*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 20912 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 06, 2009, 09:29:59 μμ »
MairyLiscious εξαρτάται από τη διατύπωση και το αντικείμενο για το αν θα κάνεις μία δραστηριότητα ή project ή θεματική.
Πρέπει να κοιτάξω τις σημειώσεις μου τώρα για να σου πω πότε γράφεις μόνο μία δραστηριότητα και τώρα δεν τις έχω μαζί μου. Νομίζω όταν σου ζητάει συγκεκριμένα μία δραστηριότητα γλώσσας ή μαθηματικών....όπως ήταν την προηγούμενη φορά το θέμα με τη Χιονάτη. Ελπίζω να θυμάμαι καλά...
Στις φυσικές επιστήμες πάντως, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι απαραίτητο να είναι μία δραστηριότητα κι ας σου ζητάει μία.
 ;)

Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις κάτι παραπάνω για αυτές τις σημειώσεις; Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Που μπορώ να βρω πότε πρέπει να κάνω μια δραστηριότητα ή ολόκληρη θεματική;
Α! επίσης η αδερφή μου έγραψε 75 με project και χωρίς θεωρητικό πλαίσιο (Vygotksy, Piaget και την υπόλοιπη παρέα...). Το θετικό της ήταν οι 4 σελίδες αρνητική κριτική. Μήπως θέλουν το μπινελίκι τους τελικά? χαχαχαχα!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. Είναι οτι καλύτερο για μας που δεν τα πήγαμε τόσο καλά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 06, 2009, 09:36:40 μμ »
Βρε κορίτσια...κατά τη γνώμη μου δε μετράει τόσο αν έγραψες θεωρητικούς ή όχι, κτλ...
Σαφέστατα μετράνε κι αυτά, αλλά το παν πιστεύω είναι το ΠΩΣ τα γράφεις. Μπορεί εγώ να έχω γράψει για χίλιους θεωρητικούς και χίλιες δυό πρωτότυπες ιδέες για δραστηριότητες.
Αν αυτά δε τα υποστηρίξω σωστά και δε φανεί μέσα απ'όλα όσα γράφω ότι ενισχύω την αυτενέργεια,τη βιωματικότητα, τη δημιουργικότητα κτλ...τότε έχω κάνει μια τρύπα στο νερό.
Αν δεν έχουμε εικόνα του κάθε γραπτού είναι δύσκολο να πούμε το τι είναι σωστό και τι όχι.
Γνώμη μου πάντα.

Συμφωνώ και θέλω να σημειώσω και κάτι ακόμα. Ας μην ξεχνάμε οτι ό,τι έχει πει κάποιος σπουδαίος δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι σωστο. Αν η δραστηριότητα βασιζόταν στην άποψη του Piaget για το πως μαθαίνει το παιδί ήταν σίγουρα λάθος ή αν χρησιμοποιεί κάποιος την μέθοδο της Montessori επίσης. Το θέμα να ξέρουμε τι ισχύει σήμερα και να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 06, 2009, 10:53:33 μμ »



ζητουσε ΜΙΑ δραστηριοτητα εκανες θεματικη(!!!) πηρες 79? κι εγω που εγραψα μια δραστηριοτητα με τα παντα ολα(που θα λεγε κι ο αλεφαντος) αφορμηση , στοχους , υλικα ....κτλ πηρα 55.5 και πηρες 79 ενω εγραψες ολοκληρη θεματικη προσεγγιση ?? αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......










Κορίτσι έχεις δίκιο. Χίλια συγνώμη αλλα δείξτε επιείκια σε μια μάνα που τρέχει όλη μέρα. Ναι και εγώ μία δραστηριότητα έκανα απλά με μορφή θεματικής προσέγγισης:Αιτιολόγηση της επιλογής του θέματος, διερεύνηση γνώσεων και εμπειριών των παιδιών (με κουκλοθέατρο), φάκελος παρουσίασης του θέματος, φάκελος ενημέρωσης της εκπαιδευτικού, δραστηριότητα (πείραμα- όλα τα στάδια του πειράματος σύμφωνα με τον οδηγό), δραστηριότητες ολοκλήρωσης του θέματος (μουσικοκινητική-με ομαδοσυνεργατική-μέθοδο της σκαλωσιάς), αξιολόγηση. Σε κάθε στάδιο επιχειρούσα επιστημονική τεκμηρίωση.
Και πάλι συγνώμη για την ασάφια  ;) ;) ;)
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος vasouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Life is wooondeeerfuuul..
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 06, 2009, 11:46:33 μμ »

