*

Αποστολέας Θέμα: προβλημα σε φροντιστηριο  (Αναγνώστηκε 10958 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 12:50:13 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι τα φροντιστήρια είναι όντως μαγαζάκια και οι γονείς και οι μαθητές επεμβαίνουν με άκομψους πολλές φορές τρόπους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γι' αυτούς τους λόγους πιστέυω ότι ο καθένας από μας, που καλείται να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της διδασκαλίας σε οποιοδήποτε μάθημα, οποιοδήποτε τμήμα κι οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας θα πρέπει να είναι απόλυτος ότι δεν θα δεχτεί καμία παρέμβαση κι ότι θα διεξάγει το μάθημα κατά τις γνωστικές και παιδαγωγικές του γνώσεις.

Αυτό βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι για δύο λόγους:
Πρώτον και κυριώτερο διότι πρέπει να κατέχει αυτές τις γνώσεις και δεύτερο διότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή στη διατύπωση αυτής της απόλυτης στάσης στος εργοδότη. Καλό είναι να έχουμε το σθένος να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή και στους μαθητές και στους γονείς και στους εργοδότες ότι δουλεύουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, που βεβαίως έχει πολλές δυνατότητες ευελιξίας ανάλογα με τις περιστάσεις και τις καταστάσεις, αλλά σε τελική ανάλυση ξέρουμε την δουλειά μας καλά και θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι να μας δείξουν εμπιστοσύνη.
Με αυτή την τακτική δεν θα διαψεύστουμε και με πολύ τακτ θα καταφέρουμε να αποφύγουμε τις διάφορες στάσεις και επαναστάσεις και να δικαιωθούμε από το αποτέλεσμα.
Με άλλα λόγια προτείνω να μην επιτρέπει κανείς σε κανένα να παρεμβαίνει, με την προϋπόθεση όμως να γνωρίζει καλά τη δουλειά του και να είναι προετοιμασμένος για μια ενδεχόμενη κρίσιμη στιγμη που δεν θα ξέρει να απαντήσει. Η φράση "θα το ψάξω" δεν κολάει πάντα και με όλα. Αντ' αυτής μπορεί ένας καθηγητής να μετατοπίσει την συζήτηση σε άλλο θέμα και την επόμενη φορά να ξεκινήσει, έχοντας ψάξει το θέμα, από αυτό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε ο συνάδελφος να δηλώσει σαφώς ότι η μετοχή είναι τάδε τύπου και να παραπέμψει την μαθήτρια να ρωτήσει την καθηγήτρια στο σχολείο να εξηγήσει εκείνη γιατί είναι άλλου τύπου . Με σιγουριά δηλαδή κι αυτοπεποίθηση να επιμείνει στην δική του ερμηνεία κι έτσι να μην επιτρέψει στην μαθήτρια ούτε στιγμή να τον αμφισβητήσει. Αν και λίγο αντιπαιδαγωγικό, στην ουσία προτείνω την πρόταξη της αυθεντίας ειδικά για μαθητές που δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ειλικρίνεια του καθηγητή. Καλύτερα να νιώσει η μαθήτρια ότι είναι άσχετη και καλά θα κάνει να προσέχει και να εμπιστέυεται τον καθηγητή της παρά να νιώσει ότι μπορεί να έχει δίκιο κι ότι είναι καλύτερη από τον καθηγητή που τον έβαλε σε σκέψεις.

