*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 427022 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #476 στις: Αυγούστου 18, 2011, 03:11:52 pm »
Καλώς ήλθατε στην πραγματικότητα!  8)
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:10:04 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #477 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 03:56:43 pm »
Φέτος μόνο 7 ΠΕ19 αποχώρησαν (6 σύνταξη, 1 λόγοι υγείας) και μόνο 3 ΠΕ20! Πέρσι αν δε κάνω λάθος ήταν 50.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #478 στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 05:36:30 pm »
είχα γράψει στο παρελθόν:

Να πως φτάσαμε ως εδώ:
1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
3. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ
7 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
9. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 05:44:29 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #479 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2011, 10:32:39 pm »
Η Πανελλήνια ένωση καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.:έχει  Διαμαρτυρία σε όλη την Αθήνα - Τρίτη 13/9
Εμείς τίποτα. Λογικο λοιπόν το ΥΠΔ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:10:04 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2749
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #480 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 12:08:12 pm »
Στο τέλος οι δάσκαλοι θα κάνουν τα πάντα. Αρμόδιοι επί παντός επιστητού.
Διαβάστε εδώ....http://www.kathigitis.org/?p=33405
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #481 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 01:05:40 pm »
Στο τέλος οι δάσκαλοι θα κάνουν τα πάντα. Αρμόδιοι επί παντός επιστητού.
Διαβάστε εδώ....http://www.kathigitis.org/?p=33405

Ειδικά αυτοί που είναι και διετούς φοίτησης (ακαδημίες) θα πρέπει να διδάσκουν σε Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι. Επίσης είναι υποψήφιοι και για νόμπελ πυρηνικής φυσικής.  :P

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #482 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 01:09:19 pm »
πρεπει να οργανωθουμε.....

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #483 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:02:08 pm »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

Επειδή δε θέλω παρεξηγήσεις κ.Μπαμπινιώτη το σβήνω  :)
Ξεκαθάρισα όμως εξ'αρχής ότι δεν είναι όλοι το ίδιο..Κομπλεξικοί υπάρχουν παντού.. :)
Απλά αυτό που εισέπραξα εγώ (και όσοι ξέρω που κάνουν μαθήματα ειδικοτήτων) είναι ότι στην πλειοψηφία τους οι δάσκαλοι δε μας θέλουν στα σχολεία.
Υπάρχουν δάσκαλοι που μου έχουν φερθεί και άψογα ειδικά την περίοδο που ήμουνα ωρομίσθια..Όμως δυστυχώς κάποιοι είναι "βολεμένοι" εδώ και χρόνια στα σχολεία και τώρα που πάμε κ εμείς να βγάλουμε ένα μηνιάτικο (γιατί τόσα χρόνια μόνο μηνιάτικο δεν παίρναμε!!!) μας βλέπουν σαν απειλή. Το πρόγραμμα θες που τους ξεβολεύουμε και κάνουν 2 ώρες κενό και σχολάνε στις 2 δεν ξέρω τι φταίει πάντως εγώ αυτό εισέπραξα και έχω την ανάγκη να το πω και να το εκφράσω!Αν δε σου αρέσει αυτό λυπάμαι όμως είναι η αλήθεια  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:24:07 pm από solero »

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #484 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:30:47 pm »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:33:16 pm από spidr »
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #485 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:42:56 pm »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...

Τελοσπάντων παιδιά!Παραφέρθηκα και ζητώ συγνώμη για την έκφραση  :) Όμως οι λέξεις που ακούς καμιά φορά δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία μπροστά στις πράξεις που βιώνεις...Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να γίνει ότι είναι καλύτερο για την εκπαίδευση!! Τα λέμε  :)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #486 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:45:44 pm »
Αγαπητή μου Solero, πριν μιλήσεις  με θέμα "Οι κομπλεξικοί δάσκαλοι" θα σε παρακαλούσα να ελέγχεις την ορθογραφία των όσων γράφεις. Νομίζω πως στο σημείο αυτό έχεις κάποια κοινά σημεία με τη δασκάλα που περιγράφεις.

δεν ξέρω πια ήταν η απαντηση αλλά μερικές φορές πρέπει να δίνουμε έμφαση στο νόημα των κειμένων παρα στην εμφάνιση, αυτήν την έκφραση την συναντάς πολλές φορές σε forum και είναι ότι πιο ρηχό μπορεί να γράψει κανείς.

Πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βγάλει τους πε 19-20 από την πρωτοβάθμια γιατί δεν θα θελει να δημιουργήσει ένα ακόμη κορεσμένο και δυσκίνητο  κλαδο και οι απλοί δάσκαλοι είναι εντελώς ανειδίκευτοι στην πληροφορική ...

Σωστό το σκεπτικό, αλλά η συγκεκριμένη σύνθεση του υπουργείου, που λαμβάνει πλέον τις αποφάσεις, λειτουργεί περισσότερο με γνώμονα το οικονομικό κριτήριο. Περισσότερο πιθανό βλέπω να αυξάνει το ωράριο των δασκάλων, ώστε να τους φορτώσει κάποιες ειδικότητες με το άλλοθι των "επιμορφώσεων". Μακάρι να διαψευστώ...

(Ελπίζω να μην έχω ορθογράφικά! Είχα καλούς δασκάλους στο δημοτικό... ;D ;))

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #487 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 03:49:50 pm »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #488 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 04:03:03 pm »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα
Για να αγωνιστείς κόντρα σε κάτι ή για να διεκδικήσεις κάτι θα πρέπει να βρεις συμμάχους με κοινούς στόχους και κοινές διεκδικήσεις. Εγώ βλέπω μόνο προσπάθεια να δημιουργούμε εχθρούς εκεί που δεν θα έπρεπε. Είτε αυτούς τους λένε δασκάλους, συναδέλφους ΑΕΙ-ΤΕΙ, μεταταγμένους άλλης ειδικότητας, μόνιμους (a.k.a. βολεμένους), με παιδαγωγική επάρκεια... Για μένα οι δάσκαλοι που βρίσκονται στην τάξη (και όχι αυτοί στις καρέκλες του υπουργείου) είναι σύμμαχοι στον αγώνα μας, γιατί βλέπουν τι δουλειά γίνεται και συνειδητοποιούν ότι και οι ίδιοι οφελούνται από αυτή. Αρκεί βέβαια να κάνουμε και εμείς σωστά τη δουλειά μας...

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #489 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2011, 04:07:25 pm »
αν καθησουμε με σταυρωμενα χερια ολα πιθανα

Συμφωνώ!!!Τι μπορούμε να κάνουμε όμως??

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182654
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 670
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.