0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωρίζει κανείς σας πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ποια μεταπτυχιακά θεωρούνται συναφή με το γνωστικό αντικείμενο και τα Παιδαγωγικά/Διδακτική και επομένως αναγνωρίζονται από ΑΣΕΠ;Έχω φίλο ο οποίος τελειώνει μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο του Πειραιά (κάτι σχετικά με τη μεθοδολογία της ιστορίας) σε τμήμα μη φιλολογικό, και δεν ξέρει αν θα του το αναγνωρίσουν στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.Έχω αρχίσει κι εγώ να το σκέφτομαι, αλλά έχω ακούσει για αρκετές περιπτώσεις που δεν αναγνωρίζουν μεταπτυχιακά γιατί τα θεωρούν άσχετα με το γνωστικό αντικείμενο. Πώς μπορούμε να ξέρουμε τι αναγνωρίζεται και τι όχι; Μπορώ να απευθυνθώ στον ΑΣΕΠ;
Από όσο γνωρίζω, παιδαγωγικά θεωρούνται τα μεταπτυχιακά που γίνονται σε καθηγητικές σχολές, δηλαδή σε αυτές που αν είχες πτυχίο από εκεί, δε θα χρειαζόσουν επιπλέον παιδαγωγική κατάρτιση. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος! Ένα τηλέφωνο πάντως θα λύσει μάλλον τις απορίες, αν και τώρα τελευταία τα τηλέφωνα του ΑΣΕΠ είναι όλο κατηλειμμένα...
Οποιοδήποτε μεταπτυχιακό θεωρείται προέκταση του πτυχίου δίνει 2 μόρια. Έτσι, όποιος απόφοιτος φιλοσοφικής σχολής κάνει ένα μεταπτυχιακό και πάλι σε τμήμα της φιλοσοφικής σχολής θα πάρει 2 μόρια, οπότε είτε κάνει μεταπτυχιακό στα Λατινικά, είτε στη Νεότερη Φιλοσοφία, είτε στην Κλασική Αρχαιολογία κτλ τα μόρια αυτά δε χάνονται, εφόσον αφορούν τομείς των φιλοσοφικών σχολών. Εκεί που απ' ό,τι ξέρω υπάρχει πρόβλημα είναι στην αναγνώριση μεταπτυχιακών τίλων που δίνονται από διαφορετικά τμήματα ή από κάποιους τίτλους του εξωτερικού π.χ. πολλοί απόφοιτοι ιστορικού-αρχαιολογικού που συνεχίζουν μεταπτυχιακές σπουδές σε τμήματα Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Πολιτισμοκής Τεχνολογίας, Επικοινωνίας και Πολιτισμού, Πολιτικών Επιστημών κ.α. πιθανότατα δε θα τα πάρουν αυτά τα 2 μόρια, γιατί κάνουν μεταπτυχιακό σε άλλες σχολές. Ωστόσο, θεωρώ ότι αυτό σε κάποιοες περιπτώσεις είναι άδικο. Π.χ. μπορεί κάποιος να εκπονεί μια διατριβή στη Νεότερη Ιστορία, όχι στα πλαίσια της Φιλοσοφικής αλλά σε κάποιο τμήμα Πολιτικών Επιστημών. Αυτός δεν εμβαθύνει σε κάποιο από τα αντικείμενα που διδάσκει; Ή κάποιος που κάνει μεταπτυχιακό στη μουσειοπαιδαγωγική, δε θα πρέπει να πάρει +3 μόρια, από τη στιγμή που ασχολείται με εκπαιδευτικά πραγράμματα;