*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 22593 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #84 στις: Ιουλίου 19, 2009, 10:26:55 am »
Σε καμιά περίπτωση δε θα χρησιμοποιούσα το πείραμα με το φακο

Γιατί το αποκλείεις; Φαντάζομαι οτι κάνεις το πείραμα γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, δηλαδή για να προσεγγίσουν την έννοια της σφαιρικότητας. Σε συνδυασμό με φωτογραφίες της γης απο το διαστήμα, νομίζω οτι είναι ένας αρκετά καλός τρόπος προσέγγισης, αφού εξ' αιτίας της σφαιρικότητας και της κίνησης της γης συμβαίνει το φαινόμενο της εναλλαγής και επομένως εκεί πρέπει να εστιάσουμε.  
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 19, 2009, 10:29:18 am από morfoula_mc »
Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sophaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω τα παιδιά μου
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #85 στις: Ιουλίου 19, 2009, 10:51:16 am »
Σε καμιά περίπτωση δε θα χρησιμοποιούσα το πείραμα με το φακο

Γιατί το αποκλείεις; Φαντάζομαι οτι κάνεις το πείραμα γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, δηλαδή για να προσεγγίσουν την έννοια της σφαιρικότητας. Σε συνδυασμό με φωτογραφίες της γης απο το διαστήμα, νομίζω οτι είναι ένας αρκετά καλός τρόπος προσέγγισης, αφού εξ' αιτίας της σφαιρικότητας και της κίνησης της γης συμβαίνει το φαινόμενο της εναλλαγής και επομένως εκεί πρέπει να εστιάσουμε.  

Πάνω σε αυτό  πιστεύω ότι απλά δεν είναι θέμα μίας ημέρας.....

Θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί καποες μέρες με αυτό το θέμα και ότι το "περιτριγυρίζει" ,να έχει γίνει κάποια προεργασία με τα παιδιά, για να μπορέσεις να συνεχίσεις ...πιστεύω λοιπόν  ότι το πείραμα θα πρέπει να γίνεται μεν αλλά να έχουν "δουλευτεί" τα παιδιά δε,πάνω στο συγκεκριμένο.....για να γίνει πιο καλή εμπέδωση...
Destination anywhere ..name a place and i be there....

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #86 στις: Ιουλίου 19, 2009, 11:16:52 am »
Sophaki συμφωνώ.
Morfοula, προτιμώ να πατάω σε πράγματα από τα οποία τα παιδιά έχουν ήδη εμπειρία. Όταν βλέπει κάτι σε φωτογραφία ή του το περιγράφουμε δεν το αντιλαμβάνεται. Κάποιοι να φανταστείς αποκλείουν ακόμη και τη χρήση του χάρτη εκτός κι αν έχει προηγηθεί χαρτογράφηση από τα ίδια τα παιδιά ώστε να κατανοούν πώς γίνεται. Διάβαζα θυμάμαι σε βιβλίο για το πρότζεκτ, πώς η νηπιαγωγός για να αναπαραστήσει το χιόνι σε σχολείο στην Καλιφόρνια είχε φέρει νιφάδες φελιζόλ, είδαν φωτογραφίες κ.λ.π. Ε, όταν τα παιδιά περιέγραφαν το χιόνι έλεγαν ότι είναι κάπως πλαστικό και κόβεται σε μικρά κομματάκια  ;D ;D ;D ;D

Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι είναι λάθος, απλά είναι έξω από τον τρόπο που προσεγγίζω εγώ τα πράγματα. ;) ;) 8) 8)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #87 στις: Ιουλίου 19, 2009, 12:59:58 pm »
Συμφωνώ απόλυτα με τη Ρίτα.Η Κουτσουβάνου απαγόρευε τη χρήση του χάρτη όπως εμείς τον ξέρουμε.Πρότεινε
χαρτογράφηση ξεκινόντας από το δωμάτιο του παιδιού, το χώρο του, τη γειτονιά και πάει λέγοντας.Μάλιστα είχα ξαφνιαστεί όταν διάβασα τη λειτουργία του χάρτη που προτείνει το ΔΕΠΠΣ.Θα βγούν αυτή τη βδομάδα και οι πίνακες αναπληρωτών για μερικές ειδικότητες.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #88 στις: Ιουλίου 19, 2009, 05:51:07 pm »
Ναι βρε κορίτσια, πολύ καλά όλα αυτά, άλλωστε όπως είπα εξ' αρχής, αυτό αποτελεί ΜΕΡΟΣ του θέματος. Αυτό που δεν κατάλβα, είναι γιατί η Ρίτα ήταν τόσο απόλυτη. Αν δεν δείξεις υδρόγειο στο παιδί, τι θα κάνεις, θα το βάλεις σε διαστημόπλοιο να δει οτι η γη είναι σφαιρική; Θέλω να με βοηθήσετε γιατί κι εγώ απο Σεπτέμβρη θα μπω σε τάξη και δε θέλω αθελά μου να κάνω καμία βλακεία ή να με κοιτάνε τα παιδάκια σαν εξωγήινο μ' αυτά που θα τους λέω ;D
Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος mrsour

