0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το κατάλαβα καλά δεν είναι μόνο τα λεφτά η διαφορά. Η πειραματική ομάδα θα έχει αυξημένες απολαβές, αλλά και αυξημένες ευκαιρίες για επιμόρφωση, ανατροφοδότηση και κριτικό στοχασμό με καθοδήγηση συν το ήδη ανεβασμένο επίπεδο των μελών της, που ανέφερε και η emmaki. Αναρωτιέμαι αν θα αξιολογηθούν και αυτές οι παράμετροι. Ας υπήρχε και μια ομάδα ελέγχου όπου η διαφορά θα ήταν μόνο ο μισθός.
ΟΟΣΑ: Στους... καλοπληρωμένους οι έλληνες δάσκαλοιΜπορεί το θέμα των απολαβών των πρωτοδιόριστων ελλήνων εκπαιδευτικών να έχει απασχολήσει πολλές φορές την επικαιρότητα, σύμφωνα όμως με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ τους μισθούς του εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα θα τους ζήλευαν οι συνάδελφοί τους πολλών ανεπτυγμένων χωρών. Για παράδειγμα, οι ετήσιες αποδοχές των πρωτοδιόριστων δασκάλων στην Ελλάδα σε μονάδες αγοραστικής δύναμης φτάνουν τα 26.326 δολ. και είναι υψηλότερες σε σχέση με χώρες όπως η Ισλανδία (22.443), η Γαλλία (23.640) και η Ιταλία 24.945).
Ευχαριστούμε Mixanikos_HY. Ωραίο θέμα. Smiley
Η βελτίωση του παιδαγωγικού έργου θα προκύψει αναμφίβολα από την επιμόρφωση, τον συναγωνισμό, την καθοδήγηση, την καλύτερη οργάνωση κλπ. Ο υψηλός μισθός είναι απαραίτητος, για να κινητοποιηθούν περισσότερο οι εκπαιδευτικοί, ειδικά όσοι δεν έχουν και ιδιαίτερο μεράκι. Ο καλός μισθός είναι, αν θέλεις, τα ωραία ρούχα που θα σου δώσουν, για να πας σε μια γιορτή. Δεν τα χρειάζεσαι, για να περάσεις καλά. Είναι σίγουρο όμως ότι, αν στα δώσουν, η ψυχολογία σου θα ανεβεί πολύ περισσότερο, γιατί θα νιώθεις ότι έχεις ένα καλύτερο επίπεδο διαβίωσης και γιατί σίγουρα θα αισθανθείς κάποιου είδους αναγνώριση. Γιατί η αναγνώριση στη δουλειά, που για εμένα είναι ίσως το σημαντικότερο κίνητρο παραγωγικότητας, δεν προέρχεται μόνο από τους συναδέλφους ή από τους ευχαριστημένους "πελάτες" (μαθητές στην περίπτωσή μας), αλλά και από αυτόν που σε προσέλαβε. Ο καλός μισθός, η προαγωγή ανάλογα με την απόδοση είναι ένα είδος αναγνώρισης εκ μέρους του.Αλλιώς, θα γυρίσει ο άλλος και θα σου πει: Καλές οι επιμορφώσεις και τα σεμινάρια, αλλά γιατί να τρέχω εγώ σαν το