*

Αποστολέας Θέμα: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...  (Αναγνώστηκε 3096 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jefferson

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« στις: Οκτώβριος 20, 2009, 02:59:20 μμ »
Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι για κάθε πρόσληψη (διορισμός, αναπλήρωση, ωρομισθία) θα πρέπει να μετράει τουλάχιστον μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Αυτή η τάση φάνηκε στις δυο ψηφοφορίες για την ΠΔΣ (εδώ και εδώ).
Σήμερα λοιπόν πήρα τον πίνακα Β των φυσικών (ειδικότητά μου - πίνακας gerakian/με τοποθετήσεις) και μέτρησα πόσα άτομα δεν έχουν επιτυχία σε κανέναν από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ. Και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό: 1103 από τους 2146...  δηλαδή 51%...
Φυσικά έχει ενδιαφέρον και το πώς κατανέμονται αυτά τα άτομα στον πίνακα...
Θέση
1-200
201-400
401-600
601-800
801-1000
1001-1200
1201-1400
1401-1600
1601-1800
1801-2000
2001-τέλος
Αριθμός
50
20
56
65
65
99
121
141
179
182
125


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:58:52 »

Αποσυνδεδεμένος Γάτος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 09:54:39 μμ »
Πραγματικά εντυπωσιακό. Θα ήταν το ιδανικό λοιπόν να θέσουν σαν προυπόθεση τον ΑΣΕΠ για τον πίνακα μονίμων.  Έτσι τα βύσματα που δεν έχουν ιδέα από φυσική θα χανόντουσαν για πάντα και θα ησυχάζαμε όλοι!

Αποσυνδεδεμένος jefferson

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 04:22:26 πμ »
Αυτό ακριβώς ήθελα να πω. Ότι αν έβαζαν τον ΑΣΕΠ σαν προϋπόθεση για όλες τις προσλήψεις, τότε αυτό ίσως έφερνε τα πάνω κάτω. Σίγουρα δεν θεωρώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι το απόλυτο κριτήριο. Ένα πρώτο φίλτρο, ίσως. Όπως επίσης δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος είναι καλύτερος καθηγητής επειδή έχει μια επιτυχία στο διαγωνισμό. Η εμπειρία είναι μεγάλο προσόν για έναν καθηγητή, μου το λένε οι παλιότεροι και τους συγκεκριμένους τους εμπιστεύομαι... Πάντως είμαι υπέρ της αξιολόγησης (αν θεωρηθεί ότι αυτός ο ψυχοφθόρος διαγωνισμός την προσεγγίζει). Αλλά δεν μπορούν οι πολιτικοί να κάνουν λόγο για αξιολόγηση, τη στιγμή που δεν υπάρχει ουσιαστική επιμόρφωση. Και στο τελευταίο είμαι απόλυτος, γιατί θεωρώ, αν και μέρος του συστήματος, ότι στην Ελλάδα παιδαγωγική κατάρτιση δεν υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος ANTKAV

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 10:38:49 πμ »
ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2004-2008  ΙΣΩΣ ΚΑΙ
 ΤΟΥ 2009 ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ Κ.Λ.Π
 Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ  ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ .
ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΙΧΤΕΙ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ ,ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ-ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ  Η ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ  ΔΥΟ  ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΓΩΓΗ
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ 
ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ 
 
Υ.Γ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:58:52 »

Αποσυνδεδεμένος kaloproaireti

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 12:14:38 μμ »
Γεια σας είμαι καινούρια στο φόρουμ.
Είμαι πρόσφατα πτυχιούχος φυσικός και ευτυχώς πρόλαβα και έκανα τα χαρτιά μου για ΠΔΣ.Το πτυχίο μου είναι της τάξης του 7.2 σας ενημερώνω ότι μπήκα στη σχολή το 2004 και βγήκα το 2009. Ημούν στην πρώτη 20άδα των επιτυχόντων φυσικών του 2004 μπορείτε λοιπόν να καταλάβετε πόσο χρονών είμαι. Σε ενημερώνω συνάδελφε ANTKAV στη ΔΙΔΕ που έκανα τα χαρτιά μου είμαι από τις τελευταίες στο πίνακα αλλά από τις πρώτες σε βαθμό άρα αν κάποιον τον βολεύει η ''αξιοκρατία'' με βάση την ημερομηνία πτυχίου εμένα με βολεύει ο βαθμός πτυχίου. Άρα προτείνω να αφήσουμε τα περί βυσματολογίας (όχι ότι δεν υπάρχει) και ας προσπαθήσουμε να ορίσουμε την αξιοκρατία.

Αποσυνδεδεμένος ANTKAV

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 03:06:06 μμ »
ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΡΩΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ
ΜΕ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΕΣ  ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 6 ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ  30 ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΜΕ ΙΚΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ   

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 03:41:14 μμ »
@ANTKAV: πάτα το Caps Lock..

