*

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία  (Αναγνώστηκε 46252 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #98 στις: Αυγούστου 02, 2009, 04:30:00 pm »
να εκφρασω και εγω την απορια μου;αντε και σε μας στη δευτεροβαθμια μετρανε ως κυριο κριτήριο την επιτυχια ασεπ και γινεται η καταταξη χωρις προυπηρεσιες κτλ.Στην πρωτοβαθμια που δεν εχουν ασεπ ,γιατι δεν εχουν το δικαιωμα του βολου και του παμακ να δωσουν, θα καταταγουν με βαση τι;;δε φτανει που δεν τους διοριζει, τωρα θα τους ακυρωσει κ την προυπηρεσια και θα τους βαλει με ημερομηνια  κτησης πτυχιου;;;και η ουσια των δυσπροσιτων που παει;;;δεν υπαρχει τετοια περιπτωση.γιατι οτι ισχυσει για δευτεροβαθμια θα ισχυσει και για πρωτοβαθμια.απλα η προυπηρεσια κρυβεται στο κ.ο.κ της εγκυκλιου.δε νομιζω οτι ψηφιστηκε ο νεος νομος με τα παρατραγουδα που ειχε και ξαφνικα θα γυρισει η ειδικη αγωγη εκει που ηταν καποτε η γενικη στα χρονια της επετηριδας.δηλαδη αλλα θα μετρανε για την ειδικη, αλλα για τη γενικη;θα κανουν δηλαδη την ειδικη απλα διοδο για να μαζεψεις προυπηρεσια και θα μετραει μονο στην κανονικη;ποσο παραλογο ακουγεται αυτο!τοτε γιατι να τρεχω ωρομισθια σε δυσπροσιτα η σε νησια μακρια απο το σπιτι μου με εξοδα δικα μου και να μην καθησω στο μερος μου ανεργη και να περιμενω να ερθει το πτυχιο μου σε σειρα και να με παρουν;;;δεν παιζει κατι τετοιο.....

Maroulaki, αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι που βασίζεις τα συμπεράσματά  σου. Γιατί το τι φαίνεται στον καθένα λογικό ή δίκαιο δε νομίζω να παίζει ρόλο όταν αναφερόμαστε στο τι ορίζει μια εγκύκλιος. Και σίγουρα η προυπηρεσία δεν αναφέρεται πουθενά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:06 »

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #99 στις: Αυγούστου 02, 2009, 04:47:03 pm »
αρα ξαναρωταω: πως θα γινει η καταταξη στην πρωτοβαθμια;
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #100 στις: Αυγούστου 02, 2009, 06:09:01 pm »
αρα ξαναρωταω: πως θα γινει η καταταξη στην πρωτοβαθμια;

Όπως θα γίνει και για τη δευτεροβάθμια. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ δεν είναι και τόσοι πολλοί (γύρω στα 5 άτομα στο σύνολο των φιλολόγων των μεταπτυχιακών έχουν επιτυχία στον φετινό ΑΣΕΠ). Άρα όσο θίγεται η πρωτοβάθμια άλλο τόσο θίγεται και η δευτεροβάθμια από την έλλειψη του κριτηρίου της προυπηρεσίας. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί τα διαχωρίζεις. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι πού φαίνεται ότι θα μετρήσει η προυπηρεσία στην κατάταξη. Ως προσόν είναι φανερό ότι μετράει, αλλά όχι στην κατάταξη...Τουλάχιστον όχι από αυτά που διαβάζω εγώ. Συμφωνώ ότι είναι παράλογο, αλλά από την άλλη πού ορίζεται μέσα στην εγκύκλιο; Γιστί θα θυμάσαι ότι τουλάχιστον η περσινή εγκύκλιος ήταν απολύτως ξεκάθαρη στο θέμα της προυπηρεσίας. Για ποιό λόγο, λοιπόν, αν επιθυμούσαν να τη διατηρήσουν ως βασικό κριτήριο κατάταξης ανά κατηγορία να μην το ορίζουν;

