*

Αποστολέας Θέμα: Κριτήρια τοποθετήσεων  (Αναγνώστηκε 14673 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evephant

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #42 στις: Αυγούστου 29, 2009, 07:35:29 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω τα Μόρια δυσμενών συνθηκών των αναπληρωτών ισχύουν μετά το διορισμό; Πχ. Αν ήμουν αναπληρωτής στο Καστελόριζο τα 12 μόρια αν διοριστώ θα τα πάρω ή θα τα χάσω;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:34 »

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #43 στις: Αυγούστου 29, 2009, 07:40:47 pm »
Ναι, ισχύουν, αλλά υπολογίζονται με βάση τους μήνες που δούλεψες. Αν δούλεψες 10 μήνες στο Καστελόριζο ως αναπληρωτής, θα πάρεις τα 10/12, δηλαδή 10 μόρια δυσμενών συνθηκών.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #44 στις: Αυγούστου 29, 2009, 08:49:27 pm »
έχω διαφορετική γνώμη αλλά είναι σεβαστή και η δική σας. 

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΚΑΛ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #45 στις: Αυγούστου 29, 2009, 09:18:24 pm »
τα κοινωνικα κριτηρια εξαντλουνται μονο στην υπαρξη γαμου και παιδιων?εαν καποιος ειναι αγαμος αλλα εχει στην οικογενεια του ατομο με αναπηρια ανω του 67% (πχ αδελφος) υπαρχει καποια προνοια των ρυθμισεων για αυτη την περιπτωση?
ευχαριστω εκ των προτερων για τυχον απαντησεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:34 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #46 στις: Αυγούστου 29, 2009, 09:26:04 pm »
τα κοινωνικα κριτηρια εξαντλουνται μονο στην υπαρξη γαμου και παιδιων?εαν καποιος ειναι αγαμος αλλα εχει στην οικογενεια του ατομο με αναπηρια ανω του 67% (πχ αδελφος) υπαρχει καποια προνοια των ρυθμισεων για αυτη την περιπτωση?
ευχαριστω εκ των προτερων για τυχον απαντησεις.
Ψάξτο, αλλά μου φαίνεται απίθανο.

Αποσυνδεδεμένος laplanta10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #47 στις: Αυγούστου 30, 2009, 01:12:12 am »
exei dikaio o filologos100 giati o nomos orizei oti oi 24minites proigountai stin topothetisi!

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #48 στις: Αυγούστου 30, 2009, 02:47:35 am »
exei dikaio o filologos100 giati o nomos orizei oti oi 24minites proigountai stin topothetisi!

Καλώς ήρθες. Γράφε όμως με ελληνικούς χαρακτήρες, όπως κάνουμε όλοι, γιατί τα greeklish είναι δυσανάγνωστα.
Οι 24μηνίτες προηγούνται στους διορισμούς, όχι στην τοποθέτηση.

Υπάρχει νομοθεσία που καθορίζει ειδικά τα κριτήρια τοποθέτησης των νεοδιόριστων, που είναι κατά κύριο λόγο τα κοινωνικά (όπως είχα γράψει κι εγώ και άλλοι).

άρθρο 2 του Π.Δ. 144/97 (ΦΕΚ 127/20-6-1997. τ.Α’  ):

1. Οι διοριζόμενοι τοποθετούνται προσωρινά σε σχολικές μονάδες της περιοχής διορισμού με απόφαση των προϊσταμένων των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου. Για το σκοπό αυτό οι προϊστάμενοι των Δ/νσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιρισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού.

2. Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπ/κων. (Π.Δ. 50/1996 ΦΕΚ.45/8-3-1996 τ.Α’ και Π.Δ. 100/1997 ΦΕΚ.94/22-5-1997 τ.Α΄)


Άρα, σε αυτή τη φάση, η προϋπηρεσία μετράει μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας στα κοινωνικά κριτήρια. Θα ήταν, βέβαια, πιο σωστό κατά τη γνώμη μου, όπως είπα και παραπάνω, να ισχύουν τα ίδια κριτήρια που ισχύουν και για τις οριστικές τοποθετήσεις (αθροιστικά μόρια κοινωνικών κριτηρίων και προϋπηρεσίας).

Δεν υπάρχει, επομένως, κενό νόμου και όσα ΠΥΣΔΕ ακολουθούν διαφορετική διαδικασία για τις τοποθετήσεις, παρανομούν.

Αποσυνδεδεμένος Tarzan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #49 στις: Αυγούστου 30, 2009, 09:45:17 am »
Εχει δίκιο η ioanna89 .. τα ίδια μας είπε και ο προιστάμενος διεύθυνσης στις Κυκλάδες.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #50 στις: Αυγούστου 30, 2009, 11:55:08 am »
Σε ανακοίνωση του ΠΑΜΕ αναφέρονται τα παρακάτω σχετικά με τα κριτήρια τοποθέτησης:

 "1.       Το ΠΥΣΔΕ- ΠΥΣΠΕ υποχρεούται να αναρτήσει τα κενά των σχολείων.

