*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 958060 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2856 στις: Ιούνιος 09, 2018, 11:48:19 πμ »
Δηλδ, το κείμενο του Μαρωνίτη (αν και πολύ ενδιαφέρον) πιστεύετε δε δυσκόλεψε τα παιδιά; Θεωρώ ότι ήταν αρκετά απαιτητικό για περίληψη και υπήρχε κίνδυνος να συμπεριλάβουν λεπτομέρειες που δε χρειάζονται.Όπως και διαπιστώσαμε χθες στο εξεταστικό.
Επίσης, η διατύπωση του Β4β σε σχέση με τις αναμενόμενες απαντήσεις, ίσως ήταν λίγο ασαφής.
Και από τα ζητούμενα της έκθεσης, το α μπορεί να μπέρδεψε λιγάκι τα παιδιά.
Οι υπόλοιπες ασκήσεις, θεωρώ ότι ήταν πολύ σαφείς και κατανοητές.
Καλή επιτυχία να έχουνε όλα τα παιδάκια! Σε αντίθεση με την άποψη των γονιών και των φροντιστηρίων, δεν έρχεται και το τέλος του κόσμου με τις πανελλήνιες.  :)
P.S. Τα θέματα δε μου φάνηκαν ότι βγήκαν στο πόδι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:11:35 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2857 στις: Ιούνιος 09, 2018, 12:05:18 μμ »
Τα θέματα ήταν βατα, είχαν διδαχθει και ήταν απλά και στα πλαίσια της λογικής. Δεν ήταν καθόλου απαιτητικά. Ελεος πια!!! Δηλαδή τί να ζητήσουν; Αν έχει καλή μέρα; Ή μήπως τίποτα; Όσοι διαβαζαν όλο το χρόνο μια χαρά πήγαν.
Και εν κατακλείδι: να ζητούσαν Μεσσιανισμο και θέαση του φαινομένου από πλευράς εκπαίδευσης και κοινωνίας,  καλύτερα θα ήταν; Αντε πια μεσημεριατικα!!! Όλο υπερβολές διαβάζω. Να αρχίσουν να διαβάζουν και κανένα δοκίμιο τα καμαρια μας. Δεν θα παθουν τίποτα. Στο καφεδάκι πως είναι πρώτοι. Όχι όλοι βέβαια. Το τονίζω για να μην παρεξηγηθώ. Διότι φιλόλογοι δίχως ανταπαντηση δεν γεννήθηκαν ακόμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2018, 12:12:17 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Συνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2858 στις: Ιούνιος 09, 2018, 12:48:23 μμ »
Ο καθένας έχει τη γνώμη του και την εκφράζει, ελεύθερα εδώ μέσα. Προσωπικά μετέφερα επιπλέον μια εμπειρία.
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω την τόση ένταση και ειρωνεία... Οι γενικεύσεις και η υποτιμητική αντιμετώπιση των μαθητών σε καμία περίπτωση δεν βοηθούν και δεν τιμούν κανέναν, πόσο μάλλον τους δασκάλους τους.
Η παιδεία και ο σεβασμός ξεκινούν από όσους (θέλουν να λένε ότι) υπηρετούν στην εκπαίδευση (δημόσια/ιδιωτική).
 :)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2859 στις: Ιούνιος 09, 2018, 01:00:39 μμ »
Κι εγώ συμφωνώ με tiel, με βάση την εμπειρία μου από τα εξεταστικά κέντρα. Νομίζουμε ότι η παραγωγή λόγου θα είναι εύκολη, αλλά αυτό ισχύει για τους πολύ καλούς μαθητές, επιτρέψτε μου να πω. Και για τα θέματα του 2016 (την Φιλία) αν θυμάστε, όλοι έλεγαν, τι εύκολα και γελοία θέματα! Στην πράξη όμως, τα περισσότερα γραπτά ήταν απλώς μέτρια, η ανάπτυξη ανεπαρκής. Π.χ. εστίαζαν στο ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν ευνοούν την φιλία, αλλά δεν παρουσίαζαν και την άλλη πλευρά. Εγώ αναμένω ότι τα γραπτά θα είναι στην πλειοψηφία τους μέτρια... Μακάρι οι μαθητές να μας διαψεύσουν θετικά!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:11:35 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2860 στις: Ιούνιος 09, 2018, 02:04:37 μμ »
Μια από τις αρχές που διδασκομαστε ως εκπαιδευτικοί είναι να μην υποτιμουμε τα παιδιά. Αυτό λειτουργεί ως αυτοεκπληρουμενη προφητεία και δεν επιδρα θετικά. Αντιθέτως πρέπει να περιμένουμε το καλύτερο. Αυτό πρέπει και να μεταδιδουμε. Επιπροσθετως, θεωρώ την ενασχόληση με δοκίμια και περαιτέρω ανάγνωση απαραίτητη εφόσον υπάρχουν στόχοι.Αν όχι υπάρχει και ο καφές. Δεν είναι κακό. Κοινωνικοποιηση είναι.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2861 στις: Ιούνιος 09, 2018, 07:10:34 μμ »
Συμφωνώ με την tiel.
Δεν βρίσκω κι εγώ τον λόγο να υπάρχει αυτή η ενταση και ο εκνευρισμός όταν απλά διατυπώνουμε την απόψή μας. Θεωρητικά διδάσκουμε τον διάλογο...δεν υπάρχει λόγος να είμαστε αδιάλλακτοι. Και αυτό το λέω για την συνάδελφο theodora7 η οποία απλά θέλει να περάσει η δική της άποψη οτι τα θέματα ηταν βατα και όχι απαιτητικά. Δεκτή και σεβαστή η άποψή σου. Όμως έχουμε κι εμείς αποψη. Την οποία οφείλεις να σέβεσαι.