[/quote]

Αν η δραστηριότητα βασιζόταν στην άποψη του Piaget για το πως μαθαίνει το παιδί ήταν σίγουρα λάθος ή αν χρησιμοποιεί κάποιος την μέθοδο της Montessori επίσης. Το θέμα να ξέρουμε τι ισχύει σήμερα και να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.
[/quote]

fragy θα εκτιμούσα πολύ αν μας ανέλυες λίγο παραπάνω την αποψή σου πάνω σ'αυτό, ευχαριστώ! :)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος LAaleXXX

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 07, 2009, 01:13:16 πμ »
    Χαίρεται και από εμένα!! Εγώ παρά την φρίκη που έφαγα στη δεύτερη θεματική, δεδομένου ότι έγραψα τη δραστηριότητα μέσα σε 40 λεπτά και πίστευα ότι ήταν πολύ απλή, τελικά πήρα 82.. Η δραστηριότητά μου ήταν πολύ απλή, αλλά προσπάθησα να βάλω μεθοδολογία και πολλές φράσεις κλειδιά από τον οδηγό για να δείξω διαβασμένη-πράγμα που πιστεύω ότι με έσωσε-επίσης ΔΕΝ έκανα πείραμα που πολλές υποστήριξαν πως αυτο ήταν το σωστό μετά ΑΣΕΠ, δεν το λέω με κακία, απλά εκείνες τις ημέρες όποια είχε κάνει πείραμα το υποστήριζε με πολύ μεγάλη θέρμη σε σημείο που έκαναν κοπέλες που είχαν κάνει κάτι διαφορετικό να αμφιβάλλουν για το γραπτό τους..
    Με λίγα λόγια γιατί δεν θυμάμαι και πολλά, ξεκίνησα με τα γνωστά: γνωστικό αντικείμενο, στόχους, υλικά, αφόρμηση, όπου είχα προετοιμάσει μία γωνιά με φωτογραφίες από διάφορες ώρες της ημέρας, δηλ πρωί, μεσημέρι, βράδυ, ήλιος να ανατέλει κλπ. και φωτογραφίες που απεικόνιζαν παιδάκια να κάνουν διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να συνδεθούν με τις ώρες της μέρας, πχ πλένει δόντια, πηγαίνει σχολείο, κοιμάται κλπ, ώστε με το που θα έρχονταν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο να τους τραβούσε την προσοχή και να μαζεύονταν εκεί και να συζητούσαν το τι δείχνουν οι φωτογραφίες και γενικά μία πρώτη επαφή με τις εικόνες. Στη δραστηριότητα μάζεψα τα παιδιά στον κύκλο και μιλήσαμε για τις ίδιες εικόνες, πως συνδέονται οι ώρες της ημέρας με δραστηριότητές μας και με κάποιο τρόπο να καταλάβουν τη διαδοχη ημέρας και νύχτας αλλά σε σχέση με τον εαυτό τους(δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή) όπου το κάθε παιδί εκφραζόταν όπως μπορούσε, η νηπιαγωγός τα προέτρεπε όλα να συμμετέχουν και λοιπά τέτοια, έγραψα τι ερωτήσεις θα έκανα στα παιδιά, είπα πως τα παιδιά που μπορούσαν να μιλήσουν καλύτερα ελληνικά θα μπορούσαν να έχουν το ρόλο του "μεταφραστή" για τα υπόλοιπα, αλλά κυρίως θα εκφραζονταν όπως μπορούσαν και στη συνέχεια τα χώρισα σε ομάδες όπου πρόσεξα τα αλαβανόφωνα που δεν μπορούσαν να μιλήσουν ελληνικά να μπουν χωριστά στις ομάδες, ώστε να βοηθηθούν από τον ικανότερο συνομήλικο και κάναμε σειροθέτηση των εικόνων, η μία ομάδα τις εικόνες των διάφορων στιγμών της ημέρας και η άλλη τις δραστηριότητες των παιδιών και τελικά συζητήσαμε εκ νέου σχετικά με τη σειροθέτηση αν έγινε σωστά. Δεν ανέφερα ονόματα θεωρητικών, πιστεύω ότι φαινόταν ποια θεωρία χρησιμοποίησα. Στη συνέχεια έκανα αξιολόγηση, την οποία δεν θυμάμαι καλά, αλλά σε αυτή συμπεριέλαβα ότι θυμόμουν από όσα είχα διαβάσει σχετικά με το τι αξιολογείς και προεκτάσεις, δηλ  με τι άλλες δραστηριότητες μπορεί να συνδεθεί αλλά και με άλλα γνωστικά αντικείμενα.
    Σχετικά με τα πρότεκτ και τις θεματικές δεν καταλαβαίνω τι γίνεται ακριβώς, ήταν και η πρώτη φορά που έδωσα όχι ότι θα καταλάβω και ποτέ :-\
 Αρετή ειλικρινά έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν διάβασα τη δραστηριότητά σου, πραγματικά πώς σου κατέβηκαν όλα αυτά?? Μπράβο σου και πολλά πολλά συγχαρητήρια 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2009, 01:15:48 πμ από LAaleXXX »
Φτάσε εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις..