2.      Για την τοποθέτησή σας σε σχολείο λαμβάνονται υπόψη οικογενειακοί λόγοι, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα. (Π.Δ. 144/97 και Π.Δ. 50/96). Συγκεκριμένα: Έγγαμος εκπαιδευτικός (4) μόρια, πρώτο παιδί (4) μόρια, δεύτερο παιδί (4) μόρια, τρίτο παιδί (6) μόρια και (7) μόρια για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, συνυπηρέτηση (4) μόρια και εντοπιότητα (2) μόρια.

3.      Στις τοποθετήσεις προηγούνται όσοι ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες:

α)Οι εκπαιδευτικοί με παιδιά τυφλά, κωφά, ή βαρήκοα, αυτιστικά, σπαστικά ή πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεως αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDS, σύνδρομο DOWN και σκλήρυνση κατά πλάκας, τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνου σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn.

β)Οι εκπαιδευτικοί με τέσσερα ή περισσότερα ανήλικα παιδιά ή παιδιά που σπουδάζουν και δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας.

γ)Οι εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους πάσχουν από μεσογειακή αναιμία που χρήζει μεταγγίσεως αίματος, λευχαιμία, αιμορροφιλία, χρόνια νεφρική ανεπάρκεια σε στάδιο αιμοκάθαρσης, AIDS, σκλήρυνση κατά πλάκας, τετραπληγικής ή παραπληγικής μορφής καρκίνου σε μεταστατικό στάδιο και νόσο του Grohn."

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank26_8_9_1041.php



Αποσυνδεδεμένος laplanta10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #51 στις: Αυγούστου 30, 2009, 01:49:03 pm »
τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.7 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/4-10-2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι κατά την τοποθέτηση των διοριζομένων ως μόνιμων εκπαιδευτικών σε περιοχές ή Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στα δυσπρόσιτα σχολεία προηγούνται οι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και ακολουθούν οι διοριστέοι του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

Στη συνέχεια ήρθε ο νόμος για τους 24μηνιτες που οριζει ότι προηγουνται των κατηγοριων που λεει πιο πανω  ο νομος του 2005. Προσέξτε την λέξη κλειδί στον νόμο του 2005, είναι η λέξη τοποθέτηση  που δίνει το πάτημα στα πυσδε  να τον προχωρουν  περα από τους διορισμούς  και στις τοποθετήσεις και στα σχολεία.
Αν έλεγε μόνο την λέξη διορισμός τότε θα παρανομούσαν , αν τον εφάρμοζαν στις τοποθετήσεις στα σχολεία. Λέγοντας την λέξη τοποθέτηση τους δίνει το δικαίωμα να τον εφαρμόσουν και στις τοποθετήσεις στα σχολεία. Και μην μου πείτε τώρα ότι δεν μιλαει για για σχολεία και μιλάει για διευθύνσεις  γιατί και οι διευθύνσεις  από τα σχολεία αποτελούνται.
Αν ο νομοθέτης εννούσε μόνο τον διορισμό θα έβαζε την λέξη διορισμός και θα τελείωνε εκεί το παραμύθι αλλά δεν το έκανε, έβαλε την λέξη τοποθέτηση. Για αυτό καμία παρανομία δεν κάνουν τα πυσδε.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #52 στις: Αυγούστου 30, 2009, 02:05:24 pm »
oρίζεται ότι κατά την τοποθέτηση των διοριζομένων ως μόνιμων εκπαιδευτικών σε περιοχές ή Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στα δυσπρόσιτα σχολεία

Καταρχάς, λέει για περιοχές ή διευθύνσεις και δυσπρόσιτα, όχι για σχολεία.
Δεύτερον, χρησιμοποιείται ο όρος τοποθέτηση, γιατί αυτός είναι ο ορθός, άσχετα αν εμείς, για να συνεννοούμαστε, λέμε για "διορισμό" όταν πρόκειται για την περιοχή και "τοποθέτηση" όταν πρόκειται για σχολείο εντός της περιοχής. Οι εκπαιδευτικοί διορίζονται (δηλαδή προσλαμβάνονται από το υπουργείο), στη συνέχεια τοποθετούνται σε περιοχή με συγκεκριμένα κριτήρια (24μηνο κλπ) και μετά τοποθετούνται σε σχολείο με άλλα συγκεκριμένα κριτήρια (κοινωνικά).