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2862 στις: Ιούνιος 09, 2018, 08:27:00 μμ »
Καλησπέρα
εμενα ο ένας μαθητης μου στο α ζητούμενο έγραψε μια παράγραφο τον εκπαιδευτικό ρόλο και στην άλλη το παιδευτικο.. θεωρείτε ότι είναι λάθος κι επ ρεπε να γίνουν 2 παράγραφοι για τον παιδευτική ρολο;
Εγώ το θεώρησα σωστό αυτό που εκανε απο τη στιγμή που το έθετε στο πρώτο ερώτημα..

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2863 στις: Ιούνιος 09, 2018, 10:16:28 μμ »
Φυσικά και κάθε άποψη σεβαστή. Δεν τίθεται θέμα συνάδελφοι. Απλά αυτή είναι η άποψή μου. Τώρα αν την υπερασπιστηκα σθεναρα αυτό οφείλεται στο χαρακτήρα μου. Δεν έχω θέμα. Απλά αυτό πιστεύω.  Ελπίζω όλα τα παιδιά να πάνε καλά. Και φυσικά έχουν ακόμα δρόμο.  :)
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2864 στις: Ιούνιος 09, 2018, 11:42:28 μμ »
Η ανάρτηση μου δεν αναφεροταν σε αυτα που εγραψες theodorα! εξέφρασα μια απορία μου  για ένα μαθητή μου κι επειδή η έκθεση είναι υποκειμενικό μάθημα ηθελα την άποψή σας!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2865 στις: Ιούνιος 10, 2018, 10:25:45 μμ »
Παράθεση
Εγώ θεωρώ πως τα θέματα είναι πιο "κοντά" στους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης και κάπως πιο "μακριά" από τους υπόλοιπους.

Greedo, ναι, έχεις δίκιο. Οι μαθητές της θεωρητικής μπορεί να έγραψαν και κάτι από τις σημειώσεις των Αρχαίων, π.χ. από την 20ή ενότητα των Πολιτικών. 

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2866 στις: Ιούνιος 11, 2018, 08:16:51 πμ »
Η ανάρτηση μου δεν αναφεροταν σε αυτα που εγραψες theodorα! εξέφρασα μια απορία μου  για ένα μαθητή μου κι επειδή η έκθεση είναι υποκειμενικό μάθημα ηθελα την άποψή σας!
Καλημέρα, φυσικά και δεν απαντούσα σ' εσένα. Αν είναι δυνατόν!!! Όσον αφορά όμως την απορία που θέτεις, συμφωνώ απόλυτα και θεωρώ ότι ήταν εφικτό να συμπυκνωθεί- για το α ζητούμενο αναφέρομαι- σε μια παράγραφο για το μεν και σε μια παράγραφο για το δε,  ο παιδευτικός και ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας.  Βέβαια με επιφύλαξη το λέω διότι, αν γράψουμε στο β ζητούμενο 4 τρόπους και άρα 4 παραγράφους, αναρωτιέμαι για την ισομέρεια.  ??? ??? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2018, 08:19:56 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2867 στις: Ιούνιος 11, 2018, 08:58:39 πμ »
Γιατί 4 παραγράφους Για 4ο β ζητούμενο? Εγώ τους λε ω να κανουν 2 κ 2 με μια μεταβατική  και εινα με σα στο οριο ..αν δεν τους βγαίνουν οι λέξεις Τότε τους λεω να κάνουν 3.. εσείς ποσες παραγράφους τους λέτε?

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2868 στις: Ιούνιος 11, 2018, 03:10:21 μμ »
Η 4 παραγράφους και 4 επιχειρήματα, δηλαδή ένα στην κάθε παράγραφο ή 3 και δύο αντίστοιχα στην κάθε παράγραφο.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2869 στις: Ιούνιος 29, 2018, 11:00:42 μμ »
καλησπέρα σας!
Ποια δομή λέτε στους μαθητές σας να ακολουθήσουνν εκθεση?
 πόσες ιδέες να γραφ ουν για κάθε ζητούμενο και πως να τις δομουν

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 381

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.