*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049154 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #700 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 10:41:51 am »
κάθε επιχείρημα είναι συλλογισμός.

κάθε συλλογισμός δεν είναι επιχείρημα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:41:37 »

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #701 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 11:51:10 am »
Ευχαριστώ!
Έχω καταλήξει στο ότι επιχείρημα είναι ένα διατεταγμένο σύνολο προτάσεων απ΄τις οποίοιες συνάγεται ένα συμπέρασμα (άρα ουσιαστικά μιλάμε για μία σειρά από προτάσεις), ενώ συλλογισμός είναι η διαδικασία κλιμάκωσης των προτάσεων για να φτάσουμε στο συμπέρασμα (αφορά δηλαδή τη διανοητική πορεία συναγωγής του συμπεράσματος).

Αν είμαι λάθος διορθώστε με!

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #702 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 09:51:36 pm »
Στα ιδιαίτερα σας στην έκθεση προτείνετε στα παιδιά να αγοράσουν κάποιο βιβλία με θέματα, δοκίμια, σχεδιαγράμματα κτλ.; Όταν ήμουν εγώ μαθήτρια θυμάμαι ο καθηγητής της έκθεσης με είχε βάλει να αγοράσω ένα λεξικό εννοιών και κάποια βιβλία με έννοιες και σχεδιαγράμματα που χρησιμοποιούσαν στις δέσμες.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #703 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 10:13:42 pm »
Προτείνω : 30 κριτήρια αξιολόγησης για τη γ'Λυκείου.Δ.Λούλος.Εκδόσεις ΖΗΤΗ.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:41:37 »

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #704 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 10:39:22 pm »
Προτείνω : 30 κριτήρια αξιολόγησης για τη γ'Λυκείου.Δ.Λούλος.Εκδόσεις ΖΗΤΗ.

Το συγκεκριμένο το έχω και βγάζω φωτοτυπίες κάποια σχεδιαγράμματα.Ωστόσο δεν ξέρω αν προσφέρεται για να πω σε μαθητή να το αγοράσει. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάτι που να έχει σχεδιαγράμματα πιο αναλυτικα. Ουσιαστικά εννοώ να περιλαμβάνει αναλυμένες;θεματικές ενότητες μέσα και κάποιο σχεδιάγραμμα. Έψαξα στα βιβλιοπωλεία αλλά δεν βρήκα κάτι!

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #705 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 10:43:42 pm »
Συνήθως στο ιδιαίτερο ό,τι χρειάζονται τους το βγάζω εγώ φωτιτυπία. Δε θέλω να επιβαρύνω τους γονείς με επιπλέον έξοδα, τόσα χρήματα μου δίνουν. Αν θέλουν να αγοράσουν κάτι τους προτείνω τους 2 πρώτους τόμους του "Πειστικού λόγου", αλλά σπάνια το δουλεύουμε μαζί. Το έχουν περισσότερο για προσωπική τους χρήση. Μαζί κάνουμε κείμενα που επιλέγω και τους φωτοτυπώ εγώ.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #706 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2010, 08:01:08 pm »
Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για την έκθεση. Οι παράγραφοι τι έκταση πρέπει να έχουν περίπου; 7-10 γραμμές; Επίσης, πρόλογος κι επίλογος είναι μικρότερες παράγραφοι; Οι μεταβατικές γύρω στις 4-5 σειρές;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #707 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2010, 12:03:56 am »
Συνάδελφοι, θα ήθελα τη βοήθειά σας..

Ποιος είναι ο τρόπος και τα μέσα πειθούς που χρησιμοποιεί ο συντάκτης στο ακόλουθο κείμενο;Στο πλαίσιο των κοινωνιών της υπεραφθονίας ιδιαίτερα οδυνηρές είναι οι ψυχολογικές συνέπειες για τον άνθρωπο. Η κατανάλωση γίνεται αυτοσκοπός, με άλλα λόγια ο άνθρωπος ζει για να καταναλώνει. Η αληθινή ευχαρίστηση της χρήσης παίρνει δευτερεύουσα θέση σε σύγκριση με την ίδια την πράξη της αγοράς του καινούργιου και μοντέρνου. Αποσκοπώντας στα υλικά αγαθά ο άνθρωπος απευαισθητοποιείται, ενώ μέσω της υπερεντατικοποίησης της εργασίας αναζητά το μέγιστο κέρδος, οπότε ο ελεύθερος χρόνος συρρικνώνεται και η πηγαία απόλαυση εξανεμίζεται. Η κορυφαία αγωνία σήμερα είναι η απόκτηση και διατήρηση των υλικών αγαθών, οδηγώντας σε άτομα που δεν είναι σε θέση να αποκτήσουν τον υλικό πλούτο στην απογοήτευση, στα συναισθήματα μειονεξίας, στο άγχος, στη νεύρωση και στην ψυχολογική φθορά. Σε αυτές τις συνθήκες υποδούλωσης στα αγαθά, ο σύγχρονος άνθρωπος αδυνατεί να βιώσει την πραγματική ευτυχία.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #708 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2010, 02:23:42 pm »
επίκληση στη λογική
μέσα πειθούς: επιχειρήματα

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #709 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2010, 02:27:41 pm »
βασικά χρησιμοποιεί και περιστατικά από την καθημερινή ζωή , που αποτελούν τεκμήρια!!