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #101 στις: Αυγούστου 02, 2009, 06:14:02 pm »
απλα η εγκυκλιος ειναι copy paste του νομου γι' αυτο ειναι διαφορετικη απο περυσι και περικλειεται η προυπηρεσια μεσα στο περιβοητο κ.ο.κ που γραφει.η ουσια ειναι οτι θα μετρησει παντως συμφωνα με τα λεγομενα του παπαιωαννου που μιλησα εγω προσωπικα στο τηλ.για να το λεει αυτος κατι παραπανω θα ξερει απο ολους μας
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:10:06 »

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #102 στις: Αυγούστου 02, 2009, 07:09:53 pm »
απλα η εγκυκλιος ειναι copy paste του νομου γι' αυτο ειναι διαφορετικη απο περυσι και περικλειεται η προυπηρεσια μεσα στο περιβοητο κ.ο.κ που γραφει.η ουσια ειναι οτι θα μετρησει παντως συμφωνα με τα λεγομενα του παπαιωαννου που μιλησα εγω προσωπικα στο τηλ.για να το λεει αυτος κατι παραπανω θα ξερει απο ολους μας


Πάντως τα κριτήρια κατάταξης δεν είναι copy paste του νόμου. Και όσο για το κ.ο.κ. δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατό να περικλείει την προυπηρεσία.. Από τη στιγμή που δεν αναφέρεται πριν. Όσο για τον Παπαιωάννου, θα πειστώ εφόσον μου αιτιολογήσει πού στηρίζεται γι' αυτή την ερμηνεία της εγκυκλίου. Δέχομαι οποιαδήποτε αιτιολογημένη νομικά γνώμη, κι αυτό ισχύει τόσο για τον Παπαιωάννου όσο και για οποιονδήποτε άλλο.

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #103 στις: Αυγούστου 02, 2009, 07:29:26 pm »
δηλαδη αν μετρησει η προυπηρεσια σου θα κανεις ενσταση για να μη μετρησει;
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #104 στις: Αυγούστου 02, 2009, 08:20:21 pm »
Το θέμα δεν είναι αν εγώ θα κάνω ένσταση, αλλά τι τελικά ισχύει. Ψάχνω να βρω μια απάντηση που πραγματικά να ανταποκρίνεται στα όσα λέει η εγκύκλιος και όχι στα όσα είναι λογικά ή δεν είναι. Θεωρώ απαράδεκτη τη στάση του Υπουργείου που δε φρόντισε να δώσει από την αρχή μια τεκμηριωμένη απάντηση, από τη στιγμή που φάνηκε πως υπάρχει πρόβλημα. Ούτε είναι φυσικά να δεχτώ ως θέσφατο οποιαδήποτε απάντηση δίνει η διεύθυνση ειδικής αγωγής, από τη στιγμή που δεν αποφασίζουν να πάρουν ξεκάθαρα και υπεύθυνα θέση. Με απογοητεύει απίστευτα ότι οφείλω να περιμένω μέχρι την κατάρτιση των πινάκων μέχρι να φανεί τελικά τι θέλει να πει το υπουργείο. Η εγκύκλιος δεν μπορεί να αποτελεί λογοτεχνικό κείμενο ανοιχτό σε ερμηνείες...

Στην παρούσα φάση κάποιων τα συμφέροντα θα θιγούν είτε έτσι είτε αλλιώς και σίγουρα κάποιοι θα κάνουν ένσταση. Το θέμα είναι να υπάρχει διαφάνεια και σαφήνεια όταν κάνεις μία αίτηση προκειμένου να μπορείς να υπολογίσεις τι πρέπει να δηλώσεις και όχι να υπάρχει αυτή η διγλωσσία από την πλευρά ατόμων που υποτίθεται πως κατέχουν σημαντικές θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος rose-PEO2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #105 στις: Αυγούστου 02, 2009, 09:09:23 pm »
Για ποια διγλωσσία μιλάμε;;Συμφωνώ πως είναι κακογραμμένη η εγκυκλιος!!!!Ομως, ο κυριος Παπαιωαννου με τον οποιο ήρθα σε τηλεφωνική επαφη(οπως και πολλοι άλλοι) μου ξεκαθαρισε πωσ στο κ.ο.κ της εγκυκλίου συμπεριλαμβανεται και η προυπηρεσία!!!Δεν είναι αναγκη να βγει διευκρινιστική!!!!Η οποια πραγματικά θα ήθελα να βγει για να ηρεμήσουμε!!!!!!!!!!!!!Θα καταταχθουμε "'ολοι ανεξαιρέτως¨" αναλογα μετα προσοντα μας!!ένα από τα προσοντα ειναι και η προυπηρεσία!!!!Θα δουμε τι θα γίνει!!!
maroulaki έχεισ δίκιο!!!!!Με την πρωτοβάθμια τι θα γινει;;;;;Παντως φίλοι δασκαλοι ειδικης αγωγης το θεωρουν δεδομενο πωσ η προυπηρεσία τους θα προσμετρηθει!!!!

