*

Αποστολέας Θέμα: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???  (Αναγνώστηκε 93860 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #168 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 12:27:42 am »
παιδια χαλαρωστε λεμε να γινει αυτο απο τη στιγμη που υπαρχουν τοσα κενα δασκαλων.πως κανετε ετσι?το ψωμι σας θα φανε?

Εγώ γελάω πάντως , γιατί τώρα δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτο...και το επίπεδο!!!!

Αλήθεια; Τέτοιο βρισίδι ρίχνετε κ στους μαθητές σας όταν δεν μπορείτε να τους επιβληθείτε;

(Η απάντηση είναι ΝΑΙ , το βίωσα πέρυσι ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΣΧΟΛΕΙΑ)

οσο για το φτωχια και γκρινια :    " Η υλικη φτωχεια  θεραπευεται ευκολα, η φτωχεια της ψυχης ομως, ποτε" ΜΟΝΤΑΙΝ" ;)

έγραψες  ;)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:20 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #169 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 11:53:34 am »
Προσοχή. Ακολουθεί υπερβολικά μεγάλο "σεντόνι".

@kyra_daskala πραγματικά χαίρομαι που απαντάς τόσο τεκμηριωμένα. Θα με αφήσεις βέβαια να σχολιάσω αυτά που είπες...

Don Quixote
Προφανώς οι ωρομίσθιοι δεν έχετε εκπροσώπηση στο συνέδριο της ΔΟΕ για αυτό και δεν κατάλαβες το πνεύμα της ανακοίνωσης.
Η πρόταση είναι να συσταθούν οργανικές θέσεις ειδικοτήτων σε κάποια σχολεία.
Παραθέτω ακριβώς: "Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων."

Νέες οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια ειδικοτήτων;; Θα ήθελα πολύ να την δω την σχετική θέση της ΔΟΕ. Γιατί το «διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών» φωτογραφίζει μόνο τους δασκάλους. Ή κάνω λάθος; Δάσκαλοι uber alles. Μόνο αυτοί ξέρουν. Μόνο αυτοί μπορούν. Θα ήθελα να δω μια ανακοίνωση της ΔΟΕ που να λέει για νέες οργανικές θέσεις ειδικοτήτων (και όχι δασκάλων - ειδικοτήτων). Αν μπορείς να μου πεις που είναι στο internet. Να στείλεις mail. Φαξ. Οτιδήποτε σε βολεύει.

Εφόσον έχεις δουλέψει σε Ολοήμερα κατανοείς ότι το παραπάνω μπορεί να γίνει στις πρωτεύουσες των νομών και στις πόλεις. Επειδή Δημοτικά όμως δεν έχει μόνο η Αθήνα αλλά και το πιο μικρό χωριό, δεν μπορεί να διορίσει ειδικότητες παντού. Σε αυτά τα σχολεία ζητά η ΔΟΕ να αναλάβουν τις ώρες αυτές οι δάσκαλοι, που ούτως ή άλλως κάνουν αυτά τα μαθήματα στο πρωινό πρόγραμμα. Φαντάσου ότι στην επαρχία που πρωτοδιορίστηκα ο πληροφορικός (δάνειο από τη δευτεροβάθμια) για να συμπληρώσει 24 ώρες έτρεχε σε δυο διαφορετικά χωριά και τρεις μέρες στην πόλη στο γραφείο.

Μα αυτή τη στιγμή υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκπαιδευτικοί γυμναστές, θεατρολόγοι, εικαστικοί και πληροφορικοί σε όλη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει πραγματικά μέρος στην Ελλάδα που να μην υπάρχει κάποιος από τις παραπάνω ειδικότητες. Και η ανακοίνωση της ΔΟΕ λέει.

Παράθεση
Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ).

Τι σημαίνει "Όπου είναι δυνατόν"; Τι σημαίνει "να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες"; Που είναι δυνατόν να διδάξουν δάσκαλοι από τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι καθηγητές ειδικοτήτων σε όλη την Ελλάδα; Που δεν χρειάζονται ειδηκότητες; ΠΟΙΟΣ "ΚΕΡΑΤΑΣ" ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; Ντροπή και αίσχος στους συνδικαλιστές της ΔΟΕ. Και μια χαρά το κατάλαβα το πνεύμα kyra_daskala. Γιατι το πνεύμα της ΔΟΕ είναι ΜΟΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.

Προς θεού, μη με χαρακτηρίσεις υπερασπίστρια του Μπράτη, διότι πρώτη θα σου πω πόσο απογοητευμένη είμαι από το προεδρείο του συνδικαλιστικού μου οργάνου και το πόσο εύκολα "πούλησαν" τις απεργίες του 2006.

Από αυτές τις απεργίες το 2006 (που εσύ ήθελες να συνεχιστούν) πολλοί ωρομίσθιοι δεν μπορούσαν να κανονίσουν το πρόγραμμα τους (γιατί εμείς οι ωρομίσθιοι δουλεύουμε δυο και τρεις δουλειές), δεν ανανέωσαν το βιβλιάριο ΙΚΑ, δεν βγήκαν ταμείο ανεργίας. Πότε θα καταλάβετε ότι τα δημοτικά δεν είναι τσιφλίκι των συνδικαλιστών σας; Και εμείς σε αυτά δεν δουλεύουμε; Και αυτά που αποφασίζετε επηρεάζουν τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων.Δεν είμαστε ζώα συνάδελφοι δάσκαλοι. Άνθρωποι είμαστε. Που πληρώνονται 7 ευρώ την ώρα για να προσφέρουν υπηρεσίες παρόμοιες με τις δικές σας, στα δημοτικά σχολεία.

Δεν ξέρω σε τι Δημοτικά διδάξατε ή τι δασκάλους έχετε συναντήσει και έχετε καταλήξει οι περισσότεροι στα συμπεράσματά σας. Προφανώς για το Δημοτικό Σχολείο δεν ισχύει το γνωστό ...σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματιές. Μόνο κακοί δάσκαλοι υπάρχουν!
Είναι αστείο, όπως και το επιχείρημα για τα τεράστια κενά με τα οποία φτάνουν τα παιδιά στην Α Γυμνασίου. Χρόνια το ακούω, το έχω βιώσει και ως μαθήτρια αλλά όταν έγινα δασκάλα κατάλαβα ότι δεν υπάρχει επαφή μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας.
Ύλη που στην Α Γυμνασίου οι φιλόλογοι τη θεωρούσαν διδαγμένη, στην πραγματικότητα δεν διδασκόταν ποτέ στο Δημοτικό. Με τα νέα αναλυτικά προγράμματα το χάσμα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Δουλεύω σε μεγάλες τάξεις και διαρκώς έχω πάνω από το κεφάλι μου διπλό άγχος, να βγάλω την ύλη μου αλλά και να τα προετοιμάσω για το γυμνάσιο και δεν είμαι η μοναδική. Όλοι οι δάσκαλοι που συνεργαστεί το ίδιο κάνουν.

Δηλαδή εγώ σε όσα δημοτικά έχω δουλέψει έπεφτα συνέχεια σε σκάρτους; Έπεφτα σε δασκάλες/ους που έλεγαν δεν τα αντέχω τα παιδιά της Πέμπτης και της Έκτης. Θηρία είναι θα με φάνε. Έπεφτα σε δασκάλες/ους που έλεγαν δύσκολα τα μαθηματικά της έκτης. Ούτε εμείς δεν τα καταλαβαίνουμε. Μπορεί να έχεις και δίκιο όμως. Ελπίζω να τοποθετηθούν και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων πάνω σε αυτό το θέμα.

Από τη στιγμή που όπως είπες δεν υπάρχει επαφή πρωτοβάθμιας με δευτεροβάθμια. Μήπως είναι καλύτερα να μπουν μαθηματικοί και φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια, να λειτουργήσουν σαν γέφυρα δημοτικού – γυμνασίου; Η άλλη λύση είναι να μπείτε εσείς στα γυμνάσια. Και οι δυο λύσεις με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.


Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #170 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 12:44:24 pm »
θα ηθελα να κανω ενα και μονο σχολιο οσον αφορα τους αριστουχους των πανελληνιων.....(δεν κατηγορω κανεναν κι εγω στους αριστουχους ημουν αλλα θελω να κεφτασω τη γνωμη μου)
 
 το οτι καποιος αριστευει στις πανελληνιες...δεν σημαινει τιποτα αυτοματως! ουτε οτι εχει το "ταλεντο¨να ειναι σωστος εκπαιδευτικος....ουτε οτι του "κοβει"
εγω προσωπικα ειχα και συμμαθητες που αν και αριστευσαν...δεν πολυ σκαμπαζουν....για να το πω λαικα...οπως και ειχα συμφοιτητες...που αν και αριστοι ως μαθητες ηταν ...να μην πω λεξη...αλλα απορουσες πως μπηκαν...και πως θα διδαξουν αυτοι οι ανθρωποι...........

(ενα παραδειγμα...επειδη δουλευω σε νοσοκομειο-αν και φιλολογος- βλεπω καθημερινα γιατρους....που οπως ξερετε οι βαθμολογιες τους στις πανελληνιες ηταν οι υψηλοτερες ολων μας......οι οποιοι ειναι αντε να μην πω.......απορεις πως εγιναν γιατροι.....και ευχεσαι να μην τυχει να πεσεις στα χερια τους.......οποτε η βαθμολογιες που λετε ειναι κατι σχετικο...)

και σαφως..το να μπαινει καποιος στη διαδικασια να διαβασει, ωστε να αριστευσει με σκοπο την επαγγελματικη του αποκατασταση μεσω των παιδαγωγικων σχολων...ειναι δυστυχως το χειροτερο απ ολα....γιατι αυτος ο ανθρωπος δεν το αγαπαει αυτο...δεν ειναι το μερακι του...και οι συνεπειες δυστυχως ειναι πολυ σημαντικες και αρνητικες......
οταν εχεις να κανεις με εκπαιδευση παιδιων δεν αρκει να το βλεπεις καθαρα επαγγελματικα....γιατι πολυ απλα δεν λεγεσαι δασκαλος....

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #171 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 01:01:52 pm »
Έχω τοποθετηθεί σ'αυτό το τόπικ και επειδή είδα οτι βγήκαν μαχαίρια είπα να αποσυρθώ και να μη ξαναποστάρω παρόλο που παρακολουθώ την συζήτηση.
Αλλά Don Quixote δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:52:20 »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #172 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 01:31:12 pm »
Έχω τοποθετηθεί σ'αυτό το τόπικ και επειδή είδα οτι βγήκαν μαχαίρια είπα να αποσυρθώ και να μη ξαναποστάρω παρόλο που παρακολουθώ την συζήτηση.

Γιατί βλέπετε μαχαίρια συνάδελφοι; Διάλογο κάνουμε. Μέχρι τώρα κάθε δάσκαλος που μου απαντά λέει το «μακρύ του και το κοντό» του. Απαντώ σε ότι με ρώτα. Δεν απαντά σε τίποτα από ότι τον ρωτώ (ή απαντά επιλεκτικά σε ότι θέλει). Και μετά εξαφανίζεται.

Φυσικά όλα αυτά που προτείνεις είναι για το καλό και το συμφέρον της παιδείας και όχι για να ξεμπλοκάρει ο κλαδος σου ( ;)).

Η πληροφορική σαν μάθημα δεν έχει ωριμάσει ακόμα σαν ιδέα για την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια. Σε καμιά δεκαετία το ξανασυζητάμε. Έξω οι πληροφορικοί από την εκπαίδευση. Εξάλλου στα γυμνάσια δώσανε υπολογιστές, και πληροφορική κάνουν μια ώρα. Τι κουβεντιάζουμε αλήθεια;
Γιατι μπαίνουμε σε τάξεις της πρώτης και της δευτέρας δημοτικού, και δεν μας θεωρούν καθηγητικές σχολές, εμάς τους πληροφορικούς. Και πληροφορική κάνουν ολες οι άσχετες ειδικότητες εκτός από εμάς που έχουμε σπουδάσει πληροφορική. Αλήθεια θέλεις να μιλήσουμε για ξεμπλοκάρισμα του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20;

Να αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών στις παιδαγωγικές σχολές ωστε οι δάσκαλοι να καταρτίζονται πιο σωστά
,να ανέβουν ένα επίπεδο ωστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εποχής μας όπου η γνώση εξελίσσεται.Να αλλάξουν και τα αναλυτικά προγράμματα των δημοτικών ωστε τα παιδιά να διδάσκονται τα μαθήματα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και έτσι να μπαίνουν στο γυμνάσιο χωρίς ιδιαίτερα κενά.

Χρειάζεται τελικά ε; Μακάρι οι δάσκαλοι να ηταν επαρκείς και να μην χρειάζονται την βοήθεια κανενός. Μακάρι να διδάσκει πληροφορική, θέατρο, μαθηματικά, ιστορία, γλώσσα, γυμναστική, θρησκευτικά, φυσική, ζωγραφική, ξένες γλώσσες, ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ. ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΔΑΣΚΑΛΟΣ.
Αυτό λέγεται πρόοδος συνάδελφοι. Ο υπερδασκαλος του 21ου αιώνα. Και εμείς οι αγριάνθρωποι να επιστέψουμε στις σπηλιές μας.
Αλλά να γίνουν αυτές οι αλλαγές στα προγράμματα των παιδαγωγικών σχολών. Γιατί σήμερα πολλοί δάσκαλοι στην Πέμπτη και Έκτη δημοτικού είναι ανεπαρκείς.

