*

Αποστολέας Θέμα: Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας  (Αναγνώστηκε 3965 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aagriezmann

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας
« στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:02:39 μμ »
Η δεσμευση της Υπουργού Παιδείας εκτελεστηκε κατά γράμμα.Όλα τα ολοήμερα θα λειτουργούν και μάλιστα χωρίς χαμένες διδακτικές ώρες, ξέχασε όμως να μας πει για ποιο σχολικό έτος θα γίνουν όλα αυτά.
Τι κάνουν εκει κάτω στο Υπουργείο, θα ανακοινώσουν κάτι για τους ωρομίσθιους της Πληροφορικης και για τα ΣΔΕ;
 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2009, 06:51:12 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:53 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:05:10 μμ »
Η δεσμευση της Υπουργού Παιδείας εκτελεστηκε κατά γράμμα.Όλα τα ολοήμερα θα λειτουργούν και μάλιστα χωρίς χαμένες διδακτικές ώρες, ξέχασε όμως να μας πει για ποιο σχολικό έτος θα γίνουν όλα αυτά.

για γινε λιγο πιο σαφης....

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:09:04 μμ »
Η δεσμευση της Υπουργού Παιδείας εκτελεστηκε κατά γράμμα.Όλα τα ολοήμερα θα λειτουργούν και μάλιστα χωρίς χαμένες διδακτικές ώρες, ξέχασε όμως να μας πει για ποιο σχολικό έτος θα γίνουν όλα αυτά.

για γινε λιγο πιο σαφης....

Απλό είναι για κάποιον που είναι του κλάδου. Δεν έχουν πάει ακόμη πληροφορικοί στα ολοήμερα... και να ήταν μόνο εκεί....
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος aagriezmann

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
    • Προφίλ
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:11:32 μμ »
ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ: Δεν έχουν ξεκινήσει να καλούν ωρομίσθιους της πληροφορικής,ΣΔΕ τα ίδια, γνωρίζω και πολλούς ακόμη νομούς που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση.
Ήρθαν τα Χριστούγεννα και αυτοί στο Υπουργείο τα Ξ.......
Πέρυσι τα ΟΛΟΗΜΕΡΑ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ ξεκίνησαν 20/10/2008 και τα ΣΔΕ 23/09/2008

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:04:53 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:20:45 μμ »

Απλό είναι για κάποιον που είναι του κλάδου. Δεν έχουν πάει ακόμη πληροφορικοί στα ολοήμερα... και να ήταν μόνο εκεί....

ναι ειναι που θα γινει καθολικη επεκταση των ολοημερων στα γυμνασια και στα λυκεια... ;D

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:24:13 μμ »
Η δεσμευση της Υπουργού Παιδείας εκτελεστηκε κατά γράμμα.Όλα τα ολοήμερα θα λειτουργούν και μάλιστα χωρίς χαμένες διδακτικές ώρες, ξέχασε όμως να μας πει για ποιο σχολικό έτος θα γίνουν όλα αυτά.
Τι κάνουν εκει κάτω στο Υπουργείο, θα ανακοινώσουν κάτι για τους ωρομίσθιους της Πληροφορικης και για τα ΣΔΕ;
 
tkon καλώς ήλθες στο forum. Καλό είναι να μετατρέψεις τον τίτλο του θέματος σε πεζά γράμματα.

Όπως φαίνεται θα ισχύσει από το 2010...
Η υπερβολική καθυστέρηση στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, οι εκλογές και οι διαδικασίες που αφορούν το δικαστήριο κατά του νόμου του Λυκουρέντζου είναι οι λόγοι που μας πήγαν πίσω (και που σαι ακόμα...).

Τώρα για τις περαιτέρω εξελίξεις θα ενημερώνεσαι από τα παρακάτω θέματα:
Προσλήψεις των ωρομισθίων πληροφορικών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία 2009-2010
Κλήση ωρομίσθιων 2009-2010 (Δευτεροβάθμια)
Πρόσληψη Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ανοίξουμε άλλο ένα θέμα. ;)

Αποσυνδεδεμένος anmais

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 182
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 06:33:56 μμ »
Σε κάποιο άλλο σημείο του forum γίνεται εξαντλητικός σχολιασμός των δηλώσεων για το νέο σύστημα προσλήψεων. Θα ήθελα ωστόσο να το συγκεκριμενοποιήσουμε λίγο το θέμα σχετικά με τον κλάδο μας γιατί προκύπτουν κάποια εύλογα ερωτήματα:

i) Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ. Άψογα και μπράβο τους. Τι γίνεται όμως με την παιδαγωγική επάρκεια; Θα ισχύει ότι και σήμερα;(Πιάνεις την βάση, έχεις παιδαγωγικό άρα διορίζεσαι;). Αν ισχύσει αυτό τότε θα φτάσουμε μόνο οι 100+ που διαθέτουν παιδαγωγικό να διαγωνίζονται μεταξύ τους ανα τετραετία για λίγες θέσεις, ενώ μέχρι σήμερα οι κάτοχοι επάρκειας δεν συμμετείχαν στους διαγωνισμούς με αποτέλεσμα να μένουν κάποιες θέσεις για τους υπόλοιπους.
ii) Στο υπουργείο φοβούνται μαζικές παραιτήσεις ωρομισθίων. Ο κλάδος μας ωστόσο χρειάζεται χιλιάδες ωρομίσθιους να καλυφθούν οι θέσεις στα ολοήμερα. Πως θα μας δελεάσει να παραμείνουμε στα δημοτικά;
iii) Οι αναπληρωτές θα διορίζονται από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Πάλι μπράβο τους γιατί τραβήξαμε τα πάνδεινα  με την Σιβιτανίδειο. Ο πίνακας  των επιτυχόντων ΠΕ20 του ΑΣΕΠ ωστόσο είναι άδειος. Πως θα επιλεγούν λοιπόν αναπληρωτές για την επόμενη σχολική χρονιά; Θα γίνει νέος διαγωνισμός μαζί με τους δασκάλους; Λίγο δύσκολο αν αναλογιστούμε ότι χρειάζονται 10+ μήνες για έκδοση αποτελεσμάτων.
iv) Η δύναμη της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μεγάλη και επομένως οι πιέσεις που μπορεί να ασκήσει τεράστιες. Ο λόγος ύπαρξης της είναι η ύπαρξη των πινάκων προϋπηρεσίας.

