*

Αποστολέας Θέμα: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ  (Αναγνώστηκε 166696 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lg

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 197
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #420 στις: Ιούλιος 29, 2009, 05:32:16 μμ »
Εδώ το esos έχει δικό του ρεπορταζ και σε καίει το τροκτικό....???Άσε που υπάρχει κανονικά και λέει μεγάλες αλήθειες η συγκεκριμένη...
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:58 »

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #421 στις: Ιούλιος 29, 2009, 05:35:46 μμ »
  Η ωρομισθία είναι επιλογή σας, μην κλαίγεστε τώρα. Δηλαδή επειδή τρέχετε στα βουνά και στα λαγκάδια πρέπει να την πληρώνουν οι μαθητές? Αν δεν σας αρέσει να βρείτε δουλειά αλλού.

αυτό λέω και εγώ!τι φταίνε οι μαθητές να έχουν καθηγητη εσένα που πήρες ενισχυτική με μέσο και ανεβαίνες 1000 θεσεις στον πίνακα με τροπολογίες μέσα στο καλοκαίρι λιγο πριν ανακοινωθούν οι πίνακες...όταν θα πας στην τάξη να διδάξεις θέλω να τους τα πεις αυτά για να ξέρουν ποιος τους κάνει μάθημα..Αλλά ξέρω εσύ εκεί θα τους λες τα πρέπει, μην φωναζετε, μην αδικείτε αλλους, να ειστε τιμιοι, να ειστε αξιοπρεπεις κτλ κτλ .Να ξέρεισ ένα πράγμα,θα σου το πω σαν συμβουλή:οι μαθητές εχουν μεγαλύτερη νοημοσύνη από εμας και δεν θα μπορείς να τους ξεγελάσεις...θα έχεις πολύ δυσκόλο έργο...

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #422 στις: Ιούλιος 29, 2009, 06:05:02 μμ »
μια απλή ερώτηση έκανα!πως σήμερα ένας εκπαιδευτικός μπορεί  να παρεί ΠΔΣ;δεν θα μας πεις;

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #423 στις: Ιούλιος 29, 2009, 06:24:35 μμ »
Επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει και δεν αποδίδεται δικαιοσύνη, αλλά επικρατεί το παράλογο, η μόνη ελπίδα που έχουμε σαν ΠΕ19 είναι το ότι η κόρη του υφυπουργού είναι απόφοιτος της σχολής
Στην Ελλάδα, το μόνο που πουλάει είναι το σκάνδαλο
Εκεί πρέπει να εστιάσουμε τις αντιδράσεις μας, όσο ανόητο κι αν ακούγεται
Κανένας Τριανταφυλλόπουλος, καμιά Άννα Διαμαντοπούλου, κανένας δεν θα ασχοληθεί αν δεν έχει πολιτικό ζουμί η υπόθεση
Άρα, η μόνη περίπτωση να ανακληθεί η τροπολογία είναι υπό το βάρος του σκανδάλου με την κόρη του υφυπουργού

Όποιος από εσάς στέλνει mail, ας μην ξεχνάει να συμπεριλαμβάνει τα link με την βαθμολογία της κυρίας Λυκουρέντζου

Όσο για τους αποφοίτους της σχολής, αυτό που πρέπει να καταλάβετε ότι αυτό δεν έχει να κάνει με σας, αλλά με μας. Δεν τα έχουμε με σας, αλλά με την αδικία που υφιστάμεθα
Αλλά, δυστυχώς, κι εσείς κοιτάτε την πάρτη σας (όπως όλοι) και ξέρετε ότι θα ευνοηθείτε από την ρύθμιση, άρα ξεχνάτε ότι είστε (ή είσασταν) μέλη του κλάδου ΠΕ19 που πάλευε χρόνια για την παιδαγωγική επάρκεια, μόνο και μόνο επειδή θα διοριστείτε άμεσα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:58 »

Αποσυνδεδεμένος ntampa7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #424 στις: Ιούλιος 29, 2009, 06:35:48 μμ »
Εδώ το esos έχει δικό του ρεπορταζ και σε καίει το τροκτικό....???Άσε που υπάρχει κανονικά και λέει μεγάλες αλήθειες η συγκεκριμένη...
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.......

ρεπορταζ? ίδιο με μήνυμα χρηστη εδώ είναι...

