*

Αποστολέας Θέμα: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....  (Αναγνώστηκε 22284 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #84 στις: Ιουλίου 07, 2009, 08:00:38 am »
Φαντάζεστε να έβγαιναν σωστές απαντήσεις στην έκθεση? ;D Είναι θέματα κρίσεως-ανάπτυξης. Δε χωράει συγκεκριμένη φόρμουλα σε τέτοιου είδους θέματα!!!! Δεν είναι ιστορία (η σωστή απάντηση είναι από την τάδε μέχρι την τάδε σελίδα αυτού του βιβλίου).
Η γνώμη μου είναι ότι αν δεν υπήρχαν και αυτά τα θέματα, θα διαγωνιζόμασταν για το ποιος είναι ο καλύτερος "παπαγάλος"... :P
Κρίνεις και αποφασίζεις τι θεωρείς καλύτερο να γράψεις, όπως θα κρίνεις και θα αποφασίσεις τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο να κάνεις όταν θα μπεις στην τάξη και θα είσαι μόνος σου. Και το ίδιο θέμα να δουλέψω μέσα σε τάξη με άλλη συνάδελφο, αλλιώς θα το βγάλει η μία και αλλιώς η άλλη. Εγώ σε αυτήν την περίπτωση δε θα θεωρούσα καθόλου σωστό να βγει κάποιος από το ΑΣΕΠ και να μου πει "έτσι και μόνο έτσι μπορεί να προσεγγιστεί-διδαχθεί αυτό το θέμα". Αν είναι δυνατόν να βάζουμε καλούπια και "σωστές απαντήσεις" στη διδακτική... ::)
Επιπλέον, julie9, πως θα όριζες την "ασχετοσύνη"? Το λέω γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς κρίνεις έναν άλλο ως άσχετο. Έχεις τσεκάρει τις γνώσεις του, τη διδακτική του ικανότητα μέσα στην τάξη, την παιδαγωγική του κατάρτιση (πώς, με ερωτήσεις?) και με ποια ιδιότητα?  :-\
Ειλκρινά δε νομίζω ότι θα ήμουν ποτέ σε θέση να πω για κάποιο συμφοιτητή μου ότι ήταν άσχετος. Το ότι μπορεί να έδινε την εντύπωση του "τουρίστα" στη σχολή δε σημαίνει ότι δεν μπορεί αυτός ο άνθρωπος όταν μπει σε τάξη να "φυσάει"...ή τουλάχιστον δεν μπορώ εγώ να το ξέρω αυτό!!!!! :o Και το ότι κάποιος άλλος επίσης ήταν από το πρωί μέχρι το βράδυ στα πανεπιστημιακά έδρανα ή περνούσε τα μαθήματα ή δεν ξέρω τι άλλο ορίζεις ως "καλό", δε σημαίνει ότι όταν μπει στην αρένα της εκπαίδευσης θα είναι ο σούπερ δάσκαλος! Μπορεί πολύ εύκολα να συμβαίνει το αντίθετο... :(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:56:51 »

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #85 στις: Ιουλίου 07, 2009, 10:55:46 am »
Συμφωνώ απόλυτα με τη Sophie, και θα ήθελα να προσθέσω και κάτι ακόμη:

Ειπώθηκε από κάποια συνάδελφο η σκέψη ότι για να είναι πραγματικά αξιοκρατικός ο διαγωνισμός θα έπρεπε να ήταν όλα πολλαπλής επιλογής. Αυτό με βρίσκει κάθετα αντίθετη. Μπορεί μεν με τον τρόπο αυτό εξέτασης να φαίνεται ο πάρα πολύ καλά διαβασμένος, αλλά πιστεύω ότι δεν δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξουμε τη σκέψη μας, να επιχειρηματολογήσουμε, να ασκήσουμε κριτική. Ας μην ξεχνούμε ότι οι επιστήμες του ανθρώπου, στις οποίες ανήκουμε και εμείς, δεν διέπονται από νόμους και αξιώματα, τα οποία δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Ακόμη και σε κάποια πολλαπλής επιλογής μπορεί να υπάρξουν δύο σωστές απαντήσεις. Εξαρτάται την οπτική από την οποία το βλέπει κανείς. Σωστά;;;
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #86 στις: Ιουλίου 07, 2009, 11:11:43 am »
Επίτρεψέ μου να αμφιβάλω! Το βίσμα -όπως το λες- θα ισχύσει όταν θα μπουν στο παιγνίδι και οι συνεντεύξεις. Τότε να είσαι σίγουρη. Τώρα όμως όλα στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών είναι διαυγή και κρυστάλλινα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φαίνεται δεν έχετε λάβει μέρος σε διαγωνισμούς με σειρά προτερεότητας για να δείτε αδικίες! Να έχεις του κόσμου τα προσόντα και για κάποιο απίθανο λόγο να σε βγάζουν άκυρη και να σε υπερσκελίζουν τα πιο άσχετα άτομα. Με το πρώτο μου πτυχίο πήρα αρκετές φορές σε τέτοιους διαγωνισμούς και άκρη δεν βρήκα. Μάλιστα σε έναν τελευταία διεκδικούσα πανηγυρικά θέση και με ακύρωσαν. Έκανα ένσταση στον ΑΣΕΠ και αν δεν δικαιωθώ σκέφτομαι να τους πάω δικαστικά  >:(.

Εγώ τώρα δικαιώθηκα με τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, Κλείστηκα- διάβασα-πέρασα και μάλιστα στους πρώτους!


Άχ afro μου υπάρχει άτομο καραάσχετο που σε αυτόν τον ασεπ δεν ήξερε να γράψει τίποτα και ούτε το ΔΕΠΠΣ δεν διάβασε και κορόιδευε στο εξεταστικό και έγραψε καλύτερα από ό,τι εσύ με 90ντάρια και στις δύο μέρες χωρίς κανένα απολύτως μόριο αλλά είχε άλλα προσόντα(σημειώστε το αυτό)... Είπε ότι τη βοήθησε η "τύχη".Νομίζω όπως και η julie ότι υπάρχει το βύσμα αλλά το πετυχαίνουν ελάχιστοι.Ας μην εθελοτυφλούμε...αυτή η χώρα είναι σάπια και αναξιοκρατική ως το κόκκαλο.Ο ασεπ κρατιέται ακόμα κάπως αλλά μέχρι πότε?
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #87 στις: Ιουλίου 07, 2009, 03:18:07 pm »
Επίτρεψέ μου να αμφιβάλω! Το βίσμα -όπως το λες- θα ισχύσει όταν θα μπουν στο παιγνίδι και οι συνεντεύξεις. Τότε να είσαι σίγουρη. Τώρα όμως όλα στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών είναι διαυγή και κρυστάλλινα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φαίνεται δεν έχετε λάβει μέρος σε διαγωνισμούς με σειρά προτερεότητας για να δείτε αδικίες! Να έχεις του κόσμου τα προσόντα και για κάποιο απίθανο λόγο να σε βγάζουν άκυρη και να σε υπερσκελίζουν τα πιο άσχετα άτομα. Με το πρώτο μου πτυχίο πήρα αρκετές φορές σε τέτοιους διαγωνισμούς και άκρη δεν βρήκα. Μάλιστα σε έναν τελευταία διεκδικούσα πανηγυρικά θέση και με ακύρωσαν. Έκανα ένσταση στον ΑΣΕΠ και αν δεν δικαιωθώ σκέφτομαι να τους πάω δικαστικά  >:(.

Εγώ τώρα δικαιώθηκα με τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, Κλείστηκα- διάβασα-πέρασα και μάλιστα στους πρώτους!


