*

Αποστολέας Θέμα: τι διαβάσατε οι διοριστέοι; ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας;  (Αναγνώστηκε 30318 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stroumfita

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
συγχαρητήρια σε όλους όσους προσπάθησαν και κυρίως σε όσους τελικά τα κατάφεραν! οι τελευταίοι προτού φύγετε για διακοπές διαρκείας πείτε και σε μας τους υπόλοιπους τι χρειάζεται τελικά για να διοριστεί κανείς... ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας.. ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Ο καθένας μας είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικές ανάγκες όσον αφορά στην προετοιμασία του. Αφού, όμως, θέλετε συμβουλές, θα πω τι διάβασα και πόσο διάβασα και τα συμπεράσματα δικά σας.
Άρχισα την προετοιμασία αρχές Σεπτέμβρη. Βέβαια, όλος ο Σεπτέμβρης πέρασε έτσι, γιατί ψαχνόμουν με τη βιβλιογραφία και ευτυχώς που έπεσε πάνω στο φόρουμ και προσανατολίστηκα. Άρα, συνταγή πρώτη να παρακολουθείτε pde.  ;D
1) Νέα: τη γραμματολογία του Πολίτη, τη σχολική γραμματολογία, τις εισαγωγές των σχολικών βιβλίων των νέων ελληνικών του λυκείου, τις εισαγωγές από κάποια βοηθήματα σχολικά από τις εκδόσεις Μεταίχμιο που έλεγαν συνοπτικά τα σχήματα λόγου, τους αφηγηματικούς όρους κτλ. Βιβλία γλώσσας και έκφρασης-έκθεσης δε διάβασα γιατί τα ήξερα από τη διδακτική μου εμπειρία. Για αναλύσεις κειμένων διάβασα ένα συνοπτικό βιβλίο που έβγαλε ο Πατάκης για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ Πήρα 82,5

2) Αρχαία: γραμματολογία σχολική, γραμματολογία Γεωργοπαπαδάκου (ένα πρόχειρο διάβασμα), τις εισαγωγές των σχολικών βιβλίων. Μεταφράσεις δε διάβασα γιατί τις ήξερα ούτε αναλύσεις, γιατί τις ήξερα. Κάτι ελάχιστα διάβασα για αναλύσεις από ένα βιβλίο που έβγαλε ο Πατάκης για το διαγωνισμό. Πήρα 71.13

3)Ιστορία: Για αρχαία Wilcken. Για βυζαντινή Ostrogorsky. Για νεότερη ένα βιβλίο του Μπόνια και τις θεματικές ιστορίες της Β' και Γ' Λυκείου. Δυστυχώς, δεν είχα διαβάσει καλά το σχολικό της Γ' Λυκείου και από εκεί έπεσαν όλες οι ερωτήσεις στη νεότερη. Βαθμός 71.67

4) Παιδαγωγικά. "τα ερωτήματα του σύγχρονου εκπαιδευτικού" (να είναι καλά ο Μάρκος), "θεωρίες μάθησης" των Κασσωτάκη-Φλουρή και ένα CD-rom με 1200 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής της Intelearn (αυτό ήταν που με βοήθησε περισσότερο). Πήρα 89,06

5) ειδική διδακτική. "εφαρμοσμένη διδακτική ιστορίας" του Μπόνια και την ευχή της μάνας μου  ;D ;D ;D Πήρα 76

