*

Αποστολέας Θέμα: Ψηφιακή τάξη  (Αναγνώστηκε 33914 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 07:27:52 μμ »
Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω τον Κινέζο σε κάποιον συνάδελφο που θα ζητήσει τη βοήθεια μου.
Θα τον βοηθήσω.
Εγώ πάντως εάν δεν ήξερα να αναλάβω κάτι, δε θα το ανέλαβα. Δεν είναι να σε βοηθήσω σε πέντε πράγματα, τα οποία θα τα έδειχνα ευχαρίστως.
Εδώ θέλει ολόκληρο σεμινάριο να κάνεις στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς για να μπούνε μέσα στο κλίμα! Σεμινάριο που αν πας να το κάνεις έξω σου στοιχίζει πάνω από 500 ευρώ. Είναι γνώσεις τις οποίες κόπιασα για να αποκτήσω και πιστεύω ότι πρέπει κάποτε να επιβραβευτώ. Γιατί εγώ που χρειάζομαι πιο πολύ τον υπολογιστή να μη μου δίνουν επιδότηση και να δίνουν σε κάποιους που τους αφήνουν να βγάλουν αράχνες; Ειλικρινά μέχρι και στο forum όπως θα δεις, βοηθάω όποιον μπορώ. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα μου. Αλλά δε θα κάτσω να αφιερώσω ΜΕΡΕΣ για να βοηθήσω έναν συνάδελφο ο οποίος παρακολούθησε τα σεμινάρια μόνο και μόνο για να αγοράσει συσκευές υπολογιστή. Δε θα βοηθήσω για να τον πείσω να πείσει το υπουργείο ότι χρειάζεται και μένα στο πλευρό του ως εκπαιδευτικό που αμείβεται σύμφωνα με την προσπάθεια του, όπως και συ. Δε γίνεται να διδάσκουμε τους μαθητές και τους καθηγητές επειδή αποφασίστηκε να δοθεί το έργο των νέων τεχνολογιών σε άσχετες ειδικότητες. Παλαιότερα έδωσαν το αντικείμενο μου να το διδάξει ο φυσικός, ο θεολόγος και δεν ξέρω γω τι. Αν πιστεύουν ότι αυτό μπορεί να ξαναγίνει σε δεύτερη φάση ας το κάνουν. Τότε τι νόημα έχει η δική μου παρουσία στα σχολεία; Γιατί με έχουν βάλει να διδάσκω στο Δημοτικό Νέες Τεχνολογίες; Είχα ακούσει ότι μπορεί στην ψηφιακή τάξη να είναι ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός κλπ αλλά ΚΑΙ ένας πληροφορικός. Δύο καθηγητές ταυτόχρονα δηλαδή σε μια αίθουσα. Η δράση είναι διεπιστημονική. ΠΟΥ είναι η υλοποίηση αυτής της σκέψης;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:53:06 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 04, 2009, 09:15:45 μμ »
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες διάθεσης Επιστολών-Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς για την επιδότηση της αγοράς των μαθητικών ηλεκτρονικών υπολογιστών».


Σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 88310/Γ2/22-07-09 Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα χορηγηθεί φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών), που διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, και κατέχουν:

Α. Πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία.

Β. Ελλείψει των ανωτέρω, πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Α΄ Επιπέδου, εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.

Γ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του Π.Δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄).

Δ. Ελλείψει των ανωτέρω, γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ και στους οποίους ανατέθηκε η διδασκαλία των μαθημάτων της Πράξης «Ψηφιακή Τάξη» από το Διευθυντή του Γυμνασίου σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων.



Προς την κατεύθυνση αυτή, παρακαλούμε να προβείτε σε όλες τις ενέργειες προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να προμηθευτούν άμεσα τις απαραίτητες Επιστολές-Κουπόνια για την επιδότηση της αγοράς των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Σε συνέχεια του υπ. αριθμ. 106661/Γ2/04-09-2009 εγγράφου μας, έχουμε ήδη αποστείλει στις Διευθύνσεις, Γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και απευθείας στα σχολεία Β. και Ν. Αιγαίου, περίπου 145.000 Επιστολές – Κουπόνια. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεννόηση με τους Προϊστάμενους Γραφείων της αρμοδιότητάς τους έχουν ήδη παραδώσει αριθμό Επιστολών-Κουπονιών στους Διευθυντές των Γυμνασίων και οι Διευθυντές έχουν διανείμει τα Κουπόνια στους κηδεμόνες των δικαιούχων μαθητών ή στους ίδιους αν είναι ενήλικες.

