*

Ψηφοφορία

Τελικά οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται κάνουν για την εκπαίδευση?

ναι
3 (3%)
όχι
11 (11.1%)
οι περισσότεροι δεν κάνουν
18 (18.2%)
οι περισσότεροι κάνουν
30 (30.3%)
50-50
37 (37.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 98

Αποστολέας Θέμα: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?  (Αναγνώστηκε 5218 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« στις: Αύγουστος 17, 2009, 05:50:29 πμ »
Με αφορμή συζήτηση που είχα με άλλο μέλος του φόρουμ,αλλά και πολλά παρατράγουδα που βλέπω στο φόρουμ και στη ζωή μου,
είπα να δω ποιες είναι οι δικές σας απόψεις.

Βλέπω εκπαιδευτικούς που έγιναν εκπαιδευτικοί μόνο και μόνο για να βολευτούν (συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων).
Βλέπω εκπαιδευτικούς που τραβάν του Χριστού τα πάθη (δε με ενδιαφέρει το πως εδώ) για να διοριστούν.

Αναρωτιέμαι λοιπόν,τελικά όταν έρχεται η ώρα που τόσο περιμένουμε,να μπούμε στην τάξη του δημόσιου σχολείου και να αντιμετωπίσουμε για πρώτη φορά τους μαθητές μας χωρίς να τους θεωρούμε πελάτες μας, είμαστε τα κατάλληλα άτομα για τη θέση του δασκάλου?
(η λέξη καθηγητής μου κάνει λίγο σνομπ)

Ή οι μεν απλώς λύνουν το πιο σημαντικό πρόβλημα της ζωής τους στα 22ι,
ενώ οι δε έχουν εξαντληθεί τόσο από την υπερπροσπάθεια που στο τέλος θα σιχαθούν και την επιστήμη που σπούδασαν.

Η δική σας γνώμη ποια είναι?

