0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα σχετικά με τον Οδηγό, ας μην καταστροφολογούμε. Είναι σημαντική πρόοδος για τα Ελληνικά δεδομένανα καταργηθεί (επιτέλους!) ένα πρόγραμμα-τεμαχιστής της εκπαιδευτικής δράσης σε καμμάτια-καμματάκια-τομείς και στόχους. Έλεος!Τουλάχιστον τώρα το παιδί έχει διακαίωμα να συμμετέχει.
Και φυσικά sophie τα νήπια μπορούν να αυτοαξιολογηθούν, όχι βέβαια με τα κριτήριαπου θα τα αξιολογούσαμε εμείς αλλά με το να μάθουν σιγά σιγά να συζητούν για το αν η όλη δουλειά της ομάδας τους ικανοποίησε ή όχι.Ακόμα κι ένα νήπιο που πει στην παρεούλα: "Δε μου άρεσε ή μου άρεσε αυτό που ζωγραφίσαμε" αυτοαξιολογείται. Και σιγά σιγά αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι έχει λόγο στην εκπαιδευτική πράξη. Σιγά σιγά αρχίζει να μαθαίνει να συνεργάζεται.Αν καταφέρουμε αυτό, ο σκοπός του Νηπιαγωγείου έχει επιτευχθεί σε μεγάλο μέρος του.