Αποσυνδεδεμένος Reef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #425 στις: Ιούλιος 29, 2009, 06:44:25 μμ »
το θαψε και η ζουγκλα, φαινεται ασχοληθηκαν λιγο παραπανω και ειδαν το λαθος τους

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #426 στις: Ιούλιος 29, 2009, 06:52:45 μμ »
262 Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά
Σκοπός

Η μετάβαση στην κοινωνία της πληροφορίας και της γνώσης απαιτεί την ανάδειξη εξειδικευμένων στελεχών ικανών να συμβάλλουν στην ανάπτυξη συστημάτων σύγχρονης τεχνολογίας και στη διάχυση της σύγχρονης τεχνολογίας σε ευρεία στρώματα του πληθυσμού. Τα εξειδικευμένα αυτά στελέχη θα μπορούν να δραστηριοποιούνται στο υπό διαμόρφωση περιβάλλον της ψηφιακής (νέας) οικονομίας, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες της κοινωνίας.

Το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ και λειτουργεί από τον Οκτώβριο 1999. Από το δεύτερο έτος σπουδών παρέχεται στους φοιτητές η δυνατότητα να επιλέξουν μία από τις ακόλουθες κατευθύνσεις.

Κατεύθυνση Διδακτικής της Τεχνολογίας:

Προετοιμάζει στελέχη ικανά για τη διάδοση της σύγχρονης τεχνολογίας σε ομάδες του πληθυσμού με διαφορετικά δημογραφικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά και ανάγκες, όπως σε μαθητές, σπουδαστές, εργαζομένους δημοσίων και ιδιωτικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη χρήση της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας για την ανάπτυξη και διαχείριση συστημάτων μάθησης (e-learning).

Κατεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων:

Σκοπεύει στη δημιουργία εξειδικευμένων στελεχών σε θέματα σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας με έμφαση στις τηλεπικοινωνίες και στα δικτυοκεντρικά πληροφοριακά συστήματα.
Επαγγελματικές Διέξοδοι

Στο διαμορφωμένο και διαμορφούμενο περιβάλλον της ψηφιακής (νέας) οικονομίας οι επιχειρήσεις και οργανισμοί καλούνται να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις, οι οποίες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά με στελέχη παραδοσιακών ειδικεύσεων. Απαιτούνται στελέχη τα οποία θα μπορούν να διαχειρίζονται και να χρησιμοποιούν τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία για ανάπτυξη αποτελεσματικών και αποδοτικών συστημάτων με σκοπό την υποστήριξη των δραστηριοτήτων του κάθε οργανισμού.
Το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς αποσκοπεί στην παραγωγή πτυχιούχων, οι οποίοι θα καλύπτουν δύο σημαντικούς κλάδους της κοινωνίας της πληροφορίας:

τον κλάδο της εκπαίδευσης και κατάρτισης ανθρώπινου δυναμικού στη σύγχρονη τεχνολογία με τη χρήση συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης, και
τον κλάδο της σχεδίασης, ανάπτυξης και διαχείρισης τηλεπικοινωνιακών και δικτυοκεντρικών συστημάτων
Ως εκ τούτου οι απόφοιτοι του Τμήματος λόγω του ολοκληρωμένου και πλούσιου υποβάθρου τους, στην αντίστοιχη κατεύθυνση την οποία θα επιλέξουν, θα είναι ανταγωνιστικοί ως στελέχη και σύμβουλοι επιχειρήσεων και οργανισμών σε ειδικότητες αιχμής.
Πρόγραμμα Σπουδών

Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάζει στελέχη υψηλού επιπέδου, τα οποία θα μπορούν να αντιμετωπίζουν με επιτυχία πολύπλοκα προβλήματα ανάπτυξης και διαχείρισης συστημάτων σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και διάχυσης της σύγχρονης τεχνολογίας. Το πρόγραμμα σπουδών που θα ακολουθήσει κάθε φοιτητής εξαρτάται από την κατεύθυνση που θα επιλέξει.

Στην κατεύθυνση της Διδακτικής της Τεχνολογίας το πρόγραμμα σπουδών δίδει ιδιαίτερη έμφαση στην εκμάθηση και ολοκλήρωση σύγχρονων τεχνολογιών και μεθόδων μάθησης. Η συγκεκριμένη κατεύθυνση προωθεί και καλύπτει αντικείμενα διδακτικής μεθοδολογίας, μάθησης με έμφαση στη γνωστική επιστήμη καθώς και ψηφιακής τεχνολογίας για την ανάπτυξη σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning).

