*

Αποστολέας Θέμα: O  (Αναγνώστηκε 19525 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #70 στις: Αυγούστου 16, 2009, 09:08:19 am »
ρε σεις,ποιος
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: O
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:23:27 »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #71 στις: Αυγούστου 16, 2009, 02:10:36 pm »
Συνάδελφοι το προβλημα ξεκινάει από τη στιγμή που καταργήθηκε η επετηρίδα. Δεν έκατσαν  τ ό τ ε  να ξεκαθαρίσουν το τοπίο του τρόπου των προσλήψεων και να αποφασίσουν όλοι οι φορείς της εκπαίδευσης (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κτλ) μαζί με τα κόμματα ότι ο τρόπος των διορισμών θα είναι ΑΥΤΟΣ και να θεσπίσουν αυστηρά κριτήρια για πιθανές αλλάγες. Αυτό φυσικά δεν το ήθελε κανένας γιατί εδώ είναι Ελλάδα και συμφέρει την εκάστοτε κυβέρνηση να αλλάζει τα δεδομένα ανάλογα με τα κομματικά συμφέροντα...Έτσι φτάσαμε στο σήμερα να γίνεται ένας διαγωνισμός "παρωδία" για τους περισσότερους κλάδους, χωρίς σχεδιασμό ,με λάθη στα θέματα που να τρέχει το ΑΣΕΠ κατόποιν εορτης να τα συμμαζέψει μη λαμβάναντας υπ΄οψιν οτι οι υποψήφιοι δεν είναι πιόνια αλλά επιστήμονες με οικογένειες,υποχρεώσεις και έξοδα που τρέχουν,μια ΠΔΣ - ωρομισθία πραγματική κοροιδία με συναδέλφους των 250-300 ευρώ(ένας από αυτους κι εγώ) απλήρωτοι αλλά φορολογούμενοι, παρακαλώντας για μια ώρα μάθημα,χωρίς ένσημα και ουσιαστική ασφάλιση ενώ παράλληλα εξαργυρώνονται διακομματικές επιταγές-ρουσφέτια - βλέπε ΟΑΕΔΙΤΕΣ χωρίς σχεδιασμό και χωρίς διαφάεια, καθαρά για προεκλογική χρήση....Συνάδελφοι όλοι έχουμε δικαίωμα στο διορισμό.Το παιχνίδι όμως δεν παίζεται σωστά και αυτό γιατι οι κανόνες του αλλάζουν συνεχώς. Και η πρόταση

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #72 στις: Αυγούστου 16, 2009, 02:14:06 pm »
Επίσης θα πρότεινα να μας εξετασουν σε αθλήματα... ;)
Πως θα πας κυρα μου να διοριτεις σε ορεινο χωριο χωρις να τα καταφερνεις στην ορειβασια??Που μου εμαθες να περπατας σε τακουνια. :D  Όσο για τους διοριστεους σε νησια.....η καταδυση ειναι προαπαιτουμενο!!!!!!! :P
αχαχααχα
να σαι καλα walsaki μου !
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #73 στις: Αυγούστου 16, 2009, 02:17:49 pm »
Εξάλλου, ο αρχικός σχεδιασμός για το test δεξιοτήτων, αν δεν απατώμαι, ήταν να μοριοδοτούνται επιπροσθέτως και κατά κάποιον τρόπο περισσότερο αξιοκρατικά, εκείνοι που θα υπέβαλαν αιτήσεις για διορισμό σε θέσεις που θα προκηρύσσονταν βάσει μορίων και όχι βάσει γραπτών διαγωνισμών. Όπως με τους Οεαδίτες έχουμε αντιδράσει, το ίδιο θα πρέπει να γίνει αν διανοηθούν να περάσουν κάτι τέτοιο. Φτάνει πια!
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: O
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:23:27 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #74 στις: Αυγούστου 16, 2009, 07:16:21 pm »
ο κ.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #75 στις: Αυγούστου 17, 2009, 11:08:00 am »
Παράθεση
χα χα χα ο βεης λεει οτι το τεστ δεξιοτητων θα μας κανει καλο εμας τους εκπαιδευτικους γιατι ειμαστε εκτος πραγματικοτητας

