*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα  (Αναγνώστηκε 15525 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 11, 2009, 09:24:56 pm »
Να προσθέσω μόνο σ' αυτά που είπε η Σταυρούλα οτι δεν είναι πάντα ΜΟΝΟ θέμα τοπικών κοινωνιών οι πολλοί φοιτητές, αλλά υπάρχει και μεγαλύτερη εικόνα. Σκεφτείτε μόνο, οτι οσοι είναι φοιτητές δεν υπολογίζονται ως άνεργοι.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 11, 2009, 09:45:09 pm »
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο. κ αν εκλειναν τα παραθυρακια δεν θα επαιρναν 480 αλλα 1480 κ παραπανω ακομη. δε θεωρω λογικο να βλεπω στον πινακα αναπληρωτων ατομο που πηρε το πτυχιο τον ιουλιο του 2008 κ χωρις επιτυχια στον ασεπ να εχει γυρω στα 3,5 μορια κ ατομο που εγραψε στον προηγουμενο ασεπ 65 να μην εχει ουτε μια ωρα πδς κ αρα καθολου προυπηρεσια.  αυτο ειναι το δικαιο? πιστευω οτι θα επρεπε να καταργηθουν ολα κ οι προσληψεις να γινονται 100% μεσω ασεπ. να πηγαινει καποιος αναπληρωτης καθαρα κ μονο επειδη ειχε υψηλο βαθμο στον ασεπ κ υστερα απο 2 χρονιες να διοριζεται. αυτος δλδ που δεν εχει δωσει καθολου ασεπ αλλα ο μπαρμπας του ειναι στη ββαθμια ή δεν ξερω κ εγω που αλλου γιατι να διοριστει μετα απο μερικα χρονια χωρις ασεπ? πσς, σιβιτανιδειος, οαεδ κτλ ολα μεσω ασεπ. αυτος που εχει γραψει υψηλοτερα ας πηγαινει.
κ ναι ξερω οτι θα πειτε οτι μερικοι απο εσας ειναι καπως πιο μεγαλοι στην ηλικια κ οτι εχουν παιδια κ ετσι δε μπορουν να διαβασουν αλλα αν κοιταξετε τους διοριστεους του ασεπ οι περισσοτεροι ειναι πανω απο 30. αν εκλειναν ολα αυτα τα παραθυρα που υπαρχουν δεν θα ηταν τοσο δυσκολο να διοριστει καποιος μεσω ασεπ. ετσι κ τα θεματα πιο βατα θα ηταν κ ολα θα ηταν πιο ομαλα. οταν ομως δινουν 18646 κ παιρνουν 480 καπως πρεπει να τα δικαιολογησουν. για αυτο κ βαζουν θεματα που απλα δε μπαινω στον κοπο καν να τα σχολιασω. θελουν να φορτωσουν την αποτυχια σε μας...

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 12, 2009, 01:59:14 pm »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 12, 2009, 03:59:33 pm »
Παράθεση
ο ασεπ ισως να μη βγαζει τους καλυτερους. ισως να βγαζει τους παπαγαλους ή αυτους που εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να εξαρτωνται απο τους γονεις κτλ αλλα ειναι το μονο αξιοκρατικο μεσο.

Συγνώμη... αξιοκρατικό μέσο που κανείς δε γνωρίζει ποιοί διορθώνουν, τα θέματα παιδαγωγικής δε τα έχουμε διδαχθεί στις σχολές μας (

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 12, 2009, 09:43:47 pm »
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #19 στις: Αυγούστου 13, 2009, 11:40:00 am »
Maryvas, έχεις τελειώσει Φιλολογία Θεσσαλονίκης; Ποιά χρονιά; Εγώ τελείωσα το 2004 το κλασικό. όσο για τους καθηγητές που αναφέρεις τους είχα και τους δυο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ως προς το βαθμό δυσκολίας τους ,ήταν ο ουρανός με τη γη...

ναι τελειωσα το 2006 με ειδικευση γλωσσολογια ομως. το κλασικο ηταν πολυ δυσκολο για μενα... :D

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #20 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:13:49 pm »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #21 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:20:16 pm »


Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες.Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.