Στην κατεύθυνση των Ψηφιακών Συστημάτων το πρόγραμμα σπουδών δίδει ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό, στην υλοποίηση και στη διαχείριση σύγχρονων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και υπηρεσιών, καθώς και στην ολοκλήρωση σύγχρονων τεχνολογιών για την ανάπτυξη αποτελεσματικών, αποδοτικών και αποδεκτών συστημάτων. Η πρωτοτυπία του προγράμματος σπουδών έγκειται στην ανάδειξη της ανάγκης για σύζευξη διαφόρων πεδίων της επιστήμης με τις σύγχρονες τεχνολογίες, με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπιση των πολυσχιδών προβλημάτων στο έντονα ανταγωνιστικό και προηγμένο τεχνολογικά περιβάλλον. Κάτι τέτοιο θα επιτρέψει στους πτυχιούχους του Τμήματος να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.


Πηγή: Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #427 στις: Ιούλιος 29, 2009, 07:14:42 μμ »
1.
   

Γιατί να σπουδάσω στο Τμήμα Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων ?
 
     

Το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς ιδρύθηκε το 1999 και καλύπτει δύο σημαντικούς κλάδους της Ψηφιακής Οικονομίας και της Κοινωνίας της Γνώσης:

    * Tον κλάδο των Δικτυοκεντρικών Ψηφιακών Συστημάτων και Υπηρεσιών
    * Tον κλάδο των Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων

Η μετάβαση στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης απαιτεί την ανάδειξη εξειδικευμένων επιστημόνων ικανών να συμβάλλουν στην ανάπτυξη, υλοποίηση και διαχείριση συστημάτων σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας. Στη βάση αυτή έχει σχεδιαστεί το Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος, σύμφωνα με το οποίο λειτουργούν δύο κατευθύνσεις σπουδών:

    * Συστημάτων Επικοινωνιών και Δικτύων (Σ.Ε.Δ.) με έμφαση στις σύγχρονες και επερχόμενες ενσύρματες και ασύρματες ευρυζωνικές τεχνολογίες, για το Διαδίκτυο και για άλλες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, και
    * Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (Η.Υ.) με έμφαση σε Διαδικτυακές Υπηρεσίες, όπως η-Μάθηση (e-learning), η-Υγεία (e-health), η-Επιχειρηματικότητα (e-business) και η-Διακυβέρνηση (e-government).

πάνω
 

2.
   

Με ποια αντικείμενα θα ασχοληθώ ?
 
     

Το Τμήμα προσφέρει τετραετές Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών το οποίο αντιστοιχεί σε 240 πιστωτικές μονάδες του Ευρωπαϊκού Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS) και απονέμει με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος, Πτυχίο στη "Διδακτική της Τεχνολογίας και τα Ψηφιακά Συστήματα", ενώ περιλαμβάνει δύο κατευθύνσεις σπουδών:

    * Συστημάτων Επικοινωνιών και Δικτύων (Σ.Ε.Δ.) με έμφαση στις σύγχρονες και επερχόμενες ενσύρματες και ασύρματες ευρυζωνικές τεχνολογίες, για το Διαδίκτυο και άλλες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, και
    * Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (Η.Υ.) με έμφαση σε Διαδικτυακές Υπηρεσίες, όπως η-Μάθηση (e-learning), η-Υγεία (e-health), η-Επιχειρηματικότητα (e-business) και η-Διακυβέρνηση (e-government).

πάνω
 

3.
   

Τι μαθήματα θα διδαχτώ ?
 
