*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)  (Αναγνώστηκε 41997 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Wasted06

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #84 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 12:18:44 μμ »
 ώπα! τι πανικός έγινε εδώ;;;
εγώ πάντως σκέφτομαι να πάρω και τις άλλες τέσσερις ενότητες για  ECDL master και να αρχίσω τα ιδιαίτερα.... καλό?? πού είναι οι ΠΕ19 να με τουφεκίσουννννννννν;;;;  :P  :P  :P
"and when i wanted you , i came to you
and when i wanted someone else you withdrew
and when i asked for light you set yourself on fire
and if you go
far away
i know i'll find another slave.."
ypepth

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #85 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 12:26:53 μμ »
Ρε παιδιά, εντάξει, τί συζητάμε τώρα? Το καταλάβαμε ότι έχει υποβαθμιστεί το Πανεπιστήμιο και οι σπουδές, αλλά να μην το ξεφτιλίσουμε... Πόσο καλά μπορεί να διδάξει ένας κάτοχος Proficiency? Κι αν τελικά είναι τόσο απλό και εύκολο, γιατί υπάρχουν τα Πενεπιστημιακά τμήματα? Μπορώ εγώ με ένα Proficiency που πήρα στα 16 μου να προετοιμάσω με συνέπεια και υπευθυνότητα ένα μάθημα? Ούτε την ανιψιά μου ξέρω καλά-καλά πώς να τη διαβάσω στα Αγγλικά, κι ας έχω τελειώσει και καθηγητική σχολή... Μην τα ξεφτιλίζουμε όλα...

Η λέξη επιστήμη προϋποθέτει την άριστη γνώση του αντικειμένου. Αν δεν υπάρχει η άριστη γνώση δεν είναι επιστήμη, είναι παπατζηλίκι...

Με το μπαρντόν κιόλας....

Edit: Όλοι αυτοί που υποστηρίζετε το αντίθετο, σκεφτείτε σε ποιόν θα στέλνατε τα δικά σας παιδιά να τους μάθει μια ξένη γλώσσα.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2010, 12:29:07 μμ από gringa »

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #86 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 12:39:49 μμ »
Ρε παιδιά, εντάξει, τί συζητάμε τώρα? Το καταλάβαμε ότι έχει υποβαθμιστεί το Πανεπιστήμιο και οι σπουδές, αλλά να μην το ξεφτιλίσουμε... Πόσο καλά μπορεί να διδάξει ένας κάτοχος Proficiency? Κι αν τελικά είναι τόσο απλό και εύκολο, γιατί υπάρχουν τα Πενεπιστημιακά τμήματα? Μπορώ εγώ με ένα Proficiency που πήρα στα 16 μου να προετοιμάσω με συνέπεια και υπευθυνότητα ένα μάθημα? Ούτε την ανιψιά μου ξέρω καλά-καλά πώς να τη διαβάσω στα Αγγλικά, κι ας έχω τελειώσει και καθηγητική σχολή... Μην τα ξεφτιλίζουμε όλα...

Η λέξη επιστήμη προϋποθέτει την άριστη γνώση του αντικειμένου. Αν δεν υπάρχει η άριστη γνώση δεν είναι επιστήμη, είναι παπατζηλίκι...

Με το μπαρντόν κιόλας....

Edit: Όλοι αυτοί που υποστηρίζετε το αντίθετο, σκεφτείτε σε ποιόν θα στέλνατε τα δικά σας παιδιά να τους μάθει μια ξένη γλώσσα.  ;)
+++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #87 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:15:43 μμ »
καταρχάς έυγε πάνο απ το ίδιο πανεπιστημιο τελειώσαμε αν βέβαια αποφοίτησες πια .....κατα δεύτερον κατανοώ την αναγκη για παραπάνω εισόδημα και εύχομαι να εχεις βρει το δρόμο σου...σχετικά με το θέμα που ανοίχτηκε απ το πουθενα σας εξομολογούμαι ότι ως  τελειόφοιτη πριν καποια έτη είχα βρει από αγγελία ιδιαίτερο στ αγγλικα τζουνιορ με 10 ευρώ την ώρα και το είχα για 2 -3 χρόνια ,αυτό που έχω να καταθέσω είναι ότι συνάντησα δυσκολίες σχετικά με την προφορά τω λέξεων περισσότερο και με τη δομη του μαθηματος ,δεν μπορεί ο -η οποιοσδήποτε να διδάξει μια ξένη γλωσσα χρειάζεται επιστημονική καταρτιση γιατί θα πάρει το μαθητη στο λαιμό του ....ειδικα αν είναι μικρούλι και γενικά δεν μπορούμε να είμαστε καλοι σε όλα και να μας αρέσουν εξίσου όλα ....όσο για τις τιμές απαραδεκτο να ζητούν τόσα χρήματα οι του proficiency ,προσωοικη άποψη βέβαια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #88 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 05:29:59 πμ »

Παρακαλώ να μη γράφετε με greeklish και να λείπουν οι προσωπικές αντεγκλήσεις.

