*

Αποστολέας Θέμα: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....  (Αναγνώστηκε 20232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #98 στις: Ιούλιος 08, 2009, 11:42:12 μμ »
Στην εκθεση ιδεων που πολλοι την συγκρινατε  με τα θεματα του ασεπ,πρεπει να διευκρινιστει οτι απο τους υποψηφιους λυκειου να αναπτυξουν ενα θεμα.Βαθμολογουνται για την γλωσιικη τους εκφραση ,την δομη τον τρόπο εκφρασης.κ.α. Στην ειδικη διδακτικη βαθμολογουνται οι δεξιοτητες ενος υποψηφιου να δομησει μια δραστηριοτητα  με βαση το ισχυον Α.Π και την επιστημονικη του καταρτιση. Συνεπως ενας κορμος, ενα πλαισιο πρεπει να δινεται. Οι επιστημες ακομη και οι ανθρωπιστικες εχουν πορισματα και θεωριες. Η επιστημη δεν ειναι υποκειμενικη, ουτε η βαθμολογηση θα πρεπει να ειναι γιατι ειμαστε επιστημονες.
Ολοι πιστευω οτι ξερουμε να κανουμε δραστηριοτητες με project.θεματικη προσεγγιση κ.α.Το θεμα ειναι τι θελει ο Ασεπ, αφου υπαρχουν υποψηφιοι που γραφουν τα ιδια πραγματα και εχουν πολλη μεγαλη διαφορα στην βαθμολογια. Οποιος θελει ας παρακολουθησει στο forum το θεμα οπου συναδελφοι αναλυουν την δραστηριοτητα της διδακτικης και θα καταλαβουν οτι τα δεν μπορουμε να  βγαλουμε συμπερασμα.
Στον προηγ ασεπ ειδα το γραπτο μου στη θεματικη με την βροχη, όπου ο ενας βαθμολογητης μου ειχε βαλει 79 και ο αλλος 68, πηρα τελικα τον μεσο όρο,επισης ολοι οι γνωστοι μου που ειδαν το γραπτο τους ειχαν μεγαλες αποκλισεις.Πρεπει να υπαρχουν κριτηρια. Η υποκειμενικοτητα ειναι σε βαρος του κλαδου μας. Με το να ζηταμε κριτηρια, δεν ζηταμε ''μασημενη τροφη'' αλλα αντικειμενικοτητα. Ουτε εμενα μου αρεσουν οι γενικευσεις αλλα νομιζω οτι σκιαγραφησα αρκετα καλα τα ατομα που χαρακτηρισα ως ασχετα , με συγκεκριμενο τροπο ζωης στο παν/μιο και μετα, που δεν συναδει  με την επιτυχια τους στο ασεπ. Ποτε δεν ειπα οτι θελω να μου πει το ΑΣΕΠ απο ποιο βιβλιο να γραψω, μονο την δομη και τον σκελετο ζηταω. Και στη τελικη αναλυση το Ασεπ οφειλει να διασφαλιζει την αντικειμενικοτητα του διαγωνισμου με καθε τρόπο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:10:07 »

Αποσυνδεδεμένος TESY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 299
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #99 στις: Ιούλιος 09, 2009, 12:05:10 πμ »
Τότε μήπως δεν έκανες σωστή διαχείρηση του χρόνου σου; Γιατί και αυτό παίζει....Επίσης χάθηκαν πολλοί βαθμοί γιατί δεν κάναμε αρνητική κριτική. Εγώ έτσι όπως το βλέπω απο εκεί έχασα..τους 20. Ήταν πολύ σημαντικό να το κρίνουμε και αρνητικά....
 
  
 

Δεν ξΕΡΩ αν επρεπε να κάνουμε αρνητική κριτική,πάντως  γνωρίζω  πολλα άτομα που ουτε αρνητική κριτικη έκαναν,ούτε πίστευανότι είχαν πάει καλά και `χτυπησαν 90αρια και απτην αλλη καλά διαβασμένους που πάτωσαν.Αν δείτε τα αποτελέσματα οι περισσότεροι επιτυχόντες είναι πολύ μικρής ηλικίας.Αυτό κάτι σημαίνει..

Αποσυνδεδεμένος TESY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 299
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #100 στις: Ιούλιος 09, 2009, 12:14:29 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα με τη julie9,φέτος με τα αποτελέσματα χάσαμε τον μπούσουλα.....

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 09, 2009, 10:38:08 πμ »
        βασικά νιώθω την ανάγκη να κάνω την εξής διεκρίνηση:
Δεν γράψαμε όσο καλά θα θέλαμε - αυτό είναι ένα μέρος
Ο ΑΣΕΠ ως διαγωνισμός είναι άξιοκρατικός όμως έχει πολλές ελλείψεις και θέλει σίγουρα πολλές βελτιώσεις - αυτό είναι άλλο μέρος.

