*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 379308 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #476 στις: Αύγουστος 18, 2011, 03:11:52 μμ »
Καλώς ήλθατε στην πραγματικότητα!  8)
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:13:05 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #477 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 03:56:43 μμ »
Φέτος μόνο 7 ΠΕ19 αποχώρησαν (6 σύνταξη, 1 λόγοι υγείας) και μόνο 3 ΠΕ20! Πέρσι αν δε κάνω λάθος ήταν 50.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #478 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 05:36:30 μμ »
είχα γράψει στο παρελθόν:

Να πως φτάσαμε ως εδώ:
1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
3. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ
7 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
9. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ)
10. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
11. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
12. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
13. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
14. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΙ
15. ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
16. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ
17. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ
18. ΕΠΙΧΕΙΡHΜ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦ. ΣΥΣΤHΜΑΤΩΝ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
19. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ TEI ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)
20. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
21. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
22. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.(ΓΡΕΒΕΝΑ)
23. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ(ΛΕΥΚΑΔΑ
24. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
25. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΑΜΑΛΙΑΔΑ)
26. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
27. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)
28. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ)
29. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ
30. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΠΥΡΓΟΣ)
31. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ TEI ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΛΕΥΚΑΔΑ)
32. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ)
33. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ
34. ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ)
35. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
36. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ TEI ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
37. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
38. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
39. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
40. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
41. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΡΑΚΗΣ (ΞΑΝΘΗ)
42. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
43. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΜΠ
44. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΑ)
45. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
46. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ)
47. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

πηγή: Μηχανογραφικό 2011

Με αφορμή τις βάσεις που ανακοινώθηκαν πριν μερικές μέρες, θέλω να αναφέρω ενδεικτικά ότι το τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλ/ών Άρτας, έχει βάση εισαγωγής 6.8
(πηγή http://www.real.gr/filescalendar/2011/August/vaseis2011/%EF%BE%92EI-H-90.pdf)

Επίσης να παρατηρήσω ότι φέτος για πρώτη φορά εφαρμόζεται η κοινοτική οδηγία, για την οποία η Ελλάδα έφαγε ένα σωρό πρόστιμα, περί ισότιμης αναγνώρισης των τίτλων και των επαγγελματικών δικαιωμάτων όσον τελείωσαν ένα ιδιωτικό κολλέγιο στην Ελλάδα συνεργαζόμενο με πανεπιστήμιο της Ευρώπης, και μάλιστα η αναγνώριση έχει αναδρομική ισχύ από αποφοίτους τετοιων ιδιωτικών σχολών από το 1999!! Αυτοί υπολογίζονται στους 30.000 ...άραγε πόσοι να είναι πληροφορικής;.......... (πηγή εφημερίδα Καθημερινή)

Τέλος, στα παραπάνω προσθέστε όσους πληροφορικούς έρχονται απευθείας από πανεπιστήμια του εξωτερικού, που είναι πάρα πολλοί καθώς αποτελεί την 1η προτίμηση μαζί με τις ιατρικες για κάποιον που θα φύγει έξω.

Τελικά το ποιό εύκολο πράγμα στην Ελλάδα είναι να αποκτήσεις πτυχίο πληροφορικής! με βαθμό 6.8 μπαίνεις σε τμήμα πληροφορικής και μετά διεκδικείς με τους ίδιους όρους τις ίδιες θέσεις στο Δημόσιο και στην εκπαίδευση με κάποιον που μπήκε πχ στο Μηχανικών ΗΥ Πάτρας, ή στο ΕΜΠ ή στην Πληροφορική ΑΣΟΕΕ, Καποδιστριακό κλπ με βάση 18+
Και μπορεί αυτός που μπήκε με βάση 6.8 να σου τελειώσει πτυχίο με βαθμό μεγαλύτερο από εσένα που μπήκες στο Καποδιστριακό κλπ με βάση 18.5 και με ιδρώτα πήρες ένα πτυχίο με βαθμό 5.5., γιατί κακά τα ψέματα τι επίπεδο σπουδών και απαιτήσεις (εργασίες, επίπεδο δυσκολίας στα θέματα εξετάσεων κλπ) θα έχει ένα τμήμα πληροφορικής όταν γνωρίζει ότι οι φοιτητές του είναι μαθητές που εισήχθησαν με βαθμό 8, και τι επίπεδο θέτει ένα πανεπιστήμιο όταν ξέρει ότι ο τελευταίος του φοιτητής ήταν μαθητής που μπήκε με 18.5!!!!

Αλλά αυτά κανείς δεν τα λογαράζει δυστυχώς.... ούτε μετράει το που τελείωσες. Ούτε υπάρχει αξιολόγηση στα τμήματα (ούτε την θέλει κανείς). Όλοι στο ίδιο τσουβάλι...

