0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεσηδουλεψες κυριε σωστα και ασχοληθηκες πραγματικα με την μορφωση των μαθητων σου θα ανταμειφθεις διαφορετικα το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια.τοτε να βλεπες για τη παιδεια μιλαμε και οχι οι μαθητες να πηγαινουν σχολειο μονο και μονο για να μην κοπουν απο απουσιες και οι καθηγητες να κανουν αγγαρεια και να κοιτουν το ρολοι ποτε θα μεσημεριασει να φυγουν.η νοοτροπια τι να λεμε τωρα αφου θα τα κανετε στο φροντιστηριο πρεπει να κοπει.Μακάρι να γίνει αυτό...εγώ προσωπικώς το θεωρώ ως την πιο "δίκαιη" λύση. Συνδεση του μισθού με τα αποτελεσματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας...κι αυτό το χάλι που έχουμε τώρα (ο καθηγητής αν θέλει κάνει μάθημα) δεν μπορεί να συνεχιστεί..αλλωστε η αξιολόγηση είναι και πρόταση του ΟΟΣΑ οπότε παίζει να εφαρμοστεί..
δουλεψες κυριε σωστα και ασχοληθηκες πραγματικα με την μορφωση των μαθητων σου θα ανταμειφθεις διαφορετικα το κουβαδακι σου και σε αλλη παραλια.τοτε να βλεπες για τη παιδεια μιλαμε και οχι οι μαθητες να πηγαινουν σχολειο μονο και μονο για να μην κοπουν απο απουσιες και οι καθηγητες να κανουν αγγαρεια και να κοιτουν το ρολοι ποτε θα μεσημεριασει να φυγουν.η νοοτροπια τι να λεμε τωρα αφου θα τα κανετε στο φροντιστηριο πρεπει να κοπει.
Υπάρχει τουλαχιστον η ελπίδα.
η κυβέρνηση σκέφτεται να εξομοιώσει μισθούς δημοσιου και ιδιωτικού τομέα
Με τις εκλογές όμως κρίνουμε σε ένα βαθμό κι εμείς τις εξελίξεις. Ας σκεφτούμε λοιπόν κι ας αποφασίσουμε.
ΠαράθεσηΜε τις εκλογές όμως κρίνουμε σε ένα βαθμό κι εμείς τις εξελίξεις. Ας σκεφτούμε λοιπόν κι ας αποφασίσουμε.Σωστό αυτό..αλλά όχι το έλλειμμα..το έλλειμμα πρέπει βάσει της Συνθήκης του Μάαστριχτ να είναι κάτω από 3%..τώρα είναι 7% και έχει πάρει και την ανηφόρα..όπως καταλαβαίνεις αυτό που κρίνεις είναι με ποιο σκοινί θέλεις να κρεμαστείς..