*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα  (Αναγνώστηκε 14581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:24:56 μμ »
Να προσθέσω μόνο σ' αυτά που είπε η Σταυρούλα οτι δεν είναι πάντα ΜΟΝΟ θέμα τοπικών κοινωνιών οι πολλοί φοιτητές, αλλά υπάρχει και μεγαλύτερη εικόνα. Σκεφτείτε μόνο, οτι οσοι είναι φοιτητές δεν υπολογίζονται ως άνεργοι.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:11:43 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 11, 2009, 09:45:09 μμ »
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο. κ αν εκλειναν τα παραθυρακια δεν θα επαιρναν 480 αλλα 1480 κ παραπανω ακομη. δε θεωρω λογικο να βλεπω στον πινακα αναπληρωτων ατομο που πηρε το πτυχιο τον ιουλιο του 2008 κ χωρις επιτυχια στον ασεπ να εχει γυρω στα 3,5 μορια κ ατομο που εγραψε στον προηγουμενο ασεπ 65 να μην εχει ουτε μια ωρα πδς κ αρα καθολου προυπηρεσια.  αυτο ειναι το δικαιο? πιστευω οτι θα επρεπε να καταργηθουν ολα κ οι προσληψεις να γινονται 100% μεσω ασεπ. να πηγαινει καποιος αναπληρωτης καθαρα κ μονο επειδη ειχε υψηλο βαθμο στον ασεπ κ υστερα απο 2 χρονιες να διοριζεται. αυτος δλδ που δεν εχει δωσει καθολου ασεπ αλλα ο μπαρμπας του ειναι στη ββαθμια ή δεν ξερω κ εγω που αλλου γιατι να διοριστει μετα απο μερικα χρονια χωρις ασεπ? πσς, σιβιτανιδειος, οαεδ κτλ ολα μεσω ασεπ. αυτος που εχει γραψει υψηλοτερα ας πηγαινει.
κ ναι ξερω οτι θα πειτε οτι μερικοι απο εσας ειναι καπως πιο μεγαλοι στην ηλικια κ οτι εχουν παιδια κ ετσι δε μπορουν να διαβασουν αλλα αν κοιταξετε τους διοριστεους του ασεπ οι περισσοτεροι ειναι πανω απο 30. αν εκλειναν ολα αυτα τα παραθυρα που υπαρχουν δεν θα ηταν τοσο δυσκολο να διοριστει καποιος μεσω ασεπ. ετσι κ τα θεματα πιο βατα θα ηταν κ ολα θα ηταν πιο ομαλα. οταν ομως δινουν 18646 κ παιρνουν 480 καπως πρεπει να τα δικαιολογησουν. για αυτο κ βαζουν θεματα που απλα δε μπαινω στον κοπο καν να τα σχολιασω. θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 12, 2009, 01:59:14 μμ »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας ( Βιγκότσκι και Πιαζέτ, ας μου πεί κάποιος από Αγγλική αν είχε ακουστά, κατά συνέπεια, ΟΣΟΙ έχουν χρήματα πληρώνουν στα φροντιστήρια, οι υπόλοιποι ο,τι καταλάβουν μόνοι τους), δικαίωμα να δούμε το γραπτό μας ΔΕΝ έχουμε, δικαίωμα να συγκρίνουμε με άλλα γραπτά επίσης ΔΕΝ έχουμε, κατά συνέπεια οι βαθμολογητές (που κανείς δε γνωρίζει ποιοί είναι) μπορούν κυριολεκτικά να κάνουν ό,τι θέλουν, ενώ υπάρχουν και αναφορές οτι ορισμένα φροντιστήρια έχουν πιάσει ΑΚΡΙΒΩΣ τα θέματα κάποιων εξετάσεων. Όσο για το θέμα της προχειρότητας με την οποία βγαίνουν τα θέματα, ας μας πεί κάποιος τί ακριβώς απάντησε στην ερώτηση πολλαπλών επιλογών "ποιά είναι τα αίτια της δυσλεξίας"  :o (που δεν έχουν εντοπιστεί, σα να λέμε βάζουμε σε θέματα πολλαπλών επιλογών σε εξέταση της Ιατρικής ερώτηση "ποιό είναι το φάρμακο για τον καρκίνο" αλλά wtf)

Νομίζω πως υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις στον όρο "αξιοκρατία" ή κάποιες "υπο-έννοιες" από τις οποίες αποτελείται ο όρος αυτός, και θα καλούσα την maryvas να τις ορίσει πριν χρησιμοποιήσει αυτόν τον όρο.

