0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δε χρειαζεσαι συμβουλες απο κανεναν ...εισαι τοσο σωστα τοποθετημενη και προβληματισμενη που μονη σου θα βρεις και θα αποκωδικοποιησεις τις απαντησεις που ζητας...!ακου γνωμες των αλλων αλλα εσυ εισαι εσυ! μην υιοθετησεις αλλων λογια και τακτικες...σου ευχομαι να εισαι δυνατη, ελευθερη,ανετη και παντα με κριτικο πνευμα...προς ολες τις κατευθυνσεις παιδια,γονεις συναδελφους διοικηση! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ
Καλή αρχή σε όλους. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η αυτοαξιολόγηση ή για να το πω λίγο πιο trendy η στοχαστική κριτική ανάλυση της διδασκαλίας. Τι έκανα, γιατί ; πώς, τι αποτέλεσμα είχε, γιατί είχε αυτό το αποτέλεσμα; κ.λ.π. Επίσης τα κρίσιμα ερωτήματα: Πώς θα την παλέψω αύριο, γιατί θεούλη μου σ' εμένα αυτά τα παιδιά (αυτοί οι γονείς), από που κλείνει ο θόρυβος, πώς κρατιέσαι 4 ώρες χωρίς τουαλέτα, πότε είναι 23 Ιουνίου κ.λ.π. Πιο σοβαρή απάντηση από αύριο.
Μια ομάδα ερωτημάτων αφορά τους στόχους και την επιλογή τους (καταλληλότητα ως προς την ανάπτυξη των παιδιών, την ώρα της ημέρας, τον αριθμό των παιδιών κ.τ.λ.).Μια δεύτερη ομάδα αφορά το υλικό που χρησιμοποιήθηκε (επάρκεια, καταλληλότητα κ.λ.π.) και το χώροΜια τρίτη αφορά τη μέθοδο (μικρές ομάδες ολομέλεια κ.λ.π.)Την προετοιμασία, τη θεωρητική τεκμηρίωση όλων των παραπάνω (το γιατί δηλαδή κάνεις ό,τι κάνεις σε ποια θεωρία βασίζεσαι για να αποφασίσεις την καταλληλότητα ή μη των παραπάνω), τα ζητήματα πειθαρχίας, το κλίμα της τάξης,, τη συνοχή της ομάδας κ.λ.π.Αυτά σε ό,τι αφορά εμάς,Σε ό,τι αφορά τα παιδιά κοιτάς τη συμμετοχή, τον ενθουσιασμό ή την απουσία του, την παρώθηση, το άμεσο αποτέλεσμα, τις έμμεσες αποδείξεις (από άλλες δραστηριότητες) ότι όντως κατανόησαν κ.λ..π.Μετά Χριστόν πρόφήτης είμαι βέβαια, δείτε τα γραπτά της Κουτσουβάνου για πληρέστερη εικόνα.Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλά.
Θυμηθείτε να βάζετε μικρούς στόχους στην αρχή και για τα παιδιά και για εσάς ειδικά αν έχετε δύσκολα τμήματα. Θυμηθείτε να δίνετε και να παίρνετε ανατροφοδότηση από όλες τις πιθανές πηγές και να επιβραβεύετε τους πάντες (και τον εαυτό σας) για την προσπάθεια περισσότερο παρά για το αποτέλεσμα. Θυμηθείτε να μου τα πείτε αυτά όταν θα ξαναμπώ σε τάξη και θα φρικάρω. Tongue Tongue