*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375235 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 02:04:49 μμ »
Γενικότερα η κατάσταση στον κλάδο μας είναι πολύ δύσκολη. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι για τους αναπληρωτές, όποιος ξέρει παρακαλώ ας μου απαντήσει.

Λοιπόν, μετά το 40%, πόσους αναπληρωτές θα καλέσουν (αν πχ έχουμε κάποιο πιθανό νούμερο, από κάποια πληροφορία ή από τα προηγούμενα 2 έτη τον μέσο όρο), και από αυτούς που θα καλέσουν τους καλούν με την σειρά στον ενιαίο πίνακα ή παίζει ρόλο το αν είναι ΠΕ19 ή ΠΕ20?

Ρωτώ για να μάθω αν υπάρχει κάποια πιθανότητα για ελπίδα ή όχι.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:31 »

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 04:53:42 μμ »

Οι 2 προηγούμενες προκηρύξεις του ΗΡΩΝ χωριζόταν σε 2 μέρη: α) Προκήρυξη για μόνιμους Πληροφορικούς και β) Προκήρυξη για πληροφορικούς ελεύθερης αγοράς.Τώρα άλλαξε η μοριοδότηση,δηλαδή κόψανε τις ώρες της τυπικής εκπαίδευσης και βάλανε στη μοριοδότηση έτη διδακτικής προυπηρεσίας,1 μόριο μετά το δεύτερο έτος.Αυτό ευνοεί τους μόνιμους.
Προσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια.  ;)
Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.doc

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 05:20:35 μμ »
Προσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια.  ;)
Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.doc
Για να πάρει ο αδιόριστος το 10 στην επαγγελματική προϋπηρεσία θέλει 0,25 μόρια*20 μήνες εμπειρία πλήρους απασχόλησης σχετική με τη Διά βίου Μάθηση και 0,20 μόρια*25 μήνες άλλη εργασιακή εμπειρία πλήρους απασχόλησης. Σύνολο 45 μήνες πλήρους απασχόλησης (3,75 χρόνια)  ::)

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 05:53:34 μμ »
Προσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια.  ;)
Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.doc
Για να πάρει ο αδιόριστος το 10 στην επαγγελματική προϋπηρεσία θέλει 0,25 μόρια*20 μήνες εμπειρία πλήρους απασχόλησης σχετική με τη Διά βίου Μάθηση και 0,20 μόρια*25 μήνες άλλη εργασιακή εμπειρία πλήρους απασχόλησης. Σύνολο 45 μήνες πλήρους απασχόλησης (3,75 χρόνια)  ::)
Το ξέρω και δεν διαφωνώ,αλλά θέλω να πώ ότι:
Ένας νέος μόνιμος ο οποίος έχει όρεξη να ασχολήθει με τις δομές του ΙΔΕΚΕ,έχει μόνο διδακτική εμπειρία(για να πάρει 10 θέλει 12 χρόνια) ένω ένας αδιόριστος μπορεί να εργαστεί και σε ιδιωτική επιχείρηση(για να πάρει 10 θέλει 4 χρόνια).Το πρόβλημα είναι ο παλιός μόνιμος ο οποίος πρίν διοριστεί εργάστηκε και σε ιδιωτική επιχείρηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2009, 06:28:36 μμ από walkleon »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:53:31 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 07:08:04 μμ »
Προσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια.  ;)
Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.doc
Για να πάρει ο αδιόριστος το 10 στην επαγγελματική προϋπηρεσία θέλει 0,25 μόρια*20 μήνες εμπειρία πλήρους απασχόλησης σχετική με τη Διά βίου Μάθηση και 0,20 μόρια*25 μήνες άλλη εργασιακή εμπειρία πλήρους απασχόλησης. Σύνολο 45 μήνες πλήρους απασχόλησης (3,75 χρόνια)  ::)
Το ξέρω και δεν διαφωνώ,αλλά θέλω να πώ ότι:
Ένας νέος μόνιμος ο οποίος έχει όρεξη να ασχολήθει με τις δομές του ΙΔΕΚΕ,έχει μόνο διδακτική εμπειρία(για να πάρει 10 θέλει 12 χρόνια) ένω ένας αδιόριστος μπορεί να εργαστεί και σε ιδιωτική επιχείρηση(για να πάρει 10 θέλει 4 χρόνια).Το πρόβλημα είναι ο παλιός μόνιμος ο οποίος πρίν διοριστεί εργάστηκε και σε ιδιωτική επιχείρηση.
Μην ξεχνάς ότι 
1) Οι ωρομίσθιοι είναι άτομα που διδάσκουν από το 2004 και μετά (οι προηγούμενοι διορίστηκαν).
2) Δεν έχουν την ευκαιρία να έχουν πλήρη απασχόληση αφού δεν ταιριάζει το πρόγραμμα. Εκτός από αυτούς που δεν εργάζονται στα ολοήμερα ή πρωινές ώρες και έχουν διδακτική προϋπηρεσία τα απογεύματα.
3) Είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να έχεις προϋπηρεσία σε όλους τους τομείς.
4) Ο ωρομίσθιος δεν μπορεί να δουλέψει σε φροντιστήριο.
Οπότε ποιος μπορεί να ξεπεράσει τον μόνιμο; Μπορεί να ξεπεράσει μόνο τους πληροφορικούς οι οποίοι διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά όχι τους εκατοντάδες φυσικούς, μαθηματικούς που διορίστηκαν πληροφορικοί, είτε αυτοί έχουν εργαστεί σε ιδιωτική επιχείρηση είτε όχι. Τα ποσοστά είναι δυσανάλογα.