    Είμαι σίγουρη οτι καμία απο εμάς δεν θεωρεί οτι οι ελλείψεις του Ασεπ και μόνο είναι υπέυθυνες για την δική μας κακή επίδοση. Σίγουρα είναι πολλοί και διαφορετικοί οι παράγοντες που επηρεάσαν την κάθε μια απο εμάς και γράψαμε οσο γράψαμε. Ο χρόνος, η ψυχολογία μας, το άγχος μας.

Τώρα για μένα δεν εχει πια καμία σημασία τι απο αυτό έφταιξε. Με ενδιαφέρει μόνο κάτι: Να ανασυγκροτήθώ και να αρχίσω πάλι σιγά σιγά να διαβάζω για να μην χάσω την επαφή. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι καλό, ας το κάνει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:10:07 »

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 09, 2009, 11:05:21 πμ »
Θεωρω οτι εκανα σωστη διαχειρηση του χρονου
χαρα στο κουραγιο σου mariav που θες να διαβασεις αυτο που καταλαβα ειναι οτι διαβασα παρα πολυ για τον ασεπ και πολυ ασχοληθηκα αυτη τη φορα δν θα ξανα- κανω το ιδιο ........
επισης δν καταλαβαινω: επρεπε να τα βαλω με το δεππς και να το χαντακωσω για να παρω βαθμο ??? πραγματικα ειναι να τρελλαινεσαι ....... ;D ;D ;D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #103 στις: Ιούλιος 10, 2009, 09:36:20 πμ »
Στην εκθεση ιδεων που πολλοι την συγκρινατε  με τα θεματα του ασεπ,πρεπει να διευκρινιστει οτι απο τους υποψηφιους λυκειου να αναπτυξουν ενα θεμα.Βαθμολογουνται για την γλωσιικη τους εκφραση ,την δομη τον τρόπο εκφρασης.κ.α. Στην ειδικη διδακτικη βαθμολογουνται οι δεξιοτητες ενος υποψηφιου να δομησει μια δραστηριοτητα  με βαση το ισχυον Α.Π και την επιστημονικη του καταρτιση. Συνεπως ενας κορμος, ενα πλαισιο πρεπει να δινεται. Οι επιστημες ακομη και οι ανθρωπιστικες εχουν πορισματα και θεωριες. Η επιστημη δεν ειναι υποκειμενικη, ουτε η βαθμολογηση θα πρεπει να ειναι γιατι ειμαστε επιστημονες.
Και δεν βαθμολογείται ο τρόπος που θα προσεγγίσει το θέμα, το ΑΝ θα το προσεγγίσει, το τι θα γράψει, η γλωσσική του έκφραση? ::) Αποτυπώνουμε στο χαρτί τον τρόπο που θα κάνουμε το "μάθημα" μέσα στην τάξη έχοντας απέναντί μας πεντάχρονα. Οφείλουμε (ή καλούμαστε στα πλαίσια της εξέτασης) λοιπόν και με την παραμικρή λέξη να δείξουμε ότι μπορούμε να γίνουμε κατανοητοί και ότι, με ό,τι πούμε και κάνουμε, θα πετύχουμε το στόχο που έχουμε θέσει αρχικά.
Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι έβγαζε το ΑΣΕΠ μία φόρμα πχ δομής δραστηριότητας και σου ΄λεγε έτσι έπρεπε να γραφτεί, οι μισοί υποψήφιοι αυτή τη φόρμα θα είχαν χρησιμοποιήσει. Το θέμα είναι πώς θα την είχαν χρησιμοποιήσει και τι θα είχαν γράψει. Εγώ μπορεί να σου λέω ότι ακολούθησα αυτή τη δομή (που ως δομή να είναι ολόσωστη) και να την έχω χρησιμοποιήσει για να γράψω αρλούμπες! ::) (και τελικά μόνο την εναλλαγή μέρας-νύχτας να μην έχω δείξει...)
Φυσικά και η επιστήμη έχει θεωρίες και δεν είναι υποκειμενική, η χρήση όμως της επιστήμης ή η ανάλυση μιας θεωρίας είναι υποκειμενική και ενέχει την πιθανότητα του λάθους. Μπορεί τώρα να σου γράψω ολόσωστα μία θεωρία πχ ψυχολογίας και παρακάτω, αναλύοντάς τη ή ερμηνεύοντάς τη, να της αλλάξω τον αδόξαστο!!!! ;D
Γι' αυτό τρελαίνομαι όταν ακούω "μα γράψαμε τα ίδια και ο ένας πήρε 50 και ο άλλος 90"! Δεν μπορεί να έγραψες τα ίδια...Νομίζεις ότι έγραψες τα ίδια γιατί δεν σου ζήτησε να γραψεις δέκα ημερομηνίες ιστορικών γεγονότων ούτε δέκα τύπους φυσικής... :-\
Κι έπειτα, αυτή είναι και η δυσκολία του αντικειμένου μας (ή του αναλυτκού μας όπως είπε και η Asars σε ένα άλλο θέμα). Είναι πολύ ρευστά τα πράγματα και έχουν διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης. Αλλιώς θα είχαμε κι εμείς το βιβλίο παράδοσης που έχουν οι δάσκαλοι (που κι εκεί, που είναι πιο "αυστηρά" τα πράγματα, μπαίνει το προσωπικό στοιχείο) και θα μας έλεγαν κάθε θέμα θα το κάνετε έτσι και θα πείτε-κάνετε αυτό κι αυτό...
Όσο για τη βαθμολογία, αν η κλίμακα ήταν με άριστα το 20 και ο ένας έβαζε 8 (δηλαδή κάτω από τη βάση) κι ο άλλος 19 (σχεδόν άριστα) η διαφορά θα ήταν, φυσικά, τεράστια. Στην κλίμακα του 100 δεν είναι το ίδιο. Φαντάζομαι ότι το όριο των 12 μονάδων για αναβαθμολόγηση (3ο βαθμολογητή) έχει βγει με μαθηματικά κριτήρια... :-\
Τέλος (γιατί μάλλον έχω παρεξηγηθεί), δεν υποστηρίζω ότι όλα στο διαγωνισμό λειτουργούν τέλεια. Απλά, μερικές φορές η απογοήτευση μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα λίγο διαφορετικά...   
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #104 στις: Ιούλιος 10, 2009, 09:49:09 πμ »
Φυσικά και υπάρχουν ΑΠ και θεωρίες και τα πάντα. Είναι όλα όμως μέσα στην ύλη σου. Να σου βγάλει τι ως σωστή απάντηση? Πώς πρέπει να δομείται μία δραστηριότητα? Εξυπακούεται ότι το ξέρεις! Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ζητάς να δημοσιεύεται... 
εγραψε η  sophie
και ρωτω αφου το λεμε ολοι για ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ πως καποιοι με σχεδιο εργασιας η θεματικη πηραν 70αρια και 80αρια???