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #89 στις: Ιουλίου 19, 2009, 06:03:30 pm »
Σε καμιά περίπτωση δε θα χρησιμοποιούσα το πείραμα με το φακο

Γιατί το αποκλείεις; Φαντάζομαι οτι κάνεις το πείραμα γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, δηλαδή για να προσεγγίσουν την έννοια της σφαιρικότητας. Σε συνδυασμό με φωτογραφίες της γης απο το διαστήμα, νομίζω οτι είναι ένας αρκετά καλός τρόπος προσέγγισης, αφού εξ' αιτίας της σφαιρικότητας και της κίνησης της γης συμβαίνει το φαινόμενο της εναλλαγής και επομένως εκεί πρέπει να εστιάσουμε.  
εγώ έκανα το πείραμα με τον φακό αλλά τόνισα ότι βρισκόμαστε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελούσε κομμάτι μιας ευρύτερης θεματικής προσεγγισης οπότε τα παιδιά είχαν συνηδητοποιήσει την σφαιρικότητα της γης. η αλήθεια είναι πως όταν είδα το θέμα νόμιζα πως ήταν παγίδα για αυτό ακριβώς τον λόγο έκανα την συγκεκριμένη αιτιολόγηση ;) ;) ;) και κατά την γνώμη μου ήταν και ένας λόγος που πήρα μεγάλο βαθμό

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #90 στις: Ιουλίου 19, 2009, 09:57:55 pm »
Μαρία σε κάποιο βαθμό μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου.

Morfoula, υδρόγειο θα δείξεις σε πιο μεγάλα παιδιά (δημοτικό πια) που μπορούν να κατανοήσουν περισσότερο αφηρημένα πράγματα. Σκέψου παρανοήσεις δικές σου της παιδικής ηλικίας που σκεπτόμενη γιαυτές μεγαλύτερη γελάς, γιατί πολύ απλά είσαι πια σε θέση να τις κατανοήσεις. Το ξαναλέω αυτή είναι η δική μου άποψη, από τα δικά μου διαβάσματα, από τις επιρροές μου από την Κουτσουβάνου και τις θέσεις της και από τα δικά μου βιώματα από την τάξη. Μη φοβάσαι να κάνεις λάθη, μόνο έτσι θα μάθεις. Να ανησυχείς όταν νιώθεις οτι όλα τα κάνεις μια χαρά τότε εγκλωβίζεσαι και δε βοηθάς τα παιδιά ούτε εξελίσσεσαι. Το πιο πολύτιμο πράγμα στην πορεία ενός ανθρώπου είναι τα λάθη που αντιλήφθηκε και διαχειρίστηκε.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #91 στις: Ιουλίου 20, 2009, 02:38:14 pm »
By the way  η MairyLiscious, που είναι; Ήταν η πρώτη που συμφώνησε μαζί μου στο Foroum και μου' χει λείψει!!! ;D ;D ;D

καλησπερα!!! ημουν διακοπες!!! δν εχω προλαβει να σας διαβασω ακομα  morfoula  αλλα ειδα τι εγραψες και ειπα να απαντησω :-* :-* :-*
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #92 στις: Ιουλίου 20, 2009, 03:17:33 pm »

καλησπερα!!! ημουν διακοπες!!! δν εχω προλαβει να σας διαβασω ακομα  morfoula  αλλα ειδα τι εγραψες και ειπα να απαντησω :-* :-* :-*
[/quote]

Εντάξει τότε... δικαιολογείσαι!! ;D Καλώς ήρθες λοιπόν. Ελπίζω να πέρασες τέλεια και να γέμισες μπαταρίες ;)


Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος june 23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #93 στις: Ιουλίου 20, 2009, 05:29:28 pm »
παιδια βγηκε ο πινακασ αναπληρωτων γ νηπιαγωγους!ξερει κανεις αν αφαιρουμε κτ;

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #94 στις: Ιουλίου 20, 2009, 06:37:07 pm »
Αυτός είναι ο τελικός πίνακας????? ??? :o :o
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #95 στις: Ιουλίου 20, 2009, 06:49:02 pm »
Όχι, αφαιρούνται οι 750 διοριστέοι.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος atherina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #96 στις: Ιουλίου 20, 2009, 06:59:42 pm »
εισαι σιγουρη; δηλαδη μεσα ειναι εκτος απ'τους διοριστεους του ασεπ, κ οι 24μηνητες κ οι 30μηνητες;

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #97 στις: Ιουλίου 20, 2009, 07:35:17 pm »
Ναι, όλοι.
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.