0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
να σου δώσω και τον δικό μου?Ας χαλαρώσουμε λιγάκι! Δεν είναι λίγοι αυτοί που με προφίσενσι κάνουν μάθημα σε μικρές τάξεις σε φροντιστήριο αγγλικών,ξέρω και κάποιους που κάνουν και ιδιαίτερα.Δεν είναι λίγοι οι γονείς που μέχρι και το γυμνάσιο βοηθάνε τα παιδιά στα μαθήματα του σχολείου,όσο να πεις ένα Πυθαγόρειο το ξέρουμε όλοι.
Τί να πω. Φαίνεται ότι είμαστε λίγοι οι άνθρωποι οι οποίοι διδάσκουμε κάτι που το έχουμε σπουδάσει εις βάθος. Υπάρχουν πολλά στην Αγγλική γλώσσα που δεν τα διδάσκουν στο Proficiency. Απ'την πλευρά μου, είμαι τελειομανής και θέλω να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερα πάνω σ'αυτό που διδάσκω, γι'αυτό και μονίμως επενδύω στην εκπαίδευσή μου. Δεν θέλω να κάνω τσαπατσούλικες δουλειές, γι'αυτό και δεν αυτοβαφτίζομαι Μαθηματικός ή Φυσικός ή Φιλόλογος, ενώ, όπως πολύ σωστά είπε o/η Drew (συγγνώμη, από την βιασύνη μου δεν πρόσεξα το φύλο), έξυπνοι άνθρωποι με όρεξη για διάβασμα είμαστε, οπότε μπορούμε να διδάξουμε μικρές τάξεις και μετά εσεις οι πραγματικοί Μαθηματικοί/Φυσικοί/Φιλόλογοι να προσπαθήσετε να διορθώσετε τα σπασμένα όταν τα παιδιά θα είναι στο Λύκειο.
Και κάτι ακόμα.. ξέρω θεολόγο που δίδασκε φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις παρακαλώ... ακόμα και Γ' λυκείου......... Και διορθώστε με αν κάνω λάθος, με ποια προσόντα;;;;;;;;;;;;;;Με τη λογική αυτή και εμελις οι φιλόλογοι θα έπρεπε να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες.. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και εφόσον οι γονείς εμπιστέυονται σε άσχετης ειδικότητας πτυχιούχο να διδάξει τα παιδιά τους είναι δική τους επλογή. Όσον αφορά άτομα που διδάσκουν με proficiency εγώ είμαι υπερ τους.. Ιδίως σε φροντιστηρια που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιλογή του φροντιστηρίου να τους επιλέξει