Επίσης το πρόβλημα επί της ουσίας δεν είναι του καθηγητή, αλλά του φροντιστηριάρχη, γιατί μετά από λίγο καιρό κανένας δεν θα θυμάται πώς 'λέγαν τον καθηγητή που έκανε το λάθος να πει "θα το ψάξω " (βεβαίως ειρωνικά το λέω). Όλοι όμως θα θυμούνται ποιο ήταν το φροντιστήριο που  έγινε όλο αυτό το θέμα και μία μέτρια μαθήτρια κατάφερε να απομακρύνει από την τάξη τον καθηγητή της. Επομένως ο φροντιστηριάρχης την πάτησε που δεν κάλυψε το θέμα και που έδωσε τέτοια ικανοποίηση στη μαθήτρια, που ως πιο ειδική (και πάλι ειρωνικά μιλάω) υπέδειξε τι πρέπει να γίνει με τον τρόπο της.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:01:37 »

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 01:07:23 μμ »
ο χαμένος της υπόθεσης θα είναι ο ιδιοκτήτης που προσέλαβε εναν καθηγητή που τον θεώρησε ανάξιο. Ο καθένας θα μπορούσε να κάνει ένα λάθος για οποιοδήποτε λόγο και για μένα είναι υπερ του καθηγητή το γεγονός οτι είπε οτι θα το κοιτούσε και θα απαντούσε την επόμενη φορά. Τον καθηγητή θα τον ξαναεμπιστευόμουν, το φροντιστήριο όμως που κατα την γνώμη του προσέλαβε κάποιον ανάξιο όχι....Σίγουρα θα έπρεπε να υποστηρίξει τον καθηγητή, ακόμα και είχε κάνει αυτός το λάθος, που στην τελική δεν το έκανε, θα μπορούσε να του κάνει μια παρατήρηση και το θέμα να έληγε εκεί. Η μαθήτρια θα έπρεπε να προσέχει περισσότερο τα λόγια της και να μην προσβάλει τους άλλους. Φυσικά δεν μπορεί κάποιος να της το υποδείξει αυτό αλλά θα ήταν καλό να καταλάβει οτι πολλές φορές υπάρχουν 2 όψεις ενός νομίσματος και οτι όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος, πόσο μάλλον 1 φορά. Πιστεύω οτι η καλυτερη συμπεριφορά που θα μπορούσε να έχει ο εκπαιδευτικός είναι να κάνει αυτό που έκανε ο καθηγητής. "Θα το κοιτάξω και θα σου απαντήσω.".δεν υπάρχει κάτι πιο ειλικρινές και απλό αλλά όπως αποδείχθηκε δεν ανταμείφτηκε.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 09:30:34 μμ »
Στο φροντιστήριο που δούλευα εγώ ίσχυε και το εξής ΥΠΕΡΟΧΟ..... αξιολόγηση!!!! ::) ::) ::) Δηλαδή, έδινε ο φροντιστηριάρχης ένα έντυπο στους μαθητές, στο οποίο έπρεπε να αξιολογήσουν τους καθηγητές σε 4 τομείς: μεταδοτικότητα, γνωστικό αντικείμενο, συμπεριφορά και εικόνα, εννοείται ανώνυμα. Υποτίθεται ότι θα το έπαιρναν στο σπίτι, θα το μελετούσαν προσεκτικά μαζί με τους γονείς και θα το συμπλήρωναν. Στην πράξη, βέβαια, όλα τα παιδιά το συμπλήρωναν βιαστικά σε κάποιο από τα διαλείμματα και ανάλογα με το τι είχε γίνει τις τελευταίες μέρες, αν τους είχε φωνάξει ο καθηγητής, αν είχε πει στους γονείς ότι ήταν αδιάβαστα κλπ. Αποτέλεσμα... ούτε και ξέρω πόσοι συνάδελφοι είχαν απολυθεί με βάση την κακή αξιολόγηση (πολλοί δικαίως)!!!!! Και το πιο ωραίο... οι περισσότεροι από αυτούς είναι πια ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ!!!! ::) ::) ::) :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος El_Pikpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • ■Δόξα και τιμή σε αυτούς που χάθηκαν χωρίς ίχνη...
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 09:48:22 μμ »
Μη μασάς, και στην ΠΔΣ γίνεται (κατά κάποιο τρόπο) αυτό, βέβαια σαν γνήσια υπηρεσία του (Ελληνικού) Δημοσίου, η "αξιολόγηση" γίνεται εικονικά, συμπληρώνουν υποτίθεται οι μαθητές ανώνυμα ερωτηματολόγια στο τέλος της χρονιάς, και μετά Ο ΙΔΙΟΣ ο ενδιαφερόμενος (ο διδάσκων στην τάξη) παίρνει τα ερωτηματολόγια και (κατά σύσταση του συντονιστή) προσθέτει μόνος του και αρκετά εικονικά ερωτηματολόγια για τους εικονικούς μαθητές της ΠΔΣ, μετά βγάζει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τα αποτελέσματα και τα παραδίδει στον συντονιστή (που τα πετάει στον κάλαθο των αχρήστων).