Αν εξαιρέσεις το γνωστικό αντικείμενο, στο οποίο ο καθένας είναι "αυθεντία" δεν έχει άδικο. Με μία διαφορά: Ισχύει σχεδόν για όλους τους "επιστήμονες" της χώρας (ίσως λίγο παραπάνω για τους καθηγητές επειδή λόγω φύσης αντικειμένου ζουν σε "αποστειρωμένο" εργασιακό περιβάλλον) Αυτή είναι η πραγματικότητα..ο σύγχρονος πτυχιούχος δεν έχει σφαιρική μόρφωση ή για να χρησιμοποιήσω έναν πιο παιδαγωγικό όρο ολιστική αντίληψη της γνώσης..τώρα αν το τεστ δεξιοτήτων τον αναγκάσει να μορφωθεί πολύπλευρα είναι διαφορετικής τάξεως ζήτημα..αλλά ότι σε γενικές γραμμές είμαστε... "αδέξιοι" είναι γεγονός που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση κατά την άποψή μου..
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος maritina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #76 στις: Αυγούστου 17, 2009, 11:25:15 am »
Ξερουν ομως να μας τοποθετουν ως ωρομισθιους....εκει ειμαστε καλοι καθηγητες,γνωστες των παντων.Αν δεν ειμαστε ικανοι να μην μας βαζουν να καλυπτουμε τις τρυπες τους...ειδικα οσοι εχουμε φαει την ωρομισθια με το κουταλι.Μηπως τους εχουμε και υποχρεωση?ειμαι ακομη απληρωτη απο την προηγουμενη χρονια με 2 παιδια..ποιος νοιαζεται?ο

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #77 στις: Αυγούστου 17, 2009, 11:26:41 am »
marion συμφωνω με οσα λες.Ο σκοπος του τεστ δεξιοτητων ηταν ακριβως αυτο να μοριοδοτούνται επιπροσθέτως και κατά κάποιον τρόπο περισσότερο αξιοκρατικά, εκείνοι που θα υπέβαλαν αιτήσεις για διορισμό σε θέσεις που θα προκηρύσσονταν βάσει μορίων και όχι βάσει γραπτών διαγωνισμών.Απο την  στιγμη που εξεταζομασται γραπτα σε δυο ενοτητες και εχουμε τοση υλη νομιζω οτι ειναι εντελως..παραλογο να θελουν να βαλουν και αλλες εξετασεις.
επιπλεον για οσους λενε οτι οι εκπαιδευτικοι δεν εχουν σφαιρικη καταρτιση εγω θελω να πω το εξης.οτι αν και ακομα ισχυει κατι τετοιο, που γνωμη μου ειναι οτι δεν ισχυει κανενα τεστ δεξιοτητων δεν θα διδαξει πραγματα αλλα και ουτε και θα δωσει σφαιρικη καταρτιση σε κανεναν,το μονο που θα κανει ειναι να επιβαρυνει τους εκπαιδευτικους με επιπλεον ανχος.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #78 στις: Αυγούστου 17, 2009, 11:31:46 am »
Πάντως δεν είναι και τόσο τραγικό.
Θα έλεγα ότι μας μειώνει ο φόβος που δείχνουμε.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #79 στις: Αυγούστου 17, 2009, 12:37:54 pm »
Πάντως δεν είναι και τόσο τραγικό.
Θα έλεγα ότι μας μειώνει ο φόβος που δείχνουμε.

Δε θεωρώ ότι το να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους δείχνει φόβο ή πανικό. Δεν είναι όμως δυνατό ν' αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο οι όροι του παιχνιδιού. Αρχικά, υποτίθεται ότι ο διαγωνισμός καθιερώθηκε ώστε να προσλαμβάνονται όλοι μακροπρόθεσμα σε ποσόστοση 100% μέσω αυτού. 11 χρόνια έχουν περάσει και τα παραθυράκια καλά κρατούν ενώ κάθε φορά μειώνεται κατακόρυφα ο αριθμός των διοριστέων. Τώρα αναφέρουν και το test δεξιοτήτων και γιατί όχι και την προφορική συνέντευξη σε λίγο καιρό. Σαφώς δεν το κάνουν για να έχουν όσο το δυνατόν πιο καταρτισμένους εκπαιδευτικούς λειτουργούς. Απλώς, κάθε φορά προσπαθούν να βρουν πλάγιους τρόπους για να βολέψουν "ημετέρους". Οι υπόλοιποι, που δεν έχουμε "μπάρμπα στην Κορώνη" καλούμαστε να στριμωχτούμε και να περάσουμε από χίλες συμπληγάδες για ελάχιστες-μηδενικές θέσεις. Και μη μου πει κανείς ότι το τελευταίο test δεξιοτήτων αναδείκνυε την επιστημοσύνη και τη σφαιρικότητα των γνώσεων των επιτυχόντων! Τρισάθλιο ήταν, με απαράδεκτα ερωτήματα. Όσο για εκείνους που έχουν  συμμετάσχει ήδη στο τελευταίο test, και έχουν κερδίσει κάποια μόρια οπότε και θεωρούν ότι θα τους ευνοήσει το νέο καθεστώς, αν ισχύσει, νομίζω ότι θα βιαστούν να χαρούν καθώς ετοιμάζεται νέο test για το 2010 και υποθέτω ότι θα πρέπει να αναγράφεται κάτι σχετικό στην προκήρυξη που θα βγει για το νέο test. Κάτι τέτοιο, δεν αναφέρονταν, αν θυμάστε, στην προκήρυξη του test που έχει προηγηθεί.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #80 στις: Αυγούστου 17, 2009, 12:42:08 pm »
Στα περισσότερα που λες συμφωνώ.
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η αγωνία να αποφύγουμε το τεστ μας μειώνει στα μάτια των γονιών,των υπόλοιπων υπαλλήλων του δημοσίου κτλ.
Είναι λίγοι αυτοί που θα σκεφτούν "και τι έχουν να φοβηθούν σπουδαγμένοι άνθρωποι από ένα τεστ που το δίνουν όλοι?"?