Στη συνέχεια, οι Διευθυντές κάθε Δημόσιου και Ιδιωτικού Γυμνασίου (Ημερήσιου και Εσπερινού) θα προβούν στα παρακάτω:

1. Ο Διευθυντής κάθε Γυμνασίου θα διανείμει στους εκπαιδευτικούς Κουπόνια από το πλεόνασμα του 5% που έχει στη διάθεσή του.

2. Σε περίπτωση που τα Κουπόνια που έχει στη διάθεσή του ο Διευθυντής δεν επαρκούν, τότε θα παραλάβει από τον Προϊστάμενο του Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο οποίο ανήκει, τον απαραίτητο επιπλέον αριθμό Επιστολών - Κουπονιών προς διανομή. Κατά την παραλαβή, ο Διευθυντής θα υπογράφει στην αντίστοιχη θέση του Δελτίου Παραλαβής (Συνημμένο 1).

3. Ο Διευθυντής θα ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να παραλάβουν την Επιστολή-Κουπόνι που δικαιούνται από τις 01/10/09 έως και τις 08/10/09.

4. Για κάθε Επιστολή – Κουπόνι που διατίθεται, θα ακολουθούνται τα εξής:

 

α. Θα πρέπει να συμπληρώνονται όλα τα πεδία της Συγκεντρωτικής Κατάστασης Διανεμηθέντων Κουπονιών, τόσο σε ηλεκτρονική όσο και σε χειρόγραφη μορφή, σύμφωνα με το Συνημμένο 2. Η ηλεκτρονική μορφή της Κατάστασης είναι διαθέσιμη στη διαδικτυακή διεύθυνση http://pupilslaptop-portal.digitalaid.gr/. Η χειρόγραφη μορφή θα πρέπει να συμπληρώνεται με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα και κατά προτίμηση με χρήση στυλογράφου μπλε ή μαύρου χρώματος.

 

β. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξυστεί ο κρυφός κωδικός αριθμός του Κουπονιού.

 

γ. Το Κουπόνι φέρει άνω δεξιά ένα φανερό μοναδικό κωδικό αριθμό, ο οποίος θα πρέπει να αντιγράφεται στην αντίστοιχη θέση της Συγκεντρωτικής Κατάστασης Διανεμηθέντων Κουπονιών (στήλη 9) που αντιστοιχεί στον εκπαιδευτικό για τον οποίο δόθηκε. Θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην ακριβή αντιγραφή του φανερού μοναδικού κωδικού αριθμού από το Κουπόνι στη Συγκεντρωτική Κατάσταση Διανεμηθέντων Κουπονιών.

 

δ. Ο εκπαιδευτικός θα υπογράφει στην αντίστοιχη θέση της Συγκεντρωτικής Κατάστασης Διανεμηθέντων Κουπονιών, στήλη 11, (χειρόγραφη μορφή), με την παραλαβή της Επιστολής – Κουπονιού, επιβεβαιώνοντας την ορθότητα των συμπληρωμένων στοιχείων του κατά την παραλαβή και επιδεικνύοντας το Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας ή ισοδύναμο έγγραφο στην περίπτωση που δεν υποχρεούται να έχει Αστυνομική Ταυτότητα.

 

ε. Με την ολοκλήρωση της διανομής των Επιστολών – Κουπονιών στους εκπαιδευτικούς, το συμπληρωμένο ηλεκτρονικό αρχείο της Συγκεντρωτικής Κατάστασης Διανεμηθέντων Κουπονιών θα πρέπει να αποσταλεί με e-mail, στη διεύθυνση pupilslaptop@digitalaid.gr , το αργότερο μέχρι τις 09/10/2009. Διαφορετικά δε θα είναι εφικτή η παραλαβή των υπολογιστών.