Όταν βγουν τα αποτελέσματα πιστεύω ότι θα φανεί ξεκάθαρα η ανάθεση του προγράμματος αποκλειστικά σε μόνιμους εκπαιδευτικούς.
Στη συγκεκριμένη προκήρυξη δεν έπαιξε ρόλο ο καλύτερος υποψήφιος αλλά αυτός που έβαλε αυτά τα κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 07:14:50 μμ »
Αν και ξεφύγαμε λιγάκι από το θέμα, μπορεί να μου πει κάποιος ένα "συνδυασμό" εργασίας ώστε να αποκτήσει ο ωρομίσθιος ταυτόχρονα διδακτική εμπειρία και πλήρη επαγγελματική απασχόληση;

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 27, 2009, 07:27:23 μμ »
Μην ξεχνάς ότι 
1) Οι ωρομίσθιοι είναι άτομα που διδάσκουν από το 2004 και μετά (οι προηγούμενοι διορίστηκαν).
2) Δεν έχουν την ευκαιρία να έχουν πλήρη απασχόληση αφού δεν ταιριάζει το πρόγραμμα. Εκτός από αυτούς που δεν εργάζονται στα ολοήμερα ή πρωινές ώρες και έχουν διδακτική προϋπηρεσία τα απογεύματα.
3) Είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να έχεις προϋπηρεσία σε όλους τους τομείς.
4) Ο ωρομίσθιος δεν μπορεί να δουλέψει σε φροντιστήριο.
Οπότε ποιος μπορεί να ξεπεράσει τον μόνιμο; Μπορεί να ξεπεράσει μόνο τους πληροφορικούς οι οποίοι διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά όχι τους εκατοντάδες φυσικούς, μαθηματικούς που διορίστηκαν πληροφορικοί, είτε αυτοί έχουν εργαστεί σε ιδιωτική επιχείρηση είτε όχι. Τα ποσοστά είναι δυσανάλογα.

