0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με κάλεσαν ωρομίσθια σε Λύκειο και ανάμεσα στα μαθήματα που θα διδάξω είναι και 2 επιλογής στην Α' Λυκειου, Ψυχολογία και Θεατρολογία! Ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω στη Θεατρολογία! Το έχει διδάξει κανείς; Τι προτείνετε για να μη βαρεθούμε ούτε εγώ ούτε -κυρίως- οι μαθητές; Στο ίντερνετ δε βρήκα το βιβλίο καθηγητή που θεωρητικά ξέρω ότι υπάρχει
Κάνω έκκληση για βοήθεια!SOSΕίμαι φιλόλογος και μου ανάθεσαν το μάθημα της θεατρολογίας (προσλήφθηκα πρόσφατα ωρομίσθια, οπότε όταν πήγα στο σχολείο οι ώρες και τα μαθήματα ήταν προκαθορισμένα).Μετά λύπης μου, διαπιστώνω ότι το βιβλίο είναι επιεικώς αδιάφορο για τους μαθητές, ενώ οι δραστηριότητες που προτείνει το βιβλίο μού φαίνονται ανεφάρμοστες (πού να τα βρω τα κουτάλια να κάνουμε τους έλικες αεροπλάνου ή να φωνάζουμε εεεεε και οοοοοοο μέσα στην τάξη;; ). Επίσης, το ότι είναι μη εξεταζόμενο μάθημα, σημαίνει ότι το έχει πάρει όλος ο... λαός, που κατά βάση το βλέπει ως ώρα του παιδιού.Εγώ έχω μέχρι στιγμής προσπαθήσει να προβάλω μονόπρακτο (από το αρχείο της ΕΡΤ) με γνωστούς ηθοποιούς και σύγχρονους προβληματισμούς, αλλά άπαξ και χτύπησε το κουδούνι ούτε το τέλος δεν κάθησαν να δουν. Επίσης, έχω διδάξει την commedia dell'arte, με βιντεάκια από το youtube (δεν είχαν δει ποτέ αρλεκίνο στη ζωή τους!!) και με απόπειρα δραματοποίησης θεατρικού διαλόγου του Γκολντόνι, αλλά όλα αυτά προκάλεσαν απλά το γέλωτα στην καλύτερη, τον αποσυντονισμό της τάξης στη χειρότερη...Τέλος, κάποιοι από αυτούς μου ζητάν να ανεβάσουμε παράσταση (έχω πολύ μικρή πείρα από ερασιτεχνικό θίασο, που δε νιώθω ότι επαρκεί), αλλά δεν θέλουν ούτε να προτείνουν έργα, ούτε να δούνε παραστάσεις να πάρουν ιδέες ούτε να ανατρέξουν σε καμιά θεατρική βιβλιοθήκη, ούτε φυσικά να κάτσουν να το δουλέψουμε εκτός ωρών σχολείου. Χρειάζομαι τις προτάσεις και τις συμβουλές σας, καθώς προβλήματα διαχείρισης τάξης δεν έχω με τα άλλα μαθήματα, και πιστεύω ότι εν μέρει αυτό οφείλεται στο ότι "δεν έχω αντικείμενο" σε αυτό το μάθημα και πρέπει να το εφεύρω. Οι κλασσικές συνταγές δεν αποδείχθηκαν αρκετές να τους κρατήσουν το ενδιαφέρον, ενώ πρόκειται για ένα ετερόκλιτο και με χαμηλό επίπεδο τμήμα.