*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955159 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2506 στις: Αύγουστος 29, 2016, 12:44:41 πμ »
Έχεις δίκιο theodora7 ότι θα μπορούσε να ήταν το συμπέρασμα στην συγκεκριμένη παράγραφο στην αρχή.. δεν το είχα παρατηρήσει! Θα τους λέω αν δεν καταλήγουμε σε ειδικό συμπέρασμα στο τέλος αλλά πάλι σε ειδική περίπτωση να σκεφτούν μήπως δεν έχουμε παραγωγικό συλλογισμό και να ψάξουν το συμπέρασμα στην αρχή. Και δική μου προσωπική εκτίμηση είναι ότι δεν θα ξαναβάλουν συλλογισμό που δεν θα είναι ξεκάθαρο τι είδους είναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:24:23 »

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2507 στις: Αύγουστος 29, 2016, 09:03:52 πμ »
Kατά τη γνώμη μου,ξέχνα το ''σύμπέρασμα'' και ξεμπέρδεψες.Ξεκινάμε με το γενικό και ακολουθεί μια ''επεξήγηση".,''συγκεκριμενοποίηση" ειδικότερη.Με άλλα λόγια,όλο το ζουμί βρίσκεται στην αρχή.Φανερώνεται... και μετα στηρίζεται με ειδικότερου τύπου επιχειρήματα.Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2508 στις: Αύγουστος 29, 2016, 09:39:24 πμ »
Μάρθα μου κατανοητό αυτό που λες απλά δεν μπορώ να χωνέψω πώς μπορούμε να ζητάμε συλλογισμό σε μια παράγραφο που δεν έχει συμπέρασμα (ασχέτως θέσης). Δεν καταργούμε έτσι την έννοια του συλλογισμού που είναι η εξαγωγή ενός συμπεράσματος από προκείμενες που διέπονται από λογική σχέση;

Αποσυνδεδεμένος martha.fa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2509 στις: Αύγουστος 29, 2016, 09:52:48 πμ »
Μάρθα μου κατανοητό αυτό που λες απλά δεν μπορώ να χωνέψω πώς μπορούμε να ζητάμε συλλογισμό σε μια παράγραφο που δεν έχει συμπέρασμα (ασχέτως θέσης). Δεν καταργούμε έτσι την έννοια του συλλογισμού που είναι η εξαγωγή ενός συμπεράσματος από προκείμενες που διέπονται από λογική σχέση;
Βάλια μου..τώρα πιάσαμε την ουσία!Σε αυτό ακριβώς που λες έγκειται η διαφορά μεταξύ παραγωγικού και επαγωγικού συλλογισμου.Αν ,λοπόν,πρεπει οπωσδήποτε  να χρησιμοποιησουμε τη λέξη ''συμπερασμα",θα λεγαμε αυτο που ειπε προηγουμενως κ η αλλη συναδελφος.Στον παραγωγικο..προηγείται,κ στον επαγωγικο έπεται.Βοήθησα ή σε μπέρδεψα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:24:23 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2510 στις: Αύγουστος 29, 2016, 10:10:07 πμ »
Το ζήτημα που με απασχολεί είναι διαφορετικό. 'Εχω συναντήσει το συμπέρασμα στην αρχή σε αρκετά παραδείγματα συλλογισμών. Όμως άλλα βοηθήματα νοητά μετέφεραν το συμπέρασμα στο τέλος και είπαν πως έχουμε επαγωγή και άλλοι(συμφωνώ μ αυτούς διότι ο συγγραφέας τοποθετεί όπως θέλει το συμπέρασμα) το άφησαν ως έχει και το θεώρησαν παραγωγή.Τί πιστεύετε;Δεν νομίζω πως είναι ορθό να μεταφέρουμε το συμπέρασμα εμείς, αν απαντά στην αρχή. Το δεχόμαστε ως έχει. Ορθώς πράττω; Ρώτησα καθηγητές, φροντιστήρια και άκρη.... :-\ :o Αναφέρομαι σε γενικό συμπέρασμα σε σχέση με τις προκείμενες βέβαια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2016, 10:12:58 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος valia87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2511 στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 10:45:13 μμ »
theodora7 έχω καταλάβει τελικά ότι στο ερώτημά σου δεν υπάρχει μια απάντηση..έχει καταντήσει υποκειμενικό! Έχει να κάνει μάλλον με το πώς αντιλαμβάνεται ο κάθε καθηγητής το ζήτημα, καθώς σαφής οδηγία στο σχολικό βιβλίο δεν υπάρχει. Εγώ π.χ. θεωρώ από την στιγμή που με ρωτάνε το είδος συλλογισμού ως προς την συλλογιστική πορεία άρα την μετάβαση από τις προκείμενες σε ένα συμπέρασμα ότι πρέπει να βάλω το συμπέρασμα στην "σωστή" του θέση. Επαναλαμβάνω με πριν ότι σε πολλούς συλλογισμούς παραγωγικούς δεν βλέπω να καταλήγουν οι παράγραφοι σε κάποιο ειδικό συμπέρασμα. Σε αυτές τις περιπτώσεις εγώ προσωπικά τους λέω να βρουν το συμπέρασμα στην αρχή και να θεωρήσουμε ότι έχουμε επαγωγή. Δεν στο λέω με σιγουριά, αλλά πώς το αντιλαμβάνομαι εγώ. 