Επίσης, ο ενδιαφερόμενος (ο διδάσκων στην ΠΔΣ) μπορεί να "ξεχάσει" να παραδώσει τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων, όχι επειδή είναι αρνητικά για αυτόν, αφού τα περισσότερα μόνος του τα γράφει, αλλά επειδή βαριέται να κάνει τις προσθέσεις... Κανένας δεν θα του τα ζητήσει.

Σε ακόμα πιο προχωρημένο στάδιο, ο συντονιστής δεν ζητάει καν να γίνει η διαδικασία, είτε την κάνει μόνος του (εικονικά) είτε δεν την κάνει καθόλου, ποιός θα τον ελέγξει εξάλλου, αυτός έγινε συντονιστής μόνο για τα επιπλέον φράγκα, μάλιστα τώρα που δεν πληρώθηκαν κιόλας πέρυσι (για τόση δουλειά που έκαναν) δεν έχουν και όρεξη να το ξανακάνουν (οι συντονιστές).

Οπότε με βάση τα παραπάνω, δεν είναι περίεργο που όσοι πήραν κακές αξιολογήσεις στο φροντιστήριο για γνώσεις, συμπεριφορά κτλ είναι τώρα διορισμένοι στο (Ελληνικό) Δημόσιο, τα προσόντα τους ήταν κατάλληλα ακριβώς για αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2009, 10:19:32 μμ από El_Pikpo »
Nulla in mundo pax sincera... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:01:37 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 10:20:27 μμ »
...Και οι περισσότεροι από μας που παίρναμε τις καλές αξιολογήσεις, έχουμε πάρει τα... :-X :-X :-X, άντε να μην πω και χαροπαλεύουμε μεταξύ ωρομισθίας και αναπλήρωσης >:( >:( >:( >:(
Πάντως εγώ είχα τσακωθεί με το αφεντικό ουκ ολίγες φορές γι' αυτό (παρά το γεγονός ότι πάντα έπαιρνα καλές αξιολογήσεις) για 2 λόγους:
1. Το ανώνυμα
2. Το γνωστικό αντικείμενο
Θεωρούσα και θεωρώ απαράδεκτο να κρινόμαστε στο γνωστικό αντικείμενο από πιτσιρίκια 12-18 χρονών, που τα περισσότερα δεν ξέρουν την τύφλα τους. ::) :o >:(

Αποσυνδεδεμένος El_Pikpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • ■Δόξα και τιμή σε αυτούς που χάθηκαν χωρίς ίχνη...
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 10:24:13 μμ »

...Και οι περισσότεροι από μας που παίρναμε τις καλές αξιολογήσεις, έχουμε πάρει τα... :-X :-X :-X, άντε να μην πω ...



Έ, καλά τώρα, σε ποιά χώρα βρισκόμαστε;
Nulla in mundo pax sincera... 

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 10:53:41 μμ »
karxarias29, και εκεί που δουλεύω γινόταν αυτό...Ουδέν σχόλιον... :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος El_Pikpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • ■Δόξα και τιμή σε αυτούς που χάθηκαν χωρίς ίχνη...
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 11:04:31 μμ »
Κορίτσια έχετε κρατήσει κανένα έντυπο αξιολόγησης φροντιστηρίου να το ανεβάσετε εδώ (χωρίς τα στοιχεία του φροντιστηρίου) να το δούμε;
Nulla in mundo pax sincera... 

