*

Αποστολέας Θέμα: Κριτήρια τοποθετήσεων  (Αναγνώστηκε 12771 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 29, 2009, 03:57:25 πμ »
παιδιά κάνετε λάθος δεν γίνονται έτσι οι τοποθετήσεις.  Τα κοινωνικα κριτήρια μετράνε για τη κατάταξη μέσα σε κάθε κατηγορία αλλά όχι για τη σειρά προτεραιότητας μεταξύ των κατηγοριών.  Δηλαδή αν ένα πύσδε έχει να τποθετήσει 10 24μηνίτες,10 απο ενιαίο και 10 από ασεπ,θα προηγηθούν οι 24μηνίτες και αυτοί οι 10 της συγκεκριμένης  κατηγοριας θα μπουν σε σειρά ανάλογα με κοινωνικά κριτήρια. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 10 του ενιαίου που θα μπουν και αυτοί σε σειρά μεταξύ τους ανάλογα μα τα κοινωνικά κριτήρια.......
Αν κάνετε μία έρευνα στις περισσότερες δευτεροβάθμιες θα δείτε ότι έτσι τοποθετούν.(δείτε πχ κέρκυρας, κιλκίς...)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:59:22 »

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:36:40 πμ »
Νομίζω ότι εσύ κάνεις λάθος filologos100. Ο τρόπος διορισμού (24μηνο, 40%, ΑΣΕΠ) επηρεάζει μόνο την αρχική επιλογή περιοχών διορισμού και όχι τις τοποθετήσεις. Δεν αναφέρεται πουθενά αυτό που ισχυρίζεσαι. Για του λόγου το αληθές, δες τι αναφέρει η σχετική νομοθεσία:


ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Οι εκπαιδευτικοί διορίζονται στις περιοχές μετάθεσης, τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά με απόφαση του προϊσταμένου της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου σε κενές θέσεις σχολείων της περιοχής και οριστικά κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής, συγκρινόμενοι με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς. (ν.2817/2000 αρθ.8 §9). Για το σκοπό αυτό οι προϊστάμενοι των Δ/νσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιορισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού.
Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.

Στις τοποθετήσεις του εκπ/κου αρμοδιότητας ΠΥΣΔΕ στο σύνολο των μορίων υπολογίζονται: (Π.Δ. 50/1996 ΦΕΚ.45/8-3-1996 τ.Α’ και Π.Δ. 100/1997 ΦΕΚ.94/22-5-1997 τ.Α΄)

A.  Μόρια συνολικής υπηρεσίας (2 μονάδες για κάθε χρόνο)
B.  Μόρια γάμου και παιδιών (4 για γάμο, 4 για το πρώτο παιδί, 4 για το δεύτερο, 6 για το τρίτο και 7 για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά) 
Γ.  Μόρια δυσμενών συνθηκών στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
Δ.  Μόρια 4  συνυπηρέτησης (υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που εργάζεται ο/η σύζυγος)
Ε.  Μόρια 2 εντοπιότητας (υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που έχει εντοπιότητα ο εκπ/κός)

Σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπ/κων κατά τις τοποθετήσεις,  προηγούνται οι εκπ/κοι που υπερέχουν  κατά κριτήριο , εάν αυτά συντρέχουν με την εξής σειρά:

Α.  Στη συνυπηρέτηση
Β.  Στην εντοπιότητα (εφόσον ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση σε σχ.μονάδα Δήμου ή κοινότητας που είναι δημότες)
Γ.  Στους οικογενειακούς  λόγους
Δ.  Στη συνολική υπηρεσία       
Ε.  Στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν.

Όσοι συνάδελφοι τοποθετηθούν, από το ΠΥΣΔΕ, σύμφωνα με την παρ.11 του αρθρ.15 του ΠΔ 50/96, σε οργανικές θέσεις που δεν έχουν δηλώσει (δεν είναι της επιλογής τους), μπορούν να κάνουν αίτηση απόσπασης στα λειτουργικά κενά που σίγουρα θα υπάρχουν σε σχολεία της περιοχής που είναι τοποθετημένοι, και τα οποία προτιμούν, χωρίς να «χρωστούν» την οργανική τους, αφού έχουν ήδη υπηρετήσει ως προσωρινά τοποθετημένοι την χρονιά που διανύουμε, στην ίδια περιοχή.

Αποσυνδεδεμένος nevile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • afterschool bar
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 29, 2009, 10:51:04 πμ »
πολλές φορές γίνεται ΠΑΡΑΤΥΠΑ , όπως το λέει ο filologos

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 29, 2009, 11:05:36 πμ »
Αν μιλάμε για παράτυπες διαδικασίες, τότε πάω πάσο.  :-\
Θα πω όμως ότι κατά τη γνώμη μου, με αυτόν τον αυθαίρετο τρόπο, οι τοποθετήσεις είναι πέρα για πέρα άδικες πέραν της παρανομίας που εμπεριέχουν. Δηλαδή ένας έγγαμος με παιδιά από τον ΑΣΕΠ θα τοποθετηθεί σε "χειρότερο" σχολείο από έναν άγαμο του 24μήνου; Και να μην ξεχνάμε ότι οι του 24μηνου και οι του 40% ευνοήθηκαν ήδη κατά την επιλογή περιοχής έναντι των του ΑΣΕΠ.
Οι θιγόμενοι συνάδελφοι σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κάνουν ενστάσεις και όχι να αποδέχονται ένα παράνομο status quo...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:59:22 »

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 29, 2009, 11:20:32 πμ »
Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα γιατι ο 24 μηνιτης π.χ. μπορει να χει οργωσει καποια χρονια την Ελλαδα το λιγοτερο, ενω ενας που μολις τελειωσε το Πανεπιστημιο μπορει να 'ναι εγγαμος με παιδι και να μην εχει φυγει ουτε 1 ωρα μακρυα απ τον τοπο του.Σε αυτην την περιπτωση ποιος εχει προσφερει πιο πολλα στην υπηρεσια ;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2009, 11:39:13 πμ από evan »
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 29, 2009, 11:27:07 πμ »
Οι αρχικές τοποθετήσεις είναι άδικες γιατί στηρίζονται στη λογική του προηγούμενου καθεστώτος διορισμών μέσω της επετηρίδας. Κατ' αυτή την έννοια θα έπρεπε να αναθεωρηθεί το σύστημα τοποθετήσεων.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 29, 2009, 02:34:54 μμ »
vsk  δεν κάνω λάθος. Αν πας με το γράμμα του νόμου πράγματι πρέπει να γίνουν όπως λες εσύ. Μην ξεχνάς όμως ότι όταν βγήκε ο νόμος αυτός για τις τοποθετήσεις δεν υπήρχαν 24μηνα , 30μηνα και όλοι διορίζονταν  σχεδόν από την ίδια κατηγορία. Είναι φανερό ότι ο παλαιός αυτός νόμος πρέπει να εναρμονιστεί με το υφιστάμενο σημερινό νομικό πλαίσιο που δίνει προτεραιότητα σε ορισμένες κατηγορίες απέναντι σε άλλες στο διορισμό και τι πιο αυτονόητο και στην τοποθέτηση. Τα κοινωνικά δεν καταργούνται απλώς παίζουν ρόλο  για την κατάταξη μέσα στην κατηγορία.Δεν είναι λογικό να προηγείται η κατηγορία σου  στο διορισμό και μετά στις τοποθετήσεις να υποσκελίζεται από κατώτερη κατηγορία. Για αυτό στα περισσότερα πυσδε της χώρας κάνουν διασταλτική ερμηνεία του νόμου και ακολουθούν την σειρά που εξέθεσα. Δεν μπορεί όλα τα πυσδε της χώρας ή τουλάχιστον τα περισσότερα  να είναι διεφθαρμένα επειδή δέχονται αυτό το συλλογισμό.  Τυχαίο είναι που το δέχονται τα περισσότερα; ioanna εσύ τι λες;

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 29, 2009, 02:51:08 μμ »
Συφωνώ para5.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 29, 2009, 03:00:48 μμ »
η διασταλτική ερμηνεία που κάνουν εκεί  αποβλέπει στο να καλύψει ενα αυτονήτο κενό του νόμου