Αποσυνδεδεμένος HOPE77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2512 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 08:30:02 πμ »
Συνάδελφοι καλημέρα και καλή σχολική χρονιά.Φετος θα ασχοληθω σε ιδιαίτερα με 'εκθεση γ΄λυκείου και ενώ εχω επαφή με το αντικείμενο νιώθω καπως ανασφαλής.Θα ήθελα να σας ρωτήσω:Εσεις τελειώνετε πρώτα όλη τη θεωρία κ μετά πηγαίνετε στα θέματα.Έτσι μου προτεινε φιλη που έχει μεγαλη εμπειρια στην Έκθεση.Αυτο δεν θα πάρει πολύ καιρο;Στο μεταξύ μονο ασκήσεις θεωριας κανουμε,καθόλου θέματα;
Το αλλο που θελω να ρωτήσω ειναι αν χρησιμοποιειται το βιβλιο του οργανισμού.Η ίδια μου ειπε ελάχιστα και μονο καποια κειμενα επιλέγει.
 Το έχω διδάξει το αντικειμενο αλλά ο μαθητής που ηταν και καλός (για να κανουμε λιγες ώρες προφανώς)μου ζήτησε μονο κριτήρια να κανουμε στα αλλα καλυπτόταν απο το σχολειο,Έτσι δε διδαξα αναλύτικα θεωρια(την ειχαν ηδη κάνει στο σχολείο) ,μονο την εξέταζα μεσω των κριτηρίων.
Ενώ μου αρέσει πολύ το μάθημα της Εκθεσης,δεν εχω βρει ακομα καλά τα πατήματα μου.Ισως γιατι ασχολούμε περισσότερο με Αρχαία -Λατινικά

Αποσυνδεδεμένος athanasia789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2513 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 12:56:22 μμ »
Καλησπέρα! Κι εγω αναλαμβάνω πρώτη φορα. Θα σου πω τι θα εφαρμόσω εγώ. Μιλάμε πάντα για συνεχόμενο δίωρο. 1 ώρα θεωρία και ασκήσεις πάνω στη θεωρία και την επόμενη ώρα θέμα και κριτήριο. Το θεωρώ πιο ενδιαφέρον από ένα συνεχόμενο δίωρο θεωρίας με ασκήσεις.. βέβαια όπως βολεύεται ο καθένας..

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2514 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 04:23:41 μμ »
theodora7 έχω καταλάβει τελικά ότι στο ερώτημά σου δεν υπάρχει μια απάντηση..έχει καταντήσει υποκειμενικό! Έχει να κάνει μάλλον με το πώς αντιλαμβάνεται ο κάθε καθηγητής το ζήτημα, καθώς σαφής οδηγία στο σχολικό βιβλίο δεν υπάρχει. Εγώ π.χ. θεωρώ από την στιγμή που με ρωτάνε το είδος συλλογισμού ως προς την συλλογιστική πορεία άρα την μετάβαση από τις προκείμενες σε ένα συμπέρασμα ότι πρέπει να βάλω το συμπέρασμα στην "σωστή" του θέση. Επαναλαμβάνω με πριν ότι σε πολλούς συλλογισμούς παραγωγικούς δεν βλέπω να καταλήγουν οι παράγραφοι σε κάποιο ειδικό συμπέρασμα. Σε αυτές τις περιπτώσεις εγώ προσωπικά τους λέω να βρουν το συμπέρασμα στην αρχή και να θεωρήσουμε ότι έχουμε επαγωγή. Δεν στο λέω με σιγουριά, αλλά πώς το αντιλαμβάνομαι εγώ.
Η αλήθεια είναι πως το έχω ψάξει αλλά ήθελα και άλλες γνώμες. Νομίζω το πιο ορθό είναι να μην μετακινηθεί το συμπέρασμα, ακόμα και αν είναι στην αρχή. Άλλωστε εκεί το τοποθέτησε ο συγγραφέας, γιατί εμείς και με ποιά ιδιότητα να το μεταφέρουμε;
Αυτή είναι η δική μου γνώμη. Άλλωστε και στην περίληψη δεν επιτρέπεται να αλλάξουμε τη δομή και σειρά του κειμένου ως προς το νόημα.Δεν είναι δικό μας κείμενο. Οφείλουμε να σεβόμαστε το συγγραφέα όπως και αν εκφράζεται.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2515 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:04:57 πμ »
Συνάδελφοι καλημέρα! Τι εννοείται με το ερώτημα "ποιοι είναι οι τρόποι οργάνωσης των ιδεών σε μία παράγραφο;"

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2516 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:42:03 πμ »
Αφού δεν γράφει ξεκάθαρα:τρόπος ανάπτυξης παραγράφου,μάλλον είναι η δομή της παραγράφου. :o
Πάντως μια ακόμη γνώμη δεν βλάπτει.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:45:01 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2517 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:58:31 πμ »
Έχει ήδη προηγηθεί ερώτημα σχετικά με τα δομικά στοιχεία της παραγράφου, οπότε κι εγώ αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για τρόπο ανάπτυξης. Πάντως, δεν έχω ξαναδεί αυτή τη μορφή ερώτησης. Σ'  ευχαριστώ πολυ!

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2518 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:05:31 μμ »
Συνάδελφοι καλημέρα! Τι εννοείται με το ερώτημα "ποιοι είναι οι τρόποι οργάνωσης των ιδεών σε μία παράγραφο;"

Νομίζω έχει να κάνει με το είδος της συλλογιστικής πορείας ...Παραγωγή, Επαγωγή, Αναλογία

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2519 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:05:49 μμ »
Καλημέρα! Κορίτσια, νομίζω πως ζητάει τη μορφή της συλλογιστικής πορείας, δηλ. παραγωγική, επαγωγική ή αναλογική. Η δομή δεν έχει να κάνει με τις ιδέες αλλά με το περιεχόμενο. Κάθε παράγραφος έχει θεμετική πρόταση, λεπτομέρειες και ας πούμε κατακλείδα. Οι ιδέες όμως είναι η συλλογιστική.
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».
Βολταίρος

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158547
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.