Σύνολο ψηφοφόρων: 44
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σκεφτόμουν κι εγώ εδώ και καιρό να προτείνω μια τέτοια ιδέα αλλά ο λόγος που δεν το έκανα είναι γιατί υποτίθεται ότι αυτός που ρίχνει την πρόταση πρέπει να πρωτοστατεί κιόλας στην υλοποίησή της κι εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω κάτι τέτοιο.
Πρώτον θα πρέπει να υπάρχουν ρεαλιστικά αιτήματα. Π.χ. η αύξηση των διορισμών δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ευοδοθεί. Το υπουργείο δεν φαίνεται διατεθειμένο να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.
Για μένα, ένα ρεαλιστικό και χωρίς χρηματικό κόστος αίτημα είναι η δραστική μείωση του 40% ώστε να μην ξεπερνά το 20%, και η κατάργηση του 30μηνου για τους φιλολόγους.Επιπλέον, ο διορισμός αναπληρωτών και ωρομίσθιων να γίνεται αυστηρά μέσα από τους επιτυχόντες του ασεπ με βάση τη σειρά επιτυχίας. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε ένας σχετικός σύλλογος να το καταφέρει.
Ένα άλλο αίτημα θα μπορούσε να έχει να κάνει με τον ορθολογικοποίηση του διαγωνισμού. Απαίτηση για δημοσίευση της βιβλιογραφίας στην οποία θα εξετάζεται ο υποψήφιος, μείωση του αριθμού των εξεταζομένων αντικειμένων (ιδανικά σε ένα, εκτός των παιδαγωγικών), και γιατί όχι κατάργαση του γνωστικού. Από τη στιγμή που η ειδική διδακτική προϋποθέτει υψηλή γνώση του αντικειμένου δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θα πρέπει να εξεταζόμαστε για μια ακόμη φορά στο γνωστικό. Αυτές οι ρυθμίσεις πιστεύω θα βοηθήσουν υποψηφίους που εργάζονται παράλληλα να μην χρειάζεται να διακόπτουν την εργασία τους ή να υποαπασχολούνται για να μπορέσουν να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό.