*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375711 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1008 στις: Απρίλιος 28, 2016, 04:57:58 μμ »
Δεν ισχύει αυτό που λες στο Δημοτικό. Τα παιδιά δε μπορούν να κάνουν κενό. Άρα πρέπει να τα κοιτάει κάποιος άλλος. Κανένας συνάδελφος δεν πρόκειται να παίξει το ρόλο του φύλακα. Γι΄αυτό και τα Δημοτικά στελεχώνονται πιο πριν από τα Γυμνάσια και τα  Λύκεια πάντα. Οι γονείς θέλουν το παιδί τους να είναι απασχολημένο άσχετα αν το μάθημα είναι μονώρο, δίωρο, 10ώρο και αν το μάθημα λέγεται ΤΠΕ, Μαθηματικά, Μουσική κλπ....

αλήθεια λες, και τι γίνετε τώρα όταν λείπει 1 ώρα στο πρόγραμμα  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:56 »

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1009 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:12:57 μμ »
Μοιράζονται σε άλλες τάξεις. Αλλά επειδή σε κανέναν δεν αρέσει να παίρνει άλλα 3-4-5 παιδιά στα ήδη 20-25 που έχει, πιέζουν όλοι (Διευθυντές, Διέυθυνση, συνδικαλιστές) για κάλυψη του κενού. Είμαι σίγουρος πως το υπουργείο έχει σκεφτεί χίλιους τρόπους να κάνει περικοπές, μου φαίνεται λίγο δύσκολο η λογική του "Έλα τώρα, μία ώρα να το κάνουμε και κανέναν να μη στείλουμε, ποιός θα διαμαρτυρυθεί;".
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 05:24:32 μμ από gioas »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1010 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:32:45 μμ »
Μοιράζονται σε άλλες τάξεις. Αλλά επειδή σε κανέναν δεν αρέσει να παίρνει άλλα 3-4-5 παιδιά στα ήδη 20-25 που έχει, πιέζουν όλοι (Διευθυντές, Διέυθυνση, συνδικαλιστές) για κάλυψη του κενού. Είμαι σίγουρος πως το υπουργείο έχει σκεφτεί χίλιους τρόπους να κάνει περικοπές, μου φαίνεται λίγο δύσκολο η λογική του "Έλα τώρα, μία ώρα να το κάνουμε και κανέναν να μη στείλουμε, ποιός θα διαμαρτυρυθεί;".

να ρωτήσω κάτι που δεν γνωρίζω... στο δημοτικό βγαίνει μια φορά το ωρολόγιο ή μπορεί να τροποποιηθεί στην διάρκεια της χρονιάς μέχρι να καλυφθούν τα κενά όπως και στην β/θμια;

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1011 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:40:47 μμ »
Συνεχώς τροποποιείται μέχρι να συμπληρωθούν όλες οι ειδικότητες. Όταν αυτό γίνει, βγαίνει οριστικό που το εγκρίνει ο Σχ. Σύμβουλος (νομίζω του Σχολείου) και κατατίθεται στην Δ/νση. Φυσικά καταχωρίζεται και στο myschool. Υπάρχουν και άλλα που κατατίθονται στην Δ/νση. Πολλοί δάσκαλοι συμπληρώνουν ωράριο κάνοντας ενισχυτική σε αδύναμους μαθητές όταν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης κλπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:56 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1012 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:47:15 μμ »
Συνεχώς τροποποιείται μέχρι να συμπληρωθούν όλες οι ειδικότητες. Όταν αυτό γίνει, βγαίνει οριστικό που το εγκρίνει ο Σχ. Σύμβουλος (νομίζω του Σχολείου) και κατατίθεται στην Δ/νση. Φυσικά καταχωρίζεται και στο myschool. Υπάρχουν και άλλα που κατατίθονται στην Δ/νση. Πολλοί δάσκαλοι συμπληρώνουν ωράριο κάνοντας ενισχυτική σε αδύναμους μαθητές όταν δεν υπάρχει τμήμα ένταξης κλπ.

δεν μπορεί λοιπόν να βάλει την 1 ώρα αυτή τελευταία στο πρόγραμμα οπότε τα παιδιά σχολάνε νωρίτερα; και όταν έρθει αν έρθει τότε το αλλάζουμε;

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1013 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:56:52 μμ »
Αυτό γίνεται συνήθως στην αρχή της χρονιάς και υπάρχει η σχετική κατανόηση από τους γονείς. Δεν μπορεί να πει όμως το σχολείο πως για όλη τη χρονιά η Α' Δημοτικού θα σχολάει κάθε Πέμπτη νωρίτερα, η Β΄κάθε Τετάρτη κοκ. Εμένα δε μου έχει τύχει αλλά εγώ είμαι Αθήνα που συμπληρώνονται οι ειδικότητες. Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλού...

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1014 στις: Απρίλιος 28, 2016, 06:10:28 μμ »
απο την υπουργικη αποφαση:

γ. Με βάση τις προβλέψεις στις οποίες αναφέρονται οι παραπάνω παράγραφοι
(α) και (β) και μέχρι την πλήρη κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό
για την πλήρη ανάπτυξη του ΕΩΠΔ
, δύναται να υπάρξει πρόωρη
αποχώρηση
των μαθητών.
Την απόφαση για την πρόωρη αποχώρηση των μαθητών
λαμβάνει ο οικείος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση
του/της Δ/ντή-Δ/ντριας του σχολείου και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση του Συλλόγου
Διδασκόντων. Μετά την απόφαση του οικείου Διευθυντή Π.Ε, ο Δ/ντής-Δ/ντρια του
σχολείου ενημερώνει εγγράφως τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Αντίγραφο της
έγγραφης ενημέρωσης κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
και στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο.
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος dNikos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1015 στις: Απρίλιος 28, 2016, 09:38:57 μμ »
Αν υποθέσουμε οτι σε ενα εξαθεσιο δημοτικο δεν πάει ολη την χρονιά πληροφορικός τοτε:

Αν υπάρχουν δάσκαλοι, με πλεόνασμα ωρών θα την καλύψουν αυτοί την ώρα. Ναι ξέρω είναι παράνομο  αλλά ποιος νοιάζεται. Θα το ονομασουν απασχόληση και όλα καλά.

Αν δεν υπαρχουν δάσκαλοι θα τελειώνουν μια ωρα νωρίτερα την εβδομάδα και αν λειτουργεί ολοήμερο, τα παιδιά αυτης της τάξης που μενουν ολοήμερο θα τα πάνε σε άλλη  τάξη για μια ώρα.

Όπου δάσκαλοι μπορειται να βάλετε και γυμναστές.



Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1016 στις: Απρίλιος 28, 2016, 10:06:48 μμ »
Γνωρίζω ότι είναι αρκετά πρόωρο αλλά θεωρώ ότι όσοι συνάδελφοι προσληφθούν σε δημοτικά φέτος θα το αντιμετωπίσουν.

Έστω λοιπόν ότι ένας/μία πληροφορικός (αναπληρωτής) προσλαμβάνεται και τοποθετείται, στην καλύτερη περίπτωση, σε 3 δημοτικά. Λογικά, το σχολείο τοποθέτησης θα είναι το πρώτο και στα άλλα δύο θα συμπληρώνει ωράριο. Επίσης, αν τα σχολεία αυτά είναι 6-θέσια ή 8-θέσια (άρα όχι ΕΑΕΠ έως τώρα) δεν θα είχαν πληροφορικό πριν (για εργαστήριο δεν θέλω να σκεφτώ… ακόμη). Έχω δύο ερωτήσεις:

Α. Ο/η πληροφορικός που θα είναι στα 3 σχολεία θα «στήσει» 3 εργαστήρια (με μάζεμα υπολογιστών από πού; Από δωρεές, αξιοποίηση - αναβάθμιση υπαρχόντων, συνεργασία με ΚΕΠΛΗΝΕΤ κλπ); Άντε και βρήκε υπολογιστές. Πότε θα προλάβει; Μάλλον στο 3ωρο συντήρησης εργαστηρίου που… δεν υφίσταται!!!