Αποσυνδεδεμένος Mafalda2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • BASTA! και Βάστα καρδιά μου!!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 07, 2009, 08:53:50 πμ »
Αν θυμάμαι καλά αυτά που είχα διαβάσει και εγώ νομίζω ότι έπρεπε να κάνουμε μία θεματική δραστηριότητα. Και αυτό γιατί η εκφώνηση ανέφερε: 1) Η νηπιαγωγός... θέλει να οργανώσει (πράγμα που σημαίνει ότι είναι "προσχεδιασμένο το έγκλημα" άρα θεματική και 2) να σχεδιάσετε "επί χάρτου" που και πάλι δηλώνει ότι η νηπιαγωγός θα οργανώσει όλη τη δραστηριότητα μόνη της προσπαθώντας να τραβήξει το ενδιαφέρον των παιδιών. Δεν είμαι σίγουρη για το πως θα ήταν η εκφώνηση αν ζητούσε project πάντως σίγουρα θα άφηνε να φανεί ένας πιο ενεργητικός ρόλος των παιδιών. Παρόλα αυτά είμαι σίγουρη όπως αναφέρατε και πολλοί άλλοι ότι σημασία έχει το πως θα το γράψεις. Δεν είπαμε να γράψεις και εντελώς άσχετα αλλά αν τεκμηριώσεις την απάντησή σου με τρόπο που να δείχνει ότι έχεις κατανοήσει ΔΕΠΠΣ και Οδηγό και να βάλεις και τους θεωρητικούς μέσα - όχι απλά για να δείξεις ότι τους ξέρεις αλλά σε καίρια σημεία - τότε νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας. Τώρα θα μου πεις πως θα τα καταφέρω όλα αυτά σε 4 ώρες να τα θυμηθώ και να τα γράψω... Εγώ είχα γράψει γύρω στις 30 δραστηριότητες που μου τις διόρθωνε μία φίλη που είχε απλά καταλάβει τη λογική του ΑΣΕΠ. Οπότε γράψιμο πολύ και εξάσκηση...
I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn. - Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 07, 2009, 09:33:21 πμ »



ζητουσε ΜΙΑ δραστηριοτητα εκανες θεματικη(!!!) πηρες 79? κι εγω που εγραψα μια δραστηριοτητα με τα παντα ολα(που θα λεγε κι ο αλεφαντος) αφορμηση , στοχους , υλικα ....κτλ πηρα 55.5 και πηρες 79 ενω εγραψες ολοκληρη θεματικη προσεγγιση ?? αυτο ειλικρινα δν το καταλαβαινω και δν τα βαζω με σενα αλλα κανονικα εισαι εκτος θεματος ειλικρινα δν καταλαβαινω......










