0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κι εγώ στην ίδια κατηγορία με εσένα ανήκω. Έχω μεταπτυχιακό και 16 μήνες προϋπηρεσία. Οι έχοντες, λοιπόν, μεταπτυχιακό θα καταταγούν σύμφωνα με την προϋπηρεσία τους, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν σήμερα στο ΥΠΕΠΘ.
αναρωτιέμαι αν κάποιος από τους έχοντες μεταπτυχιακό μπήκε στη διαδικασία να κάνει το σεμινάριο, κι αν υπάρχει κάποιος ας μας πει αν αξίζει τον κόπο.Όχι σαν κριτήριο κατάταξης στον πίνακα, αλλά από άποψη γνώσεων και επιπλέον ειδίκευσης.
Γεια σας...πρώτη φορά γράφω στο forum...είμαι από αυτούς που έκανα πρώτα το σεμινάριο και καθώς θεώρησα οτι ναι μεν ακούς καποια πράγματα αλλά δεν είναι επιστημονικά επαρκές έκανα και μεταπτυχιακό....το σεμινάριο κατα την γνώμη μου μπορεί αν λειτουργήσει μόνο σαν ένα ερέθισμα για να ασχοληθείς περεταίρω με την ειδική αγωγή....αλλιώς επαρκή κατάρτηση δεν αποκτάς...παράλληλα ο ΑΣΕΠ της γενικής ( μετά από 3 φορές που έχω δώσει) δεν θεωρώ οτι είναι άσχετος καθώς σε εξαναγκάζει να διαβάσεις παρα πολύ οπότε αποκτάς αρκετά καλή γνώση του γνωστικού σου αντικειμένου που αυτό άλλωστε πρέπει να προσαρμόσεις και να διαφοροποιήσεις παίρνοντας υπόψιν σου στις ανάγκες του κάθε παιδιού με εα. Γιατί ωραία διορίζεσαι....σε παίρνουν έστω ωρομίσθια...τι στο καλό θα κάνεις με τα παιδιά που είναι απέναντί σου και οφείλεις να τους παρέχεις την εκπαίδευση που δικαιούνται;;;;; Θα αυτοσχεσιάζεις;;;;Αυτό πρέπει να είναι το σκεπτικό κάθε αξιοπρεπούς εκπαιδευτικού με ένα στοιχειώδες αίσθημα ευθύνης....Η ειδική αγωγή είναι μια τεράστια πρόκληση για κάθε εκπαιδευτικό και απαιτεί πολλά κουράγια και διαρκή προσπάθεια, διάβασμα και επαγρύπνηση....δεν είναι το παραθυράκι για να ικανοποιήσουμε τον διακαή και σεβαστό πόθο μας να εργαστούμε...