Τέλικά, πέρασα με σειρά 80, με προσαύξηση μόνο 2.21 μονάδες από το πτυχίο. Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα τα όσα διάβασα εγώ και για ό,τι θέλετα μας ξαναρωτάτε. Δε χανόμαστε!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
  Εγώ έδινα πρώτη φορά και κατάφερα να είμαι στους διοριστέους β'φουρνιάς, χωρίς να γράψω και πολύ καλά στο γνωστικό (58 έγραψα). ούτως ή άλλως λόγω δουλειάς δεν είχα χρόνο για "αποστήθιση" και γενικά έχω ένα πρόβλημα με την παπαγαλία. Επειδή είδα, λοιπόν, ότι δεν είχα χρόνο για να τα διαβάσω όλα τέλεια, παρόλο που είχα πολύ καλό υλικό, έδωσα βάση στη διδακτική, γιατί είδα ότι είναι το μόνο μάθημα που έχει μεγάλο συντελεστή. Ομολογώ, βέβαια, ότι ήταν και το μοναδικό μάθημα για το οποίο παρακολούθησα φροντιστήριο (τσόνταρα 200 ευρουλάκια για 5 τετράωρα μαθήματα) γιατί, ενώ είχα ιδέες, δεν ήξερα πώς έπρεπε να τις παρουσιάσω. Έγραψα 88 ειδική διδακτική ιστορίας και 85 παιδαγωγικά. Προσαύξηση είχα μόνο από το βαθμό πτυχίου. 

      Χσίρομαι τουλάχιστον που κατάφερα να περάσω "αλώβητη" από αυτή τη διαδικασία. Ούτε άφησα τη δουλειά μου, ίσα-ίσα αύξησα τις ώρες εργασίας σε φροντιστήρια, ούτε άφησα την προσωπική μου ζωή. Απλώς για 7-8 μήνες δεν ασχολήθηκα σχεδόν καθόλου με το μεταπτυχιακό μου (τρέχω όμως τώρα για να το τελειώσω). Επίσης, προκειμένου να διαβάσω...αφησα για λίγο στην άκρη τα οικιακά!Δεν καθάριζα π.χ. τόσο επιμελώς όσο πριν, άφηνα τα πράγματα λίγο ασυμμάζευτα. Ευτυχώς που έχω ρούχα που σιδερώνονται και εύκολα! Βέβαια έμενα με τον αδερφό μου, οποτε ομολογώ ότι δεν είχα και πολλές ευθύνες σε αυτόν τον τομέα. Αν είχα παιδιά, τα πράγματα θα ήταν σίγουρα πολύ δυσκολότερα. Γι' αυτό θαυμάζω τις γυναίκες που έχουν οικογένεια και καταφέρνουν να διαβάζουν. Μπροστα τους θεωρώ ότι είμαι μερμηγκάκι!

    Για τη βιβλιογραφία συμφωνώ λίγο πολυ με όσα προαναφέρθηκαν. Wilcken, Ostrogorsky, Πολίτης κτλ. Τώρα για τα παιδαγωγικά πήρα του Ματσαγγούρα, αλλά και μόνο η ανάγνωση με κούρασε. Διάβασα από ένα βιβλίο που είχα από τη σχολή και από ένα βοήθημα (του Κάτσικα νομίζω) για ΑΣΕΠ, που είχε θεωρίες παιδαγωγών και ερωτήσεις. Για ειδική διδακτική Ιστορίας είναι αρκετά καλό του Κουτσού από τις εκδόσεις Ζήτη, τουλάχιστον όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι. Πάντως αφιέρωσα πολύ χρόνο σε πράγματα που δεν έπεσαν στο γνωστικό, π.χ. ηθικά νικομάχεια, αντιγόνη κτλ, τζάμπα οι φωτοτυπίες στα σπουδαστήρια του φιλολογικού!

   Δε ξέρω αν μπορεί να μιλήσει κανείς για "συνταγή" επιτυχίας. Το θέμα είναι να βάζεις στόχους ανάλογα και με τις δυνατότητές σου. Π.χ. εγώ είδα ότι στα νέα μπορώ να γράψω και διάβασα λίγο παραπάνω αυτό το μάθημα. Επίσης, αρχικά ο στόχος μου ήταν να μαζέψω γύρω στα 10 μόρια και να αποκτήσω μια επαφή με την ύλη, ώστε να τα πάω καλύτερα την επόμενη φορά. ίσως να έπαιξε επομένως ρόλο το γεγονός ότι δεν το είδα σαν μονόδρομο στη ζωή μου και πήγα με πολύ καλή ψυχολογία (ειδικά στη διδακτική η ψυχραιμία νομίζω ότι παίζει σημαντικό ρόλο). Σαφώς έκανα και λάθη που θα μπορούσα να έχω αποφύγει, γιατί τα είχα διαβάσει, αλλά τελικά δεν απέβησαν τόσο μοιραία.

