0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια. Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.doc
Παράθεση από: walkleon στις Σεπτεμβρίου 27, 2009, 04:53:42 pmΠροσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια. Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.docΓια να πάρει ο αδιόριστος το 10 στην επαγγελματική προϋπηρεσία θέλει 0,25 μόρια*20 μήνες εμπειρία πλήρους απασχόλησης σχετική με τη Διά βίου Μάθηση και 0,20 μόρια*25 μήνες άλλη εργασιακή εμπειρία πλήρους απασχόλησης. Σύνολο 45 μήνες πλήρους απασχόλησης (3,75 χρόνια)
Παράθεση από: psych@ra στις Σεπτεμβρίου 27, 2009, 05:20:35 pmΠαράθεση από: walkleon στις Σεπτεμβρίου 27, 2009, 04:53:42 pmΠροσέξτε όμως...Κάποιος αδιόριστος με 2 έτη επαγγελματικής εμπειρίας, είναι πιο πάνω απο κάποιον μόνιμο που έχει διορίστει πρίν 6 χρόνια. Όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τον πίνακα μοριοδότησης: http://www.ideke.edu.gr/uploads/tracts_499_file1.docΓια να πάρει ο αδιόριστος το 10 στην επαγγελματική προϋπηρεσία θέλει 0,25 μόρια*20 μήνες εμπειρία πλήρους απασχόλησης σχετική με τη Διά βίου Μάθηση και 0,20 μόρια*25 μήνες άλλη εργασιακή εμπειρία πλήρους απασχόλησης. Σύνολο 45 μήνες πλήρους απασχόλησης (3,75 χρόνια) Το ξέρω και δεν διαφωνώ,αλλά θέλω να πώ ότι:Ένας νέος μόνιμος ο οποίος έχει όρεξη να ασχολήθει με τις δομές του ΙΔΕΚΕ,έχει μόνο διδακτική εμπειρία(για να πάρει 10 θέλει 12 χρόνια) ένω ένας αδιόριστος μπορεί να εργαστεί και σε ιδιωτική επιχείρηση(για να πάρει 10 θέλει 4 χρόνια).Το πρόβλημα είναι ο παλιός μόνιμος ο οποίος πρίν διοριστεί εργάστηκε και σε ιδιωτική επιχείρηση.
Μην ξεχνάς ότι 1) Οι ωρομίσθιοι είναι άτομα που διδάσκουν από το 2004 και μετά (οι προηγούμενοι διορίστηκαν).2) Δεν έχουν την ευκαιρία να έχουν πλήρη απασχόληση αφού δεν ταιριάζει το πρόγραμμα. Εκτός από αυτούς που δεν εργάζονται στα ολοήμερα ή πρωινές ώρες και έχουν διδακτική προϋπηρεσία τα απογεύματα. 3) Είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να έχεις προϋπηρεσία σε όλους τους τομείς.4) Ο ωρομίσθιος δεν μπορεί να δουλέψει σε φροντιστήριο.Οπότε ποιος μπορεί να ξεπεράσει τον μόνιμο; Μπορεί να ξεπεράσει μόνο τους πληροφορικούς οι οποίοι διορίστηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά όχι τους εκατοντάδες φυσικούς, μαθηματικούς που διορίστηκαν πληροφορικοί, είτε αυτοί έχουν εργαστεί σε ιδιωτική επιχείρηση είτε όχι. Τα ποσοστά είναι δυσανάλογα.Όταν βγουν τα αποτελέσματα πιστεύω ότι θα φανεί ξεκάθαρα η ανάθεση του προγράμματος αποκλειστικά σε μόνιμους εκπαιδευτικούς.Στη συγκεκριμένη προκήρυξη δεν έπαιξε ρόλο ο καλύτερος υποψήφιος αλλά αυτός που έβαλε αυτά τα κριτήρια.
Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια είπε στους καθηγητές Πληροφορικής η υπ. Παιδείας Η δική σας αποστολή είναι οριζόντια, είναι πως μέσα από την προσπάθεια που θα κάνουμε, ο δικός σας κλάδος θα υποστηρίζει ώστε, οριζόντια να περάσει το θέμα της Πληροφορικής,όχι να μαθαίνουμε στα παιδιά να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers", είπ[ε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαν τοπούλου, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας." Τα παιδιά ξέρουν πια, έχουν υπολογιστές, ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς, ακόμα και τα παιδιά του Δημοτικού έχουν μια πάρα πολύ μεγάλη ευχέρεια που δεν έχουμε εμείς" , πρόσθεσε η υπουργός και σημείωσε: "Το θέμα είναι αυτό οριζόντια, γίνεται το εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί και για το εκπαιδευτικό έργο, για την αλλαγή της ποιότητας και της διευκόλυνσης της Διοίκησης στην Εκπαίδευση. Είναι και τα δύο σημαντικά. Χωρίς σωστή οργάνωση στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, δε μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τα αποτελέσματα στο χώρο της τάξης. Γι αυτό και σε όλη μας την πορεία από εδώ και πέρα και σε όλη μας τη συνεργασία, αυτά θα πάνε παράλληλα...>>.- Αναφερόμενη η κ. Διαμαντοπούλου στην Επιμόρφωση στο Ψηφιακό Σχολείο όπου κάθε μάθημα, κάθε τάξης θα έχει τη δική του διαδραστική πλατφόρμα, υπογράμμισε: Σχετικά με το το Ψηφιακό η υπ. Παιδείας τόνισε:* Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ«Η αποτελεσματική χρήση των νέων τεχνολογιών επιβάλλει και ανάλογες χρηματοδοτήσεις»είπε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ Δημήτρης Πεππές, μιλώντας στην ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στο υπουργείο Παιδείας. «Η διαρκής υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης από την ελληνική πολιτεία αποτελεί τροχοπέδη για τηνσυνεχή τεχνική υποστήριξη, ενίσχυση και ανανέωση του σχολικού υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού.Την παραγωγή καταλλήλου εκπαιδευτικού λογισμικούΤην προμήθεια και συντήρηση αξιόπιστων πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης εκπαίδευσηςτην επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στη χρήση των νέων τεχνολογιών και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού.Την στελέχωση κάθε σχολικής μονάδας με διοικητικό προσωπικό πιστοποιημένο στη χρήση των Τ.Π.Ε. για γραμματειακή υποστήριξη»Πηγή