*

Αποστολέας Θέμα: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"  (Αναγνώστηκε 5193 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ola kala!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 0
  • Φύλο: Άντρας
  • ola kala.
    • Προφίλ
Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« στις: Απρίλιος 12, 2006, 12:16:33 μμ »
Θα θέλατε να αναφέρουμε τις εμπειρίες μας απο τα ολοήμερα??
Για τα παιδιά.
Για τους υπεύθυνους του ολοήμερου.
Για εμάς α) κάτω απο ποιές συνθήκες βρίσκεται το εργαστήριο κ
            β) πως χειριζόμαστε τις καταστάσεις που μας προκύπτουν.

Αν το βρίσκετε ενδιαφέρον ας ξεκινήσει κάποιος/α.

Το όφελος απο αυτήν την συζήτηση βρίσκω πως είναι το να
μοιραστούμε τις δυσκολίες μας και να πάρουμε ιδέες και κουράγιο.
(Αν το θέμα το βρίσκετε αδιάφορο- δεν πειράζει.)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2006, 05:29:36 μμ από homeboy »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:43 »

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 13, 2006, 12:46:27 πμ »
Έχω δουλέψει δύο χρονιές σε ολοήμερο στην ειδικότητα της πληροφορικής και αυτά που συνάντησα ήταν τα εξής :
- Και στα δύο σχολεία η συνεργασία μου με τους υπεύθυνους του ολοημέρου ήταν πάρα πολύ καλή. Ήταν φιλικοί , εξυπηρετικοί (όσο μπορούσαν ) και συνεννοήσιμοι. Οτιδήποτε κι αν ζήτησα σε επίπεδο δουλειάς (και σε προσωπικό μπορώ να πω αλλά είναι άσχετο με το θέμα) έκαναν ότι μπορούσαν και για να με βοηθήσουν και για να με στηρίξουν.
- Με τα παιδιά δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις που κυρίως οφείλονταν στο μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
- Και στα δύο σχολεία που δούλεψα ήταν αρκετά ελαστικοί ως προς το ποιος και πότε θα κάθεται ολοήμερο, με αποτέλεσμα να μην ξέρεις πόσα παιδιά θα εμφανιστούν στο τμήμα σου. Πέρα από κάποια παιδιά που τα βλέπεις καθημερινά υπάρχει κι ένας μεγάλος αριθμός που μία κάθονται, μία όχι. Έτσι σε κάθε μάθημα στο ίδιο τμήμα να έχεις πολλούς διαφορετικούς μαθητές.
- Και φτάνω στα εργαστήρια τα οποία ήταν και τις δύο χρονιές αρκετά χάλια.
 Την πρώτη χρονιά ήμουν σε ένα σχολείο που είχε τρεις υπολογιστές κι ένα σαραβαλάκι. Δεν υπήρχε ξεχωριστή αίθουσα για τους υπολογιστές κι έτσι μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω μέτα την τάξη που έκανε μάθημα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα παιδιά της τάξης συχνά να πειράζουν τους υπολογιστές στις πρωινές ώρες και να δημιουργούνται προβληματάκια. Όταν είχα 6-8 μαθητές όλα λειτουργούσαν συμπαθητικά αλλά τα περισσότερα τμήματα δεν ήταν έτσι κι επομένως κυρίως κάναμε φύλαξη κι όχι ολοήμερο.
 Φέτος τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα γιατί το σχολείο έχει 8 υπολογιστές αλλά και πάλι υπάρχουν προβλήματα. Καταρχήν η κατάσταση των υπολογιστών δεν είναι κι η καλύτερη. Όταν πήγα στο σχολείο λειτουργούσαν οι 6 οι οποίοι ήταν σε δίκτυο κι είχαν windows 2000. Κανένας δεν γνώριζε τους κωδικούς για να μπορέσει να συνδεθεί σαν administrator και μπορούσαμε να συνδεθούμε μόνο σαν απλοί χρήστες με αποτέλεσμα να έχουμε πολύ περιορισμένη πρόσβαση. Σύνδεση στο internet δεν είχαμε ποτέ και το σχολικό δίκτυο μας είπε όταν ζητήσαμε να στείλει τεχνικό ότι έχει σταματήσει να χρηματοδοτείται η τεχνική στήριξη των σχολείων. Έφτιαξα κι εγώ τα δύο μηχανήματα που ήταν πεταμένα εκεί γύρω και δουλεύω με τους υπόλοιπους υπολογιστές ως έχουν. Εννοείται ότι ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν είναι ανάλογος με τους υπολογιστές. Έτσι έχω τμήματα με 6-7 μαθητές αλλά φτάνω και τους 23-24.
Αυτό που έχω καταλάβει πάντως από την εμπειρία μου στα ολοήμερα, είναι ότι το υπουργείο έχει φτιάξει ένα θεσμό που δεν είναι διατεθειμένο να το υποστηρίξει. Ενώ η πληροφορική είναι υποχρεωτική σε κάθε ολοήμερο, οι υπολογιστές που υπάρχουν είναι πολύ λίγοι κι οι περισσότεροι έχουν δοθεί από άσχετους φορείς ή από το σύλλογο γονέων. Και τις δύο χρονιές ήμουν σε συστεγαζόμενα δημοτικά που είχαν κοινούς υπολογιστές και το υπουργείο είχε δώσει για τη στελέχωση του εργαστηρίου πληροφορικής έναν υπολογιστή σε κάθε σχολείο. Και οι διευθυντές και οι υπεύθυνοι του ολοημέρου στέλνουν παντού fax και αιτήσεις για υλικό υπολογιστών και για παλιά μηχανήματα αφού το υπουργείο δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των σχολείων.
 Επιπλέον, δεν νοείται εργαστήριο πληροφορικής χωρίς τεχνική υποστήριξη. Σίγουρα αυτή τη δουλειά θα μπορούσε να την κάνει ο εκάστοτε καθηγητής και σε μεγάλο βαθμό την κάνει στην πράξη αλλά από τη στιγμή που είναι ωρομίσθιος και πληρώνεται μόνο για 12 ώρες την εβδομάδα για να κάνει μάθημα, αυτό είναι αδιανόητο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2006, 05:30:02 μμ από homeboy »