   

Αποσυνδεδεμένος Katerina Kfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα!Να σας πω και γω τη δική μου εμπειρία...όπως φαίνεται βέβαια ο καθένας είναι διαφορετικός στο διάβασμά του και κάνει τις δικές του επιλογές.
Ιστορία:τολμώ να πω ότι το βιβλίο των εκδ.Μπόνια είναι πληρέστατο,σαν να έοεσαν οι ερωτήσεις από εκεί.Για την αρχαία κοίταξα αρχικά και λίγο Wilcken και λίγο Οστρογορσκυ στη βυζαντινή αλλά τα άφησα γιατί είχαν πολλές λεπτομέρειες για κάποια γεγονότα,ενώ άλλα τα περνούσαν γρήγορα.Σημειωτέον ότι το βιβλίο Μπόνια είναι πιο δύσκολο από τα παραπάνω αλλά καλύπτει πλήρως τα γεγονότα...μέχρι τελικής πτώσεως.Μην κουράζεστε λοιπόν όσοι θέλετε να κάνετε μια λίστα με βιβλιογραφία, σας το συστήνω και θα δείτε ότι θα πάτε καλά. (αν το χα διαβάσει καλύτερα θα έφραφα και περισσότερο)
Νέα:σίγουρα εισαγωγές λυκείου και Γραμματολογία Γυμνασίου καλύπτει.Για αναλύσεις παρακολούθησα φροντιστήριο,μας έδινε λίγα πράγματα κ με βιόθησαν. Αρχαία: Κακριδής για Επιτάφιο, βιβλίο καθηγητή για Όμηρο, για τα υπόλοιπα σημειώσεις από φροντ.Γραμματολογία λίγο Lesky αρχικά αλλά ποτέ δε γίνεται να κάνεις επανάληψη όλον αυτό τον όγκο, γι' αυτό πήρα Φ.Κακριδή. Παιδαγωγικά:σημειώσεις από φροντ. και κυρίως πάρα πολλά τεστ:προηγούμενα θέματα όλων των ειδικοτήτων και του Βεντούρη απ τις εκδ.Μπόνια.
Ειδ.διδ.Νέων:παρακολύθησα φροντ. κ με βοήθησε πολύ.Ένιωθα πολύ μεγάλη ανασφάλεια εδώ να διαβάσω μόνη μου.
Διορίζομαι στους 30 πρώτους.Εύχομαι να βοήθησα.Καλή αρχή σε όσους το θελήσουν!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Συγχαρητήρια electra!  Κι εγώ το είχα πάρει το βιβλίο του Μπόνια για την Ιστορία. Στην αρχαία πράγματι συμπληρώνει τον Wilcken σε αρκετά σημεία. Στη βυζαντινή αποτελεί σχεδιάγραμμα του Ostrogorsky, οπότε κι εκεί μπορεί να υποκαταστήσει τη βιβλιογραφία. Στη Νεότερη Ιστορία όμως θεωρώ ότι είναι υπερβολικά περιληπτικό. Εγώ π.χ. λεπτομέρειες για τη συμφωνία της Γκαζέρτας κτλ μόνο σε ειδικά βιβλία είχα βρει. Σίγουρα για όποιον θέλει απλά κάτι γρήγορο, είναι καλή πρόταση. 