Προσωπικά θα θεωρούσα το βαθμό πτυχίου με τη προσμέτρηση μεταπτυχιακών διδακτορικών, προϋπηρεσίας, κλπ ως ένα αρκετά πιο αξιοκρατικό κριτήριο από το "θεοσκότεινο" ΑΣΕΠ.

Παράθεση
θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...

Εδώ συμφωνώ απόλυτα.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 12, 2009, 03:59:33 μμ »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας ( Βιγκότσκι και Πιαζέτ, ας μου πεί κάποιος από Αγγλική αν είχε ακουστά, κατά συνέπεια, ΟΣΟΙ έχουν χρήματα πληρώνουν στα φροντιστήρια, οι υπόλοιποι ο,τι καταλάβουν μόνοι τους), δικαίωμα να δούμε το γραπτό μας ΔΕΝ έχουμε, δικαίωμα να συγκρίνουμε με άλλα γραπτά επίσης ΔΕΝ έχουμε, κατά συνέπεια οι βαθμολογητές (που κανείς δε γνωρίζει ποιοί είναι) μπορούν κυριολεκτικά να κάνουν ό,τι θέλουν, ενώ υπάρχουν και αναφορές οτι ορισμένα φροντιστήρια έχουν πιάσει ΑΚΡΙΒΩΣ τα θέματα κάποιων εξετάσεων. Όσο για το θέμα της προχειρότητας με την οποία βγαίνουν τα θέματα, ας μας πεί κάποιος τί ακριβώς απάντησε στην ερώτηση πολλαπλών επιλογών "ποιά είναι τα αίτια της δυσλεξίας"  :o (που δεν έχουν εντοπιστεί, σα να λέμε βάζουμε σε θέματα πολλαπλών επιλογών σε εξέταση της Ιατρικής ερώτηση "ποιό είναι το φάρμακο για τον καρκίνο" αλλά wtf)

Νομίζω πως υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις στον όρο "αξιοκρατία" ή κάποιες "υπο-έννοιες" από τις οποίες αποτελείται ο όρος αυτός, και θα καλούσα την maryvas να τις ορίσει πριν χρησιμοποιήσει αυτόν τον όρο.

Προσωπικά θα θεωρούσα το βαθμό πτυχίου με τη προσμέτρηση μεταπτυχιακών διδακτορικών, προϋπηρεσίας, κλπ ως ένα αρκετά πιο αξιοκρατικό κριτήριο από το "θεοσκότεινο" ΑΣΕΠ.

Παράθεση
θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...

Εδώ συμφωνώ απόλυτα.

