0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 17, 2009, 03:56:51 pmΚαι δε ζούμε στην αναγέννηση για να είναι όλες οι φυσικές επιστήμες μία. Αν ήταν έτσι για ποιο λόγο να υπήρχαν οι σχολές των θετικών επιστημών?Συμφωνώ, αλλά για να διδάξεις στο σχολείο τη φωτοσύνθεση δεν χρειάζεται (κατά τη γνώμη μου πτυχίο
Και δε ζούμε στην αναγέννηση για να είναι όλες οι φυσικές επιστήμες μία. Αν ήταν έτσι για ποιο λόγο να υπήρχαν οι σχολές των θετικών επιστημών?
Παράθεση από: dimstella στις Οκτωβρίου 17, 2009, 04:11:05 pmΠαράθεση από: TEM στις Οκτωβρίου 17, 2009, 03:56:51 pmΚαι δε ζούμε στην αναγέννηση για να είναι όλες οι φυσικές επιστήμες μία. Αν ήταν έτσι για ποιο λόγο να υπήρχαν οι σχολές των θετικών επιστημών?Συμφωνώ, αλλά για να διδάξεις στο σχολείο τη φωτοσύνθεση δεν χρειάζεται (κατά τη γνώμη μου πτυχίο
Αυτό που ανέφερες ήταν απλά ένα παράδειγμα μιας πτυχιούχου φυσικής που αρκέστηκε στη φυσική μόνο (θα είχε ενδιαφέρον να μάθεις πως κάνει και το μάθημα φυσικής ) και δεν έχει πολύπλευρη μόρφωση και ενδιαφέροντα (όπως θα έπρεπε να έχει κάθε φυσικός κατ' εμέ).
sec ---> ο πολλαπλασιασμός των ιών ,επιμένω , ήταν δύσκολο κομμάτι και για τους μαθητές να το κατανοήσουν αλλά και για τους καθηγητές να το διδάξουν σωστά .'Επρεπε να εξηγηθεί η αντιγραφή , μεταγραφή και μετάφραση (που στην
Τι γνώμη έχετε συνάδελφοι για την βιολογία στο γυμνάσιο ;Δεν είναι απαράδεκτο το κενό μεταξύ Α΄και Γ΄Γυμνασίου;Η ύλη είναι ακριβώς η ίδια με την
Συμφωνώ με όλους σας. Για να υλοποιηθούν όμως όλα αυτά πρέπει να αυξηθούν οι ώρες του μαθήματος αρχής γενομένης από το γυμνάσιο...