     Σου εύχομαι να περάσεις καλά και να απολαύσεις την ρπώτη χρονιά του διορισμού σου!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ

4) Παιδαγωγικά. "τα ερωτήματα του σύγχρονου εκπαιδευτικού" (να είναι καλά ο Μάρκος), "θεωρίες μάθησης" των Κασσωτάκη-Φλουρή και ένα CD-rom με 1200 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής της Intelearn (αυτό ήταν που με βοήθησε περισσότερο). Πήρα 89,06


πραγματι ειναι πολυ καλο αυτο γιαυτο το προτεινα και εξακολουθω να το προτεινω. και ηταν το μονο μαθημα που εγραψα 89.84 χαρη σε αυτο το βιβλιο.
σε ευχαριστω L.K.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Συγχαρητήρια στους διοριστέους αλλά και σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτόν τον ψυχοφθόρο διαγωνισμό ανεξαρτήτως αποτελέσματος!!! Κατά την ταπεινή μου γνώμη τα τρία γνωστικά αντικείμενα παλεύονται -λίγως πολύ-εκεί όμως που τα πράγματα χωλαίνουν είναι στην ειδική διδακτική.Εγώ προσωπικά "τα έχω χάσει" με αυτό το μάθημα.Έδωσα και στον προηγούμενο και στον τωρινό ΑΣΕΠ και διάλεξα και τις δύο φορές Διδακτική Αρχαίων.Το 2006 μου έβαλαν 80 και τώρα 40 παρόλο που και τη δεύτερη φορά κινήθηκα στο ίδιο πνεύμα και αναλόγως έγραψα τα ίδια.Μήπως λοιπόν τα αστέρια του φετινού διαγωνισμού μπορείτε να μας δώσετε συμβουλες και κάποιες κατευθύνσεις;Αν έχετε υπόψη κάποια βιβλιογραφία ή κάποιο μπούσουλα απάντησης.
''Nobody expects the Spanish Inquisition''

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Θα ήθελα κάποιος διοριστέος που έδωσε ειδική διδακτική Νέων να μου πει -όσο θυμάται- τι έγραψε.
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος G.G.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Να σου πω λοιπόν εγώ που έγραψα 90 διδακτική νέων και διορίζομαι στους 10 πρώτους. Δεν έκανα σχέδιο μαθήματος, γιατί θεώρησα ότι δε χρειαζόταν έτσι όπως ήταν διατυπωμένα τα ερωτήματα. Για το ποίημα του Σεφέρη είχα διαβάσει μια εξαιρετική ανάλυση του Μαρωνίτη και είχα να πω πολλά, έβαλα βέβαια και τα δικά μου. Για τις ειδικές προτάσεις ακολούθησα τον τρόπο που θα ακολουθούσαν και στην τάξη για να τις διδάξω, μάλιστα δεν το εξάντλησα το ζήτημα, αφού ζητούσε μόνο βασικά στοιχεία των προτάσεων. Έκανα και χιούμορ, μέχρι και κάτι σαν ανέκδοτο έβαλα μέσα. Λάβε υπόψη σου ότι έχω 17 χρόνια διδακτική εμπειρία σε φροντιστήρια όμως, κάτι που νομίζω ότι μετράει πολύ. Διάβασα συνολικά 2 μήνες, επιμένοντας κυρίως στην ιστορία που είναι το αδύνατο σημείο μου. Τα βιβλία που αναφέρουν οι συνάδελφοι παραπάνω νομίζω ότι καλύπτουν τις ανάγκες των εξετάσεων.

Αποσυνδεδεμένος G.G.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα: είχα δώσει και στον προηγούμενο διαγωνισμό με πολύ πιο χαλαρό διάβασμα και κόντεψα να διοριστώ. Στη διδακτική νέων ο ένας μου είχε βάλει 78, ο άλλος 93 και ο αναβαθμολογητής 85. Είχα γράψει με την ίδια λογική που έγραψα και σε αυτόν το διαγωνισμό, δείχνοντας ότι κατέχω το αντικείμενο και με συγκρατημένο συναίσθημα. Και μια συμβουλή, για όποιον θέλει να την ακολουθήσει: μην ακούτε τι λένε τα φροντιστήρια! Δε βλέπετε που βγαίνουν μετά και δίνουν λάθος απαντήσεις ακόμη και σε στοιχειώδη πράγματα; Είχα δει απαντήσεις και στη διδακτική νέων από κάποιο φροντιστήριο που δε θυμάμαι και έφριξα. Ένα ψυχρό πράγμα που σκότωνε το ποίημα στο πρώτο και μια απάντηση στο δεύτερο ζήτημα που μόνο τις ειδικές προτάσεις δε δίδασκε...

