*

Αποστολέας Θέμα: Ρύθμιση προσμέτρησης προυπηρεσίας απο τον ΔΕ01.17 Κομμωτικής στον...  (Αναγνώστηκε 10381 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
... κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής & πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ

Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι,

Το παρόν υπόμνημα συντάσσεται με αφορμή την ανακοίνωση της υπ.αριθμ. 90236/Δ2/27-7-2009 εγκυκλίου του ΥΠΕΠΘ και τη ρύθμιση προσμέτρησης της προυπηρεσίας αναπληρωτή η ωρομισθίου με βάση τη δήλωση προτίμησης των υποψηφίων για τον υπολογισμό της σε εναν μόνον κλάδο.

Με τη ρύθμιση αυτή εκλήθησαν να υποβάλουν εφάπαξ δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, όσοι δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα επιλογής κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής. Για την ανωτέρω διαδικασία λαμβάνεται υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους 2004-2005.  Η κατά το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, για όσους δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και για όσους δεν κατέστη δυνατή η επιλογή κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής, υποβάλλεται εφάπαξ μαζί με την αίτηση εγγραφής στους πίνακες αναπληρωτών ή ωρομισθίων του διδακτικού έτους 2009-2010.

Κύριε Υπουργέ,

Πιστεύουμε στην καλοπροαίρετη προθεσή σας για επίλυση μεμονομένων περιπτώσεων αδιορίστων συναδέλφων μας και δει του κλάδου ΔΕ01.17 Κομμωτικής. Η οποιαδήποτε όμως ρύθμιση που γίνεται δεν θα πρέπει να δημιουργεί αναστάτωση σε όλους τους υπόλοιπους αδιόριστους συναδέλφους του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής.

Κύριε Υπουργέ,

Οι αδιόριστοι συνάδελφοι του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής χρονια τώρα στηρίζουν την Τεχνική Εκπαίδευση στον Τομέα Αισθητικής-Κομμωτικής, φεύγοντας πολλές φορές μακριά απο τα σπίτια και τις οικογενείες τους. Με την ανωτέρω ρύθμιση επέρχεται μεγάλη και άδικη αναστάτωση και ανακατάταξη στον ενιαίο πίνακα διορισμών αλλα και στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων ΤΕ01.19.

Κύριε Υπουργέ,

Με παλαιότερο νόμο «άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄)» της παρούσης κυβέρνησης, δόθηκε το δικαίωμα σε εφάπαξ δήλωση–αίτηση προτίμησης κλάδου και έγινε ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας και η σύνταξη νέου πίνακα ο οποίος έγινε αποδεκτός απο όλους τους εγγεγραμμένους.

Αδυνατούμε λοιπόν να καταλάβουμε την λογική της εκ νέου εφάπαξ δήλωσης–αίτησης η οποία αναιρεί την προηγούμενη, ανακατατάσει τον πίνακα και δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα τόσο στο 30μηνο (που θεωρείται ανοικτό απο την ΑΣΠΑΙΤΕ, το παιδαγωγικό πτυχίο της οποιας θεωρείται απαραίτητο για μόνιμο διορισμό) όσο και στο 24μηνο που με πολύ κόπο απέκτησαν οι συνάδελφοι.

Ζητούμε την τήρηση της σειράς του 30μηνου και κυρίως του ήδη υπάρχοντος 24μηνου (που είναι ανοικτό και θίγει κατάφορα τους συναδέλφους τόσο στην αναπλήρωση όσο και στην ΑΣΠΑΙΤΕ).

Κύριε Υπουργέ,

Επειδή ως γνωστόν "Πολιτική είναι η Τέχνη του εφικτού" και επειδή υπάρχουν καλές προθέσεις απο όλους, θέλουμε να σας προτείνουμε μια λύση στην αναστάτωση που δημιουργείται στον κλάδο μας με την ανωτέρω ρύθμιση.

