματισμού ΤΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ισότιμος ή αντίστοιχος τίτλος σπουδών αντίστοιχων Τμημάτων Τ.Ε.Ι. της αλλοδαπής.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 29, 2009, 11:01:04 μμ »
Αναφέρεστε σε ένα θέμα που έχει χιλιοσυζητηθεί κι έχουν γίνει μεγάλες διαμάχες. Δεν ωφελούν σε τίποτα οι αναμοχλεύσεις αυτού. Μόνο κακό κάνουν

Το θέμα έχει κλείσει εδώ και καιρό με νόμο καλώς ή κακώς.. Καλό είναι να είμαστε ενωμένοι όλοι οι Πληροφορικοί για να αντιμετωπίσουμε τα κοινά προβλήματα και να σταματήσουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:11:35 »

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Απορία για την εγκύκλιο...χωρίς κακή διάθεση...
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 31, 2009, 02:07:15 μμ »
Συνάδελφε η παρατήρησή μου δεν αφορά, όπως προείπα, συναδέλφους.
αφορά την αντιμετώπιση της Παιδείας από την πολιτεία και τα κριτήρια και λογική που χρησιμοποιεί για να τη βελτιώσει.
απλά τέτοια αντιμετώπιση είναι για γέλια έτσι;είναι για να την διαφημίσουμε στην Ευρώπη να φτιάξουν και αυτοί εκπαίδευση βρε αδερφε!

αυτό το θέμα έθεσα, το οποίο είναι, θεωρώ, πολύ πιο σημαντικό από κοκορομαχίες και διαμάχες προσωπικές μεταξύ συναδέλφων, που έχουν τις ίδιες αγωνίες και προβλήματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.