Προτείνω αναβάθμιση της εκπαίδευσης των Δασκάλων λοιπόν.
Έχεις αντίρρηση μ'αυτό;Θα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια;

Αφού το παραδέχεστε ότι χρειάζεται αναβάθμιση της εκπαίδευσης των δάσκαλων. ΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑ

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #173 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 02:15:47 pm »
Μέχρι να "αναβαθμιστούν" όμως οι δάσκαλοι, επέτρεψε μου να μην αφήνω τον κύριο Μπρατη να καθορίζει τη μοίρα μου.
...τη μοίρα σου ή τη μοίρα των δημοτικών σχολείων και των μαθητών τους;
πρόσεχε γιατί καρφώνεσαι

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #174 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 02:40:12 pm »
Μέχρι να "αναβαθμιστούν" όμως οι δάσκαλοι, επέτρεψε μου να μην αφήνω τον κύριο Μπρατη να καθορίζει τη μοίρα μου.
...τη μοίρα σου ή τη μοίρα των δημοτικών σχολείων και των μαθητών τους;
πρόσεχε γιατί καρφώνεσαι

Από όλα αυτά που έγραψα, αυτό βρήκες να σχολιάσεις Boldini;

ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #175 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 02:55:59 pm »
να βαλω τα πραγματα στη σωστη διασταση.
ο Μπρατης και σε μενα δεν ειναι διολου συμπαθης.Περα απο αυτο, πιστευω οτι το μαθημα της πληροφορικης θα πρεπει να το κανουν οι εκπ/κοι της ειδικοτητας. σε αυτο συμφωνω.
ενας δασκαλος οσο καλος και να ειναι δεν μπορει να κανει το μαθημα της πληροφορικης.
οπως εγινε με της γυμναστικης,να γινει και με της πληροφορικης.
αλλα, οτι ενας δασκαλος ειναι ικανος να διδαξει μαθηματα οπως γλωσσα,φυσικη,μαθηματικα, ε νομιζω οτι αυτο το μπορει και με το παραπανω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #176 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:00:40 pm »
αλλα, οτι ενας δασκαλος ειναι ικανος να διδαξει μαθηματα οπως γλωσσα,φυσικη,μαθηματικα, ε νομιζω οτι αυτο το μπορει και με το παραπανω.

@MARKOS μακάρι να μπορούσες να πας έστω και μια φορά σε ένα ολοήμερο δημοτικό. Και να δεις τι γίνεται την ώρα της γλώσσας και των μαθηματικών σε πέμπτη και έκτη δημοτικού. Δεν σε κατηγορώ όμως, γιατί φαντάζομαι δεν έχεις βρεθεί ποτέ σε δημοτικό σχολείο...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #177 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:06:15 pm »
πραγματι δεν εχω βρεθει, αλλα αυτο θα μας το πουν οι δασκαλοι. Αυτοι τα ξερουν καλυτερα απο μας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #178 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:07:45 pm »
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #179 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:22:09 pm »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #180 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:25:37 pm »
Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι μεγάλες τάξεις. Ειδικά τα μαθηματικά και η φυσική με τα οποία έχω συμπάθεια από το λύκειο (τεχνολογική κατεύθυνση γαρ). Απλά θέλουν ιδιαίτερο διάβασμα κάτι που τελικά δεν είναι όλοι πρόθυμοι να κάνουν. Όσο για τις ειδικότητες εγώ θέλω να μπεί 2 ώρες υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά που να το διδάσκουν οι καθηγητές πληροφορικής, για να μάθουν τα παιδιά να δουλεύουν με τον υπολογιστή, να αναζητούν πληροφορίες και κυρίως να προφυλάσσουν τον εαυτό τους από τις παγίδες του διαδικτύου. Επίσης να υπάρχει μουσικός-γυμναστής-καθηγητής εικαστικών-θεατρολόγος κτλ κτλ γιατί αυτά δεν τα ξέρουμε οι δάσκαλοι.

Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.


Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος june 23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #181 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 03:54:58 pm »
Αυτο που εχω να πω εγω είναι οτι βρήκατε παπα και θέλετε να θάψετε οχι 5-6 αλλα καμια 200ρια!!!ασ μπουνε λοιπον στο δημοτικο-πρωτοβάθμια πληροφορικοι, μαθηματικοι, φυσικοι, φιλόλογοι ααα ασ μπουνε μωρε και οι χημικοι κρίμα δεν είναι;;;και αυτοι ασεπ δεν δίνουν;;;
Και ναι Don Quixote +φωνω για τους νηπιαγωγουσ να πάρουν την Α δημοτικού γιατι θα το ξαναπώ είμαστε ΠΡΩΤΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.