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 13, 2006, 06:10:37 μμ »
Οι δικές μου εμπειρίες:

Είμαι από 11/10/2005 σε δύο ολοήμερα στο Χαϊδάρι, για το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες».

Δάσκαλοι ολοημέρου:
Και στα 2 σχολεία παραπάνω από άψογοι τόσο στη συμπεριφορά τους σε μένα, όσο και στην εξυπηρέτηση, συνεργασία, κλπ κλπ.

Διευθυντές:
Μια χαρά. Δεν με ενοχλούν, δεν τους ενοχλώ. Όλα καλά.

Μαθητές:
Σε γενικές γραμμές καλά, με εξαίρεση 2-3 παιδάκια.

Εργαστήριο:
Και στα δύο σχολεία υπάρχουν σοβαρά κατά τη γνώμη μου προβλήματα και αντίστοιχα σοβαρές ελλείψεις. (Από την άλλη παρατηρώ σπατάλες σε «αχρείαστα» πράγματα όπως ηχεία 5+1, μικροφωνάκια, ακουστικά, web camera, κλπ). Συγκεκριμένα:

Στο ένα σχολείο έχω 7 Η/Υ και 25-30 παιδιά!!! Μερικοί Η/Υ είναι ηλικίας 10 και 15 ετών με 16 MB RAM! Μάλιστα τους έχουν βάλει Windows 95 που τα σηκώνουν μετά βίας, και σαν να μην έφτανε αυτό, είναι και στα Αγγλικά! Άντε να κάνεις μάθημα στο 6χρονο παιδάκι της πρώτης Δημοτικού που δεν ξέρει Ελληνικά ακόμα, πόσο μάλλον στα Αγγλικά!  :-X
Αναλυτικά έχω: 2 καινούριους Η/Υ με TFT οθόνες, 1 λίγο πιο παλιό αλλά ικανοποιητικότατο, και όλοι οι άλλοι είναι τόσο παλιοί που δεν έχουν καν CD - ROM!