 

5. Η χειρόγραφη Συγκεντρωτική Κατάσταση Διανεμηθέντων Κουπονιών θα φωτοτυπείται σε τρία (3) φωτοαντίγραφα, εκ των οποίων:

 

· Ένα (1) θα αποστέλλεται στο οικείο Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

· Ένα (1) στο ΥΠ.Ε.Π.Θ., Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αν. Παπανδρέου 37, 151 80 Μαρούσι.

· Ένα (1) στην Εταιρεία με την επωνυμία «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.», Κολοκοτρώνη 8, 105 61 Αθήνα.

Το πρωτότυπο θα τηρείται στο αρχείο του σχολείου.

Όλα τα παραπάνω φωτοαντίγραφα πρέπει να είναι μονογεγραμμένα από το Διευθυντή και να αποσταλούν στους αποδέκτες τους, σε διάστημα πέντε (5) ημερών, από το πέρας της περιόδου διανομής των κουπονιών στους δικαιούχους.

 

6. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός προσέλθει σε Προμηθευτή για την απόκτηση υπολογιστή και παρατηρηθεί λανθασμένη καταχώρηση ή έλλειψη καταχώρησης των στοιχείων του, επιστρέφει στο Γυμνάσιο και ο Διευθυντής εφόσον ανατρέξει στη Συγκεντρωτική Κατάσταση Διανεμηθέντων Κουπονιών και εντοπίσει την εγγραφή του εκπαιδευτικού, θα πρέπει να εκδώσει Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής (Συνημμένο 3), με τα ορθά στοιχεία του εκπαιδευτικού. Η Βεβαίωση Δικαιώματος Συμμετοχής θα φέρει Αριθμό Πρωτοκόλλου και Σφραγίδα του σχολείου και θα τηρείται φωτοαντίγραφο αυτής στο αρχείο του σχολείου.

 

7. Σε περίπτωση απώλειας του Κουπονιού, ο Διευθυντής θα παραπέμπει τον εκπαιδευτικό στο Γραφείο Υποστήριξης της Δράσης, τηλ. 801 11 71500, και δε θα διατίθεται νέο κουπόνι.

 

Οι Διευθυντές Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προϊστάμενοι Γραφείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθυντές των Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων (Ημερήσιων και Εσπερινών) θα απευθύνονται στο Γραφείο Υποστήριξης της Δράσης, τηλ. 801 11 71500, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια σχετικά με τη διαδικασία διάθεσης των Επιστολών - Κουπονιών.

 

Διευκρινίζεται ότι ο φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα χορηγηθεί στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, θα παραμένει στην κατοχή τους.

Πηγή


Μήπως τα Γ και Δ αναφέρονται σε πληροφορικούς;

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 08:54:29 μμ »
Mήπως ξέρετε πότε θα μοιραστούν τα κουπόνια των netbooks για τους εκπαιδευτικούς;

Παιδιά, σε κάποια σχολεία μοίρασαν σήμερα κουπόνια στους εκπαιδευτικούς.
Μήπως ξέρει κανείς αν τον Η/Υ τον κρατάει ο εκπαιδευτικός, μόνιμος , αναπληρωτής ή ωρομίσθιος ή τον επιστρέφει στο τέλος της χρονιάς;

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 06:38:39 μμ »
Δες ακριβώς από πάνω:



Διευκρινίζεται ότι ο φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής που θα χορηγηθεί στους εκπαιδευτικούς, Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα που εντάσσονται στην Πράξη «Ψηφιακή Τάξη» στην Α΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2009-2010, θα παραμένει στην κατοχή τους.[/i]
Πηγή


Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:53:06 »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 06:47:34 μμ »
Στο δικό μας σχολείο πάντως,
ανακοινώθηκε στους πληροφορικούς, ότι βεβαίως και ΔΕΝ δικαιούνται το κουπόνι,
διότι αυτοί, μπορούν να κάνουν το μάθημά τους με την χρήση υπολογιστή στα εργαστήρια,
ενώ οι υπόλοιποι καθηγητές, που δεν έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο,
είναι αναγκαίο να έχουν netbook
και βέβαια δεν θα ήταν σωστό να τους επιβάλλει το Υπουργείο να το αγοράσουν από την τσέπη τους.