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 29, 2009, 03:13:30 μμ »
Πάντως ποιο είναι το σύστημα ακριβώς δεν έχω καταλάβει.
Εγώ πίστευα ότι προηγείται η κατάταξη με βάση την προϋπηρεσία ή την κατάταξη Ασεπ και μετά τα κοινωνικά κριτήρια, γιατί εγώ είχα πάρει την πρώτη μου επιλογή σε τοποθέτηση λόγω του ότι είχα υψηλή σειρά στον πίνακα. Όμως συνάδελφοι εδώ στο φόρουμ έγραψαν πως προηγούνται τα κοινωνικά κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 29, 2009, 04:16:27 μμ »
Μα πού υπάρχει το κενό νόμου; Άλλη διαδικασία είναι ο διορισμός που γίνεται κεντρικά από το υπουργείο και άλλη η τοποθέτηση που γίνεται περιφερειακά από τα ΠΥΣΔΕ. Τα κριτήρια είναι σαφή και για την πρώτη και για την δεύτερη διαδικασία. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αυτονόητο ότι η εύνοια του νόμου για τους διορισμούς πρέπει να επεκτείνεται παράνομα και στις τοποθετήσεις.
Μετά τον διορισμό τους στις περιοχές μετάθεσης, οι εκπαιδευτικοί τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών συμβουλίων (ΠΥΣΔΕ), τα οποία και πρέπει βάσει νόμων να ακολουθήσουν την συγκεκριμένη σειρά τοποθέτησης των νεοδιορίστων.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 29, 2009, 04:46:07 μμ »
vsk  δεν κάνω λάθος. Αν πας με το γράμμα του νόμου πράγματι πρέπει να γίνουν όπως λες εσύ. Μην ξεχνάς όμως ότι όταν βγήκε ο νόμος αυτός για τις τοποθετήσεις δεν υπήρχαν 24μηνα , 30μηνα και όλοι διορίζονταν  σχεδόν από την ίδια κατηγορία. Είναι φανερό ότι ο παλαιός αυτός νόμος πρέπει να εναρμονιστεί με το υφιστάμενο σημερινό νομικό πλαίσιο που δίνει προτεραιότητα σε ορισμένες κατηγορίες απέναντι σε άλλες στο διορισμό και τι πιο αυτονόητο και στην τοποθέτηση. Τα κοινωνικά δεν καταργούνται απλώς παίζουν ρόλο  για την κατάταξη μέσα στην κατηγορία.Δεν είναι λογικό να προηγείται η κατηγορία σου  στο διορισμό και μετά στις τοποθετήσεις να υποσκελίζεται από κατώτερη κατηγορία. Για αυτό στα περισσότερα πυσδε της χώρας κάνουν διασταλτική ερμηνεία του νόμου και ακολουθούν την σειρά που εξέθεσα. Δεν μπορεί όλα τα πυσδε της χώρας ή τουλάχιστον τα περισσότερα  να είναι διεφθαρμένα επειδή δέχονται αυτό το συλλογισμό.  Τυχαίο είναι που το δέχονται τα περισσότερα; ioanna εσύ τι λες;

Η γνώμη μου είναι ότι και για τις προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων (αλλά και των αναπληρωτών/ωρομισθίων) πρέπει ισχύουν τα ίδια κριτήρια που ισχύουν για τις οριστικές τοποθετήσεις (όταν, δηλαδή, παίρνει κάποιος οργανική θέση) και για τις μεταθέσεις. Στις οριστικές τοποθετήσεις όλα τα ΠΥΣΔΕ τηρούν το νόμο, αθροίζοντας τα μόρια που έχει ο καθένας (μόρια γάμου, παιδιών, συνυπηρέτησης, εντοπιότητας, συνολικής υπηρεσίας και δυσμενών συνθηκών) και τοποθετώντας τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με τη σειρά τους και τις προτιμήσεις τους.