     

Ενδεικτικοί Τίτλοι Μαθημάτων:

Γλώσσα Προγραμματισμού C, Τεχνολογία Λογισμικού, Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός, Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών, Λειτουργικά Συστήματα, Κατανεμημένα Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Πληροφοριακά Συστήματα, Συστήματα Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Μηχανής, Προγραμματισμός Παγκόσμιου Ιστού, Σημασιολογικός Ιστός - XML, Δικτυοκεντρικά Πληροφοριακά Συστήματα, Τεχνολογία Πολυμέσων, Γραφικά Υπολογιστών και Εικονική Πραγματικότητα, Ευφυή Συστήματα, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης, Διαχείριση Γνώσης, Συστήματα Ροής Εργασίας, Πληροφοριακά Συστήματα Υγείας Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Υγείας, Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Ψηφιακές Επικοινωνίες, Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα Υπολογιστών, Πρωτόκολλα Διαδικτύου, Ασύρματες Επικοινωνίες, Ασφάλεια Δικτύων, Ευρυζωνικά Δίκτυα, Δορυφορικές Επικοινωνίες, Κρυπτογραφία, Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων, Ευφυή Δίκτυα, Ασφάλεια Κινητών & Ασύρματων Επικοινωνιών, Σχεδιασμός και Βελτιστοποίηση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων, Δίκτυα Κινητών & Προσωπικών Επικοινωνιών, Αξιολόγηση Επιδόσεων Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων

 

πάνω
 

4.
   

Ποιοι διδάσκουν στο Τμήμα ?
     
     

Διδακτικό Προσωπικό:

Στο Τμήμα υπηρετούν 21 Μέλη ΔΕΠ σε όλες τις Βαθμίδες (Καθηγητές, Αναπληρωτές Καθηγητές, Επίκουροι Καθηγητές, Λέκτορες), ενώ κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2009-2010, αναμένεται να διοριστούν τουλάχιστον 2 νέα Μέλη ΔΕΠ.

Ενδεικτικά Γνωστικά Αντικείμενα Μελών ΔΕΠ:

Πληροφορική, Πληροφοριακά Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Τεχνολογία Λογισμικού, Δικτυοκεντρικά Συστήματα Πληροφοριών, Κατανεμημένα Συστήματα, Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και Δικτύων, Συστήματα Υπηρεσιών Παγκόσμιου Ιστού, Ευφυή Συστήματα Πολυμέσων, Δίκτυα Υψηλών Ταχυτήτων και Ευφυή Δίκτυα, Ψηφιακά Συστήματα Επικοινωνιών, Δορυφορικές και Ασύρματες Επικοινωνίες, Συστήματα Ευρυζωνικών Επικοινωνιών, Δίκτυα Κινητών Επικοινωνιών, Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Τηλεκπαίδευσης, Συστήματα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Υγείας στον Παγκόσμιο Ιστό.

 
πάνω
 

5.
   

Χρησιμοποιούνται Σύγχρονες και Καινοτόμες Εκπαιδευτικοί Μέθοδοι στην Διδασκαλία των Μαθημάτων ?
     
     

Στο Τμήμα υιοθετούνται σύγχρονες και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι για την διδασκαλία των μαθημάτων πλήρως υποστηριζόμενες από τις Τεχνολογίες των Επικοινωνιών και της Πληροφορικής. Το Τμήμα, στα πλαίσια του γενικότερου στρατηγικού του ακαδημαϊκού σχεδιασμού, έχει υιοθετήσει σύγχρονες και καινοτόμες παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους που αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες των Νέων Τεχνολογιών της Επικοινωνίας και της Πληροφορικής. Πιο συγκεκριμένα, τα περισσότερα μαθήματα υποστηρίζονται από εργαλεία Ηλεκτρονικής Μάθησης (eClass, Moodle) δημιουργώντας το κατάλληλο ηλεκτρονικό περιβάλλον τόσο για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου των διδασκόντων, όσο και για την μελέτη και εξάσκηση των φοιτητών. Το Ακαδημαϊκό Προσωπικό του Τμήματος έχει τη δυνατότητα χρήσης σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που βοηθούν στην οργάνωση και την διάθεση του εκπαιδευτικού υλικού των μαθημάτων μέσω του Διαδικτύου καθώς επίσης και τον εμπλουτισμό του υλικού αυτού με πολυμεσικές παρουσιάσεις. Οι φοιτητές μας έχουν άμεση πρόσβαση μέσω του Διαδικτύου σε ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις, διαλέξεις, εργαστηριακές ασκήσεις, εκπαιδευτικό λογισμικό) κατάλληλα σχεδιασμένο για την υποστήριξη ανάπτυξης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης.

 
πάνω
 

6.
   

Διαθέτει το Τμήμα επαρκείς Εργαστηριακές Εγκαταστάσεις και Εξοπλισμό για την Πρακτική Άσκηση των Φοιτητών ?
     