Άχ afro μου υπάρχει άτομο καραάσχετο που σε αυτόν τον ασεπ δεν ήξερε να γράψει τίποτα και ούτε το ΔΕΠΠΣ δεν διάβασε και κορόιδευε στο εξεταστικό και έγραψε καλύτερα από ό,τι εσύ με 90ντάρια και στις δύο μέρες χωρίς κανένα απολύτως μόριο αλλά είχε άλλα προσόντα(σημειώστε το αυτό)... Είπε ότι τη βοήθησε η "τύχη".Νομίζω όπως και η julie ότι υπάρχει το βύσμα αλλά το πετυχαίνουν ελάχιστοι.Ας μην εθελοτυφλούμε...αυτή η χώρα είναι σάπια και αναξιοκρατική ως το κόκκαλο.Ο ασεπ κρατιέται ακόμα κάπως αλλά μέχρι πότε?




Τί να σας πω, αν συμβαίνουν τέτοια πράγματα επιφυλάσσομαι. Φανταστείτε όμως τι θα γίνει αν περάσουν τη συνέντευξη...............Ελπίζω να μην επιτραπεί ποτέ!!
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:56:51 »

Αποσυνδεδεμένος julie9

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #88 στις: Ιουλίου 07, 2009, 04:56:21 pm »
Δηλαδη η ειδικη διδακτικη και τα γεν παιδαγωγικα ειναι εκθεση ιδεων;Δεν υπαρχουν θεωριες, Α.Π, καποια κριτηρια τελοσπαντων;Δεν εχει καμια σχεση η εκθεση του ασεπ με τα παιδαγωγικα και την ειδικη διδακτικη.Ρωτηστε και κανενα φιλολογο. Αλλο ειναι το ζητουμενο στην εκθεση και αλλοι στην διδακτικη των εκπαιδευτικων.Νομιζετε οτι στον ασεπ αξιολογουν την κριτικη σκεψη; Εγω ξερω πολλους που παπαγαλισαν το ΔΕΠΠΣ και τον οδηγο και τα πηγαν μια χαρα και αλλους που εγραψαν εκφραζοντας την αποψη τους με αναφορα σε θεωριες και τα πηγαν μετρια.Σαφως δεν υπαρχει μια δραστηριοτητα σωστη, θα μπορουσε όμως να υπαρχει ενας βασικος κορμος, να δημοσιευεται ενα πλαισιο απο το ασεπ. Φαινεται λοιπόν να υπερισχυει η υποκειμενικοτητα του διορθωτη και η υποκειμενικοτητα πρεπει να αποκλειεται απο ενα διαγωνισμό που κρινει το επαγγελματικο μελλον χιλιαδων υποψηφιων.
Απαντω στην Sophie οτι με καποιοιυς απο αυτους που χαρακτηριζω ως ασχετους τους ειχα συμφοιτητες, οι οποιοι περνουσαν μαθηματα  μονο με σκονακια και με γνωριμιες με φοιτ,παραταξεις.Επιπλεον μετα το πτυχιο δεν εργαστηκαν ως νηπιαγωγοι , συνεπως δεν ειχαν διδακτικη εμπειρια και τωρα ως μονιμοι ειναι σε γραφειακια α'βαθμιας μην κουραστουν στην ταξη.Οι ανθρωποι που ενδιαφερονται , εμβαθυνουν, δουλευουν πανω στο αντικειμενο,διαβαζουν,παρακαλοθουν σεμιναρια.κτλ.
Επισης υπαρχουν ανθρωποι που ειναι αξιολογοι εκπαιδευτικοι εκτος δημοσιου, γιατι αλλο να γραφεις μια δραστηριοτητα στο χαρτι και αλλο δραστηριοτητα στην ταξη. Οποιος γραφει κατι  στον ασεπ δεν σημαινει οτι είναι σε θεση να το υλοποιήσει αρτια στην ταξη.
Για μενα ο Ασεπ δεν εχει σταθμισμενα, αντικειμενικα κριτηρια ουτε προαγει την κριτικη σκεψη.Ειναι γνωστο οτι οι βαθμολογητες ψαχνουν για λεξεις κλειδια στα γραπτα μας, αυτό σας παραπεμεπι σε κριτικη ικανοτητα του εξεταζομενου;
Τελος όλοι εχουμε τελειωσει διαφορετικα παιδαγ.τμηματα με διαφορετικους καθηγητες και μαθηματα.Δεν ειναι φοβερη ανισοτητα να βαζουν θεματα 2-3 συγκεκριμενοι καθηγητες;Γιατι όλοι θα πρεπει να ξερουμε τα βιβλια τους; Εχω βαρεθει πραγματικα καποιοι καθηγητες να ξεπουλουν τα βιβλια τους που θεωρουνται πανακεια για τον ασεπ. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι ενας καθηγητης του παν/μιου Ρεθυμνου με αυτοεκδοση των βιβλιων του.