Αποσυνδεδεμένος laplanta10

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #53 στις: Αυγούστου 30, 2009, 03:08:24 pm »
ioanna η η λέξη τοποθέτηση τους δίνει το δικαιωμα  να το εφαρμόζουν σε όλες τις είδους τις τοποθετησεις . Σε άλλους νόμους χρησιμοποιούν την λέξη διορισμός ,εδώ όμως μιλάνε για τοποθέτηση γενικά και αόριστα. Έπειτα οι περιοχές περιλαμβάνουν μέσα και τα σχολεία όπως σου εξήγησα πιο πάνω. Ουσιαστικά αυτή η διάταξη είναι ισχυρότερη από τον αναχρονιστικό νόμο του 97, τότε που όλοι διορίζονταν από την επετηρίδα και δεν υπήρχαν κατηγορίες όπως  είπαν και άλλοι συνάδελφοι παραπάνω.  Για αυτό πολλα πυσδε κάνουν μία σύμπτυξη των δύο νόμων, μην παραμελώντας και τα κοινωνικά κριτήρια αλλα βάζοντας τα να παίζουν δευτερεύοντα ρόλο.

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #54 στις: Αυγούστου 30, 2009, 04:10:09 pm »
Διοριζόμαστε ως εκπαιδευτικοί/στην εκπαίδευση και τοποθετούμαστε σε περιοχές με μια ορισμένη διαδικασία και στη συνέχεια σε σχολεία με μια άλλη ορισμένη διαδικασία. Αυτή είναι η ορθή σημασία των όρων. Ποιος νόμος λέει για διορισμό σε σχέση με την περιοχή;
Για μένα η διάκριση είναι σαφής και το νομικό πλαίσιο ξεκάθαρο. Άλλωστε, και τότε που υπήρχε μόνο η επετηρίδα, οι τοποθετήσεις σε περιοχές (αυτό που λέμε διορισμοί) γίνονταν με βάση τη σειρά της επετηρίδας, ενώ οι τοποθετήσεις σε σχολεία με άλλα κριτήρια. Άρα, η διάκριση πάντα υπήρχε.
Αλλά ακόμα και αν ίσχυε αυτό που λες, θα αφορούσε όλες τις τοποθετήσεις σε σχολεία, δηλαδή και τις οριστικές για οργανική θέση, που γίνονται σε επόμενο στάδιο. Εκεί όμως κανένα ΠΥΣΔΕ δεν κάνει "σύμπτυξη" ούτε παρερμηνεύει τον όρο "τοποθέτηση" και όλα τηρούν τη νομοθεσία του 96/97. Ή μήπως θα έπρεπε να προηγείται το 24μηνο σε όλες τις τοποθετήσεις και τις μεταθέσεις, δηλαδή ο πίνακας διορισμού να καθορίζει όλη την πορεία του εκπαιδευτικού μετά το διορισμό του; Εκτός αν αυτό υποστηρίζεις, αλλά νομίζω ότι δεν είναι λογικό.

Το αν το νομικό πλαίσιο είναι αναχρονιστικό είναι άλλο θέμα, άσε που το '97 καταργήθηκε η επετηρίδα και θεσμοθετήθηκε ο διαγωνισμός, οπότε αν ήθελε ο νομοθέτης θα όριζε άλλα για τις τοποθετήσεις (αφού υπήρχαν πλέον δύο κατηγορίες, επετηρίδα και ΑΣΕΠ), αν και, όπως προανέφερα, η διάκριση υπήρχε από την εποχή της επετηρίδας.  Κι εγώ πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει (όχι προς την κατεύθυνση που λες εσύ). Προς το παρόν, όμως, υπάρχει νομοθεσία που δεν επιδέχεται άλλες ερμηνείες και όσα ΠΥΣΔΕ δεν την εφαρμόζουν (είτε από άγνοια, γιατί δεν αποκλείεται κι αυτό, είτε σκόπιμα), απλώς παρανομούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 30, 2009, 04:38:42 pm από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
« Απάντηση #55 στις: Αυγούστου 30, 2009, 08:30:38 pm »
το παρανομουν είναι βαρια λέξη ioanna, μην είσαι τόσο απόλυτη στις απόψεις σου. Για διασταλτικη ερμηνεία νόμου έχεις ακούσει ποτέ;αφού κάποιου η κατηγορία  προηγείται στο διορισμό  θα προηγηθεί και στην τοποθέτηση(εννοείται ότι αφορά μόνο τους πρωτοδιοριζόμενους και δεν θα γίνεται μια ζωή) (έτσι το ερμηνεύουν)και τα κοινωνικά κριτήρια  θα χρησιμευσουν  για  την καταταξη μεσα στην κατηγορια. Δεν είναι τοσο απλο το ζητημα οσο θέλεις να το παρουσιασεις. Είιναι νομικα αμφιλεγόμενο ,αυτό να το δεχτώ, υπάρχουν πολλές ερμηνείες του νόμου, μπορεί να κάνω και λάθος στην δική μου ερμηνεία, αλλά το πυσδε έχει το δικαίωμα να κάνει και αυτό τη δική του ερμηνεία. Δεν νομίζω ότι σκοπός τους είναι να παρανομήσουν . Σε όσες δευτεροβάθμιες έχουν βγει  αυτή την στιγμή  προσωρινες τοποθετησεις δεν έχω βρει ουτε μια να εφαρμοζει αυτο που λες. Ξαφνικά δηλαδή οι 24μηνιτες έγιναν τα βύσματα της εκπαίδευσης;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.