(περιμένω πρώτα τις δικές σας ψήφους για να μην επηρεάσω)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:06:35 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 17, 2009, 08:27:10 πμ »
συμφωνω με τη λεξη "δασκαλος" και οχι καθηγητης (προφερορος).
πιστευω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια ειναι σωστοι δασκαλοι. αγωνιζονται γιατι τους αρεσει η "δουλεια" αυτη και οχι απλως για να ...βολευτουν.
το βολεμα ομως ερχεται λιγο καιρο μετα το διορισμο. και αυτο οχι απο δικη μας επιλογη αλλα το ιδιο το συστημα σε κανει ετσι. εδω ομως ειναι ενα μεγαλο θεμα που μονο διορισμενοι και μαλιστα για πολλα χρονια μπορουν να μιλησουν "αντικειμενικα".
οσο για την επιλογη των διορισμων, ναι θεωρω οχι οτι ειναι οι καλυτεροι ως εκπ/κοι σιγουρα ομως οτι εχουν πολλες γνωσεις απο τους παλαιοτερους με την επετιρηδα διοριστεους. αυτο βεβαια δεν αναιρει να ειναι και καλοι εκπαιδευτικοι.
τελικα η "διψα" για το επεγγελμα ειναι αυτο που σε κανει να εισαι ή οχι "καλος" εκπαιδευτικος.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 17, 2009, 09:31:39 πμ »
παιδια εχω ξαναεκφρασει την αποψη μου.Θεωρω οτι ο ασεπ ειναι λοταρια αλλα απο τη στιγμη που εχω δωσει 4 φορες απο τα 24 μου χρονια εχω συγκεντρωσει - οργανωσει στο μυαλο μου ολη την υλη γυμνασιου - λυκειου κ καθε δυο χρονια τα φρεσκαρω.Εμενα προσωπικα κανοντας την αυτοαξιολογηση μου πιστευω οτι τοσα χρονια με βοηθησε να κρατηθω κοντα στο αντικειμενο αφου οι αχρηστοι οι πολιτικοι σκεφτηκαν να με κρατησουν μακρια απο την ταξη για πολλα χρονια.Βεβαια θα προτιμουσα να διοριστω μετα τον πρωτο ασεπ που εδωσα  κ να μη τυραννειμαι αλλα η ελλαδα ειναι μια ατελειωτη μπανανια.Τελος θεωρω οτι ολοι ανεξαιρετως πρεπει να δινουν ασεπ το ξερω γιατι στο λυκειο οπου εκανα αναπληρωση συναδελφος γενους αρσενικου που ειχε μπει απο πδς κ κατι αλλα παραθυρακια δεν ηθελε να αναλαβει 3 λυκειου γιατι απλουστατα δεν ειχε διαβασει ποτε πλατωνα κ αριστοτελη κ μαλιστα ειναι κ νεος.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 17, 2009, 09:53:14 πμ »
Όπως είπα και στο πρώτο μου μήνυμα,δε με ενδιαφέρει σε αυτό το θέμα το πως μπήκε κάποιος στην τάξη,αλλά το γεγονός ότι μπήκε.
Ο ασεπ,η πδσ κτλ έχουν σχολιαστεί άπειρες φορές σε όλα σχεδόν τα θέματα του φόρουμ.
Στο συγκεκριμένο θα θέλω να αρχίσουμε να μαλώνουμε πάλι για τον ασεπ.
Θέλω μόνο την άποψή σας για το αν όταν διοριζόμαστε,είμαστε τα σωστά άτομα στη σωστή θέση.
Η φθορά του διορισμού για τους περισσότερους είναι τεράστια.
Στην αντίθετη περίπτωση,στους πε70 είναι αμελητέα.
Τα αποτελέσματα θέλω να εξετάσουμε και όχι τα αίτια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:06:35 »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 17, 2009, 10:02:36 πμ »
καλα μη παμε τοσο μακρια  αφου το θες αλλα μια κ ανεφερες τους δασκαλους θεωρω οτι η πλειοψηφια δε ξερει μαθηματικα αφου τα εχουν δυσκολεψει παρα πολυ κ πρεπει να μπουν μαθηματικοι στα δημοτικα( κ δεν ειμαι μαθηματικος) αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι 3 στα 5 παιδια βγαινουν απο το δημοτικο κ δε ξερουν μαθηματικα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 17, 2009, 10:05:15 πμ »
Εκεί ακριβώς θέλω να πάω,αλλά όχι μόνο σε ότι αφορά στην ετοιμότητα να διδάξει το γνωστικό,αλλά και γενικώς στο πως αντιμετωπίζουμε το σχολείο,που δεν αποτελείται μόνο από μαθητές,αλλά και από γραφική δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 17, 2009, 10:33:03 πμ »
Καλήμέρα και από εμένα!!!