Ας πει όμως και τη γνώμη του κάποιος περισσότερο έμπειρος

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #710 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2010, 02:59:22 pm »
επίκληση στη λογική
μέσα πειθούς: επιχειρήματα
Αυτό.

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #711 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2010, 10:51:38 am »
Υπάρχει και επίκληση στο συναίσθημα. Λέξεις συναισθηματικά φορτισμένες και μεταφορικές: οδυνηρές, εξανεμίζεται.Εντούτοις κυρίαρχη είναι η επίκληση στη λογική με τη χρήση επιχειρημάτων.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #712 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 12:01:55 am »
Ευχαριστώ θερμά για τις απαντήσεις όλων σας!
Κι εγώ επίκληση στη λογική τους είπα, αλλά γιατί να μην είναι η επίκληση στο συναίσθημα ο κυρίαρχος τρόπος πειθούς; Έχεις πολλές συναισθηματικά φορτισμένες λέξεις. Γενικά, το απόσπασμα αναφέρεται και σε ψυχολογικές συνέπειες.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #713 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 03:20:51 pm »
Η βαθμολόγηση της περίληψης γίνεται σύμφωνα με τα κάτωθι:
Το περιεχόμενο της περίληψης (0-12 μονάδες)
Θετικά στοιχεία θεωρούνται:
1)   Η σύλληψη του νοηματικού κέντρου του κειμένου.
2)   Η επιλογή των σημαντικών ιδεών-πληροφοριών του κειμένου.
3)   Η πληρότητα κατανόησης του κειμένου.
Αντίστοιχα, αδυναμίες στο περιεχόμενο θεωρούνται:
•   Αδυναμία κατανόησης ή απόκλιση από το νοηματικό κέντρο του κειμένου.
•   Επιλογή δευτερευουσών ιδεών-πληροφοριών σε βάρος των κύριων-σημαντικών.
•   Η ατελής (μερική) κατανόηση του κειμένου.
Η γλώσσα και το ύφος της περίληψης (έκφραση) (0-8 μονάδες)
Θετικά στοιχεία θεωρούνται:
•   Η χρήση του κατάλληλου ύφους για τη συγκεκριμένη μορφή κειμένου (πληροφοριακό ύφος).
•   Η ικανότητα πύκνωσης του κειμένου μέσα από διάφορες τεχνικές (γενίκευση, αναδιατύπωση κτλ.).
•   Η ορθή χρήση της γλώσσας στο επίπεδο της ορθογραφίας, της στίξης, της σύνταξης και του λεξιλογίου.
Αδυναμίες στη γλώσσα και το ύφος θεωρούνται:
•   Η αξιολόγηση με την άσκηση άμεσης ή έμμεσης κριτικής-σχολιασμού στις ιδέες-πληροφορίες του κειμένου.
•   Η αυτούσια-στείρα μεταφορά λέξεων και φράσεων του αρχικού κειμένου στη περίληψη.
•   Οι αποκλίσεις από τους κανόνες της Νεοελληνικής Γραμματικής και του Συντακτικού της νέας ελληνικής στην ορθογραφία, στη στίξη, στη σύνταξη και το λεξιλόγιο (επαναλήψεις, ασάφειες, έλλειψη ακριβολογίας κτλ.).
Η δομή του περιληπτικού κειμένου (0-5 μονάδες).
Θετικά στοιχεία θεωρούνται:
•   Η ικανότητα παρακολούθησης ή αναδιοργάνωσης της δομής του αρχικού κειμένου και η παρουσίαση με λογική ακολουθία των βασικών ιδεών.
•   Η σύνταξη ενός κειμένου με ομαλή ροή και συνοχή.
•   Η επιτυχής χρήση των διαρθρωτικών λέξεων ή φράσεων.
Αδυναμίες στη δομή θεωρούνται:
•   Η τυποποιημένη μεταφορά της πορείας του αρχικού κειμένου που οδηγεί σε μακροσκελή περίληψη.
•   Η άτακτη παράθεση των ιδεών-πληροφοριών του κειμένου.
•   Η έλλειψη συνοχής και αλληλουχίας μεταξύ των μερών-προτάσεων της περίληψης.

Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με τα παρακάτω:
1) Πώς βαθμολογούμε ακριβώς; Εννοώ πόσο «χρεώνουμε» τον μαθητή για καθένα από τα παραπάνω λάθη;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 03:43:16 pm από moagniko »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182677
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 673
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 666

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.