Αποσυνδεδεμένος georget3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #106 στις: Αυγούστου 02, 2009, 10:28:13 pm »
Διαβάζοντας την φετινή εγκύκλιο για την ειδική αγωγή ένα είναι σίγουρο. Ότι δημιουργεί αδικίες σε μια μερίδα εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Δεν αναφέρομαι στους έχοντες σεμινάριο ή μόνο προϋπηρεσία αλλά στους έχοντες πτυχίο ή μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή.

Με την νέα εγκύκλιο λοιπόν - στην οποία η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κριτήριο κατάταξης - πριμοδοτούνται οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών σχολών και οι μεταπτυχιακοί απόφοιτοι που είναι ταυτόχρονα και κάτοχοι σεμιναρίων.

Το σκεπτικό του Υπουργείου; ΑΓΝΩΣΤΟ.

Για ποιο λόγο ένας μεταπτυχιακός ή ένας κάτοχος πτυχίου με σεμινάριο και μηδενική προϋπηρεσία να προηγείται έναντι κάποιου άλλου με πτυχίο ή μεταπτυχιακό χωρίς σεμινάριο αλλά με προϋπηρεσία; Δεν σας κάνει λίγο για φωτογραφική διάταξη όπου κάποιος με φετινά προσόντα και που με την κατάλληλη πληροφορία ΑΓΟΡΑΣΕ ένα σεμινάριο θα προηγηθεί;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είναι δυνατόν να έχει κάποιος αυξημένα προσόντα και να κατατάσσεται λόγω ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου που υλοποιήθηκε μόνο και μόνο για να καταρτιστούν καθηγητές που δεν είχαν ΚΑΜΙΑ γνώση περί ειδικής αγωγής;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Άλλωστε η προκήρυξη των σεναρίων αποκλείει ή αποτρέπει ή δέχεται εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις τους μεταπτυχιακούς και τους πτυχιούχους ώστε να μην μειωθούν οι θέσεις και να μπορέσουν να τα παρακολουθήσουν όσοι περισσότεροι ανειδίκευτοι εκπαιδευτικοί γίνεται.


Είναι δυνατόν να μην υπάρχει έστω μια μεταβατική διάταξη για την φετινή χρονιά ώστε να είναι όλοι ενήμεροι για το τι πρόκειται να ακολουθήσει;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Πολλοί μεταπτυχιακοί σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια δίδαξαν ή πρόκειται να διδάξουν στα σεμινάρια. Είναι δυνατόν ο εκπαιδευτής να καταταγεί κάτω από τον εκπαιδευόμενο αν ο εκπαιδευόμενος έχει μεταπτυχιακό αλλά και σεμινάριο; Ποιος του δίδαξε την ύλη του σεμιναρίου;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είναι δυνατόν όταν έχεις ένα ανώτερο προσόν να κατατάσσεσαι με κάποιο άλλο κατώτερο προσόν; Δεν μπορεί να υπάρξει κατάταξη βάσει του ανώτερου προσόντος; Με αυτό το σκεπτικό να κατατάσσονται οι απόφοιτοι της ίδιας σχολής με βάση το βαθμό του απολυτηρίου λυκείου και όχι με βάση το βαθμό ή την ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Το Υπουργείο με αυτή την εγκύκλιο δεν οδηγεί όλους τους πλήρως καταρτισμένους εκπαιδευτικούς να ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ και ένα σεμινάριο ώστε να μην υστερούν σε «προσόντα» όπως η εγκύκλιος ορίζει; Αυτό δεν ονομάζεται εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Τα «προσόντα» έτσι όπως τα ορίζει η εγκύκλιος δεν είναι εξαιρετικά ευμετάβλητα; Κάποιος που θα περάσει φέτος μπροστά δεν θα καταλήξει πάλι πίσω αφού όλοι θα φροντίσουν να εξασφαλίσουν τα ίδια «προσόντα»; Ποια πρόνοια δείχνει το Υπουργείο έναντι των αναπληρωτών που πασχίζουν να μαζέψουν προϋπηρεσία; Ότι τους την ακυρώνει με μια εγκύκλιο – έκπληξη;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Όποιος δουλέψει φέτος αναπληρωτής θα νιώθει κάποια σιγουριά ότι θα δουλέψει και του χρόνου ή θα αλλάξει πάλι η εγκύκλιος;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είμαι της άποψης ότι η εγκύκλιος δεν στέκει νομικά στις κατηγορίες των εκπαιδευτικών που προανέφερα. Θεωρώ ότι όποιος θίγεται μπορεί να κινηθεί νομικά και να διεκδικήσει αποκατάσταση της αδικίας καθώς η εγκύκλιος μοριοδοτεί περιττά προσόντα αφού δεν προκύπτει από πουθενά ο λόγος πρόταξής τους με ταυτόχρονη κατάργησης της προϋπηρεσίας - ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ως προσόν.

