0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα ήθελα να προσθέσω και το αμίμητο που μου έχει συμβεί και μόλις το θυμήθηκα. Πριν από πολλά χρόνια μια μαμά μού ζήτησε να της κάνω ιδιαίτερο 1 ώρα ιστορία... για να κάνει μετά μάθημα στο γιόκα της, που έγραφε διαγώνισμα. Όταν τη ρώτησα, γιατί να μην του κάνω απευθείας εγώ μου είπε το εξής: Ααα, δε γίνεται, γιατί εσύ μπορείς να έρθεις μόνο μεσημέρι και κοιμάται εκείνη την ώρα το πουλάκι μου Ε τότε, λέω, να κάνουμε έναν κόπο, μια και γράφει το παιδί και να έρθω κατά τις 9.30 το βράδυ. Απάντηση: αχ, δε γίνεται κοπέλα μου, γιατί εκείνη την ώρα ... θέλει να κοιμηθεί το χρυσό μου, είναι κουρασμένο!! ... και έκανα μάθημα στη μαμά!
Ναι, βρε παιδί, να το δεχθώ για παιδιά μικρά, άντε και γυμνασίου. Αλλά για κοτζάμ γαϊδούρι Α Λυκείου!!!
Παράθεση από: karxarias29 στις Νοέμβριος 04, 2009, 07:13:34 μμΘα ήθελα να προσθέσω και το αμίμητο που μου έχει συμβεί και μόλις το θυμήθηκα. Πριν από πολλά χρόνια μια μαμά μού ζήτησε να της κάνω ιδιαίτερο 1 ώρα ιστορία... για να κάνει μετά μάθημα στο γιόκα της, που έγραφε διαγώνισμα. Όταν τη ρώτησα, γιατί να μην του κάνω απευθείας εγώ μου είπε το εξής: Ααα, δε γίνεται, γιατί εσύ μπορείς να έρθεις μόνο μεσημέρι και κοιμάται εκείνη την ώρα το πουλάκι μου Ε τότε, λέω, να κάνουμε έναν κόπο, μια και γράφει το παιδί και να έρθω κατά τις 9.30 το βράδυ. Απάντηση: αχ, δε γίνεται κοπέλα μου, γιατί εκείνη την ώρα ... θέλει να κοιμηθεί το χρυσό μου, είναι κουρασμένο!! ... και έκανα μάθημα στη μαμά! Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά έχουν δικό τους πρόγραμμα με τον ύπνο (για τα μικρά μιλάω). Κι εγώ παλιά στράβωνα όταν με περιόριζαν τόσο πολύ: από τη μια οι δραστηριότητες, από την άλλη πάνε για ύπνο νωρίς κι ειδικά αν πάνε σε ολοήμερο.....άστα! Αλλά τώρα που πέρασα στην αντίπερα όχθη, πιστεύω ότι κι εγώ αν κάνω ιδιαίτερα στα παιδιά μου θα πιέσω την καθηγήτρια για το πότε θα κάνουμε. Άλλωστε γι'αυτό προτιμούν οι γονείς τα ιδιαίτερα (ένας απ'τους λόγους): γιατί τα παιδιά τους έχουν πολλά να κάνουν και δεν προλαβαίνουν να πάνε φροντιστήριο που είναι περισσότερες οι ώρες και στάνταρ το πρόγραμμα. Βέβαια, το να κάνεις ιδιαίτερο στην μαμά είναι εντελώς γελοίο! Φοβάμαι μόνο να μην κάνουμε αυτά που κοροιδεύαμε. KATRINI, ομολογώ ότι είναι πολύ δύσκολη η θέση σου και ειλικρινά σε καταλαβαίνω. Από τώρα κοιτάζω μήπως ο μεγάλος γιος μου (πάει νήπια) είναι δυσλεκτικός ή γενικά αν διαφαίνεται κάποιο πρόβλημα. Είναι, όμως, τα πράγματα τόσο σκούρα με τις διαγνώσεις από τα ειδικά κέντρα όσο τα περιγράφεις; Δε θέλω να με παρεξηγήσεις, απλά σε όσα σχολεία δούλεψα δεν είδα να αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως χαζά. Μάλιστα, μη σου πω ότι φέτος που έχουμε παιδιά που χρήζουν διάγνωσης και οι γονείς αρνούνται πεισματικά να συνεργαστούν, έχουμε σοβαρά προβλήματα. Δεν ξέρω πώς ν'αντιμετωπίσω τα συγκεκριμένα παιδιά. Αν είχαν εξεταστεί από ειδικούς, θα είχαμε κάποιο πόρισμα στα χέρια μας και -φαντάζομαι- κάποιες προτάσεις στο πώς να κινηθούμε. Αν, όμως, υπάρχει τόσο σοβαρό πρόβλημα με τους δασκάλους, γιατί δεν σκέφτεσαι την αλλαγή σχολείου; Ξέρω ότι είναι μεγάλη απόφαση αλλά αν είναι για το καλό του; Εννοώ να το βοηθήσει κάποιος ειδικός, να πάρει κάποια διάγνωση και αν το σχολείο δεν σας υποστηρίξει, τότε ν'αλλάξετε. Πάντως, όπως και να'χει, αν έχει την δική σου υποστήριξη κι αγάπη πιστεύω θα τα ξεπεράσει όλα! Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Τι να σας πω, κορίτσια...... Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ειλικρινά πίστευα ότι τα πράγματα θα βελτιώνονταν με κάποια διάγνωση, αλλά μπορεί να γίνονταν και χειρότερα. Συμφωνώ ότι οι νέες δασκάλες δεν γνωρίζουν καθόλου από παιδική ψυχολογία (το βλέπω και στο σχολείο μου που ενώ ξέρουν ότι κάποια παιδιά είναι "ιδιαίτερα", τα φωνάζουν και τα απειλούν στο διάλειμμα "ξανακάντο και θα δεις τι θα σου κάνω" κι άλλα τέτοια κομψά). Αλλά όλοι αγνοούμε τι γίνεται μέσα στην ψυχούλα των παιδιών. Απλά ίσως εμείς, ως μεγαλύτερες και έχοντας αποκτήσει παιδιά, τα νιώθουμε περισσότερο. Όπως και να'χει, η μητέρα ξέρει καλύτερα, KΑΤΡΙΝ.
Βλέπω στο avatar σου 2 αγοράκια, προφανώς τα παιδάκια σου. Και εγώ αγοράκι έχω.... ρε συ, λες να καταντήσουμε έτσι;
Προσωπικά θεωρώ (κι ελπίζω να μην κάνω λάθος) ότι, με τα σημερινά δεδομένα, είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις εντελώς μόνο του το παιδί στο διάβασμα (ιδίως στις πρώτες τάξεις του δημοτικού). Ο μεγάλος μου γιος (Β δημοτικού) θέλει να διαβάζει στο σαλόνι (που μπορεί να καθόμαστε εγώ και ο μικρότερος αδερφός του) μόνο και μόνο για να μην "πηγαινοέρχεται" (όπως λέει ) όταν έχει απορίες και θέλει να με ρωτήσει κάτι. Το θέμα είναι ότι έχει συχνά απορίες. Έχει δασκάλα που δίνει αρκετή δουλειά στο σπίτι (ασκήσεις, φύλλα εργασίας κλπ) και πολλές φορές δεν καταλαβαίνει ή τι ζητάει η άσκηση ή τον τρόπο να τη λύσει. Δεν του τα δίνω "έτοιμα", απλά του εξηγώ τον τρόπο. Επιπλέον όταν τον αφήνω να κάνει πχ μία φωτοτυπία γλώσσας, την ελέγχω μετά και, αν έχει κάνει λάθη (πχ ορθογραφίας), του τα επισημαίνω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό... Από την άλλη, η ίδια η δασκάλα μας έχει δώσει πολλές φορές γραπτές οδηγίες για το πώς να βοηθήσουμε τα παιδιά στο διάβασμα (ιδίως των μαθηματικών) οπότε, φαντάζομαι, ότι δε θέλει να είμαστε ως γονείς αμέτοχοι ή να αφήνουμε το παιδί εντελώς αυτόνομο.
Τι εννοείς ακριβώς όταν λες "ιδιαίτερα" παιδια; Με προβλήματα συμπεριφοράς; Συμφωνώ ότι όταν είσαι άπειρος ενδεχομένως να μην είσαι το ίδιο αποδοτικός όπως ύστερα από χρόνια αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάθε νέα δασκάλα ή δάσκαλος δε γνωρίζει καθόλου από παιδική ψυχολογία. Καταλαβαίνω πώς νιώθεις όταν βλέπεις να αντιμετωπίζεται με λάθος τρόπο ένα παιδί με έχει προβληματίσει και εμένα πολύ στο παρελθόν έχοντας δει συναδέλφους να το κάνουν...Απ την άλλη σκέφτομαι και νομίζω πως θα συμφωνήσεις ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ δύσκολα σε μια τάξη με μεγάλο αριθμό παιδιών και ιδίως για κάποιον που μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη. Οι θεωρίες που διδασκόμαστε στο πανεπιστήμιο πολλές φορές δεν μπορούν να βοηθήσουν...χρειάζεται βοήθεια στην πράξη δίπλα σε έναν έμπειρο καλό παιδαγωγό..