Το αν είναι κανείς καλός δάσκαλος θεωρώ ότι είναι προσωπική επιλογή και ευθύνη.
Κανένα σύστημα δεν καθορίζει αν θα μπορούμε να σταθούμε μέσα στην τάξη άλλα μόνοι μας πρέπει να προσπαθούμε συνέχεια , ωστε να είμαστε ....τολάχιστον αξιοπρεπεις.
Έχω δει περιπτώσεις ανθρώπων που με έχουν βγάλει από τα ρούχα μου...
Θα αναφερθώ σε παράδειγμα συναδέλφου που όταν με είδε να φτιάχνω σημειώσεις και ασκήσεις, γεμάτος έκπληξη και απορία μου είπε: ''Καλά, εσύ προετομάζεις το μάθημα; Εγω δεν κάνω τίποτα. Μπαίνω στην τάξη και λέω στα παιδια ό,τι μου έρθει στο μυαλό''.και φυσικά όλα τα παιδια είχαν παράπονα από το συγκεκριμένο άτομο.
Αυτό είναι ένα από τα τόσα άλλα παραδείγματα που θα μπορούσα να αναφέρω.
Βέβαια, αυτό δε σημαινει ότι δεν υπάρχουν αξιολογότατα άτομα που μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας προετοιμάζουν καθημερινά και ανανεώνουν τη διδασκαλια τους.
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος ekpaideytikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 17, 2009, 11:15:13 πμ »
  Δεν θέλω να αποφύγω την εύστοχη ερώτηση σου, αλλά νομίζω πως η απάντηση βρίσκεται μέσα σε μία άλλη ερώτηση. “Πως είναι δυνατό το σύστημα να βγάζει καλούς δασκάλους(και εννοώ καθηγητές όλων των βαθμίδων), όταν μας βγάζει το λάδι μέχρι κάποιος να διοριστεί;
Και τι εννοώ:
  Τα κριτήρια αλλάζουν συνεχώς, όχι ΑΣΕΠ, όχι παιδαγωγική επάρκεια (που σε κάποιους δίνεται φωτογραφικά μέσα σε ένα βράδυ…), όχι 24 μήνες, όχι 30 μήνες, όχι ΑΣΠΑΙΤΕ, και δεν ξέρω εγώ τί άλλο, και μόλις τα αποκτήσεις όλα αυτά (ή πλησιάζεις τέλος πάντων)….Αλλάζει κάτι και έχεις πισωγύρισμα στη ζωή σου (τζάμπα τα χλμ. για τα  μόρια, τζάμπα διάβασμα για ΑΣΕΠ, τζάμπα, τζάμπα…), ενώ μπορεί κάποιοι άλλοι να μπαίνουν από τις πίσω πόρτες (βλέπε ΠΔΣ, συνέντευξη των ΣΔΕ και πάει λέγοντας).
  Εάν λοιπόν κάποιος καταφέρει  πάραυτα, να διοριστεί μετά από τόσους κόπους και βάσανα, τόσα χρόνια ωρομισθίας και αβεβαιότητας (να συμπληρώσω εδώ τις γνωστές μακροχρόνιες καθυστερήσεις στις πληρωμές των ωρομισθίων εκπαιδευτικών), πώς να έχει ο άνθρωπος κουράγιο να ασκήσει το εκπαιδευτικό του έργο. Προσωπικά πιστεύω και εν μέρει θα θέλει να αράξει και λίγο μετά από τόσο τρέξιμο.
  Από την άλλη όμως θεωρώ πως οι ρυθμοί του διορισμένου, θα φαίνονται  εντελώς χαλαροί στον πρωτοδιόριστο που είχε μάθει, να τρέχει από ολοήμερο, σε ΙΕΚ, από ΙΕΚ, σε ΣΔΕ, από ΣΔΕ σε ΠΔΣ και πάει λέγοντας, μπας και καταφέρει να βγάλει το ψωμάκι του. Άρα αισθανόμενος την βεβαιότητα του διορισμένου με λιγότερο κόπο και τρέξιμο θα έχει εξασφαλίσει ένα σίγουρο και σταθερό εισόδημα.
  Τώρα εύλογα κάποιος μπορεί να με ρωτήσει “γιατί ασχολούμαι με όλα αυτά εφόσον η κατάσταση είναι έτσι” . Γιατί πολύ απλά όταν πριν από τέσσερα χρόνια ξεκίνησα την ωρομισθία κανείς δεν με ενημέρωσε για το εντελώς ομιχλώδες που επικρατεί. Κανείς δεν ήταν δυνατό να γνωρίζει πως τα κριτήρια αλλάζουν κάθε τρείς και λίγο, πως για να πάρεις ώρες πρέπει και εσύ με την σειρά σου να συντηρείς τις πελατειακές σχέσεις που επικρατούν……
  Όταν και αν  λοιπόν με το καλό διοριστούμε ποτέ, θα εκτιμήσουμε το αγαθό του «ξέρω που θα είμαι του χρόνου» και του «κάθε πότε πληρώνομαι και πόσο» και θα κάνουμε την δουλεία μας σωστά. Έως τότε καλό κουράγιο!!!