Ευχαριστώ.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #89 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 11:06:56 μμ »
 Ναι βρε συνάδελφοι, έλεος, το ίδιο είναι ο κάτοχος proficiency με τον απόφοιτο πανεπιστημίου;;;; Αν είναι δυνατόν !!! Και έχουν και αξιώσεις κιόλας !! Νομίζω το είχα γράψει και παραπάνω, μία γνωστή μου, απλά απόφοιτη λυκείου, είχε πάρει και το prof. στα 16 της, με ρωτούσε πόσα χρήματα παίρνω την ώρα στο ιδιαίτερο, για να ξέρει να ζητάει και αυτή τα ίδια !!!  :o :o Και επίσης αναρωτιόταν, μα καλά , τι κράτος είναι αυτό, έχω το prof., γιατί δεν μου δίνουν το δικαίωμα να διδάσκω αγγλικά σε σχολεία;;;  :o :o Έστω σε δημοτικά !!!!  ;D ;D
Πάντως και εμείς οι φιλόλογοι ζούμε ανάλογες καταστάσεις, με νηπιαγωγούς-δασκαλες να κάνουν μαθηματα αρχαίων σε παιδιά γυμνασίου  :o :-X , με διάφορες κυρίες- απόφοιτες λυκείου που αναλαμβάνουν ΟΛΑ τα μαθήματα σε πολύ καλή τιμή >:( κ.λπ... Είπαμε, στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις !!  ;)

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #90 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 12:11:17 πμ »
Επειδή είμαι ΠΕ 07 Γερμανικής Φιλολογίας και η επάρκεια υπάρχει και στα γερμανικά...θα ήθελα και εγώ να πω ότι ΝΑΙ συνεχώς θα υποστηρίζω ότι η ξένη γλώσσα δεν είναι κάναμε 7 χρόνια φροντιστήριο και άντε διδάσκουμε...Δεν αμφιβάλλω ότι ΜΠΟΡΕΙ και να υπάρχουν εκεί έξω επαρκειούχοι που να κάνουν καλά την δουλειά τους...Αλλά είναι δυνατόν να είναι ίσοι και όμοιοι με απόφοιτους πανεπιστημιακών τμημάτων; Δεν το δέχομαι γιατί πολύ απλά αν το δεχτώ θα είναι σαν να πετάω στα σκουπίδια τα 4 χρόνια σπουδών μου. Ένας φιλόλογος ξένης γώσσας οφείλει να ξέρει την γλώσσα, καθώς ΚΑΙ λογοτεχνία, γλωσσολογία, μετάφραση, διερμηνεία, παιδαγωγικά, διδακτική και πολλά πολλά άλλα...που τα μαθαίνεις ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, με την συνεχή τριβή με την γλώσσα..όσο και αν μερικοί (χωρίς να εννοώ κάποιον απο εδώ) νομίζουν ότι εμείς στις ξένες φιλολογίες ξυνόμαστε..
Τέλος αν είμαστε όλοι ίσοι δεν ξέρω γιατί κανείς δεν αναρωτιέται γιατί ενώ το κράτος δίνει τις επάρκειες, γιατί αυτές οι επάρκειες χρησιμοποιούνται μόνο στον ιδιωτικό (ευτυχώς) τομέα και δεν διορίζονται όλοι αυτοι οι επαρκειούχοι;

Και τέλος θα παραθέσω ένα πραγματικό γεγονός που συνέβει στο φροντιστήριο που δουλεύω...Πρόκειται για ένα φροντιστήριο με 5 παραρτήματα που απασχολεί 18 καθηγητές. Οι 16 επαρκειούχοι και οι 2 (μαζί με εμένα) ξένων φιλολογιών. Την ημέρα γνωριμίας μας ρώτησαν οι επαρκειούχοι ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...Άκουσον, άκουσον....Ε όχι...δεν θα σηκωθούν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι!

Πλέον το μόνο που λέω σε επαρκειούχους που είναι ανεβασμένοι σε καλάμι...είναι...
Αν νιώθεις ότι είσαι αρκετά καταρτισμένος να το κάνεις...Be my guest! -συνάδελφοι ΠΕ 06 έχω Proficiency Cambridge αλλά ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ δεν σκέφτομαι να διδάξω αγγλικά...γιατί πολύ απλά...θέλω να διδάξω το αντικείμενο που σπούδασα...Δεν ψάχνω ευκαιριακά μια δουλειά...Αλλά δεν βαριέσαι από ότι άκουσα εδώ μέσα ο επαγγελματισμός δεν θεωρείται προσόν για έναν καθηγητή...Τόσα που άκουσα βασικά το μόνο που μπορώ να κάνω είναι υπομονή  :-X :-X :-X...Αργά η γρήγορα όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος...

Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος Carmencita

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #91 στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 10:53:15 μμ »
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Είμαι ΠΕ06, πτυχιούχος πανεπιστημίου και δέχτηκα πολλές φορές παρόμοιες ερωτησεις από επαρκειούχος, γιατί το σπουδασα ενώ μπορούσα και χωρίς σπουδες κτλ. Είχα επάρκεια σε άλλη γλώσσα, δεν πήγα να τη διδάξω γιατι θέλησα να τη "σπουδάσω", έδωσα ξανα πανελλήνιες και πέρασα, με ευχαριστούσε αυτό που έκανα και με ευχαριστεί που τώρα τη διδάσκω με επαγγελματισμό, όχι ευκαιριακά για να βγάλω ό,τι μπορώ από οπουδήποτε

Αποσυνδεδεμένος Anastasia-ΠΕ07

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #92 στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 10:43:31 πμ »
καλημέρα κορίτσια είμαι και εγώ ΠΕ07 και έχω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Ειδικά φέτος προτίμησαν να πάρουνε άτομα με επάρκεια στο φροντιστήριο που δουλεύω και να αφήσουν απ'έξω εμάς του παν/μιου με την διακιολογία ότι εμείς λέει μπορούμε να διοριστούμε και γενικά να βρούμε δουλειά ως ΑΜΩ, ωρομίσθιοι κ.τ.λ. Επίσης ήθελα να σας ρωτήσω αν ξέρει κάποιος από εσάς πόσο πληρώνουν την ώρα στα φροντιστήρια. Ξέρω ότι είναι 10Ε μικτά. Ξέρει κανείς να μου πεί με σιγουριά πόσα είναι καθαρά?
Γιατί στα τέλη του μισθού μου περισσεύει ακόμα μήνας???οεο???Γιατι?????????

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.