αρα sophie  να δημοσιευεται εστω οτι η σωστη απαντηση συμπεριλαμβανει την αναλυση δραστηριοτητας που οπως γραφεις και παραπανω ειναι κατι το αυτονοητο και σχεδιο εργασιας η θεματικη προσεγγιση θεωρειται ΛΑΘΟΣ !
να λοιπον τι θα επρεπε να δημοσιευεται !!!!!!!!

Μαίρη, ο καθένας δεν ξέρεις πώς το έγραψε ό,τι έγραψε. Ακόμα κι εδώ είδα κάπου μία κοπέλα να λέει ότι στα πλαίσια μιας θεματικής εστίασε σε μία δραστηριότητα. Το είχαμε συζητήσει και παλιότερα. Ολόκληρη θεματική (με πλήρη ανάλυση όλων των δραστηριοτήτων) δεν μπορείς να γράψεις στον ΑΣΕΠ...δεν σε παίρνει ο χρόνος και να θέλεις). Ξαναλέω, δεν έχετε μπροστά σας το γραπτό του καθενός για να ξέρετε τι έγραψε και πώς "πέρασε" αυτό που ζητούσαν... :(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #105 στις: Ιούλιος 10, 2009, 12:00:45 μμ »
sophie  και στις 2 απαντησεις που εχεις δωσει μπορω να πω πως αυτα που γραφεις ειναι σωστα δεν λες κατι παραλογο ......καμμια φορα ισως κατι δεν ειναι ουτε γκρι ουτε μαυρο και ο λογος που υποσητριξα τη julie δεν ειναι οτι κανουμε διαγωνισμο του ποιος τα λεει καλυτερα οχι φυσικα απλα αυτα που εχει γραψει με βρισκουν  συμφωνη με οσα πιστευω για τον ασεπ  σε αντιθεση με οσα ειχες γραψει τις προηγουμενες μερες που δεν με εβρισκαν συμφωνη
σημερα ξαναλεω οτι δεν λες κατι παραλογο και παλι δν θελω να το παιξω οτι υποστηριζω καποια
θεωρω οτι το αποτελεσμα του ασεπ με εκανε να βλεπω θωλα ορισμενα πραγματα και οταν φυγει η πικρια θα μπορω να δω ξεκαθαρα