Εχει μια λογική, δεν μπορώ να πω...
Με εντυπωσίασε όμως η προθυμία συναδέλφων να αναλάβουν τα σχετικά μαθήματα,
είναι τα ίδια άτομα που στην αρχή αυτής της χρονιάς
αρνούνταν να αναλάβουν οποιαδήποτε εργασία στον υπολογιστή,
ακόμα και να συμπληρώσουν μια λίστα με τα ονόματα των εκπαιδευτικών του σχολείου (!)
γιατί "δεν ξέρουν κομπιούτερ"
Πότε πρόλαβαν κι επιμορφώθηκαν;
Θαύμα-θαύμα!!!!


Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 11:35:38 μμ »
Ναι, το είδα αυτό από τον psych@ra, απλώς ήθελα νο το διασταυρώσω, γιατί στο δικό μου το σχολείο η διεύθυνση δεν μπορούσε να το επιβεβαιώσει.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 11:46:36 μμ »
Στο δικό μας σχολείο πάντως,
ανακοινώθηκε στους πληροφορικούς, ότι βεβαίως και ΔΕΝ δικαιούνται το κουπόνι,
διότι αυτοί, μπορούν να κάνουν το μάθημά τους με την χρήση υπολογιστή στα εργαστήρια,
ενώ οι υπόλοιποι καθηγητές, που δεν έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο,
είναι αναγκαίο να έχουν netbook
και βέβαια δεν θα ήταν σωστό να τους επιβάλλει το Υπουργείο να το αγοράσουν από την τσέπη τους.
Ενώ οι πληροφορικοί που πρέπει συνεχώς να ενημερώνονται για τις νέες τεχνολογίες και αυτοί είναι εκείνοι που το χρειάζονται περισσότερο, για να έχουν ένα στην κατοχή τους, πρέπει να το αγοράσουν από την τσέπη τους....  :( >:(

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 12:03:15 πμ »
psych@ra, έχεις απόλυτο δίκιο. Αν και εγώ είμαι φιλόλογος και με βολεύει η όλη φάση, είναι πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! Άσε που συνειδητοποίησα πως ο κλάδος σας είναι χειρότερος από το δικό μας ως προς το ποιος μπορεί να διδάξει. Δηλαδή σε σας μόνο από... ΤΕΙ Αισθητικής δε διδάσκουν πληροφορική! Κρίμα!

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 12:09:43 πμ »
Ευχαριστώ για την συμπαράσταση.
Να δω πότε θα αλλάξει αυτή η κατάσταση!

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 03:00:10 πμ »
Στρατηγικές διαχείρισης Φορητών Μαθητικών Υπολογιστών (ΦΜΥ) – Ψηφιακή Τάξη
Posted 08/10/2009 by sdoukakis
Categories: Ψηφιακή Τάξη - Digi Classroom

Πολύ συχνά ακούμε ότι οι Φορητοί Μαθητικοί Υπολογιστές (ΦΜΥ) μπορούν να οδηγήσουν σε διατάραξη του παραδοσιακού μαθήματος, αφού λέγεται ότι λειτουργούν ως ανταγωνιστικό εργαλείο σε σχέση με τον/την εκπαιδευτικό. Για το λόγο αυτό απαιτούνται στρατηγικές διαχείρισης για να ελαχιστοποιηθεί η εμφάνιση τέτοιων περιστατικών και ο αντίκτυπος που μπορεί να επιφέρουν. Η διαχείριση αυτή αποτελεί σημαντικό ζήτημα, όταν μάλιστα, οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν τον έλεγχο του τι και του πότε ψάχνουν. Ρόλος μας είναι να διατηρήσουμε την προσοχή των μαθητών και των μαθητριών και να τους καθοδηγήσουμε με τη χρήση των ΦΜΥ στην επιθυμητή –από τον εκπαιδευτικό– κατεύθυνση.