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #81 στις: Αυγούστου 17, 2009, 12:57:27 pm »
ρε παιδια συγνωμη το προβλημα ειναι οτι αυτοι που δεν θελουμε το τεστ ειμαστε <ανικανοι>εντος εισαγωγικων να γραψουμε το τεστ και γι αυτο ειμαστε εναντιων.Αν πιστευτετε αυτο κανετε μεγαλο λαθος,δεν καταλαβαινεται οτι ο σκοπος του τεστ δεν ειναι να αποδειξουμε τις γνωσεις μας αλλα να δημιουργησουνκαι αλλα παραθυρακια.εσεισ λοιπον που θελετε το τεστ δεν σας φτανει ο ασεπ?θελετε και αλλες εξετασεις για να αποδειξετε τι?

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #82 στις: Αυγούστου 17, 2009, 01:00:40 pm »
Στα περισσότερα που λες συμφωνώ.
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η αγωνία να αποφύγουμε το τεστ μας μειώνει στα μάτια των γονιών,των υπόλοιπων υπαλλήλων του δημοσίου κτλ.
Είναι λίγοι αυτοί που θα σκεφτούν "και τι έχουν να φοβηθούν σπουδαγμένοι άνθρωποι από ένα τεστ που το δίνουν όλοι?"?

Θεωρείς ότι οι υπόλοιποι υπάλληλοι του Δημοσίου περνούν μέσα από τη διαδικασία αλλεπάλληλων διαγωνισμών, προκειμένου να διοριστούν; Οι περισσότεροι δε διορίζονται καν μέσω γραπτού διαγωνισμού, παρά με μοριοδοτήσεις επι μοριοδοτήσεων και πάρα πολλοί έχοντας βύσμα. Το ξέρουμε, το βλέπουμε, το ανεχόμαστε χρόνια ολόκληρα.
Επίσης, δε νομίζω ότι κανείς εκπαιδευτικός έχει να φοβηθεί ο,τιδήποτε. Το αν κανείς είναι άξιος ή όχι φαίνεται καθημερινά στην πράξη, από τα ιδιαίτερα που κάνει, τα φροντιστήρια στα οποία εργάζεται με όρους ελεεινούς και τρισάθλιους πολλές φορές και από την προτίμηση των μαθητών στο πρόσωπό του. Το ελληνικό πανεπιστήμιο του απέδωσε ένα πτυχίο, πολλοί έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους, διαγωνιζόμαστε -όχι επί ίσοις όροις- μέσω ενός διαγωνισμού ήδη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω έχει καθένας μας να αποδείξει συμμετέχοντας σ' ένα ακόμη test. Οπότε αφού δέχεσαι προσωπικά να υποβληθείς σ' έναν επιπρόσθετο διαγωνισμό, μη φοβηθείς στο μέλλον να περάσεις και από προφορική συνέντευξη ή γιατί όχι και από τη διαδικασία ενός ακόμη τρίτου test. Μα είμαστε σοβαροί;
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: O
« Απάντηση #83 στις: Αυγούστου 17, 2009, 01:03:45 pm »
Ακριβώς για τους λόγους που προανέφερες δεν έχει κανένας από εμάς τίποτα να φοβηθεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182736
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.