Στο άλλο σχολείο έχω 6 Η/Υ με 12-15 παιδιά. Ένας Η/Υ δεν έχει CD-ROM και κανένας δεν έχει σύνδεση στο διαδίκτυο (μερικοί ούτε καν κάρτα δικτύου), εκτός ενός καινούριου.

Όπως καταλαβαίνετε, έχω περάσει τα πάνδεινα προκειμένου να εγκαταστήσω 2-3 προγραμματάκια - παιχνιδάκια. Στο ένα εργαστήριο που έχω σύνδεση αλλά παλιούς υπολογιστές, επιστράτευσα τον server μου όπου έκανα τα προγράμματα upload και τα κατέβαζα μετά από το σχολείο. Στο άλλο εργαστήριο που δεν έχουμε δίκτυο, επιστράτευσα USB στικάκια για να μεταφέρω και εγκαθιστώ εφαρμογές και φυσικά πολλά CDs.Το καλό είναι ότι ο επόμενος συνάδελφος του χρόνου θα βρει μια κατάσταση ελαφρώς καλύτερη από αυτή που βρήκα εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2006, 06:12:10 μμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 13, 2006, 10:43:03 μμ »
Ειδικότητα νέες τεχνολογίες σε τρία δημοτικά στον Νομό Φλώρινας από Οκτώβρη.

Οι σχέσεις μου με τους δασκάλους του ολοημέρου είναι κάτι παραπάνω από άψογες.

Με τους διευθυντές των δύο εκ των τριών σχολείων είναι σε άριστο επίπεδο, ενώ με τον τρίτο έχουμε μιλήσει όλη κι όλη μια φορά στην αρχή.

Τα παιδάκια είναι αξιαγάπητα, αν και κατέβαλα τεράστιες προσπάθειες αρχικά για να μπορέσω να αποκτήσω μία ισορροπημένη σχέση μαζί τους. Όπως ανέφερε ο Dr Michael ένα δύο είναι αυτά που χαλούν το κλίμα και παρασύρουν και τα άλλα.

Όσον αφορά τώρα τα εργαστήρια εκεί αλλάζουν τα πράγματα, δυστυχώς. Στο πρώτο σχολείο βρήκα 2 Η/Υ για 15 παιδάκια, στριμωγμένους στο μικροσκοπικό γραφείο των δασκάλων! Δυστυχώς παρά τις όποιες προσπάθειες δεν καταφέραμε να βρούμε δύο υπολογιστές ακόμη για να γίνει το μάθημα κάπως λειτουργικό.Εδικά όταν κάνω μάθημα με τις μικρές τάξεις δεινοπαθώ. Σας λέω εκτιλύσσονται σκηνές απείρου κάλλους!

Στο δεύτερο σχολείο τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα. Έχω 9 παιδιά (3 στο ένα τμήμα και 6 στο άλλο) και 3 Η/Υ. Και πάλι οι υπολογιστές είναι στο γραφείο των δασκάλων, αλλά αυτή τη φορά μιλάμε για γραφειάρα. Πρόβλημα χώρου δεν υπάρχει, το μάθημα γίνεται με πολύ άνετο και απροβλημάτιστο τρόπο.