Συνάδελφοι μην εφησυχάζετε. Η προϋπηρεσία ΔΕΝ θα μετρήσει. Στο κ.ο.κ. είναι μόνο οι κατηγορίες 10μηνο και 3ετία. Κατάταξη βάσει της προϋπηρεσίας δεν απορρέει από πουθενά και μπορεί κάποιος να κάνει ένσταση αν προσμετρηθεί. Ότι λένε μόνο προφορικά είναι για να εφησυχάσετε και να βρεθείτε προ τετελεσμένων. Ζητήστε να σας απαντήσουν γραπτώς. Πιέστε όσο μπορείτε για να αλλάξει ή για να τροποποιηθεί με διευκρινιστική.

Ένας ΜΗ θιγόμενος εκπαιδευτικός από την εγκύκλιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 02, 2009, 10:39:05 pm από georget3 »

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #107 στις: Αυγούστου 02, 2009, 11:13:41 pm »
Για ποια διγλωσσία μιλάμε;;Συμφωνώ πως είναι κακογραμμένη η εγκυκλιος!!!!Ομως, ο κυριος Παπαιωαννου με τον οποιο ήρθα σε τηλεφωνική επαφη(οπως και πολλοι άλλοι) μου ξεκαθαρισε πωσ στο κ.ο.κ της εγκυκλίου συμπεριλαμβανεται και η προυπηρεσία!!!Δεν είναι αναγκη να βγει διευκρινιστική!!!!Η οποια πραγματικά θα ήθελα να βγει για να ηρεμήσουμε!!!!!!!!!!!!!Θα καταταχθουμε "'ολοι ανεξαιρέτως¨" αναλογα μετα προσοντα μας!!ένα από τα προσοντα ειναι και η προυπηρεσία!!!!Θα δουμε τι θα γίνει!!!
maroulaki έχεισ δίκιο!!!!!Με την πρωτοβάθμια τι θα γινει;;;;;Παντως φίλοι δασκαλοι ειδικης αγωγης το θεωρουν δεδομενο πωσ η προυπηρεσία τους θα προσμετρηθει!!!!


Θεωρώ ότι καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε σε ένα κείμενο. Το αν ο Παπαιωάννου θεωρεί αυθαίρετα ότι στο κ.ο.κ. συμπεριλαμβάνεται και η προυπηρεσία δε νομίζω ότι σημαίνει κάτι. Άσχετα από το τι σου λέει ο Παπαιωάννου εσύ πού βλέπεις να αναφέρεται η προυπηρεσία;

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #108 στις: Αυγούστου 02, 2009, 11:19:13 pm »
Διαβάζοντας την φετινή εγκύκλιο για την ειδική αγωγή ένα είναι σίγουρο. Ότι δημιουργεί αδικίες σε μια μερίδα εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Δεν αναφέρομαι στους έχοντες σεμινάριο ή μόνο προϋπηρεσία αλλά στους έχοντες πτυχίο ή μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή.

Με την νέα εγκύκλιο λοιπόν - στην οποία η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κριτήριο κατάταξης - πριμοδοτούνται οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών σχολών και οι μεταπτυχιακοί απόφοιτοι που είναι ταυτόχρονα και κάτοχοι σεμιναρίων.