     

Το Τμήμα στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο του Πανεπιστημίου Πειραιώς το οποίο βρίσκεται στην οδό Ανδρούτσου 150. Εκεί λειτουργούν ήδη έξι (6) πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών χωρητικότητας εκατόν εξήντα (160) θέσεων εργασίας για τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τμήματος. Τα εργαστήρια του Τμήματος λειτουργούν όλες τις εργάσιμες ημέρες 09:00 - 21:00 και διαθέτουν σύγχρονο εργαστηριακό εξοπλισμό (υλικό και λογισμικό), ο οποίος εμπλουτίζεται και αναβαθμίζεται διαρκώς.

 
πάνω
 

7.
   

Τι Επαγγελματικές Προοπτικές προσφέρει το Τμήμα στους Αποφοίτους του ?
     
     

Το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάζει επιστήμονες ικανούς να αντιμετωπίζουν με επιτυχία σύνθετα προβλήματα σχεδίασης, ανάπτυξης και εφαρμογής συστημάτων της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας. Απόφοιτοι του Τμήματος έχουν ήδη στελεχώσει Εταιρείες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς και Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς. Επίσης, πολλοί από τους αποφοίτους μας έχουν γίνει δεκτοί και παρακολουθούν Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι απόφοιτοι του Τμήματος έχουν πλήρως κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα αναφορικά με την απασχόλησή τους στο Δημόσιο Τομέα, και το Πτυχίο του Τμήματος συμπεριλαμβάνεται:

    * Στα προσόντα διορισμού στον Κλάδο Π.Ε. Πληροφορικής σε θέσεις φορέων του Δημοσίου (Π.Δ. 347/2003, ΦΕΚ 315/Α΄/31-12-2003),
    * Στα προσόντα διορισμού στον Κλάδο Π.Ε.19 Πληροφορικής Εκπαιδευτικού Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Π.Δ. 268/2004, Φ.Ε.Κ. 268/Α΄/28-12-2004).

πάνω
 

8.
   

Εάν ενδιαφέρομαι για Μεταπτυχιακές Σπουδές, προσφέρονται από το Τμήμα ?
     
     

Στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης και έρευνας του Τμήματος λειτουργούν:

To Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) "Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα" (ΥΑ 9977/Β7-ΦΕΚ403/Β'/27-2-2004), το οποίο λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 και απονέμει:

    * Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στην "Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα", το οποίο αντιστοιχεί σε 120 πιστωτικές μονάδες του Ευρωπαϊκού Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων και έχει τρεις (3) κατευθύνσεις:
          o Ηλεκτρονική Μάθηση
          o Ψηφιακές Επικοινωνίες και Δίκτυα
          o Δικτυοκεντρικά Συστήματα

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) "Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων" (ΥΑ 137707/Β7-ΦΕΚ 574/Β'/30-3-2009), το οποίο λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010 και απονέμει:

    * Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στην "Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων", το οποίο αντιστοιχεί σε 90 πιστωτικές μονάδες του Ευρωπαϊκού Συστήματος Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων και έχει δυο (2) κατευθύνσεις:
          o Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων
          o Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων

Οι Διδακτορικές Σπουδές του Τμήματος οδηγούν στην απόκτηση Διδακτορικού Διπλώματος.


Πηγή: Συχνές ερωτήσεις / τμήμα "Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων"

Και μετά μου λένε μερικοί ότι όταν πέρασαν στη σχολή τους είχαν προετοιμάσει αποκλειστικά για παιδαγωγούς.

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #428 στις: Ιούλιος 29, 2009, 07:15:27 μμ »
Διαβάστε προσεκτικά εδω: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=12126.msg192024;boardseen#new
Απάντηση #619 και μετά.
Με το ίδιο νομοσχέδιο...2 βολεψιές

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #429 στις: Ιούλιος 29, 2009, 07:38:47 μμ »
Μήπως να γυρίσουμε ένα έργο καλύτερα;
Έχει ωραίο σενάριο η υπόθεση.

Αποσυνδεδεμένος dimxen

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #430 στις: Ιούλιος 29, 2009, 08:08:24 μμ »
Και μετά μου λένε μερικοί ότι όταν πέρασαν στη σχολή τους είχαν προετοιμάσει αποκλειστικά για παιδαγωγούς.