όλα αυτά πρέπει να μας προβληματίσουν πάντως.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2011, 05:44:29 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #479 στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 10:32:39 μμ »
Η Πανελλήνια ένωση καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.:έχει  Διαμαρτυρία σε όλη την Αθήνα - Τρίτη 13/9
Εμείς τίποτα. Λογικο λοιπόν το ΥΠΔΒΜΘ να μας ξέχασε σαν ειδικότητα [ειδικότητες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (καλλιτεχνικά, μουσική, θεατρική αγωγή)]

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:13:05 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2387
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #480 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 12:08:12 μμ »
Στο τέλος οι δάσκαλοι θα κάνουν τα πάντα. Αρμόδιοι επί παντός επιστητού.
Διαβάστε εδώ....http://www.kathigitis.org/?p=33405
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Βακτήρια εστί παιδεία βίου. - Μένανδρος
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #481 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 01:05:40 μμ »
Στο τέλος οι δάσκαλοι θα κάνουν τα πάντα. Αρμόδιοι επί παντός επιστητού.
Διαβάστε εδώ....http://www.kathigitis.org/?p=33405

Ειδικά αυτοί που είναι και διετούς φοίτησης (ακαδημίες) θα πρέπει να διδάσκουν σε Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι. Επίσης είναι υποψήφιοι και για νόμπελ πυρηνικής φυσικής.  :P

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #482 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 01:09:19 μμ »
πρεπει να οργανωθουμε.....

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #483 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:02:08 μμ »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

Επειδή δε θέλω παρεξηγήσεις κ.Μπαμπινιώτη το σβήνω  :)
Ξεκαθάρισα όμως εξ'αρχής ότι δεν είναι όλοι το ίδιο..Κομπλεξικοί υπάρχουν παντού.. :)
Απλά αυτό που εισέπραξα εγώ (και όσοι ξέρω που κάνουν μαθήματα ειδικοτήτων) είναι ότι στην πλειοψηφία τους οι δάσκαλοι δε μας θέλουν στα σχολεία.
Υπάρχουν δάσκαλοι που μου έχουν φερθεί και άψογα ειδικά την περίοδο που ήμουνα ωρομίσθια..Όμως δυστυχώς κάποιοι είναι "βολεμένοι" εδώ και χρόνια στα σχολεία και τώρα που πάμε κ εμείς να βγάλουμε ένα μηνιάτικο (γιατί τόσα χρόνια μόνο μηνιάτικο δεν παίρναμε!!!) μας βλέπουν σαν απειλή. Το πρόγραμμα θες που τους ξεβολεύουμε και κάνουν 2 ώρες κενό και σχολάνε στις 2 δεν ξέρω τι φταίει πάντως εγώ αυτό εισέπραξα και έχω την ανάγκη να το πω και να το εκφράσω!Αν δε σου αρέσει αυτό λυπάμαι όμως είναι η αλήθεια  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:24:07 μμ από solero »

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #484 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:30:47 μμ »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:33:16 μμ από spidr »
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #485 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:42:56 μμ »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...

Τελοσπάντων παιδιά!Παραφέρθηκα και ζητώ συγνώμη για την έκφραση  :) Όμως οι λέξεις που ακούς καμιά φορά δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία μπροστά στις πράξεις που βιώνεις...Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να γίνει ότι είναι καλύτερο για την εκπαίδευση!! Τα λέμε  :)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #486 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:45:44 μμ »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...

Σωστό το σκεπτικό, αλλά η συγκεκριμένη σύνθεση του υπουργείου, που λαμβάνει πλέον τις αποφάσεις, λειτουργεί περισσότερο με γνώμονα το οικονομικό κριτήριο. Περισσότερο πιθανό βλέπω να αυξάνει το ωράριο των δασκάλων, ώστε να τους φορτώσει κάποιες ειδικότητες με το άλλοθι των "επιμορφώσεων". Μακάρι να διαψευστώ...

(Ελπίζω να μην έχω ορθογράφικά! Είχα καλούς δασκάλους στο δημοτικό... ;D ;))

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #487 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 03:49:50 μμ »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #488 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 04:03:03 μμ »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα
Για να αγωνιστείς κόντρα σε κάτι ή για να διεκδικήσεις κάτι θα πρέπει να βρεις συμμάχους με κοινούς στόχους και κοινές διεκδικήσεις. Εγώ βλέπω μόνο προσπάθεια να δημιουργούμε εχθρούς εκεί που δεν θα έπρεπε. Είτε αυτούς τους λένε δασκάλους, συναδέλφους ΑΕΙ-ΤΕΙ, μεταταγμένους άλλης ειδικότητας, μόνιμους (a.k.a. βολεμένους), με παιδαγωγική επάρκεια... Για μένα οι δάσκαλοι που βρίσκονται στην τάξη (και όχι αυτοί στις καρέκλες του υπουργείου) είναι σύμμαχοι στον αγώνα μας, γιατί βλέπουν τι δουλειά γίνεται και συνειδητοποιούν ότι και οι ίδιοι οφελούνται από αυτή. Αρκεί βέβαια να κάνουμε και εμείς σωστά τη δουλειά μας...

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #489 στις: Σεπτέμβριος 17, 2011, 04:07:25 μμ »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα

Συμφωνώ!!!Τι μπορούμε να κάνουμε όμως??
Βασικά εγώ έχω ήδη σκεφτεί κάποια πράγματα γι'αυτό!!
Καταρχάς πρέπει να μαζευτούμε πολλοί!!!Να κάνουμε ένα group (κάτι τελοσπάντων)
που να αποτελείται μόνο από ΠΕ19-ΠΕ20. Έπειτα πρέπει να βρούμε τους "κατάλληλους"
(χωρίς πολιτικές σκοπιμότητες!!!!!!!) να μας αντιπροσωπεύουν και στη συνέχεια πρέπει
με κάποιο τρόπο να μπούμε στη ΔΟΕ. Αιρετό για τον κλάδο μας μπορούμε να εκλέξουμε εμείς?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161204
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.