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Σ' ευχαριστώ G.G.
Κι εγώ συνήθως γράφω γύρω στο 80 διδακτική Νέων πάντα. Δεν ξέρω φέτος τι λάθος έκανα, ειλικρινά, και μου βάλαν 65. Φέτος ήμουν σίγουρη ότι τα πήγα ακόμη καλύτερα. Τον Σεφέρη κι εγώ τον εξάντλησα με κάπου 7-8 διδακτικούς στόχους και προσπέλαση ένεν-έναν. Και τις ειδικές προτάσεις κι εγώ τις έχω διδάξει σε γ' γυμνασίου σε φροντιστήριο κι εκεί το εξάντλησα ρε γμτ. Το μόνο που δεν μπορώ να πω με σιγουριά και ίσως αυτό να μου κόστισε, είναι μήπως έγραψα περισσότερα απ' όσα χρειάζονταν και ίσως εντέλει περιττά. Ίσως να έφταιξε που πήγα με τον αέρα και τη σιγουριά ότι "την έχω" τη διδακτική... :-\
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
G.G., συγχαρητήρια για το διορισμό σου! Είμαι η Indy από το φόρουμ alfavita, μιλούσαμε εκεί για μόρια και ωρομισθίες πέρσι, αν θυμάσαι!
Εμένα, αντίθετα από σένα, αυτή τη φορά η διδακτική μου στοίχισε το διορισμό! Το 2007 είχα πάρει 88 και έχασα διορισμό για 1 μονάδα και τώρα με ίδια φιλοσοφία θεμάτων στη διδακτική ιστορίας και με παρεμφερές γραπτό πήρα 66 και έτσι είμαι δεύτερη φορά επιτυχούσα μη διοριστέα! Αποδεικνύεται πόσο σχετικά είναι τα πράγματα στη βαθμολόγηση της διδακτικής! Εξάλλου το 88 το είχα πάρει χωρίς καθόλου διδακτική εμπειρία, ενώ το 66 τώρα με εμπειρία δύο ετών ως ωρομίσθια. Ό,τι να΄ναι! Με το 88 της άλλης φοράς ή και με 78 ακόμα θα είχα διοριστεί... Τώρα ελπίζω σε αναπλήρωση με 21+ μόρια. Καλή σταδιοδρομία σου εύχομαι!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Εγώ πάλι έχω μια άλλη απορία, ίσως να σας φανεί μπούρδα, αλλά αν δε ρωτήσω θα σκάσω. ;D Στην Ειδική, σε ποιό πρόσωπο γράφετε το σχέδιο μαθήματος; Εγώ έδωσα πρώτη φορά φέτος (είμαι αποτυχούσα) και απάντησα στο Γ πρόσωπο. πχ. "ο δάσκαλος πρέπει να....." Και κάτι ακόμη:  Γράψατε στην αρχή σκοπούς και στόχους ή τους αναφέρατε κατά τη διαδικασία του σχεδίου?

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Εγώ έδωσα διδακτική ιστορίας και μου έβαλαν 76. Έγραφα σε γ' πρόσωπο, θυμάμαι. Επίσης, προσπάθησα να ικανοποιήσω όλα τα γούστα. Προσπαθούσα ν' ακολουθήσω τη μέση οδό. Όχι πολύ συμβατικά πράγματα ούτε μοντέρνα. Ήξερα ότι δε θα πάρω μεγάλο βαθμό, αλλά ήθελα να έχω έναν αξιοπρεπή βαθμό, ώστε να μην κατέβει ο μέσος όρος στ' άλλα και ευτυχώς πήρα τη βαθμολογία που ήθελα. Σκοπούς και στόχους είχα γράψει στην αρχή, αλλά πρόσεχα ό,τι έγραφα στη συνέχεια ν' ανταποκρίνονται στους σκοπούς και στους στόχους.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 838
Σύνολο: 851

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.