αντιφατικο αυτο που λες. πιστευεις σε ενα διαγωνισμο που εξεταζει τη στειρα γνωση και αποστηθιση και βασιζεται κατα ενα μεγαλο ποσοστο στον παραγοντα τυχη. δεν θελεις καμια προσμετρηση (προφανως ουτε προϋπηρεσια). και μετα λες οτι η τριβη με τα παιδια σε κανει καλο δασκαλο. γιατι να με περασει ενας ασεπιτης τη στιγμη που εχω 10 μηνες προϋπηρεσια; την οποια απεκτησα χωρις κανενα βυσμα;
ειναι αυτος καλυτερος απο εμενα; επειδη πετυχε σε εναν εξαωρο διαγωνισμο; συμφωνω στο να κλεισουν τα παραθυρα. εκει ειναι η ουσια, οχι στο 100% ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #22 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:29:29 pm »
Να σου πω.Καθόλου αντιφατικό.Θελω να διασφαλίσω την αξιοπιστία του διαγωνισμού.Πως ξέρω πως αποκτιέται αυτή η προϋπηρεσία που αναφέρεις?Επιπλέον ,στον διαγωνισμό αν μετράμε την προϋπηρεσία δε θα παίζουμε όλοι επί ίσοις όροις.Ίδια θέματα ,ιδιες πιθανότητες επιτυχίας.Όλοι πρέπει να ξεκινούν από μηδενική βάση.Διαφορετικά, πρέπει να αναγνωρίσουν κ σε μας τους ασεπίτες το δικαίωμα μας να αποκτούμε ως επιτυχόντες προϋπηρέσια στην ενισχυτική κ φυσικά να μην χάνουμε τα μόρια μας από διαγωνισμό σε διαγωνισμό.Είναι δυνατόν ο επιτυχών να μην μπορεί να σταυρώσει ώρα διδασκαλίας κ ο άλλος με την προϋπηρεσία που μπορεί να απέκτησε με γνωριμίες πιθανόν να μπαίνει παντού?Νομίζω είναι άδικο κ παράλογο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 13, 2009, 12:33:13 pm από green ice »

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #23 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:34:49 pm »
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #24 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:40:06 pm »
Η άποψη μου είναι ότι, εφόσον κάποιοι παίρνουν μόρια από μεταπτυχιακά κ διδακτορικά, ευνοούνται κ έχουν  πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους.Να πω πως ,για να κάνεις σήμερα μεταπτυχιακό κ να συνεχίσεις τις σπουδές σου σε Ελλαδα ή εξωτερικό ,πρέπει να έχεις χρήμα όχι αστεία κ καλές γνωριμίες. Άρα πάλι μάλλον ευνοούνται οι έχοντες χρήματα στο διααγωνισμό....
Αυτό δεν ισχύει, ειδικά για τα χρήματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να συνεχίσει κανείς τις σπουδές του χωρίς να έχει οικογενειακή επιδότηση.

Επιπλέον,γιατί πρέπει να μοριοδοτείται ο δρόμος που διάλεξε κάποιος για μια συνήθως ακαδημαϊκή καριέρα κ επειδή δεν μπόρεσε να ευοδωθεί να του δίνεται πλεονέκτημα στη δημόσια εκπαίδευση?
Ούτε αυτό ισχύει. Τα βάζεις όλα σε ένα καζάνι και πυροβολείς. Σου φαίνεται τόσο περίεργο κάποιος να θέλει να συνεχίσει σπουδές όχι για ακαδημαϊκή καριέρα αλλά για τη γνώση αυτή καθαυτή; Ειδικά οι εκπαιδευτικοί δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα τόσο στενά.

Με τη στεγνή εξειδίκευση κ τις συνεχόμενες σπουδές δεν γίνεσαι δάσκαλος ,μάλλον απομονώνεσαι κ είσαι πιο πολύ επιστήμονας, κάτι που δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο για διδασκαλία εφήβων....Η τριβή με τα παιδιά σε κάνει δάσκαλο.Πιστεύω στον Ασέπ κ σαυτές τις εξετάσεις χωρίς προσμέτρηση κριτηρίων.Αρκεί να οργανωθεί καλύτερα κ να κλείσουν τα γύρω παράθυρα.
Διαφωνώ. Η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών στο Ασεπ είναι το ελάχιστον bonus που μπορούν να δώσουν σε κάποιον που είχε τα κότσια και το μεράκι να συνεχίσει σπουδές. Και φυσικά τα μεταπτυχιακά πριμοδοτούνται και μέσα στο επάγγελμα, γιατί δείχνουν μία επιπλέον ικανότητα. Αυτή της επαφής με τη δημιουργία της γνώσης. Η άλλη ικανότητα έχει να κάνει με την τριβή της διδασκαλίας, που είναι επίσης πολύ σημαντική. Ο συνδυασμός των δύο ικανοτήτων κάνει κάποιον πραγματικά καλό εκπαιδευτικό.