Β. Έστω ότι τα σχολεία αυτά έχουν ιστοσελίδα ή/και blog στο ΠΣΔ. Ποιος θα κάνει τις αναρτήσεις, δημοσιεύσεις κλπ; Ο/η πληροφορικός φυσικά, σε συνεργασία με τους συναδέλφους (δύσκολο πράγμα, δύσκολο…). Αυτά στην περίπτωση που υφίσταται «ψηφιακή εκπροσώπηση» των σχολείων. Αν όμως τα σχολεία δεν έχουν ιστοσελίδα; Γνωρίζω ότι δεν είναι υποχρεωτικό να υφίσταται, αλλά η εμπειρία μου λέει ότι «αφού έχουμε πληροφορικό θα φτιάξουμε σελίδα» (βέβαια ο πληροφορικός αναλαμβάνει και άλλες εργασίες, πολλές φορές άσχετες – φαντάζομαι ότι οι συνάδελφοι με καταλαβαίνουν).

Δηλαδή, θα πρέπει να κατασκευαστούν 3 ιστότοποι από την αρχή. Πότε θα γίνει αυτό; Την ώρα της μετάβασης από το ένα σχολείο στο άλλο; Στο κενό που δεν θα υπάρχει; Την ώρα της σίτισης των παιδιών;  Δεν φαντάζομαι να είναι εύκολο με το ένα χέρι να οδηγείς και με το άλλο να επεξεργάζεσαι τις φωτογραφίες και τα κείμενα που θα αναρτηθούν!!! Εκτός ωραρίου (μάλλον δεν παίζει πλέον αυτό το σενάριο); Βέβαια, είμαστε πληροφορικοί, άρα μπορούμε να κάνουμε τα πάντα (δηλαδή και ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, τεχνικοί φωτοτυπικών μηχανημάτων και γενικά… ένα πολυεργαλείο στο χώρο του σχολείου :) :) :)).

Από την άλλη πλευρά, δεν μπορώ να πω (ως πληροφορικός) ότι δεν ξέρω να κατασκευάσω και να υποστηρίξω μια απλή ιστοσελίδα σχολείου ή ότι δεν μπορώ να στήσω ένα εργαστήριο από το μηδέν (το έχω κάνει τρεις φορές έως τώρα, τη μία με τη βοήθεια συναδέλφου που συμπλήρωνε ώρες στο σχολείο). Θα είναι σαν να απαξιώνω τον εαυτό μου και την ειδικότητά μου, πράγμα που δεν το θέλω σε καμία περίπτωση (ήδη μας απαξιώνουν, ας μην τους δίνουμε και επιπλέον επιχειρήματα).

Το μόνο λογικό που βλέπω είναι η κατασκευή – συντήρηση – ενημέρωση μόνο της ιστοσελίδας του σχολείου αρχικής τοποθέτησης.

Βέβαια, όλα τα παραπάνω θα ισχύουν στην περίπτωση που θα εργάζονται (ως αναπληρωτές) συνάδελφοι της Πληροφορικής στα σχολεία…

Καλή δύναμη σε όλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 28, 2016, 10:09:15 μμ από george_pe_19 »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1017 στις: Απρίλιος 29, 2016, 09:14:07 πμ »
φίλε διαβάζω το μνμ σου κι έχω μείνει λίγο κάπως. να εξηγηθώ. κατ'αρχάς δεν ανήκω στην ειδικότητά σας οπότε μπορεί να ρωτώ το αυτονόητο. γιατί ο πληροφορικός να κάνει τη σελίδα του σχολείου ή να μαζεύει εξαρτήματα απ'την αποθήκη κάποιου κεπληνετ για να στήσει εργαστήριο ή να βγάλει το κολλημένο χαρτί απ'το φωτοτυπικό κλπ; δε το καταλαβαίνω. καταλαβαίνω πως υπάρχουν επαγγελματίες γι'αυτές τις δουλειές, με τιμοκατάλογο και μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και με ευθύνη για τη ποιότητα της δουλειάς τους. εφόσον ούτε ο μόνιμος ούτε ο αναπληρωτής δικαιούνται να βγάλουν μπλοκάκι, γιατί να ασχοληθούν;

και κάτι άλλο.. έστω ότι καθώς βγάζει το χαρτί απ'το φωτοτυπικό τον χτυπά η υψηλή τάση (εκεί που έχει κάτι κίτρινους κεραυνούς). ή μοντάροντας ένα υπολογιστή από αμφίβολα υλικά τραυματίζεται ή προξενει πχ μια φωτιά. ποια κάλυψη έχει;