Το σκεπτικό του Υπουργείου; ΑΓΝΩΣΤΟ.

Για ποιο λόγο ένας μεταπτυχιακός ή ένας κάτοχος πτυχίου με σεμινάριο και μηδενική προϋπηρεσία να προηγείται έναντι κάποιου άλλου με πτυχίο ή μεταπτυχιακό χωρίς σεμινάριο αλλά με προϋπηρεσία; Δεν σας κάνει λίγο για φωτογραφική διάταξη όπου κάποιος με φετινά προσόντα και που με την κατάλληλη πληροφορία ΑΓΟΡΑΣΕ ένα σεμινάριο θα προηγηθεί;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είναι δυνατόν να έχει κάποιος αυξημένα προσόντα και να κατατάσσεται λόγω ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου που υλοποιήθηκε μόνο και μόνο για να καταρτιστούν καθηγητές που δεν είχαν ΚΑΜΙΑ γνώση περί ειδικής αγωγής;



ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Άλλωστε η προκήρυξη των σεναρίων αποκλείει ή αποτρέπει ή δέχεται εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις τους μεταπτυχιακούς και τους πτυχιούχους ώστε να μην μειωθούν οι θέσεις και να μπορέσουν να τα παρακολουθήσουν όσοι περισσότεροι ανειδίκευτοι εκπαιδευτικοί γίνεται.


Είναι δυνατόν να μην υπάρχει έστω μια μεταβατική διάταξη για την φετινή χρονιά ώστε να είναι όλοι ενήμεροι για το τι πρόκειται να ακολουθήσει;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Πολλοί μεταπτυχιακοί σε συνεργασία με τα πανεπιστήμια δίδαξαν ή πρόκειται να διδάξουν στα σεμινάρια. Είναι δυνατόν ο εκπαιδευτής να καταταγεί κάτω από τον εκπαιδευόμενο αν ο εκπαιδευόμενος έχει μεταπτυχιακό αλλά και σεμινάριο; Ποιος του δίδαξε την ύλη του σεμιναρίου;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είναι δυνατόν όταν έχεις ένα ανώτερο προσόν να κατατάσσεσαι με κάποιο άλλο κατώτερο προσόν; Δεν μπορεί να υπάρξει κατάταξη βάσει του ανώτερου προσόντος; Με αυτό το σκεπτικό να κατατάσσονται οι απόφοιτοι της ίδιας σχολής με βάση το βαθμό του απολυτηρίου λυκείου και όχι με βάση το βαθμό ή την ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Το Υπουργείο με αυτή την εγκύκλιο δεν οδηγεί όλους τους πλήρως καταρτισμένους εκπαιδευτικούς να ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ και ένα σεμινάριο ώστε να μην υστερούν σε «προσόντα» όπως η εγκύκλιος ορίζει; Αυτό δεν ονομάζεται εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Τα «προσόντα» έτσι όπως τα ορίζει η εγκύκλιος δεν είναι εξαιρετικά ευμετάβλητα; Κάποιος που θα περάσει φέτος μπροστά δεν θα καταλήξει πάλι πίσω αφού όλοι θα φροντίσουν να εξασφαλίσουν τα ίδια «προσόντα»; Ποια πρόνοια δείχνει το Υπουργείο έναντι των αναπληρωτών που πασχίζουν να μαζέψουν προϋπηρεσία; Ότι τους την ακυρώνει με μια εγκύκλιο – έκπληξη;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Όποιος δουλέψει φέτος αναπληρωτής θα νιώθει κάποια σιγουριά ότι θα δουλέψει και του χρόνου ή θα αλλάξει πάλι η εγκύκλιος;

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

Είμαι της άποψης ότι η εγκύκλιος δεν στέκει νομικά στις κατηγορίες των εκπαιδευτικών που προανέφερα. Θεωρώ ότι όποιος θίγεται μπορεί να κινηθεί νομικά και να διεκδικήσει αποκατάσταση της αδικίας καθώς η εγκύκλιος μοριοδοτεί περιττά προσόντα αφού δεν προκύπτει από πουθενά ο λόγος πρόταξής τους με ταυτόχρονη κατάργησης της προϋπηρεσίας - ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ως προσόν.

