0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσωπικά, βρίσκω το συγκεκριμένο τμήμα εξαιρετικά ενδιαφέρον και θεωρώ ότι μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά σε οποιονδήποτε ασχολείται με συγκεκριμένες επιστήμες. Ιστορικός ούσα, θεωρώ ότι χωρίς τη μεθοδολογία (ή επιστημολογία, προτιμώ κατά πολύ τον όρο) της Ιστορίας δεν μπορεί να διδαχτεί η ιστορία σωστά είτε στο σχολείο είτε οπουδήποτε. Εξάλλου, για το λόγο αυτό μας είχαν ψοφήσει εμάς σε τέτοιου τύπου μαθήματα στη σχολή. Έχοντας ασχοληθεί και με την ιστορία του σώματος και των σωματικών πρακτικών στο μεταπτυχιακό, μπλέχτηκα και πάρα πολύ με την επιστημολογία των θετικών επιστημών και κυρίως της βιολογίας και της ιατρικής. Ανεξάρτητα ωστόσο από τη χρησιμότητα των συγκεκριμένων τομέων σε συγκεκριμένα ερευνητικά πεδία, έχω πολλές ενστάσεις στο κατά πόσο μπορεί να σταθεί ως αυτόνομο αντικείμενο. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να εντρυφήσει στη μεθοδολογία και την επιστημολογία της ιστορίας και πολύ περισσότερο να την εφαρμόσει, χωρίς να έχει ασχοληθεί πολύ σοβαρά με την ίδια την ιστορία; Μπορεί κάποιος να καταλάβει την επιστημολογία της φυσικής, της ιατρικής, των μαθηματικών, χωρίς να ξέρει πολύ καλά τους αντίστοιχους κλάδους; Δεν ξέρω, είναι ένα από τα αγαπημένα μου αντικείμενα, ειδικά όσον αφορά την ιστορία, αλλά πραγματικά δεν ξέρω αν μπορεί να μελετηθεί αυτόνομα. Εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος, η μεθοδολογία της ιστορίας στο συγκεκριμένο τμήμα διδάσκεται απο ιστορικούς και όχι από "επιστημολόγους" ή όπως αλλιώς μπορεί να λέγονται.
Αχ καημένη εκπαίδευση. Από πού κι ως πού ανάθεση φιλοσοφία που είναι φιλολογικό μάθημα; κι επειδή δεν φτάνει έχουν πάρει και ώρες ιστορίας, αυτή η πολύπαθη ιστορία που όταν δεν ξέρεις να διαχειριστείς τις πηγές την πληρώνουν τα παιδιά όπως πάντα.
έλεος με αυτή την Ιστορία!!! Είδαμε και τόσα χρόνια που την δίδασκαν οι φιλολογάρες τι ωραία Ιστορία έχουν μάθει τα βλαστάρια μας!!! Ηρεμήστε λίγο οι παν-επιστήμονες Φιλόλογοι !! Τόσα χρόνια την δίνατε με περίσσια ευκολία γιατί την βλέπατε ως αγγαρεία...τώρα που λιγοστέψαν τα κουκιά και σας κόβονται οι ώρες ξαφνικά θυμηθήκατε τους μαθητές και τους ιθύνοντες!! Μας πείσατε!! Και επιτέλους, το νήμα έχει τίτλο ¨ Συγχαρητήρια στους 7 που διορίστηκαν" - δείξτε λίγη μεγαλοψυχία και πείτε κι εσείς Συγχαρητήρια και Καλή Σταδιοδρομία με μπόλικη Υπομονή και Επιμονή στους Διορισθέντες!!!
Tα 7 άτομα που διορίστηκαν είναι το πρόβλημα? Μια χαρά τμήμα είναι και μάλιστα με εξαιρετικο ενδιαφέρον! Και γιατί να μη μπορουν να διδάξουν? Διαπιστωνουμε πως απο το 2010 που ξεκίνησε η κρίση μας φταινε ολοι και όλα: ξενόγλωσσοι, Θεολόγοι, Noμικοί, ΜΙΘΕ .... homo hominem lupus