Προτείνουμε λοιπόν την αύξηση του αριθμού εισακτέων και την απορρόφηση όλων όσων θα εμφανίσουν 24μηνο, στον κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής, τα έτη 2009 και 2010 (και στα δύο τρίμηνα σπουδών του κάθε έτους) στην ΑΣΠΑΙΤΕ -για το τριμηνο προγραμμα παιδαγωγικης επιμορφωσης-, ώστε να μην αδικηθεί κανένας συνάδελφος και καμία συναδεφισσα.

Κύριε Υπουργέ,

Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι της ειδικότητας Κομμωτικής στηρίζουν την δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση εδώ και 25 χρόνια. Θεωρούμε πως με τις προτάσεις μπορούμε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και ειμαστε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινηση.

Μ’ εκτίμηση,
Για τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
T.Ε.01.19 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

Η Πρόεδρος
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος αλεξης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ 4ΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 28, 2010, 10:26:55 pm »
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΣΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΟΝΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 2ΜΗΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ(ΑΝ

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
... κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής & πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ

Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι,

Το παρόν υπόμνημα συντάσσεται με αφορμή την ανακοίνωση της υπ.αριθμ. 90236/Δ2/27-7-2009 εγκυκλίου του ΥΠΕΠΘ και τη ρύθμιση προσμέτρησης της προυπηρεσίας αναπληρωτή η ωρομισθίου με βάση τη δήλωση προτίμησης των υποψηφίων για τον υπολογισμό της σε εναν μόνον κλάδο.

Με τη ρύθμιση αυτή εκλήθησαν να υποβάλουν εφάπαξ δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, όσοι δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα επιλογής κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής. Για την ανωτέρω διαδικασία λαμβάνεται υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους 2004-2005.  Η κατά το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, για όσους δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και για όσους δεν κατέστη δυνατή η επιλογή κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής, υποβάλλεται εφάπαξ μαζί με την αίτηση εγγραφής στους πίνακες αναπληρωτών ή ωρομισθίων του διδακτικού έτους 2009-2010.

Κύριε Υπουργέ,

Πιστεύουμε στην καλοπροαίρετη προθεσή σας για επίλυση μεμονομένων περιπτώσεων αδιορίστων συναδέλφων μας και δει του κλάδου ΔΕ01.17 Κομμωτικής. Η οποιαδήποτε όμως ρύθμιση που γίνεται δεν θα πρέπει να δημιουργεί αναστάτωση σε όλους τους υπόλοιπους αδιόριστους συναδέλφους του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής.

Κύριε Υπουργέ,

Οι αδιόριστοι συνάδελφοι του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής χρονια τώρα στηρίζουν την Τεχνική Εκπαίδευση στον Τομέα Αισθητικής-Κομμωτικής, φεύγοντας πολλές φορές μακριά απο τα σπίτια και τις οικογενείες τους. Με την ανωτέρω ρύθμιση επέρχεται μεγάλη και άδικη αναστάτωση και ανακατάταξη στον ενιαίο πίνακα διορισμών αλλα και στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων ΤΕ01.19.

Κύριε Υπουργέ,

Με παλαιότερο νόμο «άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄)» της παρούσης κυβέρνησης, δόθηκε το δικαίωμα σε εφάπαξ δήλωση–αίτηση προτίμησης κλάδου και έγινε ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας και η σύνταξη νέου πίνακα ο οποίος έγινε αποδεκτός απο όλους τους εγγεγραμμένους.

Αδυνατούμε λοιπόν να καταλάβουμε την λογική της εκ νέου εφάπαξ δήλωσης–αίτησης η οποία αναιρεί την προηγούμενη, ανακατατάσει τον πίνακα και δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα τόσο στο 30μηνο (που θεωρείται ανοικτό απο την ΑΣΠΑΙΤΕ, το παιδαγωγικό πτυχίο της οποιας θεωρείται απαραίτητο για μόνιμο διορισμό) όσο και στο 24μηνο που με πολύ κόπο απέκτησαν οι συνάδελφοι.