Κορίτσι έχεις δίκιο. Χίλια συγνώμη αλλα δείξτε επιείκια σε μια μάνα που τρέχει όλη μέρα. Ναι και εγώ μία δραστηριότητα έκανα απλά με μορφή θεματικής προσέγγισης:Αιτιολόγηση της επιλογής του θέματος, διερεύνηση γνώσεων και εμπειριών των παιδιών (με κουκλοθέατρο), φάκελος παρουσίασης του θέματος, φάκελος ενημέρωσης της εκπαιδευτικού, δραστηριότητα (πείραμα- όλα τα στάδια του πειράματος σύμφωνα με τον οδηγό), δραστηριότητες ολοκλήρωσης του θέματος (μουσικοκινητική-με ομαδοσυνεργατική-μέθοδο της σκαλωσιάς), αξιολόγηση. Σε κάθε στάδιο επιχειρούσα επιστημονική τεκμηρίωση.
Και πάλι συγνώμη για την ασάφια  ;) ;) ;)

ok!! τωρα καπως ηρεμησα ;) και λεω καπως γιατι σε προηγουμενη σελιδα μια κοπελα ελεγε οτι εγραψε project  (!!) τι να πω δεν ξερω.... το μονο που ξερω ειναι οτι δεν αξιζει να σκαω αλλο γιατι δεν αλλαζει τπτ  :)
καλημερες σε ολους!
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 07, 2009, 10:47:21 πμ »
Νομιζω οτι κατι που που θα επρεπε να αξιοποιησετε ειναι και η εμπλοκη των γονιων των αλλογλωσσων παιδιων π.χ. τις λεξεις που χρησιμοποιουν στη γλωσσα τους επι του θεματος για να τις  γνωρισουν τα υπολοιπα παιδια αλλα και για να τονωθει η ταυτοτητα των αλλογλωσσων παιδιων και νααξιοποιηθει η προγενεστερη εμπρειρια κ γνωση τους.
Επισης για εμπεδωση και αξιολογηση των οσων εχουν κατακτησει καταλληλη ειναι και η αναπαρασταση του φαινομενου με την υδρογειο αρχικα(σε επομενη φαση τη θεση της παιρνουν τα παιδια)και τον φακο.

Αποσυνδεδεμένος afro ΠΕ60

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εducation prescolaire
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 07, 2009, 11:00:35 πμ »
Νομιζω οτι κατι που που θα επρεπε να αξιοποιησετε ειναι και η εμπλοκη των γονιων των αλλογλωσσων παιδιων π.χ. τις λεξεις που χρησιμοποιουν στη γλωσσα τους επι του θεματος για να τις  γνωρισουν τα υπολοιπα παιδια αλλα και για να τονωθει η ταυτοτητα των αλλογλωσσων παιδιων και νααξιοποιηθει η προγενεστερη εμπρειρια κ γνωση τους.
Επισης για εμπεδωση και αξιολογηση των οσων εχουν κατακτησει καταλληλη ειναι και η αναπαρασταση του φαινομενου με την υδρογειο αρχικα(σε επομενη φαση τη θεση της παιρνουν τα παιδια)και τον φακο.



Ακριβώς αυτό έπρεπε να γίνει. Γι΄ αυτό ανέφερα τους Cummins και Baker. Η δραστηριότητα έπρεπε να προσαρμοστεί στη δίγλωσση πραγματικότητα της τάξης και κυρίως στη μητρική γλώσσα των μη γηγενών μαθητών.
Δια βίου Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος areth

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 07, 2009, 02:09:12 μμ »
LAaleXXX σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου σε σένα και σε όλους τα καλύτερα και μόνο, απο κάθε άποψη!
Φέτος έδινα για τρίτη φορά, και πραγματικά με βοήθησαν σε απίστευτο βαθμό οι συζητήσεις στο forum...
Κορίτσια, όσες δεν τα καταφέρατε αυτή τη φορά μην απογοητεύεστε. Να φροντίζετε τον εαυτό σας για να'στε γερές, να έχετε πίστη, πείσμα και όλα θα πάνε καλά. Δεν θα του περάσει του Ασεπ!!! Κι εδώ θα συναντιόμαστε, να τα λέμε και να βοηθάμε η μία την άλλη...όλες για μία και μία για όλες  ;)
"It is scientifically proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesn't know this... and she flies."