Υ.Γ. Ελπίζω να μην κούρασα κάποιον με την πολυλογία μου…
"Let's get together and feel all right" ΠΕ86.ΕΑΕ

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 17, 2009, 11:25:33 πμ »
Ξέρω καθηγητές που έκαναν 3ο παιδί για να φύγουν αναπληρωτές και, όταν κινδύνευσαν να μην φύγουν την επόμενη χρονιά, έκαναν και 4ο, χαρακτηρίζοντας το "άσσο στο μανίκι μου".
Ξέρω δασκάλους (όπως και αποφοίτους στρατιωτικών σχολών) που επέλεξαν το Παιδαγωγικό ένεκα ταχυτάτης αποκατάστασης.
Ξέρω καθηγητές που διορίστηκαν χωρίς να υποβληθούν ούτε μία φορά στην δοκιμασία του ΑΣΕΠ χαρακτηρίζοντας, ταυτόχρονα, "κακόμοιρους και κορόιδα" αυτούς που συμμετέχουν στον διαγωνισμό.

Ξέρω διορισμένους (νέοι σε ηλικία) που προσπαθούν να αποφύγουν τις όποιες εξωδιδακτικές υποχρεώσεις του σχολείου, που "πλευρίζουν" διευθυντή ή υποδιευθυντή για να έχουν προνόμια, που παίρνουν άγραφες άδειες και, συγχρόνως, σχολιάζουν τους συναδέλφους τους που, π.χ., δεν δίνουν πολλές φωτοτυπίες στα παιδιά.

Τελικά, ούτε η διδασκαλία ούτε η ιατρική είναι πια λειτούργημα.
Κατάντησε εμπόριο ._
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 17, 2009, 12:00:20 μμ »
καλημερα και απο εμενα!ειμαι πε70....πολλες φορες αηδιαζω με τον κλαδο μας...γιατι ''κλαιγομαστε'' ανευ λογου και αιτιας...και που θα διοριστουμε ?και γιατι μακρυα απο το σπιτι μας?κτλ...
εχει τυχει κοπελα 22 χρονων να αρνειται να παρει τμημα στο πρωινο ωραριο, σε σχολειο μεσα στο χωριο της, και να ζητα ολοημερο σε σχολειο 1 ωρα απο  το χωριο της, με την λογικη οτι....η ταξη θα εχει περισσοτερα παιδια...και δεν μπορει τοση δουλεια και τοση πιεση...νεοδιοριζομενη !!!
πιστευω οτι το συστημα σε 'φτανει' σε αυτη την κατασταση...''εγω να ειμαι καλα και για τα υπολοιπα τι με νοιζει?''και οταν ενας εκπαιδευτικος της ηλικιας 22 σκεφτεται ετσι, που θα επρεπε κανονικα να ειναι γεματος ορεξη, αυτο πρεπει να μας προβληματισει...
αλλα το βασικο ειναι θεμα οσοι αγανακτουν με αυτην την κατασταση να μην επαναπαυτουν αλλα να δρασουν...και οταν λεω να δρασουν εννοω να παραμεινουν σωστοι αυτοι...γιατι αν περιμενουμε κατι απο το κρατος....φεξε μου και γλιστρισα ;D >:( :(

δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 17, 2009, 12:02:24 μμ »
Ξέρω καθηγητές που έκαναν 3ο παιδί για να φύγουν αναπληρωτές και, όταν κινδύνευσαν να μην φύγουν την επόμενη χρονιά, έκαναν και 4ο, χαρακτηρίζοντας το "άσσο στο μανίκι μου".
Ξέρω δασκάλους (όπως και αποφοίτους στρατιωτικών σχολών) που επέλεξαν το Παιδαγωγικό ένεκα ταχυτάτης αποκατάστασης.
Ξέρω καθηγητές που διορίστηκαν χωρίς να υποβληθούν ούτε μία φορά στην δοκιμασία του ΑΣΕΠ χαρακτηρίζοντας, ταυτόχρονα, "κακόμοιρους και κορόιδα" αυτούς που συμμετέχουν στον διαγωνισμό.