νομιζω οτι το ξαναειπα. ετσι οπως γινεται ο ασεπ σημερα δεν ειναι το καλυτερο δυνατο κριτηριο. αν ομως εκλειναν ολα τα παραθυρα τα θεματα θα ηταν ασφαλως καλυτερα κ ετσι ο ασεπ θα γινοταν πιο αξιοκρατικος. κ ας παρουμε αυτο που λες δλδ προσμετρηση πτυχιων κτλ. χωρις να εχω καμια προθεση να γινω ρατσιστρια θεωρεις οτι στις φιλοσοφικες σχολες της ελλαδας η περιπτωση να παρεις καλη βαθμολογια ειναι ιδια? τον ιδιο βαθμο θα βγαλει καποιος που τελειωσε φιλολογια με ειδικευση κλασικο στα γιαννενα ή στην αθηνα κ το ιδιο θα βγαλει καποιος που τελειωσε φκσ ας πουμε? ή ακομα κ στην ιδια σχολη. εγω μπορει να πηρα ομηρικο επος με πασαλογλου πχ κ να πηρα ανετα 10. κ ο αλλος να το πηρε με καζαζη κ να εφτυσε αιμα για να παρει ενα 5. οποτε ουτε αυτον τον τροπο τον θεωρω αξιοκρατικο. οσο για μεταπτυχιακα κ διδακτορικα παλι ευνοουνται αυτοι που εχουν οικονομικη δυνατοτητα. αφου αυτος που εχει οικονομικο προβλημα δυσκολα θα κανει μεταπτυχιακο μιας κ θα χρειαστει δουλευει για να βγαλει τα προς τα ζην.
ναι ο ασεπ ετσι οπως γινεται ειναι επιεικως απαραδεκτος. αν ειχε ομως αλλα δεδομενα θα ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα.κ απο ολα τα υπολοιπα κριτηρια που απομενουν θεωρω οτι ο ασεπ ειναι το πιο αξιοκρατικο μεσο.
(συγγνωμη που απαντησα αλλα μου εγινε μια ερωτηση)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:11:43 »

Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 12, 2009, 09:43:47 μμ »
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 13, 2009, 11:40:00 πμ »
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...

ναι τελειωσα το 2006 με ειδικευση γλωσσολογια ομως. το κλασικο ηταν πολυ δυσκολο για μενα... :D

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:13:49 μμ »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:20:16 μμ »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.

αντιφατικο αυτο που λες. πιστευεις σε ενα διαγωνισμο που εξεταζει τη στειρα γνωση και αποστηθιση και βασιζεται κατα ενα μεγαλο ποσοστο στον παραγοντα τυχη. δεν θελεις καμια προσμετρηση (προφανως ουτε προϋπηρεσια). και μετα λες οτι η τριβη με τα παιδια σε κανει καλο δασκαλο. γιατι να με περασει ενας ασεπιτης τη στιγμη που εχω 10 μηνες προϋπηρεσια; την οποια απεκτησα χωρις κανενα βυσμα;
ειναι αυτος καλυτερος απο εμενα; επειδη πετυχε σε εναν εξαωρο διαγωνισμο; συμφωνω στο να κλεισουν τα παραθυρα. εκει ειναι η ουσια, οχι στο 100% ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:29:29 μμ »
Να σου πω.Καθόλου αντιφατικό.Θελω να διασφαλίσω την αξιοπιστία του διαγωνισμού.Πως ξέρω πως αποκτιέται αυτή η προϋπηρεσία που αναφέρεις?Επιπλέον ,στον διαγωνισμό αν μετράμε την προϋπηρεσία δε θα παίζουμε όλοι επί ίσοις όροις.Ίδια θέματα ,ιδιες πιθανότητες επιτυχίας.Όλοι πρέπει να ξεκινούν από μηδενική βάση.Διαφορετικά, πρέπει να αναγνωρίσουν κ σε μας τους ασεπίτες το δικαίωμα μας να αποκτούμε ως επιτυχόντες προϋπηρέσια στην ενισχυτική κ φυσικά να μην χάνουμε τα μόρια μας από διαγωνισμό σε διαγωνισμό.Είναι δυνατόν ο επιτυχών να μην μπορεί να σταυρώσει ώρα διδασκαλίας κ ο άλλος με την προϋπηρεσία που μπορεί να απέκτησε με γνωριμίες πιθανόν να μπαίνει παντού?Νομίζω είναι άδικο κ παράλογο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2009, 12:33:13 μμ από green ice »

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:34:49 μμ »
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:40:06 μμ »
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Αυτό δεν ισχύει, ειδικά για τα χρήματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς τις σπουδές του χωρίς να έχει οικογενειακή επιδότηση.

Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Ούτε αυτό ισχύει. Τα βάζεις όλα σε ένα καζάνι και πυροβολείς. Σου φαίνεται τόσο περίεργο κάποιος να θέλει να συνεχίσει σπουδές όχι για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για τη γνώση αυτή καθαυτή; Ειδικά οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα τόσο στενά.

Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Διαφωνώ. Η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών στο Ασεπ είναι το ελάχιστον bonus που μπορούν να δώσουν σε κάποιον που είχε τα κότσια και το μεράκι να συνεχίσει σπουδές. Και φυσικά τα μεταπτυχιακά πριμοδοτούνται και μέσα στο επάγγελμα, γιατί δείχνουν μία επιπλέον ικανότητα. Αυτή της επαφής με τη δημιουργία της γνώσης. Η άλλη ικανότητα έχει να κάνει με την τριβή της διδασκαλίας, που είναι επίσης πολύ σημαντική. Ο συνδυασμός των δύο ικανοτήτων κάνει κάποιον πραγματικά καλό εκπαιδευτικό.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:49:18 μμ »
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.



Ακριβώς αυτό σου λέω αν ο Ασέπ ήταν τέλειια οργανωμένος θα έφευγες μια κ έξω για διορισμό,θα έπαυσαν αυτές οι ελαστικές σχέσεις εργασίας ή έστω θα ελαχιστοποιούνταν.Θα ήταν περισσότεροι οι μόνιμοι.Φυσικά ,συνεχίζω να πιστεύω πως το να αποδείξουμε κατά πόσο κάποιος καθηγητής είναι ηθκός ,υγιής στο μυαλό κ άλλα χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να εξεταστούν κ να διαπιστωθούν με τις εξετάσεις χρειάζεται περαιτέρω οργάνωση κ πιο αυστηρά μέτρα.Επιπλέον,τα μπόνους στην καλή εργασία κάποιου εκπαιδευτικού θα ήταν ένα καλό κίνητρο.Φυσικά, η αξιολόγηση να είναι σύνθετη,να περιλαμβάνει γονείς ,παιδιά,συναδέλφους κλπ.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:52:36 μμ »
ελα ομως που μονο τελεια οργανωμενος δεν ειναι. και το προβλημα ειναι οτι ποτε δεν θα οργανωθει τελεια.

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 13, 2009, 12:57:31 μμ »
   Εγώ κάνω μεταπτυχιακό, απλώς γιατί με ενδιαφέρει πάντα να ψάχνομαι γύρω από θέματα σχετικά με το αντικείμενό μου. Είμαι από τους τυχερούς που πρόλαβε τα μεταπτυχιακά χωρίς δίδακτρα (200 παράβολο το χρόνο μόνο), οπότε το ότι κάνω μεταπτυχιακό δε σημαίνει ότι είμαι "βολεμένη". Ζορίζομαι για να το τελειώσω, γιατί όλο το χρόνο έχω πλήρες ωράριο σε φροντιστήιρα, ιδιαίτερα κτλ.  Δε σκοπεύω να κάνω ακαδημαΐκή καριέρα, απλώς επέλεξα να μάθω κάτιι παραπάνω και να ασκήσω την κριτική μου ικανότητα. Τα 2 μόρια που παίρνω ή τα 40 ευρώ προσάυξησης στο μισθό είναι τόσα πολλά μπροστά σε αυτό που κάνω; Σας πληροφορώ πως όχι.
       Σίγουρα η βάση όλων των καθηγητών είναι το πτυχίο του. Αυτό του δίνει τα όποια επαγγελματικά δικαιώματα. Αλλά μην αφορίζουμε τα παντα! Όπως προείπε κάποιος συνάδελφος, τα μεταπτυχιακά παράγεις γνώση, δεν την αποστηθίζεις απλώς.  Αυτό θεωρείται ότι δεν είναι χρήσιμο για κάποιον καθηγητή; Εμείς πρέπει να ανανεώνουμε συνεχώς τις γνώσεις μας και να έχουμε διευρυμένους ορίζοντες. Μη πούμε σε λίγο ότι και το διδακτορικό είναι ένα τίποτα και δε θα'πρεπε να λαμβάνεται πουθενά υπόψη!
        

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161828
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 514
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 425
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.