Οι ακόλουθες στρατηγικές διαχείρισης είναι βάσει της διεθνούς βιβλιογραφίας επιβεβλημένο να ενσωματωθούν στην καθημερινότητα του σχολείου:

Να ανακοινώσουμε και να δώσουμε εγγράφως ένα σύνολο κανόνων σχετικά με τη χρήση των ΦΜΥ στο χώρο του σχολείου (Οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν με τη χρήση των ΦΜΥ θα πρέπει αντίστοιχα να θέσουν κανόνες).

Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι ΦΜΥ θα πρέπει να λειτουργούν μόνο με τη χρήση της μπαταρίας για να αποτρέψουμε κινδύνους ηλεκτροπληξίας, σπατάλης ηλεκτρικού ρεύματος ή ατυχήματα από τη χρήση των καλωδίων. Ουσιαστικά δεν θα πρέπει οι μαθητές και οι μαθήτριες να φέρνουν φορτιστή στο σχολείο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα πρέπει να έχουν κλειστούς τους ΦΜΥ ή σε κατάσταση αδρανοποίησης (hibernate) ή αναμονής (standby) όταν εργάζονται σε ζητήματα που δεν απαιτούν τη χρήση των ΦΜΥ, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή τους.

Να δώσουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες έναν οδηγό καλών πρακτικών, ώστε να είναι προετοιμασμένοι για τη χρήση των ΦΜΥ.Η παρακολούθηση και το φιλτράρισμα είναι σημαντικά. Η παρακολούθηση των ΦΜΥ κατά τη χρήση μπορεί να επιτευχθεί με ειδικό λογισμικό παρακολούθησης ή με περιφορά του/της εκπαιδευτικού στην τάξη. Επιπλέον, το φιλτράρισμα θα βοηθήσει στην αποτροπή εμφάνισης και δυνατότητας παρουσίασης ακατάλληλου και επικίνδυνου περιεχομένου για τους μαθητές και τις μαθήτριες μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρειάζονται χρόνο για να αποκτήσουν ωριμότητα στη χρήση των ΦΜΥ ως εργαλείου. Τους έχουν χρησιμοποιήσει τα προηγούμενα χρόνια για να παίζουν και δεν θα μπορέσει αυτό να αλλάξει μέσα σε μία νύχτα. Για το λόγο αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να υιοθετήσουμε την άποψη, ότι με μια αργή και ταυτόχρονα συνολική προσέγγιση, θα πρέπει να δίνουμε δικαιώματα χρήσης των ΦΜΥ.

Να παροτρύνουμε τη μαθητική κοινότητα να δημιουργήσει μερικούς κανόνες και ταυτόχρονα να μας δηλώσει τι αναμένει από τη χρήση των ΦΜΥ.

Συνολικά, πιστεύω ότι η δημιουργία μιας κουλτούρας καλής χρήσης είναι απαραίτητη. Αυτό σημαίνει ότι η καλή σχολική χρήση από κάθε μαθητή και μαθήτρια πρέπει να εγκωμιάζεται, αλλά ταυτόχρονα η κακή χρήση θα πρέπει να καυτηριάζεται, αφού είναι πιθανό να επηρεάσει και τους υπόλοιπους/ες. Έτσι, η μη καλή χρήση των ΦΜΥ για κάποια ημέρα, θα πρέπει να οδηγεί σε μη χρήση των ΦΜΥ για μερικές ημέρες. Το ουσιαστικό είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να σέβονται και να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή ως εργαλείο, και όχι ως παιχνίδι. Στόχος, είναι να πάρουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τα οφέλη του εργαλείου, που μπορεί να συνεισφέρουν στη βελτίωση της πολιτισμικής ταυτότητας της τάξης.