@kalorpoaireti: Επειδή είμαι φυσικός, γνωρίζω ότι βαθμός 7,2 δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο. Σίγουρα ούτε μικρός, αλλά υπάρχουν και μεγαλύτεροι..
Σε ποιο παν/μιο τέλειωσες;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος VarTas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 03:48:22 μμ »
καλοπροαιρετη πιστευω πως ζεισ σε εναν ονειρικο -φανταστικο κοσμο.
επειδη σιγουρα δεν εχεις ασχοληθει ακομη με πραγματα που θα σε φθειρουν κ θα σε τρελανουν στην ουσια ξεκινα να αναθεωρεις πραγματα κ να αλλαζεις τροπο σκεψης
φυσικος ειμαι κ εγω
σε ποιο πανεπιστημιο τελειωσες;

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 04:53:12 μμ »
Καλοπροαιρετη...
Αν οντως εισαι τοσο καλη δεν θα εχεις προβλημα αφου θα διοριστεις στον επομενο ασεπ (πραγμα δυσκολο σχετικα λογω του μικρου αριθμου που διοριζουν). Οσον αφορα το βαθμο ακομη και στην Αθηνα να τελειωσες που λογω των πολλων καταληψεων ειναι αντικειμενικα δυσκολο να τελειωσεις γρηγορα και με βαθμο πραγματικα δε λεει τιποτα... Υπαρχουν ενα σωρο τετοιοι ανθρωποι...
Δικαιολογω βεβαια να σκεφτεσαι ετσι επειδη δεν ξερεις (δεν στα λεμε για να σου την πουμε απλα για να σε προιδεασουμε τι θα συναντησεις)
Τελος για να μπεις στη σχολη θελει πανελληνιες (συγκεκριμενος τροπος διαβασματος)
Για να βγαλεις το φυσικο εχεις εξεταστικες (αλλος τροπος διαβασματος)
Για να διοριστεις εχεις τον ασεπ (εκτος αν εισαι οαεδιτης ή κανας βισματιας...). Και εδω αλλος τροπος διαβασματος...
Το τι εχεις κανει στο ενα (π.χ. πανελληνιες δεν σημαινει οτι εισαι καλος και στο επομενο δηλαδη σχολη). Ομοιως οτι εβγαλες σχολη γρηγορα μα βαθμο δε σημαινει οτι εισαι μπροστα για σχολειο...

Αποσυνδεδεμένος Γάτος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 01:18:25 πμ »
Καλοπροαίρετη, σκούρα τα πράγματα για σένα αν πιστεύεις ότι με ένα βαθμό πτυχίου καθάρισες. Υπάρχουν άτομα με βαθμό, με μεταπτυχιακά, με προϋπηρεσίες από την άλλη άκρη του κόσμου ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: επιτυχία ή και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, τα οποία είναι στην απ΄έξω. Δώσε πρώτα ΑΣΕΠ και μετά έλα να μας μιλήσεις. Μιλάμε για πολλές ώρες διάβασμα τη μέρα, για μήνες!!! Πάρε και συ μια γεύση απο ΑΣΕΠ και μετά πες μας για βαθμούς πτυχίου...

ΥΣ: διάβασμα και δουλειά μαζί. Το πρωί διάβασμα, το βράδυ μέχρι τις 11 μάθημα. Μιλάμε για πραγματικό εφιάλτη. tελεύθερος=0!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2009, 01:33:22 πμ από Γάτος »

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Μια στατιστική ανάλυση του πίνακα Β των ΠΕ04.01...
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 04:38:15 μμ »
Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι για κάθε πρόσληψη (διορισμός, αναπλήρωση, ωρομισθία) θα πρέπει να μετράει τουλάχιστον μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Αυτή η τάση φάνηκε στις δυο ψηφοφορίες για την ΠΔΣ (εδώ και εδώ).
Σήμερα λοιπόν πήρα τον πίνακα Β των φυσικών (ειδικότητά μου - πίνακας gerakian/με τοποθετήσεις) και μέτρησα πόσα άτομα δεν έχουν επιτυχία σε κανέναν από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ. Και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό: 1103 από τους 2146...  δηλαδή 51%...
Φυσικά έχει ενδιαφέρον και το πώς κατανέμονται αυτά τα άτομα στον πίνακα...
Θέση
1-200
201-400
401-600
601-800
801-1000
1001-1200
1201-1400
1401-1600
1601-1800
1801-2000
2001-τέλος
Αριθμός
50
20
56
65
65
99
121
141
179
182
125



Πολυ καλη δουλεια εκανες jefferson

Στον πινακα Α  ΠΕ04.01 με μορια καθαρης προυπηρεσιας  ποσοι δεν εχουν ΑΣΕΠ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 680
Σύνολο: 689

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.