Ξέρω διορισμένους (νέοι σε ηλικία) που προσπαθούν να αποφύγουν τις όποιες εξωδιδακτικές υποχρεώσεις του σχολείου, που "πλευρίζουν" διευθυντή ή υποδιευθυντή για να έχουν προνόμια, που παίρνουν άγραφες άδειες και, συγχρόνως, σχολιάζουν τους συναδέλφους τους που, π.χ., δεν δίνουν πολλές φωτοτυπίες στα παιδιά.

Τελικά, ούτε η διδασκαλία ούτε η ιατρική είναι πια λειτούργημα.
Κατάντησε εμπόριο ._



+1.000

Τεράστιο το θέμα...Εμένα βασικά αυτό που με απασχολεί στη δική μου περίπτωση είναι το τί γίνεται μετά από μερικά χρόνια πάλης με ένα σύστημα τόσο προβληματικό που δεν ξέρεις από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις! Δηλ. οκ, εγώ έχω τρελό μεράκι με τη δουλειά μου και πορώνομαι και σκοτώνομαι και γενικά κάνω ό,τι μπορώ και μερικές φορές ακόμα παραπάνω...Για πόσο θα αντέχω να το κάνω αυτό όταν βλέπω ότι δυστυχώς η περιρρέουσα ατμόσφαιρα (δεν μιλώ -μόνο -για συναδέλφους αλλά και για κάθε είδους πρόβλήματα, μισθολογικά, υποδομής, τυπολατρών διευθυντών, Υπουργείου, γραφειοκρατίας, εξωδιδακτικών εργασιών, απαξίωσης του συστήματος από τα παιδιά και τόσα άλλα) δεν σε αφήνει ν'αγιάσεις!!!!

Επίσης με δυσκολεύει ιδιαίτερα ότι σε ό,τι κάνω για τη διδασκαλία μου είμαι μόνος μου και μπορώ μόνο να το συζητήσω με συναδέλφους, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να βοηθηθώ από κάποιον που να ξέρει περισσότερα, να επιμορφωθώ (παρά μόνο μετά απο πολύ προσωπικό ψάξιμο/κόπο/έξοδα), να συμβουλευτώ! (και μη μου μιλήσει κανείς παρακαλώ για σχολικούς συμβούλους!!!)

Πάντως. ΤΕΜ, εντελώς φιλικά, νομίζω ότι η ψηφοφορία είναι λίγο απόλυτη, λίγο άσπρο-μαύρο. Με μόνη επιλογή το ναι ή όχι είναι σαν να ψηφίζω ότι ΟΛΟΙ όσοι διορίζονται, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, είναι ή ΔΕΝ είναι κατάλληλοι για τη δουλειά, ενώ δεν είναι έτσι. Άλλοι είναι, άλλοι δεν είναι, και τούτο εξαρτάται από πολλά και διαφέρει και από κλάδο σε κλάδο. Μήπως να έβαζες και μια τρίτη επιλογή του τύπου "Όχι όλοι" ή κάτι ανάλογο;;; Γι'αυτό το λόγο πάντως εγώ προσωπικά δεν ψήφισα, γιατι δεν με καλύπτει ούτε το  σκέτο ναι ούτε το σκέτο όχι.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 17, 2009, 12:06:02 μμ »
Τώρα?

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τελικά το σύστημα βγάζει καλούς εκπαιδευιτκούς?
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 17, 2009, 12:06:49 μμ »


Επίσης με δυσκολεύει ιδιαίτερα ότι σε ό,τι κάνω για τη διδασκαλία μου είμαι μόνος μου και μπορώ μόνο να το συζητήσω με συναδέλφους, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να βοηθηθώ από κάποιον που να ξέρει περισσότερα, να επιμορφωθώ (παρά μόνο μετά απο πολύ προσωπικό ψάξιμο/κόπο/έξοδα), να συμβουλευτώ! (και μη μου μιλήσει κανείς παρακαλώ για σχολικούς συμβούλους!!!)

[/quote]
+++μφωνω
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 758
Σύνολο: 772

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.