Αποσυνδεδεμένος june 23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #89 στις: Ιουλίου 07, 2009, 06:01:33 pm »
παιδια εχουμε καμια νεοτερη πληροφορια για το ποτε θα βγουν οι πινακες αναπληρωτων;τιποτα για το ποσους αναπληρωτες θα παρουν;στο περιπου παντα!

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #90 στις: Ιουλίου 07, 2009, 11:28:57 pm »
julie9 ΜΑΖΙ ΣΟΥ !!!
σε παω και συμφωνω και με οσα γραφεις !!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #91 στις: Ιουλίου 08, 2009, 09:08:48 am »
............
Φυσικά και υπάρχουν ΑΠ και θεωρίες και τα πάντα. Είναι όλα όμως μέσα στην ύλη σου. Να σου βγάλει τι ως σωστή απάντηση? Πώς πρέπει να δομείται μία δραστηριότητα? Εξυπακούεται ότι το ξέρεις! Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ζητάς να δημοσιεύεται... :-\ (πιστεύω ότι κι έτσι να γινόταν πάλι κάποιοι αδικημένοι θα ένιωθαν και θα αμφισβητούσαν την "σωστή απάντηση" όπως γίνεται με ό,τι απαντήσεις δημοσιεύονται  :()
Το ξέρεις ότι ακόμα και στα ΠΕΚ "εξετάστηκα" από την σύμβουλό μου στη διδακτική? Μου έδωσε ένα ποίημα του Ελύτη και μου λέει με βάση αυτό βγάλε μου 3 δραστηριότητες από αυτές τις μαθησιακές περιοχές (και δεν είχα ένα 4ωρο να το σκεφτώ, είχα ένα τέταρτο). Τι έπρεπε να της πω εκείνη την ώρα? Α, το βιβλίο (ποιο βιβλίο?) δεν έχει ένα συγκεκριμένο πλάνο και δεν ξέρω πώς το θέλετε? Μα αυτή είναι η δουλειά μας, δεν είναι το πόσες παιδαγωγικές θεωρίες ξέρουμε απ' έξω! Και αξιολογούμαστε συνέχεια για αυτή με άτυπο τρόπο και (πολύ πιθανόν) στο μέλλον να αξιολογούμαστε και επίσημα. Δεν μπορεί να ζητάμε "μασημένη τροφή" κι έτοιμες λύσεις. Δεν είμαστε πια φοιτητές! ::) (Δε θέλω να φανώ "σκληρή" γιατί κι εγώ αναρωτήθηκα παλιότερα τι έγραψα λάθος, αλλά σιγά σιγά τη βρήκα την άκρη. Προσπαθώ να μιλάω απλά ρεαλιστικά.)
Δε χρειάζεται νομίζω να αναφέρω ότι ξέρω τη διαφορά της έκθεσης ιδεών με τη διδακτική  8) (και σίγουρα, έχοντας τα παλιά ωραία χρόνια υπάρξει φανατική τριτοδεσμίτισσα, δεν έχω ανάγκη να ρωτήσω φιλόλογο γι' αυτό... :-X). Υπέθεσα όμως ότι κι εσύ θα καταλάβεις τον παραλληλισμό ως προς την υποκειμενικότητα (έτσι κι αλλιώς) όλων όσων θα γραφτούν γιατί η διδακτική δεν είναι στείρες γνώσεις αραδιασμένες σε πέντε σελίδες ενός βιβλίου. :)
Δε νομίζω να είπα ότι όποιος γράφει στο διαγωνισμό είναι σε θέση να το υλοποιήσει στην τάξη. Διαφώνησα ως προς το ότι όποιος υπήρξε "επιμελής" φοιτητής, έχει δεδομένη την δεινότητα του εκπαιδευτικού κι όποιος δεν υπήρξε, δεν την έχει. Επίσης το αν θα εργαστεί κάποιος στον κλάδο του μετά το πανεπιστήμιο (ώστε να αποκτήσει την περιβόητη διδακτική εμπειρία, που ΠΟΤΕ δεν είναι αρκετή) δεν είναι πάντα στο χέρι του. Δε μου αρέσουν οι γενικεύσεις (παντός είδους).
Ως προς το τελευταίο που αναφέρεις θα συμφωνήσω. Δεν μπορεί να γίνει όμως διαχωρισμός ανάλογα με το τμήμα που τελείωσε κανείς. Η λύση νομίζω θα ήταν να δοθεί συγκεκριμένη ύλη (μεγάλη, μικρή δεν έχει σημασία) με συγκεκριμένη βιβλιογραφία ώστε να μη νιώθει κανένας αδικημένος...(κι εγώ, αν κάποιοι καλοί συνάδελφοι δεν μου είχαν πει για τον Κιτσαρά, ακόμα απ' έξω θα ήμουν γιατί δεν τον ήξερα... :P)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2009, 09:24:37 am από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #92 στις: Ιουλίου 08, 2009, 12:53:41 pm »
        Συμφωνώ με όλους τους συναδέλφους που μιλούν για κριτική σκέψη στα θέματα ανάπτυξης η οποία δεν μπορεί να τεθεί σε καλούπια και συγκεκριμένες απαντήσεις. Θέλω όμως να ρωτήσω κάτι:

    Οκ ο Ασεπ το δέχομαι οτι είναι η πιο αντικειμενική μορφή εξέτασης που ισχυει έως τώρα. Όμως δεν δικαιούμαστε να γνωρίζουμε τα κριτήρια αξιολόγησης των διορθωτών;;; Δεν δικαιούμαστε να γνωρίζουμε  την ταυτότητα των ανθρώπων που διορθώνουν τα γραπτά μας;; (και δεν αναφέρομαι στα ονόματα τους).
     Ο οδηγός δραστηριοτήτων της νηπιαγωγού (αναφέρομαι στο νέο βιβλίο) ξέρετε πως κυκλοφόρησε; Κάποιοι πανεπιστημιακοί αντιδρούσαν στο βιβλίο της νηπιαγωγού που είχε κυκλοφορήσει παράλληλα με το ΔΕΠΠΣ και κατόπιν πίεσης προς το παιδαγωγικό ινστιτούτο αποφασίστηκε η συγγραφή ενός δεύτερου βιβλίου. (Αυτό ειπώθηκε σε σύνεδριο γνωστού περιοδικού απο βοηθό πανεπιστημιακού)
     
 Επιπλέον, την πρώτη μέρα έγραψα 87,5. Την ώρα που έγραφα, αντέγραψα λάθος μια απάντηση απο το πρόχειρο στο σωστό. Λέω επι τόπου στους επιτηρητές : Εκανα αυτό και αυτό, πως μπορώ να το διορθώσω και μου είπαν δεν γίνεται. Αυτό δεν είναι άδικο;;;;

Ο Ασεπ σίγουρα ειναι θετικός σαν διαγωνισμός όμως σίγουρα επιδέχεται πολλές βελτιώσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2009, 12:58:47 pm από marianV »

