0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επιμείκινση
:2. δηλαδη πρωτα θα ξαναπαμε στον επομενο ασεπ (τελος του 2010) με ελαχιστες θεσεις για τις σχολικες χρονιες 2011-12 και 2012-13 και αφου παλεψουμε κουρουπα με κουρουπα για το ποιος κοπανος θυμηθηκε την κρισιμη στιγμη τις περισσοτερες μ@λ@κιες, ή ποιος επαιξε και κερδισε, τη σχολικη χρονια 2011-12 θα μας σκασουν το παραμυθι των ολοημερων και θα χ@στουμε στους διορισμους...πολυ προγραμματισμος βρε παιδια, τι να πω με ρουμπωσαν.
Παράθεση από: fivo στις Ιουνίου 16, 2009, 04:24:09 pm:2. δηλαδη πρωτα θα ξαναπαμε στον επομενο ασεπ (τελος του 2010) με ελαχιστες θεσεις για τις σχολικες χρονιες 2011-12 και 2012-13 και αφου παλεψουμε κουρουπα με κουρουπα για το ποιος κοπανος θυμηθηκε την κρισιμη στιγμη τις περισσοτερες μ@λ@κιες, ή ποιος επαιξε και κερδισε, τη σχολικη χρονια 2011-12 θα μας σκασουν το παραμυθι των ολοημερων και θα χ@στουμε στους διορισμους...πολυ προγραμματισμος βρε παιδια, τι να πω με ρουμπωσαν.ναι φυσικά γιατί όπως βλέπεις με τα ολοήμερα δημοτικά χαμός έγινε και με τους διορισμους των ξενόγλωσσων, πληροφορικής, γυμναστών, εικαστικών κτλπ λαοθάλασσα σου λέω!
ειλικρινά δε με ενθουσιάζει καθόλου το μέτρο...ποιός μένει σε αυτά τα χάλια σχολεία που έχουμε παραπάνω από 6ωρο!!! και το 7ωρο που υπάρχει είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!! ας αλλάξουν πρώτα το κτιριακό, ας εξοπλίσουν τα σχολεία με σύγχρονο υλικό, που έχει μείνει εκατό χρόνια πίσω, ας υπάρχουν τα στοιχειώδη, αθλητικοί χώροι, βιβλιοθήκες, αίθουσες προβολών, λέσχη για φαγητό (με τα τοστάκια θα μένουν ως τις 4 τα παιδιά;;, λαπτοπ ανά μαθητή, υλικοτεχνική υποδομή με λίγα λόγια και μετά επεκτείνουν το ωράριο...καλά όσοι έχετε από εσάς μπει και διδάξει σε αυτά τα σχολεία που έχουμε, πιστεύετε ότι μπορούν να εμπνεύσουν τα παιδιά μας? ?? και μη μου πείτε τα γραφικά περί λειτουργήματος και έμψυχου υλικού, δηλαδή τους καθηγητές που είναι πολύ σημαντικοί...κι εμείς άνθρωποι είμαστε θέλουμε κάποια μέσα για να λειτουργήσουμε....πέρα από την αγάπη μας για τα παιδιά και τη διάθεση για διδασκαλία, που όσοι ασχολούμαστε με την εκπαίδευση προϋποτίθεται ότι διαθέτουμε... όσον αφορά τις επικρίσεις περί λειτουργών της πρωτοβάθμιας στα ολοήμερα, ειλικρινά με θλίβουν...πριν κρίνουμε καλό είναι να έχουμε υπόψη τις συνθήκες που επικρατούν. αν κρίνω από τα σχόλια που γράφτηκαν δεν έχετε ιδέα του τι συμβαίνει στα ολοήμερα δημοτικά. λοιπόν στα ολοήμερα στοιβάζουν 30 παιδιά όλων των τάξεων, τα οποία πρέπει να διαχειριστούν ένας δάσκαλος με ένα άτομο ειδικότητας. πείτε μου τώρα αν είναι δυνατόν όλα αυτά τα παιδιά να τα διαβάσουν, να τα προσέξουν και να τα απασχολήσουν δημιουργικά οι συνάδελφοι (που τους οφείλουμε σεβασμό, δε χρειάζεται όλοι όσοι διορίζονται να αποτελούν εχθρούς μας!). ας μην παρασυρόμαστε από την αγωνία για το μέλλον μας και από τον ενθουσιασμένο που ανεβαίνει με τέτοιου είδους δηλώσεις -λογικά θα σημειώσω-. ας σκεφτούμε λίγο ψύχραιμα και λογικά και κυρίως με βασιμό γνώμονα όχι το αν εμείς θα βολευτούμε, αλλά το καλό των παιδιών μας και της παιδείας που οφείλουμε να τους προσφέρουμε...(με συγχωρείτε που επαναλαμβάνομαι)
ν απαντησω κι εγω στην συναδερφο ΛΩΡΑ:ελα ρε παιδια τωρα που ζηλευετε και τους καθηγητες ξενων γλωσσων...μολις πριν 3 χρονια ξεκινησαμε ωρομισθιο οι της β ξενης γλωσσας,και πολλοι ειμαστε 35 και ανω..οι δε της γαλλικης χωρις ελπιδα για αναπληρωση,οι αναπληρωτες σε μας μονο 3,4 ιδιωτικοι και 2 τριτεκνοι.οσο για τους βαθμους εισαγωγης στις ξενες φιλολογιες,ειναι ντροπη βεβαια και δυσφημει οσους απο εμας παλιοτερα γραφαμε βαθμους ζηλευτους.κι οσο για το διαβασμα στον ασεπ,μην τα ξαναλεμε,οι ΠΕ05 ειναι οι"ευνοημενοι"ως προς τα αλλα ξενογλωσσα,βλεπε ειδικη διδακτικη με υλη που υπαρχει μονο σε εμας ,δοκιμιο γνωστικου κτλ.οχι μονο γκαντεμηδες και φτωχοι συγγενεις μεσα στους κολπους,ως φαινεται,της εκπαιδευτικης κοινοτητας.μας ρωτησε κανεις εμας ποσα βιβλια διαβαζουμε για ασεπ;οχι[/quote] Πίστεψέ με,δεν θα έμπαινα καθόλου στη λογική αυτής της "σύγκρισης" γιατί κακά τα ψέμματα η ωρομισθία είναι μια άθλια κατάσταση και δεν αξίζει σε κανάναν εκπαιδευτικό,αλλά εδώ ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα ολοήμερα γυμνάσια και βλέπω πως πολλοί γκρινιάζουν για άσχετα θέματα! Φυσικά και συμφωνώ για την κατάντια της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων,αλλά ας γίνουν πρώτα τα ολοήμερα γυμνάσια,ας δουλέψουμε δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό ( κάτι που είναι εξίσου σημαντικό όσο και η υλικοτεχνική υποδομή) και μετά έχουμε καιρό να γκρινιάξουμε και για όλα τα άλλα!! Η ουσία όμως είναι πως με το 3,1 του προυπολογισμού για την Παιδεία λίγα πράγματα μπορουν να γίνουν.....
anyway θελω πολυ να εφαρμοστει σε σχολεια ,κτιριακα καλα και οι καθηγητες που θα δουλεψουν να εχουν βασεις απο πολυχρονη εμπειρια σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα κι ας ειναι μονιμοι