Αγαπητέ συνάδελφε κανένας απόφοιτος του τμήματος της Διδακτικής δεν ισχυρίστηκε ότι η σχολή "βγάζει" αποκλειστικά παιδαγωγούς (Αν το είπε κάποιος σίγουρα θα ήταν εκ παραδρομής). Υπήρχαν πολλά μαθήματα παιδαγωγικά, αλλά η πλειοψηφία των συνολικά 56 μαθημάτων ήταν θεωρητικά πάνω στην πληροφορική, προγραμματιστικά, διαχείρισης δικτύων, τηλεπικοινωνιών κλπ.

Άκουσα κάποιον να λέει πιο πάνω ότι θα έπρεπε να ανήκουμε στους ηλεκτρονικούς (προφανώς διακατέχεται από πλήρη άγνοια για το τμήμα μας)... Είναι κάτι τελείως ανυπόστατο και αυθαίρετο. Η δουλειά που γίνεται σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο είναι εξαιρετική. Όλοι οι απόφοιτοι πε19 και 20 είμαστε επιστήμονες της Πληροφορικής, παρακαλώ μην ξαναγίνει ισοπέδωση της αξίας του τμήματος από το οποίο αποφοίτησα από αδαής ή εν πάσει περιπτώσει ανθρώπους που αρέσκονται στην αερολογία.

Όλοι οι οδηγοί σπουδών κατά τα πρώτα έτη ίδρυσης του τμήματος έλεγαν ότι το συγκεκριμένο τμήμα δίνει τη δυνατότητα στους αποφοίτους του να γίνονται καθηγητές πληροφορικής καθώς παρέχει επαρκές παιδαγωγικό υπόβαθρο (τουτ' έστιν πληθώρα παιδαγωγικών μαθημάτων και μαθημάτων διδακτικής). Η παιδαγωγική επάρκεια είναι ιδιότητα που έπρεπε να την είχε ο πρώτος απόφοιτος του τμήματος το 2003. Δεν τίθεται θέμα να καταργηθεί, γιατί είναι κάτι που απλά μας ανήκε και μας δόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση..

Αποσυνδεδεμένος si@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #431 στις: Ιούλιος 29, 2009, 08:15:28 μμ »
Γιατί δε βγάζει και μια τροπολογία για τον ίδιο???
Οι υφυπουργοί οι οποίοι στις επόμενες εκλογές είναι εκτός κοινουβουλίου να αποκτούν παιδαγωγική επάρκεια και για κάθε μέρα που ήταν βουλευτές αποκτούν και ένα μόριο για ένταξη στους πίνακες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των μαθημάτων γυμνασίου και λυκείου!

Αποσυνδεδεμένος antonispe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #432 στις: Ιούλιος 29, 2009, 08:17:17 μμ »
Προσωπικά δεν έχω πολλές ώρες. Δεν έδωσα βάρος στην ΠΔΣ ούτε στα ολοήμερα. Εκεί έχω λίγες ώρες, ίσα-ίσα που είμαι στον πίνακα.
Από του χρόνου όμως εκτός από την παιδαγωγική επάρκεια θα μου αναγνωρίσουν και τα μόρια από τα ΤΕΕ ΟΑΕΔ που δούλευα και έτσι υπολογίζω να εκτοξευθώ σίγουρα πάνω από την 80 θέση τώρα που τα ξανα-είδα. Αυτά γιατί μου αρέσει να είμαι ειλικρινής.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2009, 09:37:33 μμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« Απάντηση #433 στις: Ιούλιος 29, 2009, 08:23:17 μμ »
Γιατί ρωτάς? Έχεις βάλει λυτούς και δεμένους μπας και πάρεις καμιά ώρα παραπάνω?


δεν μπορούμε να συννενοηθόυμε!σε ρωτάω ΠΩΣ την πήρες την ΠΔΣ.οχι τίποτα αλλό αλλά για να ξέρουν και οι άλλοι συνάδελφοι για να ξέρουν και να είμαστε όλοι ίσοι!οχι οι λίγοι να ξέρουν και οι πολλοί να περιμένουν τετραγωνιστεί ο κύκλος!
Θα μας πεις; όλοι είμαστε ίσοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 824
Σύνολο: 838

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.