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #93 στις: Ιουλίου 08, 2009, 01:42:11 pm »
Επίτρεψέ μου να αμφιβάλω! Το βίσμα -όπως το λες- θα ισχύσει όταν θα μπουν στο παιγνίδι και οι συνεντεύξεις. Τότε να είσαι σίγουρη. Τώρα όμως όλα στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών είναι διαυγή και κρυστάλλινα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φαίνεται δεν έχετε λάβει μέρος σε διαγωνισμούς με σειρά προτερεότητας για να δείτε αδικίες! Να έχεις του κόσμου τα προσόντα και για κάποιο απίθανο λόγο να σε βγάζουν άκυρη και να σε υπερσκελίζουν τα πιο άσχετα άτομα. Με το πρώτο μου πτυχίο πήρα αρκετές φορές σε τέτοιους διαγωνισμούς και άκρη δεν βρήκα. Μάλιστα σε έναν τελευταία διεκδικούσα πανηγυρικά θέση και με ακύρωσαν. Έκανα ένσταση στον ΑΣΕΠ και αν δεν δικαιωθώ σκέφτομαι να τους πάω δικαστικά  >:(.

Εγώ τώρα δικαιώθηκα με τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών, Κλείστηκα- διάβασα-πέρασα και μάλιστα στους πρώτους!


Άχ afro μου υπάρχει άτομο καραάσχετο που σε αυτόν τον ασεπ δεν ήξερε να γράψει τίποτα και ούτε το ΔΕΠΠΣ δεν διάβασε και κορόιδευε στο εξεταστικό και έγραψε καλύτερα από ό,τι εσύ με 90ντάρια και στις δύο μέρες χωρίς κανένα απολύτως μόριο αλλά είχε άλλα προσόντα(σημειώστε το αυτό)... Είπε ότι τη βοήθησε η "τύχη".Νομίζω όπως και η julie ότι υπάρχει το βύσμα αλλά το πετυχαίνουν ελάχιστοι.Ας μην εθελοτυφλούμε...αυτή η χώρα είναι σάπια και αναξιοκρατική ως το κόκκαλο.Ο ασεπ κρατιέται ακόμα κάπως αλλά μέχρι πότε?


ο ασεπ ειναι τυχη καταλαβετε το φιλη μου αδιαβαστη σχεδον εγραψε με απλα λογια μια ομορφη δραστηριοτητα κ βαθμολογηθηκε με 90,7 που ήταν καθοριστικο για το διορισμο της ,δεν ειχε βυσμα δεν ειχε τιποτα χωρις να αποκλυω τις παρασπονδιες που γίνονται πιθανον σε αλλους.ολοι βγαλανε πανεπιστημιο κ ολοι γνωρίζουμε  να αναλυουμε μια δραστηριοτητα οπως καναμε κ στις πρακτικες μας αλλωστε ,το θεμα ειναι η οργανωση της  κ γενικοτερα η οργανωση του  γραπτου μας . εγω πχ πηγα να διαβασω την δραστηριοτητα μου κ ηταν μπακαλοχαρτο  πηρα 78 εε δεν νομιζω πως που χαριστηκε ο βαθμος καθως μπορει να ήταν ανοργανωτη για μενα ομως ολα οσα ειχα γραψει ήταν επιστημονικα τεκμηριωμενα κ παντα παρεπεμπα στο δεεπσ .ήμουν διαβασμενη πολυ καλυτερα απο την φιλη μου ομως στο ανχος μου να γραψω ολο κ περισσοτερα  κ να τεκμιριωνω τα λεγομενα μου δεν οργανωσα καλα την δραστηριοτητα . επομενως δεν υπαρχει μετρο συγκρισης διαβασμενου κ αδιαβαστου καθως ειναι η αναλυση της σκεψης μας σ ενα δεμένο γραπτο. επιπλεον θεωρω οτι το ποιο αναξιοκρατικο θα ήταν στο κλαδο μας το συστημα πολλαπλων επιλογων καθως δεν θα φαινονταν πουθενα το διαβασμα μας κ θα ηταν καθαρα λοταρια .οπως κ φετος το συστημα αυτο ευνοησε λιγοτερο προετοιμασμενους κ φανηκε στην τεραστια διαφορα βαθμολογιας αναμεσα στην 1η κ 2η μερα.
ολοι τις σκεψεις μας παραθετουμε κ δεν κατακρινουμε κανεναν στο φορουμ
μαρακι