Αποσυνδεδεμένος vasouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Life is wooondeeerfuuul..
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 07, 2009, 03:24:15 μμ »

[/quote]

ok!! τωρα καπως ηρεμησα ;) και λεω καπως γιατι σε προηγουμενη σελιδα μια κοπελα ελεγε οτι εγραψε project  (!!) τι να πω δεν ξερω.... το μονο που ξερω ειναι οτι δεν αξιζει να σκαω αλλο γιατι δεν αλλαζει τπτ  :)
καλημερες σε ολους!

[/quote]

Καλησπέρα σε όλους!Αρχικά θα ήθελα να πω για άλλη μια φορά πως ο καθένας, κατά τη γνώμη μου πάντα, μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, εφόσον μπορεί κ' το τεκμηριώνει σωστά.Όσον αφορά το project (απ' οτι κατάλαβα αναφέρεσαι σε μένα MairyLiscious) θα ήθελα να διευκρινήσω οτι πήγα να κάνω project αλλά το έσβησα και έκανα μια απλή δραστηριοτητα γλώσσας.Προσωπικά δε βρήκα κ' πολύ ξεκάθαρη την εκφώνηση κ' αποφάσισα να κάνω ο,τι εγώ είχα δουλέψει περισσότερο αλλά επειδή κάτι δε μου πήγαινε καλά κ' επίσης ο χρόνος δε βοηθούσε καθόλου για κάτι τέτοιο, ξαναγύρισα στην ιδέα της μιας δραστηριότητας, πράγμα που πιστεύω μου βγήκε σε καλό κ' αν είχα γράψει καλύτερα την άλλη ερώτηση θα υπολόγιζα σε μεγαλύτερο βαθμό.Τελοσπάντων, κάθε εμπόδιο για καλό που λένε.. ;)
Υ.Γ.Κατα τη ταπεινή μου γνώμη κ' πολύ φιλικά θα ήθελα να προσθέσω πως σίγουρα όλοι μας έχουμε στεναχωρηθεί, απογοητευτεί κ' δε θέλουμε να ξανακούσουμε τη λέξη ασεπ αλλά πιστεύω πως δε βοηθούν καθόλου ειρωνικές κ' επικριτικές διαθέσεις προς συναδέλφους επιτυχόντες γιατί κάποτε ήταν κι αυτοί στη δική μας θέση κ' αύριο θα μαστε σίγουρα κ'εμείς στη δική τους.. :)..γι'αυτό αξίζει μόνο να χαιρόμαστε κ' εμείς με την επιτυχία τους κ' να σκεφτόμαστε κι οι υπόλοιποι τη δική μας που έρχεται..γιατί όπως έχω ξαναπεί αυτοί που αξίζουν πραγματικά δε χάνονται ;)!
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 07, 2009, 04:14:18 μμ »
λοιπόν εγώ έκανα ολόκληρο σχέδιο εργασίας , με πάρα πολλές δραστηριότητες σε όλα τα μαθήματα που κράτησε αρκετές μέρες...έγραφα μέχρι και το τελευταίο λεπτό, στην άλλη ερώτηση πρέπει να έγραψα καλά ...τελικά πήρα 70%

γραφει η julie21οποτε vasouli  δεν αναφερομαι σε εσενα
καμμια ειρωνεια και κανενα προβλημα δν εχω με κανενα ατομο που τα καταφερε και εγραψε καλα
οποτε θα παρακαλουσα να μην παρερμηνευονται τα λογια μου


ειναι ξεκαθαρο δν εχω κατι με κανενα - καμμια απλα απορω πως ενω ζητουσε μια δραστηριοτηα καποιοι-ες εγραψαν θεματικη η σχεδιο εργασιας και πηραν καλο βαθμο απορια και θυμο εχω αλλα οχι απεναντι τους φυσικα δν μου φταινε σε τπτ να ναι καλα και μπραβο τους .

