0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
2ο θεμα: "Η/Υ στην εκπαιδευση.Μερικα σχολεια στο εξωτερικο εφαρμοζουν τη χρηση των Η/Υ απο τους μαθητες στην ταξη καταργώντας τα παραδοσιακα βιβλια,τετραδια,μολυβια. Πιστευετε οτι η χρηση αυτων βοηθαει στην ουσιαστικη βελτιωση του μορφωτικου επιπεδου των μαθητων;"
Παράθεση από: syrrahm στις Μαΐου 14, 2009, 03:22:29 pmΑυτό δεν ήταν;;;Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων 1986Έκθεση"Υποθέστε ότι με την επιτυχία σας στις εξετάσεις αναγκάζεστε, για το χρονικό διάστημα των σπουδών σας, να μετοικήσετε και να βρεθείτε μακριά από το οικείο περιβάλλον σας. Αν σας δινόταν η δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν κύκλο ανθρώπων, μέσα στον οποίο θα θέλατε να ζείτε, κυρίως τον εξωσπουδαστικό χρόνο σας, σε ποια κριτήρια θα βασίζατε την επιλογή των προσώπων που θα συγκροτούσαν το νέο περιβάλλον σας; Ας σημειωθεί ότι δεν ενδιαφέρει η περιγραφή συγκεκριμένων ανθρώπινων τύπων, αλλά η διατύπωση και η αιτιολόγηση των αρχών επιλογής, καθώς και η σύνθεση των χαρακτηριστικών που θα έπρεπε, κατά την άποψή σας, να συγκεντρώνει αυτός ο μικρόκοσμος, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνικής ζωής σας πέρα από το στενό πλαίσιο των σπουδών σας".Είσαι καταπληκτικός! Πού το βρήκες! Ήταν θέμα εντελώς αντι-ΣΟΣ! Δεν ξέρω, δεν είναι πολύ δύσκολο θέμα για εκείνη την εποχή, όταν δεν υπήρχε συγκεκριμένος αριθμός λέξεων και συνήθως έπρεπε να γράψεις τουλάχιστον 4-5 σελίδες για να πάρεις ένα βαθμό 16+; Πόσο μπορείς να αναπτύξεις ένα τέτοιο θέμα; Τότε έδωσες;
Αυτό δεν ήταν;;;Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων 1986Έκθεση"Υποθέστε ότι με την επιτυχία σας στις εξετάσεις αναγκάζεστε, για το χρονικό διάστημα των σπουδών σας, να μετοικήσετε και να βρεθείτε μακριά από το οικείο περιβάλλον σας. Αν σας δινόταν η δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν κύκλο ανθρώπων, μέσα στον οποίο θα θέλατε να ζείτε, κυρίως τον εξωσπουδαστικό χρόνο σας, σε ποια κριτήρια θα βασίζατε την επιλογή των προσώπων που θα συγκροτούσαν το νέο περιβάλλον σας; Ας σημειωθεί ότι δεν ενδιαφέρει η περιγραφή συγκεκριμένων ανθρώπινων τύπων, αλλά η διατύπωση και η αιτιολόγηση των αρχών επιλογής, καθώς και η σύνθεση των χαρακτηριστικών που θα έπρεπε, κατά την άποψή σας, να συγκεντρώνει αυτός ο μικρόκοσμος, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνικής ζωής σας πέρα από το στενό πλαίσιο των σπουδών σας".
Καλέ τι ερώτημα ήταν αυτό; Ποιο δύσκολο δεν μπορούσαν να βάλουν; Έχω μάθημα και δεν προλαβαίνω να το σκεφτώ αλλά ειλικρινά βρίσκομαι σε αμηχανία Ζήτημα να την έχουν απαντήσει 10 μαθητες σε όλη την Ελλάδα! Δείτε την: Να αναγνωρίσετε τη σύνταξη και να την τρέψετε στο αντίθετο της:«Η μάχη του ανθρώπου δεν θα χαθεί ενόσω θα υπάρχει καταφυγή του Λόγου, το βιβλίο».
Η συνταξη ειναι παθητικη και νομιζω στην ενεργητικη παει καπως ετσι: ο ανθρωπος δε θα χασει τη μαχη ενόσω θα τπαρχει καταφυγη του Λογου, το βιβλιο. Δε ξερω μια πρωτη εντυπωση ειναι αυτη,εσεις τι γνωμη εχετε?
Παράθεση από: γιωτακι στις Μαΐου 15, 2009, 12:02:06 pmΗ συνταξη ειναι παθητικη και νομιζω στην ενεργητικη παει καπως ετσι: ο ανθρωπος δε θα χασει τη μαχη ενόσω θα τπαρχει καταφυγη του Λογου, το βιβλιο. Δε ξερω μια πρωτη εντυπωση ειναι αυτη,εσεις τι γνωμη εχετε?κ εγω κατι παρομοιο νομιζω. η συνταξη ειναι παθητικη κ στις 2 προτασεις. αρα εχουμε κ λεμε:ο ανθρωπος δεν θα χασει τη μαχη ενοσω θα καταφευγει στο Λόγο, στο βιβλιο. νομιζω οτι αφου ειναι 2 προτασεις πρεπει να γινει κ στις 2 προτασεις αλλαγη.