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 11:16:04 μμ »
Δεν έχω, δεν μου δόθηκε ποτέ. Έδιναν στα παιδιά, τα συμπλήρωναν και τα παρέδιδαν στη γραμματεία. Δεν είχαμε εμείς καμία ανάμειξη. Θυμάμαι πάντως ότι έδιναν χωριστό έντυπο για κάθε καθηγητή που έμπαινε στην τάξη και ζητούσαν βαθμό από 0 ως 10 για αρκετά θέματα, όπως γνώσεις, μεταδοτικότητα, πόσο κοντά είναι στους μαθητές κ.λπ... >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 30, 2009, 11:23:55 μμ »
Κοίταξα, αλλά δεν το βρήκα. Να σου πω όμως πώς ήταν. Είχε 1 σελίδα με διάφορες ερωτήσεις για το φροντιστήριο γενικότερα πχ είστε ικανοποιημένος από τις σημειώσεις... τη γραμματεία... την καθαριότητα κλπ και από κάτω κουτάκια με βαθμολογία 2,4,6,8,10. Στη δεύτερη σελίδα, σε μορφή πίνακα είχε:
1. Τα ονόματα όλων των καθηγητών του φροντιστηρίου (και του αφεντικού).
2. Τους 4 τομείς που έγραψα πιο πάνω με κενό, για να βάλουν τα παιδιά τη βαθμολογία 2,4,6,8,10 (έβαζαν βέβαια και  5,7,9).
3. Ένα κενό για παράτηρήσεις.
Μόλις το αφεντικό τα μάζευε και τα περνούσε στον Η/Υ, έδινε στον καθένα ατομικά τα αποτελέσματά του (μόνο τα δικά του).
Αυτό για το οποίο τσακωνόμουν, πέρα από το γνωστικό, και του είχα προτείνει να το προσθέσουμε ήταν η λέξη αιτιολόγηση. Δηλαδή, γιατί πχ 8 και όχι 10, τι φταίει, ώστε να έχουμε και μεις τη δυνατότητα να βελτιώσουμε τα λάθη μας. Αλλά, όσο το εφάρμοσες εσύ.. άλλο τόσο το εφάρμοσε και αυτός >:(

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2009, 07:05:31 μμ από karxarias29 »

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 31, 2009, 12:35:20 μμ »
Προφανώς αυτό γινόταν για δημόσιες σχέσεις και για να ..γλείφουν μαθητές και γονείς ότι γίνεται καλή δουλειά...Αλίμονο αν ο ιδιοκτήτης (που υποτίθεται ξέρει την δουλειά) δεν μπορεί να ξέρει τι καθηγητές έχει στο φροντιστήριο και πως θα ελέγξει αν είναι επαρκείς...πλέον στ φροντιστήρια υπάρχει μεγάλη κρίση και οι ιδιοκτήτες παρακαλούν τα παιδιά να μην πάνε σε άλλο με τα γνωστά επακόλουθα βέβαια..ρωτήστε πάντως παλαιότερους εκπαιδευτικούς πως γίνονταν παλιά οι αξιολογήσεις στα σχολεία(με κομματικά και συνδικαλιστικά κριτήρια δηλαδή)...ας μην είμαστε και πολύ υπέρ των αξιολογήσεων χωρίς να σκεφτούμε τις ιδιαιτερότες της χώρας μας(για τα σχολεία λέω τώρα)...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 31, 2009, 07:30:59 μμ »
Πράγματι, οι δημόσιες σχέσεις είναι πάνω από όλα!!  >:( Γι΄αυτό άλλωστε δε γίνονται και όλα τα χαμαλίκια του καθηγητή; Θυμίζω... ενημέρωση γονέων, που σου έτρωγε στάνταρ την Κυριακή (δεν πληρωνώμαστε), επιτηρήσεις διαγωνισμάτων ΟΕΦΕ, άλλο ΣΚ από κει (δεν πληρωνόμαστε) και να μην συνεχίσω, γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 496
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.