μεσα απο το κειμενο το μεγαλο που εγραψες με εκανες να αναρωτηθω πολλα πραγματα για το γραπτο μου και αυτο ειναι καλο να αναζηταμε το λαθος και να προσπαθουμε να το διορθωσουμε ειναι θετικο γιατι μεχρι τωρα θεωρουσα οτι μπορει να μην εκανα κατι λαθος απλα ετσι να κατσε του εξεταστη και να μην του αρεσε .... και οτι ειναι χαμενος κοπος γιατι μπορει να παω και στον επομενο και παλι κατι να μην
κατσει   (ΣΚεψη που υποτιμα και εμενα αλλα και ολους τους συμμετεχοντες )

πραγματικα δεν ξερω τωρα μετα απο αυτα που γραφεις σκεφτομαι μηπως αυτα που εγραψα δεν συμβαδιζαν καθολου με αυτο που γραφεις εδω οποτε και γι'αυτο να μην πηρα καλο βαθμο

Αποτυπώνουμε στο χαρτί τον τρόπο που θα κάνουμε το "μάθημα" μέσα στην τάξη έχοντας απέναντί μας πεντάχρονα. Οφείλουμε (ή καλούμαστε στα πλαίσια της εξέτασης) λοιπόν και με την παραμικρή λέξη να δείξουμε ότι μπορούμε να γίνουμε κατανοητοί και ότι, με ό,τι πούμε και κάνουμε, θα πετύχουμε το στόχο που έχουμε θέσει αρχικά.
(απο sophie)


τεσπαντων κλεινοντας θελω να πω οτι χαιρομαι που υπαρχουν διαφορετικες αποψεις και ο καθενας λεει τη γνωμη του ελευθερα
εξαλλου θα ταν πολυ βαρετο να συμφωνουσαμε ολοι με ολους ;)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #106 στις: Ιούλιος 10, 2009, 08:14:50 μμ »
MairyLiscious καταλαβαίνω το λόγο που έχεις απογοητευτεί. Ενώ έχεις διαβάσει καλά και ήσουν πλήρως προετοιμασμένη δεν έγραψες τόσο καλά όσο υπολόγιζες. Άρα τι φταίει; Όχι εσύ αφού ήσουν διαβασμένη καλά. Οπότε φταίει ο ΑΣΕΠ. Αυτός ο συνειρμός είναι φυσιολογικός και λειτουργεί κατά τις απογοήτευσης. Αλλά αν λέμε ότι για κάτι που δεν πετύχαμε φταίει ο "άλλος" τότε μένουμε στάσιμοι και δεν ανεβαίνουμε. Για να ανέβεις τελικά και να μπεις στο πολυπόθυτο δημόσιο πρέπει να πεις "εγώ ευθύνομαι". Έστω κι αν μέσα σου αμφιβάλλεις. Μόνο έτσι θα βρες τη διάθεση να προσπαθήσεις ξανά και εν τέλει να πετύχεις.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #107 στις: Ιούλιος 11, 2009, 12:34:33 πμ »
μα για αυτο demetroula  παραπανω αυτο που γραφω σαν συμπερασμα ειναι οτι  με τα λογια της η sophie  και την ευχαριστω για αυτο με εκανε να καταλαβω οτι εγω φταιω και κανεις αλλος και πραγματικα ηδη νιωθω πολυ καλυτερα και ηρεμη  :)
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος arianoula27

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #108 στις: Ιούλιος 11, 2009, 02:55:02 μμ »
Xωρίς να μαι 100% σίγουρη πιστεύω πως ο ασεπ εκπαιδευτικών είναι από τους πιο αξιοκρατικούς διαγωνισμούς αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.Εγώ φέτος έδωσα για 3η φορά ασεπ εντελώς απελπισμένη και απογοητευμένη από όλα, πήρα το μεταπτυχιακό μου μια εβδομάδα μετά τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων (μεγάλη απογοήτευση) και διάβασα για τον ασεπ μόλις 20 μέρες.Ένιωθα 'οτι έγραψα καλά αλλά όχι τόσο ωστε να είμαι στους διορισθέντες. Κι όμως με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι διορίστηκα και με καλη σειρά.
Με όλα αυτά θέλω να πω σε όλους να μην απογοητεύεστε, γιατί κάποια στιγμή ο θεός θα σας ανταμείφσει για τους κόπους σας, και να μη ξεχνάτε πως η ευτυχία δεν κρύβεται στην επιτυχία στον ασεπ αλλά στο να έχετε δίπλα σας ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν!
Υ.Γ. Η επιτυχία στον ασεπ δεν καθορίζεται τόσο απο το διάβασμα όσο από την τύχη γιαυτό μην κατηγορείτε τον εαυτό σας για τίποτα!
ΠΕ 60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161615
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 479
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.