Πηγή

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 10:22:22 πμ »
@psych@ra
πολύ πολύ καλό κείμενο. Θα το εκτυπώσω και θα το δώσω σε όποιον γνωστό μου θα κάνει μάθημα με ΦΜΥ φέτος στην Α' γυμν. Σκέφτομαι να ανοίξω και ξεχωριστό θέμα όπου με διαβούλευση ίσως μπορέσουμε να καταρτήσουμε μία λίστα με βασικούς κανόνες χρήσης ΗΥ στην τάξη (που φαντάζομαι θα εφαρμόζονται και στην περίπτωση του ΦΜΥ και στο εργαστήριο) για να το χουμε ως μπούσουλα όλοι μας.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 04:44:49 μμ »
Επίσης, για όσους έχουν ασχοληθεί με linux και πρόκειται να το χρησιμοποιήσουν (αν και νομίζω μόνο το 5% των εκπαιδευτικών θα το κάνει  ::)), υπάρχει αυτή η διεύθυνση για να τους βοηθήσει.
Ακόμη:
Για πρόγραμμα ελέγχου της οθόνης των μαθητών, broadcasting κτλ μπορεί να χρησιμοποιηθεί το italc. Έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Λάρισας, ενώ υπάρχει και ο σχετικός ελληνικός οδηγός εγκατάστασης σε .pdf. Περισσότερες πληροφορίες στο: http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/tech/italc.php

Για έλεγχο ιστοσελίδων μπορεί να χρησιμοποιηθεί το squid σε λειτουργία transparent proxy - έτσι μάλιστα έχουμε και ταχύτερο internet λόγω caching, ενώ πιάνει και τα laptops των μαθητών εάν συνδεθούν μέσω wireless στο δίκτυο του σχολείου. Οδηγός εγκατάστασης εδώ: http://ts.sch.gr/ts/downloadsDetails.do?action=downloadsDetails&itemId=279035

Για το Linux, για όσες διανομές στηρίζονται στο σύστημα διαχείρισης πακέτων apt (δηλαδή Ubuntu, Debian κτλ), η εγκατάσταση όλων των λογισμικών ταυτόχρονα γίνεται με τις 3 παρακάτω εντολές (κάντε τις αντιγραφή - επικόλληση μία μία):

wget http://ts.sch.gr/repo/add-ppa.sh -O /tmp/add-ppa.sh
sh /tmp/add-ppa.sh ts.sch.gr-repo
sudo apt-get install gymnasio

Περισσότερες πληροφορίες:
http://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2120.0
http://ts.sch.gr/repo/
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2009, 04:46:40 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 10:55:26 μμ »
psych@ra, ευχαριστούμε πολύ και εμείς οι αδαείς για τη βοήθειά σου. Να είσαι καλά! :)

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 18, 2009, 02:39:01 μμ »
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.
Υποτίθεται ότι θα διδάξω μ΄αυτόν μαθηματικά και γεωγραφία.
Και καλά, για την γεωγραφία πράγματι, υπάρχει λογισμικό.
Και μάλιστα πολύ καλό. Το ψιλολαθάκια που έχει δεν ενοχλούν ιδιαίτερα,
στο κάτω-κάτω ποιό λογισμικό δεν έχει στην πρώτη του έκδοση;
Το δοκίμασα, το δούλεψα πολύ σπίτι, ανυπομονώ να κάνω μάθημα μ΄αυτό!
ΟΜΩΣ...
Για τα μαθηματικά λογισμικό δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο το βιβλίο.
Κι αναρωτιέμαι  τα εξής:
1) είμαι υποχρεωμένη να διδάξω μέρος της ύλης των μαθηματικών,
από το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ η έντυπη είναι σαφώς βολικότερη,
μόνο και μόνο για να πω πως ακολουθώ τις οδηγίες του Υπουργείου;
2) Καθένα από αυτά τα netbooks κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο 450 €
Δεν έπρεπε να έχουν εγκατεστημένο το microsoft office, ώστε οι μαθητές
και εμείς βέβαια, να μπορούμε να το χρησιμοποιούμε;
Υπάρχει μόνο μια δοκιμαστική έκδοση του microsoft_word για 25 χρήσεις
και βέβαια υπάρχει και το open office, μας υποχρέωσαν!
Δηλαδή το Δημόσιο έδωσε 450€ και τι ακριβώς αγόρασε;  ???
Μόνο την άδεια χρήσης των windows; Τα υπόλοιπα που έχει πάνω το netbook,
αν δεν κάνω λάθος, διατίθενται δωρεάν.

Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 740
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.