(συγνώμη για τα παραδείγματα που προσπάθησα να σκεφτώ αν δεν είναι ρεαλιστικά αλλά είναι στα όρια της φαντασίας μου γιατί από κομπιούτερ είμαι ημιμαθής. ελπίζω να λειτουργούν τουλάχιστον ως ενδεικτικά)

Αποσυνδεδεμένος george_pe_19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1018 στις: Απρίλιος 29, 2016, 09:47:48 πμ »
φίλε διαβάζω το μνμ σου κι έχω μείνει λίγο κάπως. να εξηγηθώ. κατ'αρχάς δεν ανήκω στην ειδικότητά σας οπότε μπορεί να ρωτώ το αυτονόητο. γιατί ο πληροφορικός να κάνει τη σελίδα του σχολείου ή να μαζεύει εξαρτήματα απ'την αποθήκη κάποιου κεπληνετ για να στήσει εργαστήριο ή να βγάλει το κολλημένο χαρτί απ'το φωτοτυπικό κλπ; δε το καταλαβαίνω. καταλαβαίνω πως υπάρχουν επαγγελματίες γι'αυτές τις δουλειές, με τιμοκατάλογο και μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και με ευθύνη για τη ποιότητα της δουλειάς τους. εφόσον ούτε ο μόνιμος ούτε ο αναπληρωτής δικαιούνται να βγάλουν μπλοκάκι, γιατί να ασχοληθούν;

και κάτι άλλο.. έστω ότι καθώς βγάζει το χαρτί απ'το φωτοτυπικό τον χτυπά η υψηλή τάση (εκεί που έχει κάτι κίτρινους κεραυνούς). ή μοντάροντας ένα υπολογιστή από αμφίβολα υλικά τραυματίζεται ή προξενει πχ μια φωτιά. ποια κάλυψη έχει;

(συγνώμη για τα παραδείγματα που προσπάθησα να σκεφτώ αν δεν είναι ρεαλιστικά αλλά είναι στα όρια της φαντασίας μου γιατί από κομπιούτερ είμαι ημιμαθής. ελπίζω να λειτουργούν τουλάχιστον ως ενδεικτικά)

Καλημέρα.

Σύμφωνα με τις υφιστάμενες εγκυκλίους υπεύθυνος για την ιστοσελίδα του σχολείου είναι ο Διευθυντής και ο εκπαιδευτικός της Πληροφορικής (αν υπάρχει). Επομένως, ποιος θα στήσει τη σελίδα; Ο Διευθυντής μόνος του; Κάποιος τρίτος; Αν υπάρχει πληροφορικός, θα το κάνει αυτός. Δεν πιστεύω ότι θα αναλάβει κάποιος άλλος την ευθύνη. Εκτός και αν ο πληροφορικός πει ότι δεν ξέρει να το κάνει (που δεν πιστεύω να γίνεται).

Σχετικά με το στήσιμο του εργαστηρίου, ποιος θα το κάνει; Ο άμεσα ενδιαφερόμενος, ο πληροφορικός, αφού αυτός θα το δουλέψει.

Τέλος, να είσαι σίγουρος  ότι το να αφαιρέσεις ένα κολλημένο χαρτί από το φωτοτυπικό είναι το λιγότερο και το πιο εύκολο που μπορεί να τύχει... :) :) :)

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1019 στις: Απρίλιος 29, 2016, 10:16:12 πμ »
Σύμφωνα με τις υφιστάμενες εγκυκλίους υπεύθυνος για την ιστοσελίδα του σχολείου είναι ο Διευθυντής και ο εκπαιδευτικός της Πληροφορικής (αν υπάρχει). Επομένως, ποιος θα στήσει τη σελίδα; Ο Διευθυντής μόνος του; Κάποιος τρίτος; Αν υπάρχει πληροφορικός, θα το κάνει αυτός. Δεν πιστεύω ότι θα αναλάβει κάποιος άλλος την ευθύνη. Εκτός και αν ο πληροφορικός πει ότι δεν ξέρει να το κάνει (που δεν πιστεύω να γίνεται).