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #94 στις: Ιουλίου 08, 2009, 04:38:53 pm »
Για μένα ο ΑΣΕΠ δεν είναι καθόλου τύχη.
Σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά πιστεύω ότι όταν κάποιος διαβάζει καθόλη τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων εντατικά, μελετήσει προσεκτικά ΔΕΕΠΣ και Οδηγό και ενημερώνεται συνεχώς σε ό,τι αφορά την προσχολική αγωγή, δεν μπορεί παρά να περάσει. Φυσικά μπορεί να υπάρχουν και άτομα, τα οποία τα ευνόησε κάπως η τύχη, αλλά μόνο ως προς τη σειρά εισαγωγής. Θα περνούσαν δηλαδή ούτως ή άλλως!!!
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #95 στις: Ιουλίου 08, 2009, 06:38:24 pm »
Φυσικά και υπάρχουν ΑΠ και θεωρίες και τα πάντα. Είναι όλα όμως μέσα στην ύλη σου. Να σου βγάλει τι ως σωστή απάντηση? Πώς πρέπει να δομείται μία δραστηριότητα? Εξυπακούεται ότι το ξέρεις! Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ζητάς να δημοσιεύεται... 
εγραψε η  sophie
και ρωτω αφου το λεμε ολοι για ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ πως καποιοι με σχεδιο εργασιας η θεματικη πηραν 70αρια και 80αρια???

αρα sophie  να δημοσιευεται εστω οτι η σωστη απαντηση συμπεριλαμβανει την αναλυση δραστηριοτητας που οπως γραφεις και παραπανω ειναι κατι το αυτονοητο και σχεδιο εργασιας η θεματικη προσεγγιση θεωρειται ΛΑΘΟΣ !
να λοιπον τι θα επρεπε να δημοσιευεται !!!!!!!!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #96 στις: Ιουλίου 08, 2009, 06:42:08 pm »
Για μένα ο ΑΣΕΠ δεν είναι καθόλου τύχη.
Σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά πιστεύω ότι όταν κάποιος διαβάζει καθόλη τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων εντατικά, μελετήσει προσεκτικά ΔΕΕΠΣ και Οδηγό και ενημερώνεται συνεχώς σε ό,τι αφορά την προσχολική αγωγή, δεν μπορεί παρά να περάσει. Φυσικά μπορεί να υπάρχουν και άτομα, τα οποία τα ευνόησε κάπως η τύχη, αλλά μόνο ως προς τη σειρά εισαγωγής. Θα περνούσαν δηλαδή ούτως ή άλλως!!!

εκανα ολα τα παραπανω και πολυ περισσοτερα
και αποτελεσμα δν ειχα  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Και για μας που δεν θα διοριστούμε.....
« Απάντηση #97 στις: Ιουλίου 08, 2009, 10:42:33 pm »
Για μένα ο ΑΣΕΠ δεν είναι καθόλου τύχη.
Σεβαστές όλες οι απόψεις αλλά πιστεύω ότι όταν κάποιος διαβάζει καθόλη τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων εντατικά, μελετήσει προσεκτικά ΔΕΕΠΣ και Οδηγό και ενημερώνεται συνεχώς σε ό,τι αφορά την προσχολική αγωγή, δεν μπορεί παρά να περάσει. Φυσικά μπορεί να υπάρχουν και άτομα, τα οποία τα ευνόησε κάπως η τύχη, αλλά μόνο ως προς τη σειρά εισαγωγής. Θα περνούσαν δηλαδή ούτως ή άλλως!!!

εκανα ολα τα παραπανω και πολυ περισσοτερα
και αποτελεσμα δν ειχα  ;D ;D ;D ;D ;D ;D





Τότε μήπως δεν έκανες σωστή διαχείρηση του χρόνου σου; Γιατί και αυτό παίζει....Επίσης χάθηκαν πολλοί βαθμοί γιατί δεν κάναμε αρνητική κριτική. Εγώ έτσι όπως το βλέπω απο εκεί έχασα..τους 20. Ήταν πολύ σημαντικό να το κρίνουμε και αρνητικά....
Δια βίου Εκπαίδευση

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.