Όταν βγουν τα αποτελέσματα πιστεύω ότι θα φανεί ξεκάθαρα η ανάθεση του προγράμματος αποκλειστικά σε μόνιμους εκπαιδευτικούς.
Στη συγκεκριμένη προκήρυξη δεν έπαιξε ρόλο ο καλύτερος υποψήφιος αλλά αυτός που έβαλε αυτά τα κριτήρια.
Εμένα προσωπικά δεν με συμφέρει η τωρινή μοριοδότηση γιατί έχω και επαγγελματική προυπηρεσία και θα έπερνα μόρια και απο την τυπική εκπαίδευση ώς ωρομίσθιος.Απλά τώρα η μοριοδότηση είναι μία και δεν διαχωρίζονται οι μόνιμοι απο τους "ελεύθερης αγοράς".
1) Οι ωρομίσθιοι διδάσκουν απο το σχ.έτος 2006-2007 και μέτα.Οι μαζικοί διορισμοί έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2006.
2) Συμφωνώ!Μόνο κανά τετράωρο με 12 ένσημα το Μήνα.
3)Ταυτόχρονα είναι πολύ δύσκολο.Μόνο μέχρι 2 το παλεύεις.
4) Το "δεν μπορεί" είναι τυπικό!Όποιος ωρομίσθιος θέλει μπορεί να πάει και σε Φροντιστήριο.

nikit

  • Επισκέπτης
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 28, 2009, 02:36:11 πμ »
θα συμφωνήσω με τον psych@ra....Γιατί και σε μένα δυστυχώς το ύφος και ο τρόπος των ατόμων που μου πήραν συνέντευξη ήταν ειρωνικός και απαράδεκτος!!!!
Επίσης επειδή τόλμησα να χτυπήσω την πόρτα και να ρωτήσω αν γίνεται εδώ η συνέντευξη,ενώ ήταν άλλος μέσα και δεν τον είχα δει,ένας απ τους τύπους που ήταν στη επιτροπή μου την είπε άσχημα και με προσέβαλλε...του απάντησα με ευγενικό τρόπο αλλά απ ότι φαίνεται..άδικος κόπος που πήγα...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 30, 2009, 07:20:04 πμ »
Βρήκα ένα link το οποίο ταιριάζει απόλυτα με το θέμα και μας γυρνάει εννέα ολόκληρα χρόνια πίσω...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 05:20:50 μμ »
Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια είπε στους καθηγητές Πληροφορικής η υπ. Παιδείας

 Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια, είναι πως μέσα από την προσπάθεια που θα κάνουμε, ο δικός σας κλάδος θα υποστηρίζει ώστε, οριζόντια να περάσει το θέμα της Πληροφορικής,

όχι να μαθαίνουμε στα παιδιά να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers", είπ[ε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαν τοπούλου, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας.

" Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς" , πρόσθεσε η υπουργός και σημείωσε: "Το θέμα είναι αυτό οριζόντια, γίνεται το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί και για το εκπαιδευτικό έργο, για την αλλαγή της ποιότητας και της διευκόλυνσης της Διοίκησης στην Εκπαίδευση. Είναι και τα δύο σημαντικά. Χωρίς σωστή οργάνωση στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, δε μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τα αποτελέσματα στο χώρο της τάξης. Γι αυτό και σε όλη μας την πορεία από εδώ και πέρα και σε όλη μας τη συνεργασία, αυτά θα πάνε παράλληλα...>>.

- Αναφερόμενη η κ. Διαμαντοπούλου στην Επιμόρφωση στο Ψηφιακό Σχολείο όπου κάθε μάθημα, κάθε τάξης θα έχει τη δική του διαδραστική πλατφόρμα, υπογράμμισε: Σχετικά με το το Ψηφιακό η υπ. Παιδείας τόνισε:*

                                           Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ


«Η αποτελεσματική χρήση των νέων τεχνολογιών επιβάλλει και ανάλογες χρηματοδοτήσεις»

είπε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ Δημήτρης Πεππές, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας.

 

«Η διαρκής υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης από την ελληνική πολιτεία αποτελεί τροχοπέδη για την

συνεχή τεχνική υποστήριξη, ενίσχυση και ανανέωση του σχολικού υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού.

Την παραγωγή καταλλήλου εκπαιδευτικού λογισμικού

Την προμήθεια και συντήρηση αξιόπιστων πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης εκπαίδευσης

την επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στη χρήση των νέων τεχνολογιών και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού.

Την στελέχωση κάθε σχολικής μονάδας με διοικητικό προσωπικό πιστοποιημένο στη χρήση των Τ.Π.Ε. για γραμματειακή υποστήριξη»

Πηγή

Αποσυνδεδεμένος kkalamat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 06:13:34 μμ »
Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια είπε στους καθηγητές Πληροφορικής η υπ. Παιδείας

 Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια, είναι πως μέσα από την προσπάθεια που θα κάνουμε, ο δικός σας κλάδος θα υποστηρίζει ώστε, οριζόντια να περάσει το θέμα της Πληροφορικής,

όχι να μαθαίνουμε στα παιδιά να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers", είπ[ε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαν τοπούλου, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας.

" Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς" , πρόσθεσε η υπουργός και σημείωσε: "Το θέμα είναι αυτό οριζόντια, γίνεται το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί και για το εκπαιδευτικό έργο, για την αλλαγή της ποιότητας και της διευκόλυνσης της Διοίκησης στην Εκπαίδευση. Είναι και τα δύο σημαντικά. Χωρίς σωστή οργάνωση στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, δε μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τα αποτελέσματα στο χώρο της τάξης. Γι αυτό και σε όλη μας την πορεία από εδώ και πέρα και σε όλη μας τη συνεργασία, αυτά θα πάνε παράλληλα...>>.

- Αναφερόμενη η κ. Διαμαντοπούλου στην Επιμόρφωση στο Ψηφιακό Σχολείο όπου κάθε μάθημα, κάθε τάξης θα έχει τη δική του διαδραστική πλατφόρμα, υπογράμμισε: Σχετικά με το το Ψηφιακό η υπ. Παιδείας τόνισε:*

                                           Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ


«Η αποτελεσματική χρήση των νέων τεχνολογιών επιβάλλει και ανάλογες χρηματοδοτήσεις»

είπε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ Δημήτρης Πεππές, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας.

 

«Η διαρκής υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης από την ελληνική πολιτεία αποτελεί τροχοπέδη για την

συνεχή τεχνική υποστήριξη, ενίσχυση και ανανέωση του σχολικού υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού.

Την παραγωγή καταλλήλου εκπαιδευτικού λογισμικού

Την προμήθεια και συντήρηση αξιόπιστων πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης εκπαίδευσης

την επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στη χρήση των νέων τεχνολογιών και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού.

Την στελέχωση κάθε σχολικής μονάδας με διοικητικό προσωπικό πιστοποιημένο στη χρήση των Τ.Π.Ε. για γραμματειακή υποστήριξη»

Πηγή

Το "οριζοντια" τι σημαινει? Οτι οι υπολογιστες θα χρησιμοποιουνται ως βοηθημα για τις υπολοιπες ειδικοτητες?

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 06:23:40 μμ »
Ότι θα μας "οριζοντιώσουν"...


Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 09:50:27 μμ »
Κάποιος νομίζω πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το τι διδάσκονται σήμερα τα παιδιά στα σχολεία και το τι θα' πρεπε να διδάσκονται. Αντί να προχωράμε προς το μέλλον και να "αγκαλιάζουμε" τις νέες τεχνολογίες ως εργαλείο στην καθημερινή μας ζωή, ως μέσο έκφρασης και δημιουργικότητας, εδώ στην Ελλάδα ειδικά την έχουμε περιορίσει στο να μαθαίνουμε τα παιδιά να "πατάνε" κουμπιά.