Μια χαρά γίνεται. Το έχω ισχυριστεί και στα δύο Δημοτικά που έχω δουλέψει. Δεν μπορεί να σε υποχρεώσει κανείς. Στο ένα μάλιστα Δημοτικό και σε εποχές "αξιολόγησης" αναγκάστηκε να πληρώσει για να την κάνει. Εγώ απλώς του έκανα τις αναρτήσεις όταν είχα χρόνο. Κουβέντα δεν είπε. Και θα διαφωνήσω πως έτσι απαξιώνουμε την ειδικότητά μας. Είναι ήδη απαξιωμένη από το σύστημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2016, 10:36:40 πμ από paralias »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1020 στις: Απρίλιος 29, 2016, 11:07:27 πμ »
Καλημέρα φίλε μου. Για τη σελίδα αναφέρεις ότι υπάρχει κανονισμός που αναθέτει και στον καθηγητή. Κατανοητό. Με τη διαπίστωση ότι κανένας κανονισμός δε μπορεί να επιβάλλει και την επάρκεια του καθηγητή στο εκάστοτε πρόγραμμα που χρησιμοποιεί το σχολείο. Εκτός να'ναι αληθινά κάτι απλό, οπότε είναι κι αγένεια να πει κανείς όχι.

Για τα άλλα τώρα. Ασχέτως αν βολεύει ή όχι το συνάδελφό σου να'χει πχ ένα ακόμη υπολογιστή στο εργαστήριό του, θέλω την αίσθησή σου σε κάτι. Σε περίπτωση συμβάντος, εξαιτίας (κι) εκ της εργασίας συναδέλφου σου ως "τεχνικού/σέρβις", δίχως επαγγελματική πιστοποίηση για να κάνει κάτι τέτοιο (διότι δε μπορεί να διατηρεί μαζί και μπλοκάκι), ποιο είναι το πλαίσιο που θα προστατέψει το συνάδελφο αυτό; Αυτό ρωτάω.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1021 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:51:16 μμ »
φίλε διαβάζω το μνμ σου κι έχω μείνει λίγο κάπως. να εξηγηθώ. κατ'αρχάς δεν ανήκω στην ειδικότητά σας οπότε μπορεί να ρωτώ το αυτονόητο. γιατί ο πληροφορικός να κάνει τη σελίδα του σχολείου ή να μαζεύει εξαρτήματα απ'την αποθήκη κάποιου κεπληνετ για να στήσει εργαστήριο ή να βγάλει το κολλημένο χαρτί απ'το φωτοτυπικό κλπ; δε το καταλαβαίνω. καταλαβαίνω πως υπάρχουν επαγγελματίες γι'αυτές τις δουλειές, με τιμοκατάλογο και μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών και με ευθύνη για τη ποιότητα της δουλειάς τους. εφόσον ούτε ο μόνιμος ούτε ο αναπληρωτής δικαιούνται να βγάλουν μπλοκάκι, γιατί να ασχοληθούν;

και κάτι άλλο.. έστω ότι καθώς βγάζει το χαρτί απ'το φωτοτυπικό τον χτυπά η υψηλή τάση (εκεί που έχει κάτι κίτρινους κεραυνούς). ή μοντάροντας ένα υπολογιστή από αμφίβολα υλικά τραυματίζεται ή προξενει πχ μια φωτιά. ποια κάλυψη έχει;

(συγνώμη για τα παραδείγματα που προσπάθησα να σκεφτώ αν δεν είναι ρεαλιστικά αλλά είναι στα όρια της φαντασίας μου γιατί από κομπιούτερ είμαι ημιμαθής. ελπίζω να λειτουργούν τουλάχιστον ως ενδεικτικά)

Ο Πληροφορικός δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να κάνει την ιστοσελίδα και ούτε μπορεί να τον υποχρεώσει κάτι.
Και το να ξεκολλήσει το χαρτί από το φωτοτυπικό είναι υπερβολή. Αυτό γίνεται από διάφορους συναδέλφους.

Αλλά το εργαστήριο και τα φορματ, ως άμεσα εμπλεκόμενος, είναι πάρα πολύ συνηθισμένα στη ζωή ενός πληροφορικού.
Σε κάποιο σοβαρό κράτος θα έπρεπε να γίνεται αυτό που λες. Να υπάρχει εταιρεία που να παρέχει τεχνική υποστήριξη και να πληρώνεται και να κόβει τα παραστατικά της.
Αλλά στην Ελλάδα επαφίεται στην "φιλοπατρία" του καθηγητή πληροφορικής.
Σε κάποια σχολεία δίνεται ένα 3ωρο απασχόλησης στο εργαστήριο, σε άλλα όχι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.