Ζητούμε την τήρηση της σειράς του 30μηνου και κυρίως του ήδη υπάρχοντος 24μηνου (που είναι ανοικτό και θίγει κατάφορα τους συναδέλφους τόσο στην αναπλήρωση όσο και στην ΑΣΠΑΙΤΕ).

Κύριε Υπουργέ,

Επειδή ως γνωστόν "Πολιτική είναι η Τέχνη του εφικτού" και επειδή υπάρχουν καλές προθέσεις απο όλους, θέλουμε να σας προτείνουμε μια λύση στην αναστάτωση που δημιουργείται στον κλάδο μας με την ανωτέρω ρύθμιση.

Προτείνουμε λοιπόν την αύξηση του αριθμού εισακτέων και την απορρόφηση όλων όσων θα εμφανίσουν 24μηνο, στον κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής, τα έτη 2009 και 2010 (και στα δύο τρίμηνα σπουδών του κάθε έτους) στην ΑΣΠΑΙΤΕ -για το τριμηνο προγραμμα παιδαγωγικης επιμορφωσης-, ώστε να μην αδικηθεί κανένας συνάδελφος και καμία συναδεφισσα.

Κύριε Υπουργέ,

Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι της ειδικότητας Κομμωτικής στηρίζουν την δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση εδώ και 25 χρόνια. Θεωρούμε πως με τις προτάσεις μπορούμε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και ειμαστε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινηση.

Μ’ εκτίμηση,
Για τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
T.Ε.01.19 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

Η Πρόεδρος

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΣΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΟΝΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 2ΜΗΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ(ΑΝ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος karkou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Αυτο το θέμα ειναι βέβαια παλιό, αλλά δεν πειράζει, δεν αξίζει να ανοίξω ένα νέο θέμα, θα ήθελα απλώς να απαντήσω στη STELLIOPH που το στομα της στάζει φαρμάκι. Ας ειναι εδώ η απαντηση για λογαριασμό όλων των αξιοπρεπων ανθρώπων που εργάζονται απο νεοι, ειναι καλλιτεχνες αλλά και φιλομαθεις και φιλοδοξουν παντα για κατι καλυτερο.

"Τι γίνεται ρε παιδιά? Δηλαδή αντί να πείτε κι ευχαριστώ που διορίζεστε αμόρφωτες, χωρίς να υπάρχουν στη ζωή σας αλλά ούτε και στο λεξιλόγιό σας οι λέξεις Πανελλαδικές εξετάσεις, Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, ΑΣΕΠ, απαιτείται κι  από πάνω????

Θέλετε να σας αποκαλούμε και συναδέλφους μήπως???"


"Ποιες παιδαγωγικές αρχές μπορεί ρε παιδιά να έχουν οι κομμώτριες?
Και μόνο που το λέω σαν ανέκδοτο ακούγεται!
Πού ζούμε ρε παιδιά? Τι θέατρο του παραλόγου είναι αυτό που παίζεται στη χώρα μας? Από τη μια έχουμε Καθηγητές (με όλη τη σημασία της λέξης)  αδιόριστους που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις να σταθούν μέσα στην τάξη και από την άλλη έχουμε και τις κομμώτριες που διορίστηκαν και το παίζουν καθηγήτριες. "

STELLIOPH, έχεις φαίνεται τις κομμώτριες και τους κομμωτές πολύ για τα σκουπίδια.

Πρώτον, ας ξεκινήσουμε με δεδομένο οτι δεν έχεις την ανατροφή που θα έπρεπε να σου έχουν δώσει οι γονείς σου, που δε σε δίδαξαν πως δεν επιτρέπεται να υποτιμάς κανένα επάγγελμα και κανέναν άνθρωπο που βιοπορίζεται έντιμα και μάλιστα γνωρίζει μια τέχνη.