Στις προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων πολλά ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δεν το τηρούν αυτό κατά γράμμα, θεωρώντας -δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό- ότι αφορά μόνο τις οριστικές τοποθετήσεις και ότι για τις προσωρινές υπάρχει ασάφεια ή κενό νόμου (παρότι συνήθως εφαρμόζουν το νόμο και για τις προσωρινές τοποθετήσεις των "παλιών" που δεν έχουν οργανική και βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ). Η πρακτική που έχει καθιερωθεί -όταν τα ΠΥΣΔΕ δεν τηρούν το νόμο κατά γράμμα και δεν αναρτούν πίνακες με τα μόρια του καθενός κατά τα οριζόμενα- στις περισσότερες περιπτώσεις για τους νεοδιόριστους είναι να δίνεται προτεραιότητα στα κοινωνικά κριτήρια, ανεξαρτήτως της σειράς διορισμού. Προηγούνται, δηλαδή, όσοι έχουν οικογένεια. Αυτό που λες, filologos100, δηλ. ότι βασικό κριτήριο είναι ο πίνακας διορισμού, γίνεται από λίγα ΠΥΣΔΕ και, πάντως, απέχει πολύ περισσότερο από το πνεύμα του νόμου (και παράλληλα είναι άδικο με τη γενική έννοια).
Στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών τα πράγματα είναι ακόμα πιο συγκεχυμένα (αλλού οι τοποθετήσεις γίνονται με βάση κυρίως τα κοινωνικά κριτήρια, αλλού με βάση την προϋπηρεσία και αλλού με βάση τη σειρά στον πίνακα).

Θεωρώ σωστό να παίζουν βασικό ρόλο τα κοινωνικά κριτήρια (παρότι προσωπικά δε με συμφέρει). Το ότι υπάρχει μια ορισμένη σειρά διορισμού (30μηνο, 24μηνο, 40%, ΑΣΕΠ) δε σημαίνει ότι η ίδια σειρά πρέπει να ακολουθείται και στις τοποθετήσεις (ούτε και ότι η σειρά διορισμού είναι σωστή και δίκαιη). Όταν τα ΠΥΣΔΕ εφαρμόζουν το νόμο στις τοποθετήσεις των νεοδιόριστων, δεν αδικείται ούτε ο 24μηνίτης που "όργωσε την Ελλάδα" (αφού μετράνε τα μόρια δυσμενών συνθηκών), αλλά ούτε και αυτός που έχει παιδιά και διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ, ο οποίος πρέπει να διευκολύνεται για να βρίσκεται, όσο πιο συχνά γίνεται, με την οικογένειά του.

Βέβαια, κάποια κοινωνικά κριτήρια ίσως πρέπει να αναθεωρηθούν, γιατί απηχούν δεδομένα παλαιότερων εποχών και ξεπερασμένες αντιλήψεις για την έννοια της οικογένειας. Π.χ. η μοριοδότηση του γάμου χωρίς παιδιά (όπως και το επίδομα γάμου) προέρχεται από την εποχή που ο άντρας θεωρούνταν ο "αρχηγός" της οικογένειας και συντηρούσε οικονομικά τη σύζυγο. Σήμερα όμως πολλά ζευγάρια συζούν εκτός γάμου, ενώ υπάρχουν και άλλες μορφές οικογένειας. Αυτά, όμως, είναι άλλη συζήτηση...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2009, 07:18:07 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος susan sarandon

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 170
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 29, 2009, 05:06:30 μμ »
Αν μιλάμε για παράτυπες διαδικασίες, τότε πάω πάσο.  :-\
Θα πω όμως ότι κατά τη γνώμη μου, με αυτόν τον αυθαίρετο τρόπο, οι τοποθετήσεις είναι πέρα για πέρα άδικες πέραν της παρανομίας που εμπεριέχουν. Δηλαδή ένας έγγαμος με παιδιά από τον ΑΣΕΠ θα τοποθετηθεί σε "χειρότερο" σχολείο από έναν άγαμο του 24μήνου; Και να μην ξεχνάμε ότι οι του 24μηνου και οι του 40% ευνοήθηκαν ήδη κατά την επιλογή περιοχής έναντι των του ΑΣΕΠ.
Οι θιγόμενοι συνάδελφοι σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να κάνουν ενστάσεις και όχι να αποδέχονται ένα παράνομο status quo...

+++++++++++++++++++++++
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2009, 05:11:24 μμ από susan sarandon »
A great teacher
takes a hand,
opens a mind,
and touches a heart.

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος blethalassa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • ...κύριε Κλεό, θα μας κάνεις τον ρέφερι ?
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 29, 2009, 05:11:24 μμ »
για να δούμε στη δική μας τοποθέτηση τι από όλα αυτά που πολύ διεξοδικά  μας ανέλυσε η πάντα ακούραστη ιωάννα θα ισχ'υσουν  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.