0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μηπως ηρθε η ωρα να κανουμε κατι με την ειδικη διδακτικη ολων των κλαδων?δεν μπορει η υποκειμενικη γνωμη του εξεταστη να αποφασιζει ποιος εγραψε καλα και θα διοριστει.χρειαζεται αντικειμενικοτητα.
Γιατί βρε παιδιά,τα θέματα του γνωστικού σας φαίνονται νορμάλ;Ελέγχουν την επάρκεια του εκπαιδευτικού να μπει στην τάξη;Ας το πάρουμε απόφαση.'Οσο υπάρχουν 100 διαφορετικοί πίνακες διορισμού,θα μικραίνει ο αριθμός των διοριστέων μέσω ΑΣΕΠ και ο ο ίδιος ο διαγωνισμός θα λειτουργεί σα σφαγείο ως οφείλει στον εαυτό του.
Δεν ειμαι σε θέση να αμφισβητήσω την αξιοκρατία του αλλά σίγουρα η διεξαγωγή των διαγωνισμών δεν θυμίζει εγκυρότητα ιδιαίτερα. Από την οργάνωση, την ύλη, την εξέταση ως και τη βαθμολόγηση υπάρχουν πλήθος ενστάσεων. Ειδικά φέτος
το οτι καποιοι μπαινουν απο την πισω πορτα ειναι το μονο σιγουρο.το θεμα ειναι εμεις οι υπολοιποι.φυσικα και οσοι διοριζονται το αξιζουν και κοπιασαν γι΄αυτο.ομως ποιος μπορει να με διαβεβαιωσει οτι ο διορθωτης ασχοληθηκε πραγματικα με το γραπτο μου και δεν το ξεπεταξε.και να δεχτω οτι κανουν σωστα τη δουλεια τους,μετα απο καμια πενηνταρια γραπτα το μυαλο εχει θολωσει αρα κατα ποσο συνεχιζει να ειναι αντικειμενικος και δεν βαζει ενα τυχαιο βαθμο.πως δικαιολογουνται τοσο μεγαλες αποκλεισεις αναμεσα στους δυο βαθμολογητες?