Δεύτερον, ο διορισμός στο δημόσιο τομέα δεν συνεπάγεται ούτε προϋποθέτει ανώτερη και ανώτατη μόρφωση. Εφόσον το κρατικό σύστημα εκπαίδευσης προσφερει κατάρτιση στην κομμωτική τέχνη για όσα παιδιά θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα, οι εκπαιδευτές θα είναι κομμωτές. Ειτε σου αρέσει είτε όχι, ειναι αδύνατον να ειναι φιλόλογοι με διδακτορικό, εκτός αν ο ρόλος του κομμωτή είναι να σε εξετάζει σε χρονική αντικατάσταση αντί να σε περιποιείται.
Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις -καθώς η μόρφωση αναβλύζει από μέσα σου, από τον ωραίο λόγο και την ποιοτητά σου- οτι η διδασκαλία είναι μια παιδαγωγική διαδικασία και δεν αφορά μόνο σε ακαδημαϊκά αλλά και τεχνικά αντικείμενα τα οποία για να τα διδάξεις πρέπει να γνωρίζεις τον τρόπο, να είσαι δηλαδή εκπαιδευτής. Και τότε ναι, ενας εκπαιδευτής κομμωτής στέκεται σε μια τάξη ανάμεσα στους μαθητές του το ίδιο άξια όπως ένας διδάκτορας ανάμεσα στους φοιτητές του κοπελιά. Και παράγει το δικό του σωστό έργο.

Τρίτον, δεν ξέρω σε ποιό βιθουλα μεγάλωσες αλλα οι κομμωτές και οι κομμώτριες, εδώ και πολλά χρόνια δεν είναι αμόρφωτοι, οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι τεχνικού αλλά και γενικού λυκείου (όπως ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων) με μετεκπαίδευση σε ιεκ κομμωτικής. Δηλαδή άλλο ένα τεχνικό επάγγελμα μέσα στα τόσα. Δεν είναι πια απλώς απόφοιτοι γυμνασίου ή δημοτικού, ούτε κατώτεροι από έναν βοηθό μικροβιολόγου ή έναν οδοντοτεχνίτη π.χ. Οι περισσότεροι επίσης, σίγουρα γνωρίζουν -σε αντιθεση μ'εσένα- οτι το "απαιτείται" που γράφεις, είναι "απαιτείτε" εαν αναφέρεται σε β πληθυντικό.

Τέταρτον, καθόλου δεν μπορείς να ξέρεις εαν ένας κομμωτής έχει κάνει και άλλες σπουδές στη ζωή του. Την επόμενη φορά που θα πας στο κομωτήριο μην κοιτάς την κομμώτρια αφ'υψηλού γιατί ίσως, στην πραγματικότητα σε βάζει εύκολα κάτω από μόρφωση και πτυχία, κακομοίρα μου...Και σίγουρα υπερτερεί σε ήθος. Άλλωστε αν ήσουν πραγματικά μορφωμένη -δεν μιλώ αν σουλατσάρισες μέσα σε ενα ΑΕΙ- δεν θα μιλούσες με αυτόν τον τρόπο. Καποιοι καθηγητες σου θα ντρεπονταν για το υφος σου.

Πέμπτον να ξέρεις οτι ναι, οι κομμωτές "απαιτούν και από πάνω", όπως απαιτούν όλοι οι κλάδοι ό,τι περισσότερο μπορούν για το συμφέρον τους. Ξέρεις κάποια επαγγελματική όμάδα που δεν το κάνει; Αν ναι, να μου την υποδείξεις.