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #25 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:49:18 pm »
γι'αυτο ακριβως το λογο σου ειπα οτι πρεπει να βρεθουν αντικειμενικα κριτηρια για την αποκτηση προϋπηρεσιας και να κλεισουν τα παραθυρα. δεν απαξιωνω τους ασεπιτες, μετραω και εγω μια επιτυχια σε ασεπ (του 2005). δεν θελω ομως και οι διοριστεοι απο ασεπ να απαξιωνουν την δικη μου δουλεια,την οποια -το ξανατονιζω- την απεκτησα χωρις κανενα μεσο.
οσον αφορα την αντικειμενικοτητα του ασεπ, αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. χωρις υλη, χωρις προσβαση στο γραπτο, χωρις επισημες οδηγιες διορθωσης, με θεματα που γραφονται στο ποδι... αστα να πανε δηλαδη. αθανατη ελλαδα, ενα απεραντο μπουρδελο.



Ακριβώς αυτό σου λέω αν ο Ασέπ ήταν τέλειια οργανωμένος θα έφευγες μια κ έξω για διορισμό,θα έπαυσαν αυτές οι ελαστικές σχέσεις εργασίας ή έστω θα ελαχιστοποιούνταν.Θα ήταν περισσότεροι οι μόνιμοι.Φυσικά ,συνεχίζω να πιστεύω πως το να αποδείξουμε κατά πόσο κάποιος καθηγητής είναι ηθκός ,υγιής στο μυαλό κ άλλα χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να εξεταστούν κ να διαπιστωθούν με τις εξετάσεις χρειάζεται περαιτέρω οργάνωση κ πιο αυστηρά μέτρα.Επιπλέον,τα μπόνους στην καλή εργασία κάποιου εκπαιδευτικού θα ήταν ένα καλό κίνητρο.Φυσικά, η αξιολόγηση να είναι σύνθετη,να περιλαμβάνει γονείς ,παιδιά,συναδέλφους κλπ.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #26 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:52:36 pm »
ελα ομως που μονο τελεια οργανωμενος δεν ειναι. και το προβλημα ειναι οτι ποτε δεν θα οργανωθει τελεια.

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ-Επετηρίδα-Πίνακες-Πολυτεκνία-ΟΑΕΔ-Σμεα
« Απάντηση #27 στις: Αυγούστου 13, 2009, 12:57:31 pm »
   Εγώ κάνω μεταπτυχιακό, απλώς γιατί με ενδιαφέρει πάντα να ψάχνομαι γύρω από θέματα σχετικά με το αντικείμενό μου. Είμαι από τους τυχερούς που πρόλαβε τα μεταπτυχιακά χωρίς δίδακτρα (200 παράβολο το χρόνο μόνο), οπότε το ότι κάνω μεταπτυχιακό δε σημαίνει ότι είμαι "βολεμένη". Ζορίζομαι για να το τελειώσω, γιατί όλο το χρόνο έχω πλήρες ωράριο σε φροντιστήιρα, ιδιαίτερα κτλ.  Δε σκοπεύω να κάνω ακαδημαΐκή καριέρα, απλώς επέλεξα να μάθω κάτιι παραπάνω και να ασκήσω την κριτική μου ικανότητα. Τα 2 μόρια που παίρνω ή τα 40 ευρώ προσάυξησης στο μισθό είναι τόσα πολλά μπροστά σε αυτό που κάνω; Σας πληροφορώ πως όχι.
       Σίγουρα η βάση όλων των καθηγητών είναι το πτυχίο του. Αυτό του δίνει τα όποια επαγγελματικά δικαιώματα. Αλλά μην αφορίζουμε τα παντα! Όπως προείπε κάποιος συνάδελφος, τα μεταπτυχιακά παράγεις γνώση, δεν την αποστηθίζεις απλώς.  Αυτό θεωρείται ότι δεν είναι χρήσιμο για κάποιον καθηγητή; Εμείς πρέπει να ανανεώνουμε συνεχώς τις γνώσεις μας και να έχουμε διευρυμένους ορίζοντες. Μη πούμε σε λίγο ότι και το διδακτορικό είναι ένα τίποτα και δε θα'πρεπε να λαμβάνεται πουθενά υπόψη!
        

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182746
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 738
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.