Στο τρίτο σχολείο είναι που έκανα και πιο αισθητή την παρουσία μου. Αρχικά βρήκα 3 Υ/Η επίσης στο γραφειάκι του δασκάλου (μπαιναμε κανονικά και βγαίναμε με την όπισθεν). Ακόμη δύο υπολογιστές ήταν πακεταρισμένοι και σκονισμένοι σε δύο χαρτόκουτα, δωρεά μιας τράπεζας (ένας Θεός ξέρει από πότε) από ότι μου είπε ο δάσκαλος. Οπότε σύνολο 5 υπολογιστές (οι δύο off) για 8 παιδιά. Αλήθεια είναι ότι δεν ήταν απαραίτητοι οι 2 επιπλέον υπολογιστές, αλλά ένα θα σας πω... ο επόμενος ωρομίσθιος πληροφορικός θα βρει μια καταπληκτική γωνιά του υπολογιστή! Τι εννοώ; Αφού έλεγξα τους 2 Η/Υ της τράπεζας διαπίστωσα ότι ήταν tabula rasa και δύχως cd drives. Το θετικό είναι ότι ο διευθυντής, ένας νεότατος και με διάθεση άνθρωπος, ανταποκρίθηκε και κάλυψε αμέσως τις όποιες ελείψεις για να μπορέσω να "στήσω" τους 2 Η/Υ. Από εκεί και έπειτα αφιέρωσα περίπου ένα 4ωρο για να εγκαταστήσω όλα τα απαραίτητα προγράμματα και μετέφερα τους 4 από τους 5 υπολογιστές (ο 5ος έμεινε στο γραφείο) στην αίθουσα του νηπιαγωγείου (είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ). Το αποτέλεσμα είναι το κάθε παιδί να έχει τον υπολογιστή του (δύο τμήματα από 4 παιδιά)! Είναι η απώλητη χαρά όχι μόνο του μαθητή αλλά και του καθηγητή.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι γενική μου αίσθηση είναι ότι το ολοήμερο βρίσκεται σε μαρασμό. Εαν δεν στηριχθεί από το υπουργείο πολύ σύντομα θα ναυαγήσει το όλο εγχείρημα. Ένα επίσης σημαντικό πρόβλημα να είναι ότι δεν έχει τη στήριξη των ίδιων των γονέων. Ούτε τα μισά παιδιά του πρωινού δεν παρακολουθούν τα μαθήματα του ολοημέρου και αυτά που έρχονται έχουν μία πολύ στρεβλή αντίληψη για το ολοήμερο και τη σημασία του, την οποία φυσικά τους την έχουν μεταδώσει οι γονείς. Και είναι κρίμα γιατί τέτοιες ευκαιρίες προς την σωστή κατεύθυνση, δεν μας δίνονται κάθε μέρα. Αλλά για ακόμα μία φορά φαίνεται να μην τα καταφέρνουμε σαν χώρα σε τομείς που απαιτούν οργάνωση, όραμα, σχεδιασμό και σύστημα. Ελπίζω να βγω ψεύτης...
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:15:43 »

Αποσυνδεδεμένος eLeNi_Dr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 25, 2006, 11:23:42 πμ »
Πέρσι σε ολοήμερο συνάντησα εργαστήριο όπου οι υπολογιστές είχαν windows 3.11!!!!
Σε ποιον να το πεις και να το πιστέψει...

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 25, 2006, 01:39:25 μμ »
Πέρσι σε ολοήμερο συνάντησα εργαστήριο όπου οι υπολογιστές είχαν windows 3.11!!!!
Σε ποιον να το πεις και να το πιστέψει...

Ακόμα χειρότερα, υπολογιστής 12 ετών που τρέχει Αγγλικά Windows 95 που δεν τα σηκώνει καλά...  :-\

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Θεσμός ολοημέρου "Οι εμπειρίες μας"
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 24, 2015, 02:17:41 πμ »
Η νέα εγκύκλιος που καθορίζει τη λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων

http://xenesglosses.eu/2015/09/i-nea-egkyklios-pou-kathorizei-ti-leito/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 435
Σύνολο: 441

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.