Τέλος, οι κομμωτές δεν φταίνε εαν το κράτος δεν έχει δημιουργήσει ΤΕΙ Κομμωτικής όπως έχει κάνει ΤΕΙ Αισθητικής επι παραδειγματι. Θα μπορούσε άνετα να δημιουργήσει γιατί ειναι ευρύτατο το φάσμα του αντικειμενου (ειδικά οι βαφές χρειάζονται πολλές γνώσεις) καθώς επίσης θα μπορούσε να διδάσκεται marketing, υπολογιστές και αρχές λογιστικής καθώς οι περισσότεροι κομμωτές γίνονται και επιχειρηματίες. Ωστόσο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ΤΕΙ δεν μπορεις να κατηγορείς τους κομμωτές που δεν έλαβαν ανώτερη μόρφωση στο αντικείμενό τους.

Όμως πάντα να θυμάσαι οτι οι κομμωτές και χωρίς τον διορισμό μπορούν άνετα να επιβιώσουν και να προκόψουν όπου και να βρεθούν, αρκεί μια χτένα και ένα ψαλίδι. Είναι χορτάτοι, εργατικοί και αξιοπρεπείς. Εσύ όχι.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Εχουν παιδαγωγικές αρχες οι εκπαιδευτικοι?
 Μη τρελαθω τώρα ....
και απο που τις πηραν? με τα 2 μαθηματα της σχολης?....Για να σοβαρευτουμε!

Και το κυριότερο,για ποιο ηθος να μιλησουμε?(βλέποντας τα πιο πάνω μηνύματα)

Karkou : σου ζηταω συγγνωμη για λογ/σμο ολων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 18, 2013, 12:29:48 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ με karkou. Δηλαδή, την κομμωτική ποιος θα την διδάξει;  Ο μαθηματικός; Εφόσον οι άνθρωποι έχουν μάθημα στα σχολεία, δικαιούνται ό,τι και οι υπόλοιποι. Και κάτι τελευταίο, γιατί πολλοί "σοφοί" μαζευτήκαμε. Δεν ξέρω πόσο κόπο καταβάλαμε εμείς για να σπουδάσουμε, για τα μεταπτυχιακά μας κλπ. Ξέρω, όμως, ότι οι 10 και 12 ώρες ορθοστασία των κομμωτριών, αν μην τι άλλο, αξίζουν τον σεβασμό μας...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
δύο πράγματα θα κρατήσω :



Karkou : σου ζηταω συγγνωμη για λογ/σμο ολων.


και

Ξέρω, όμως, ότι οι 10 και 12 ώρες ορθοστασία των κομμωτριών, αν μην τι άλλο, αξίζουν τον σεβασμό μας...

RESPECT!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
συμφωνώ
άντε γιατί όλοι το παίζουν super παιδαγωγοί και βγάζουν όλα τους τα κόμπλεξ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
 
Τί να μου πει το νήμα της "Αξιολόγησης εκπαιδευτικών";  Αυτη η απαντηση της κομμωτριας ειναι η καλύτερη αξιολόγηση που είδα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ

Τί να μου πει το νήμα της "Αξιολόγησης εκπαιδευτικών";  Αυτη η απαντηση της κομμωτριας ειναι η καλύτερη αξιολόγηση που είδα.

Ακριβώς!!!! Μωρέ απ΄το στόμα μου το πήρες!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και μια και το έφερε η κουβέντα, έχουμε σκεφτεί πότε τί ευθύνη φέρει αυτός που διδάσκει τεχνικό επάγγελμα; Αν η κομμώτρια βγει καλή, θα το οφείλει κυρίως στον καθηγητή ή την καθηγήτρια που είχε στο σχολείο, το ίδιο και ο ηλεκτρολόγος ή ο μηχανικός αυτοκινήτων... Γιατί αυτά τα παιδιά με την ειδικότητά τους θα βγουν να δουλέψουν κατευθείαν..., επομένως ας ξεκαβαλήσουμε... 

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Τελικά το ήθος και οι αρχές (ή η απουσία τους) δεν κρύβονται και είναι θέμα παιδείας και όχι τυπικής εκπαιδευσης.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
..., επομένως ας ξεκαβαλήσουμε... 

καλά που το είπες! Πρέπει να παω το καλάμι μου για service ....  ;D ;D ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.