Καθόμαστε και μαθαίνουμε στα παιδιά ανούσια πράγματα τα οποία δεν πρόκειται να τα χρειαστούν ΠΟΤΕ στη ζωή τους, όπως ολοκληρώματα, παραγώγους, ταλαντώσεις και άλλα πολλά και δεν τους μαθαίνουμε π.χ. για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, τη σωστή χρήση word, excel κτλ, πράγματα τα οποία είναι αυτονόητο ότι πρέπει να τα ξέρουν τα παιδιά γι' αυτό και φυσικά οι γονείς τους τα στέλνουν στα φροντιστήρια να τα μάθουν.

Και η άλλη κάθεται και μας μιλάει για "οριζόντιες" παπαριές κτλ. Χάθηκαν οι λογικά σκεπτόμενοι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα? Ως πότε θα προσκυνάν οι κυβερνώντες στα διάφορα "συμφέροντα" ? Άκου να γίνουμε οι παρατρεχάμενοι των άλλων ειδικοτήτων. Λες και είμαστε παιδιά ενός κατώτερου θεού. Λες και οι δικές μας οι σχολές δεν ήταν κατά πολύ ανώτερες από τις καθηγητικές, και στη βάση εισαγωγής και στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Λες και μας κάνανε/κάνουν χάρη που μας διορίζουν τόσα χρόνια. Λες και είμαστε διακοσμητικοί στην εκπαίδευση. Αν δε μας θέλουν ας μας διώξουν και ας πάρουν Δ.Ε. με πιστοποίηση ΤΠΕ να τους κάνουν γραμματείς. Φτάνει επιτέλους η ξεφτίλα. Απορώ πώς δεν αγανακτείτε όλοι με αυτή την κατάσταση...

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 03:41:11 μμ »
Εγω βλεπω οτι ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΜΕ τιποτα! (και εγω μεσα σε αυτους!) Δεχομαστε τα παντα και δεν λεμε τιποτα οτι και να μας κανουν. Ετσι περασαν και την παιδαγωγικη επαρκεια του ΠΑΠΙ! Ετσι, θα συνεχιζουν να μας εκμεταλευονται! Οταν λεει η Διαμαντοπουλου οτι ξέρουν τα παιδεια να χρησιμοποιουν τους υπολογιστες ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ ειναι με την πραγματικοτητα! Της εχει πει κανενας οτι δεν πανε ολα τα παιδεια σε ιδιωτικα σχολεια στη Κηφισια και στην Εκάλη και οτι τα περισσοτερα παιδεια στην επαρχεια ΔΕ εχουν υπολογιστη, ιντερνετ και ΔΕΝ εχουν τα λεφτα να πανε φροντηστηριο; Αυτο φανηκε με τα πρωτακια και τα λαπτοπ που δεν ηξεραν τι να κανουν τα αντιβιοτικα που πεταγονταν και δεν ηξεραν πως να τα χειριστουν; Ή θα μαθουν να χρησιμοποιουν τον υπολογιστη απο τους "εμπειροτεχνες" χρηστες του υπολογιστη , φιλολογους μαθηματικους και αλλους που ενω εχουν πιστοποιηση δεν ηξεραν να  το ανοιξουν. Εμαθε η Διαμαντοπουλου οτι ολοι οι πληροφορικοι αγγαρευτηκαν να κανου εγκατασταση και να κοιτανε τον υπολογιστη γιατι "βγαζει κατι περιεργα μηνυματα"!!! Και ολοι αυτοι ειχαν πιστοποιηση! Ειναι εκτος τοπου λοιπον με τις δηλωσεις της, εκτος και αν το μαθημα της πληροφορικης αντι για ασφαλεια στο ιντερνετ, αρχιτεκτονικη Η/Υ, hardware - software και ενα σωρο αλλα πραγματα ειναι ΜΟΝΟ ΠΑΤΗΜΑ ΚΟΥΜΠΙΩΝ!!! Στο παιδι της στο φροντηστηριο που θα πηγαινει κουμπια του μαθαινουν;
Αλλα δεν ακνουμε κι εμεις τιποτα! Καλα μας κανουν!!! :o

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159644
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.