Καλησπέρα σε όλους!Αρχικά θα ήθελα να πω για άλλη μια φορά πως ο καθένας, κατά τη γνώμη μου πάντα, μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, εφόσον μπορεί κ' το τεκμηριώνει σωστά.
γραφεις αυτο  vasouli  ξεκινωντας την αποψη σου και θελω να σε ρωτησω δλδ μπορουσε να γραψει και αρχαιο κειμενο εφοσον το τεκμηριωνε σωστα ...? και παλι δν ειμαι ειρωνικη απλα προσπαθω να καταλαβω
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 07, 2009, 04:28:04 μμ »
 καλησπέρα σε όλες  ;)

βασικά θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω όσες έγραψαν καλά που αντι να πλέουν σε πελάγη ευτυχίας και μόνο, σκέφτηκαν και τις υπόλοιπες και μας περιγράφουν πως έγραψαν - μπας και καταλάβουμε και εμείς τι γίνεται......

Εγώ να σας πω την αλήθεια και τώρα να ξανάγραφα - την ίδια δραστηριότητα θα έγραφα. Για μένα δεν φταίει η δραστηριότητα. Εγώ κατάλαβα οτι έχασα το θέμα με το ΔΕΠΠΣ. Πηρα 55% και απο οτι μου είπε μια καθήγητρια απο το Πανεπιστήμιο της Αθήνας μόνο η αρνητική κριτική έπιανε 20 μονάδες. Σίγουρα δεν έγραψα την τέλεια δραστηριότητα όμως δεν μπορώ να δεχτώ οτι τόσα χρόνια με παιδιά δεν ξέρω να περιγράφω μια δραστηριότητα........... (εκτός αν τελικά η πεποίθηση μου αυτή είναι που με παγίδευσε!!!). Δεν ξέρω.....

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 07, 2009, 04:38:23 μμ »
mariav  μη σκας και καλα κανεις και πιστευεις σε σενα .....
δεν ''εκατσε'' απλα ;)
 γιατι με οσο κοσμο κι αν εχω μιλησει μου λενε''μα καλα δν καταλαβες οτι ειναι και θεμα τυχης???''  τι να πω οτι πιο ευκολα θα μου κατσει το τζοκερ??? δεν ξερω...
παντως χαιρομαι γιατι απο οτι και να μας συμβαινει παιρνουμε μαθηματα και ας μην υπηρξε αποτελεσμα ειλικρινα δεν πειραζει
υγεια , καλη καρδια ! τι να κανουμε οσο και να χτυπηθουμε δεν αλλαζει και πραγματικα οσο πιο πολλα κοριτσια γραφουν την απαντηση τους τοσο πιο πολυ μπερδευομαι γιατι δν μπορεις να πεις οτι υπαρχει κατι standart περα απο την πορεια αφορμηση , επιδιωξεις , υλικα κτλ.... που εδω που τα λεμε εχω φτασει στο σημειο να αμφιβαλλω και για αυτα  ;D ;D ;D ;D γιατι οταν ακουω να λεει καποιος οτι εγραψε σχεδιο εργασιας (και πηρε και βαθμο )ενω η εκφωνηση ελεγε ξεκαθαρα μια δραστηριοτητα τι να πιστεψω πια οτι ειναι σωστο ??? και να χω και απο πανω ατομα να γραφουν οτι ειμαι ειρωνικη και οτι πρεπει να χαιρομαι αντι να δειχνω την απογοητευση μου ! ;D ;D ;D ;D ;D μα ημαρτον ειμαι ξεκαθαρη δν εχω καποιο προβλημα με κανεναν :) πως να το πως αλλιως ελληνικα μιλω

απορω απλα απορω !!!
ειναι σαν να δινεις μαθηματικα και να σου ζητανε να κανεις μια προσθεση και εσυ κανεις δεκα ! αφου σου ζητανε μια !!

 τι δν καταλαβαινω σωστα????
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160928
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 728
Σύνολο: 740

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.