*

Αποστολέας Θέμα: Πολύ μεγαλύτερος από τις δυνατότητες των ΑΕΙ...  (Αναγνώστηκε 856 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
...ο αριθμός εισακτέων που επιβάλλεται

ΣΕ ΚΟΛΑΦΟ για την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας εξελίσσεται η υπόθεση της περίφημης εξωτερικής αξιολόγησης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, η οποία άρχισε με τυμπανοκρουσίες για την αναγκαιότητά της προ τριετίας με τη δημιουργία Ανεξάρτητης Αρχής Αξιολόγησης και κατέληξε σε πλήρη υποχρηματοδότηση και αδιαφορία, με αποτέλεσμα η Αρχή να μην μπορεί να κάνει τη δουλειά της!

Οι δυσλειτουργίες- σύμφωνα με την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ), που παρέδωσε χθες στη
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολύ μεγαλύτερος από τις δυνατότητες των ΑΕΙ...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:38:16 »

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Πολύ μεγαλύτερος από τις δυνατότητες των ΑΕΙ...
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 27, 2009, 10:24:15 pm »
Λυπάμαι που το λέω, αλλά (αντι)γράφετε ανοησίες. Η ΑΔΙΠ έχει προς το παρόν ολοκληρώσει την αξιολόγηση πέντε τμημάτων. Σε καμία από τις εκθέσεις (σύνδεσμος στο τέλος του μηνύματος), δε γίνεται λόγος για τον αριθμό των εισακτέων, πολύ δε περισσότερο δεν ασκείται αντικυβερνητική κριτική, όπως αυτή που ισχυρίζεται ο αρθρογράφος και που άκριτα αναπαράγετε εσείς εδώ.

Αντιθέτως, γίνεται λόγος για την "ποιότητα των εγγραφομένων φοιτητών", ορισμένοι από τους οποίους ολοκληρώνουν "για κοινωνικούς λόγους" τις σπουδές τους με καθυστέρηση (ΤΦ/ΠΚ, σ.14), για "έλλειψη ισορροπίας μεταξύ της υψηλής ποιότητας των καθηγητών ... και των ενδιαφερόντων των φοιτητών" (ΤΦ/ΠΚ, σ. 27), και για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν αποθαρρύνει όσους δεν έχουν κλίση για ακαδημαϊκή γνώση (ΤΜΠ/ΔΠΘ, σ.20). Αλλού αναφέρεται πως "τα μαθήματα της φυσικής και των μαθηματικών εισαγωγικού επιπέδου αντιμετωπίζονται με μεγάλη δυσκολία από τους φοιτητές [επειδή] ορισμένοι φοιτητές που εισάγονται στο Τμήμα στερούνται κάποιων πολύ βασικών γνώσεων" (σ. 20). Αν λοιπόν θεωρείτε επιβεβλημένο να χρησιμοποιηθεί ο όρος "κόλαφος", τότε οι εκθέσεις της ΑΔΙΠ αποτελούν πρωτίστως κόλαφο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, άρα εμάς.

Παρεμπιπτόντως, και επειδή περί πνευματικής ποιότητας ο λόγος, να σας θυμίσω πως η αντιγραφή ολόκληρου άρθρου που δημοσιεύθηκε αρχικά αλλού, συνιστά λογοκλοπή. Δε γνωρίζω γιατί ο αρθρογράφος του alfavita δεν έκανε τον κόπο να παραπέμψει τουλάχιστον στην εφημερίδα απ' όπου προήλθε το άρθρο, εσείς όμως δε δικαιολογείστε να κάνετε το ίδιο σφάλμα. Αν θέλετε να μιλήσετε για τον αριθμό των εισακτέων, την κατάσταση των πανεπιστημίων ή ό,τιδήποτε άλλο, μπορείτε (ελπίζω) να το κάνετε και με δικά σας λόγια.

Οι εκθέσεις της ΑΔΙΠ:
http://www.hqaa.gr/reports_gr.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182742
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 679
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 583

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.