Συνάδελφοι μην εφησυχάζετε. Η προϋπηρεσία ΔΕΝ θα μετρήσει. Στο κ.ο.κ. είναι μόνο οι κατηγορίες 10μηνο και 3ετία. Κατάταξη βάσει της προϋπηρεσίας δεν απορρέει από πουθενά και μπορεί κάποιος να κάνει ένσταση αν προσμετρηθεί. Ότι λένε μόνο προφορικά είναι για να εφησυχάσετε και να βρεθείτε προ τετελεσμένων. Ζητήστε να σας απαντήσουν γραπτώς. Πιέστε όσο μπορείτε για να αλλάξει ή για να τροποποιηθεί με διευκρινιστική.

Ένας ΜΗ θιγόμενος εκπαιδευτικός από την εγκύκλιο.


Συμφωνώ απόλυτα στα όσα αναφέρεις για τον ύποπτο συνδυασμό μεταπτυχιακού και σεμιναρίου και νομίζω ότι εκεί είναι φέτος το πραγματικό σκάνδαλο. Αρκετοί μεταπτυχιακοί έχουμε ενοχληθεί με τη λογική του Υπουργείου και σκεφτόμαστε να κινηθούμε από τη νέα σχολική χρονιά προκειμένου να γίνει μια ουσιαστική προσπάθεια για την επόμενη πλέον σχολική χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος lang

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #109 στις: Αυγούστου 04, 2009, 01:08:55 am »


 ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3699
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή
με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

   Άρθρο 21
    Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ
      Υπηρεσιακές μεταβολές

………………………………..

Κατά την προσωρινή ή οριστική τοποθέτηση σε κε−
νές οργανικές θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπι−
κού των ΣΜΕΑΕ, προηγούνται εκπαιδευτικοί που είναι
άτομα με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά
τοις εκατό (67%) σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες και
σε ποσοστό που δεν υπερβαίνει το είκοσι τοις εκατό
(20%) των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε αυτές. Η
τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές
οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των
μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέ−
σεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται κατωτέρω
στην περίπτωση β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 23
του παρόντος νόμου.

2. Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές ορ−
γανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά:
α) οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων
διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος
νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από τον ΑΣΕΠ,

κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά
προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ 61, ΠΕ
71, ΠΕ 72, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών
Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον
ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»,
β) οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες των αναπληρω−
τών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, κατά τα ισχύοντα για τη λοιπή
εκπαίδευση ποσοστά διορισμού από κάθε κατηγορία.
3. Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με μετάθεση ή διο−
ρισμό, αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί
των περιπτώσεων α) έως η) της παραγράφου 1 του πα−
ρόντος άρθρου και ακολουθούν εκπαιδευτικοί με προϋ−
πηρεσία σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ τουλάχιστον ενός διδακτι−
κού έτους. Οι εκπαιδευτικοί της παρούσας παραγράφου,
οι οποίοι εκτός των προσόντων α) έως η) διαθέτουν
επιπλέον εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσ−
σα των κωφών και στη γραφή Braille των τυφλών που
πιστοποιείται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7
του παρόντος νόμου, αποσπώνται κατά προτεραιότητα
σε σχολικές μονάδες τυφλών και κωφών.


                 Άρθρο 22

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1.  Εφόσον υπάρχουν ανάγκες που δεν καλύπτονται με
μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου,
προσλαμβάνονται κατά σειρά αναπληρωτές ή ωρομί−
σθιοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, οι οποίοι διαθέτουν:
α) Τα προσόντα τοποθέτησης σε ΣΜΕΑΕ, με μετάθεση
ή διορισμό.

β) Έχουν παρακολουθήσει ετήσιο σεμινάριο επιμόρ−
φωσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνω−
ρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από
το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων
(400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ, που
έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρό−
ντος νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους
κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζονται,
για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθμό, ως ισότιμα με
τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών.
 .....................................................................
........................................................................
Αρθρο 21 : Για του μονιμους εκπ/κους η τοποθετηση γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους (δηλαδή και της προυπηρεσίας τους)

Αρθρο 22 : α) Για τους αναπληρωτές η τοποθέτηση γίνεται με τα ίδια προσόντα όπως με μετάθεση ή διορισμό που ισχύει και για τους μόνιμους.

