0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.
θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...
Παράθεσηο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας ( Βιγκότσκι και Πιαζέτ, ας μου πεί κάποιος από Αγγλική αν είχε ακουστά, κατά συνέπεια, ΟΣΟΙ έχουν χρήματα πληρώνουν στα φροντιστήρια, οι υπόλοιποι ο,τι καταλάβουν μόνοι τους), δικαίωμα να δούμε το γραπτό μας ΔΕΝ έχουμε, δικαίωμα να συγκρίνουμε με άλλα γραπτά επίσης ΔΕΝ έχουμε, κατά συνέπεια οι βαθμολογητές (που κανείς δε γνωρίζει ποιοί είναι) μπορούν κυριολεκτικά να κάνουν ό,τι θέλουν, ενώ υπάρχουν και αναφορές οτι ορισμένα φροντιστήρια έχουν πιάσει ΑΚΡΙΒΩΣ τα θέματα κάποιων εξετάσεων. Όσο για το θέμα της προχειρότητας με την οποία βγαίνουν τα θέματα, ας μας πεί κάποιος τί ακριβώς απάντησε στην ερώτηση πολλαπλών επιλογών "ποιά είναι τα αίτια της δυσλεξίας" (που δεν έχουν εντοπιστεί, σα να λέμε βάζουμε σε θέματα πολλαπλών επιλογών σε εξέταση της Ιατρικής ερώτηση "ποιό είναι το φάρμακο για τον καρκίνο" αλλά wtf)Νομίζω πως υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις στον όρο "αξιοκρατία" ή κάποιες "υπο-έννοιες" από τις οποίες αποτελείται ο όρος αυτός, και θα καλούσα την maryvas να τις ορίσει πριν χρησιμοποιήσει αυτόν τον όρο. Προσωπικά θα θεωρούσα το βαθμό πτυχίου με τη προσμέτρηση μεταπτυχιακών διδακτορικών, προϋπηρεσίας, κλπ ως ένα αρκετά πιο αξιοκρατικό κριτήριο από το "θεοσκότεινο" ΑΣΕΠ.Παράθεσηθελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...Εδώ συμφωνώ απόλυτα.
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.