Αρα τι λέτε δεν παίζει ρόλο η προυπηρεσία?

Αρθρο 21: 2α)  Αναφέρει διαγωνισμό ΑΣΕΠ ΕΑΕ και οοοοοχι γενικής αγωγής.

Τα συμπεράσματα δικά σας........ ως εκ του νόμου προβλέπονται.
 


Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #110 στις: Αυγούστου 04, 2009, 09:34:33 am »
1. Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό
βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ
του προηγούμενου άρθρου ορίζονται ως εξής:
1.4. Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ)
όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και
προέκταση « .50»:
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπου−
δές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο
ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχο−
λική ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια
της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και
ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
γ) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των
Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως
αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, με βα−
σικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με
αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της
αλλοδαπής ή
δ) Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνω−
ρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδα−
πής με τουλάχιστον τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία
στην ΕΑΕ παράλληλα με πιστοποιητικό παρακολού−
θησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ΕΑΕ από
Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς
που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας
και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχι−
στον τετρακοσίων (400) ωρών. Σεμινάρια ετήσιας διάρ−
κειας στην ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη
ισχύος του παρόντος νόμου, από Πανεπιστήμια ή από
αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται
από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
αναγνωρίζονται, για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθ−
μό, ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων
(400) ωρών ή
ε) Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνω−
ρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδα−
πής με τουλάχιστον τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία
στην ΕΑΕ.
Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτε−
ροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα
κωδικό τους και προέκταση « .50», τοποθετούνται με
διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ,
σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
στα εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης
και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ), σε προγράμματα παράλληλης
στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Επίσης
όταν συμπληρώσουν τριετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία,
μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση
σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ.
1. Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μπο−
ρεί να μετατίθενται κατά σειρά εκπαιδευτικοί που ανή−
κουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και
επαγγελματικής εκπαίδευσης, οι οποίοι:
α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην
ΕΑΕ,
β) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην
ΕΑΕ,
γ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην
ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου και
αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής,
δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ
ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με
κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία,
ε) είναι εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον
εξήντα επτά τοις εκατό (67%),
στ) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία
εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ύστερα από
σχετική πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπη−
ρεσιών,
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ότι παρακολούθησαν
επιτυχώς σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης − εξειδίκευσης
στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους
κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο
Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης
διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών και
έχουν προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές
ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην
ΕΑΕ, που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρι−
σμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανα−
γνωρίζονται, για την ένταξη στον εισαγωγικό βαθμό, ως
ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400)
ωρών,
η) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών δι−
δακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ.
Οι εκπαιδευτικοί της παρούσας παραγράφου οι οποίοι
εκτός των προσόντων α) έως η) διαθέτουν επιπλέον
εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα των κω−
φών και στη γραφή Braille των τυφλών που πιστοποι−
είται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του
παρόντος νόμου, μετατίθενται κατά προτεραιότητα σε
σχολικές μονάδες τυφλών και κωφών.


Lang αυτό που αναφέρεις για τους μονίμους (σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους) αφορά το κριτήριο τοποθέτησης τους στις οργανικές θέσεις των ΣΜΕΑΕ. Γιατί το αναφέρεις στα τυπικά προσόντα; Για τους αναπληρωτές που περιλαμβάνονται στον πίνακα

Αποσυνδεδεμένος maroulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εχω και εγω μαρουλι στο δοντι;;;;;
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Αγωγή και προϋπηρεσία
« Απάντηση #111 στις: Αυγούστου 04, 2009, 11:04:39 am »
αφου το γραφει.οτι για αναπληρωτες ισχυει οτι και για μονιμο διορισμο και μεσα αναφερει και προυπηρεσια.και επιπλεον αναφερει ασεπ ειδικης και οχι γενικης.αυτο δεν το βρισκετε παρανομο τωρα;;;;;;;;ή επειδη σας βολευει ολα μελι γαλα;;;;;αφου θελετε να λεμε το σωστο να τα πουμε ολα
"....κ σου κουρσεύουν τη λαλιά κ ανάσα πια δεν έχεις...."

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182736
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 635
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.