Πιστεύετε πως θα διασαφηνιστούν τα παραπάνω στο προσχέδιο της Παρασκευής; Άλλωστε η ίδια η υπουργός ανέφερε πως το πρόβλημα είναι οι ειδικότητες. Υπάρχει κάποια έγκυρη ενημέρωση για το τι να περιμένουμε;
Σαν να 'ταν χτες...

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 13, 2009, 01:20:48 μμ »
Αν το υπουργείο θελήσει να καλύψει τις ώρες πληροφορικής στα δημοτικά,
μπορεί να το κάνει με συμπλήρωση ωραρίου των μονίμων της Βθμιας που
δε συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Υπάρχει εγκύκλιος που το
προβλέπει για τις ειδικότητες της Πληροφορικής και της Φυσικής Αγωγής.
Απλά δεν εφαρμόζεται για να μπορούν να προσληφθούν ωρομίσθιοι.

Αποσυνδεδεμένος ion_04

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 13, 2009, 02:37:31 μμ »
Κι όμως εφαρμόζεται!!!
Στην ανατ. αττική κάνουν αυτό ακριβώς.
Έχουν σταματήσει να καλούν ωρομίσθιους και συμπληρώνουν τα κενά με μόνιμους Β' βάθμιας.
Μου είπαν πως αν απομείνουν κενά στο τέλος θα συνεχίσουν και πάλι με τον πίνακα των ολοημέρων.

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:18:09 πμ »
Μεγάλο ψαλίδι στο διορισμό αναπληρωτών - μονίμων τη σχολική χρονιά 2010-2011 σύμφωνα με το πρόγραμμα σταθερότητας

 Ψαλίδι εκτός από τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων και βέβαια των εκπαιδευτικών προαναγγέλλεται στο Σχέδιο Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΠΣΑ) και στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και στους διορισμούς μονίμων.
 
Στους συνοδευτικούς πίνακες του σχεδίου (που μπορείτε να δείτε παρακάτω) αναφέρεται ότι για το 2010 θα προσληφθούν "7 έως 8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί", δηλαδή η περικοπή στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου των εκπαιδευτικών θα ξεπεράσει το 70%.
 
 
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Επικαιροποιημένο Ελληνικό Πρόγραμμα Σταθερότητας & Ανάπτυξης
 ΣΧΕΔΙΟ / Αθήνα, Ιανουάριος 2010
 
Δ. Περικοπές δαπανών μονίμου χαρακτήρα 2010   1825   0,7%               
Δ1. Μείωση 10% του κονδυλίου για επιδόματα στη Γενική Κυβέρνηση   650   0,3%   4003   Περιλαμβάνει όλα τα επιδόματα, εκτός από τα επιδόματα οικογενείας και τέκνων για την κεντρική κυβέρνηση, επιχορηγούμενους φορείς και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.   Εισοδηματική πολιτική για το 2010   Φεβρουάριος 2010
(Αναδρομική ισχύ από 1/1/2010)
Δ2. Αναστολή προσλήψεων το 2010   80   0,0%   4083   Με εξαίρεση 1000 εργαζομένων στην ασφάλεια, 3000 στην υγεία και 3000 εκπαιδευτικών    Νομοθεσία ως μέρος του νόμου για την εισοδηματική πολιτική του 2010   Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2010
Δ3. Μείωση συμβάσεων ορισμένου χρόνου   120   0,1%   4203   Υπάρχει μεγάλος αριθμός συμβάσεων ορισμένου χρόνου.
 
7-8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
    Αυτόματη μη ανανέωση   Κανένα
                Καμία σύμβαση από τον Οκτώβριο του 2009. Κατάργηση των συμβάσεων έργου   Νομοθεσία για προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ   Αρχές 2010. Προωθήθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο.
 
 
 
Επειδή, όμως, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ως γνωστόν καλύπτουν λειτουργικά κενά τα οποία ετησίως ανέρχονται σε περίπου 10 έως 11.000 (τη σχολική χρονιά 2009-2010 έχουν προσληφθεί περίπου 11.000 αναπληρωτές) είναι σαφές ότι το υπουργείο Παιδείας θα στείλει στα σχολεία στρατιές ωρομισθίων, εκπαιδευτικούς, δηλαδή, των 300 ευρώ μηνιαίως (αυτούς που η Υπουργός Παιδείας έλεγε προεκλογικά ότι θα καταργήσει).
 
Ερωτηματικά προκαλεί η αναφορά στο σχέδιο του προγράμματος σταθερότητας και για τον αριθμό των μονίμων εκπαιδευτικών. Στο ΠΣΑ αναφέρεται ότι το 2010 θα διοριστούν 3.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο ως γνωστόν η υποχρέωση του υπουργείου Παιδείας που απορρέει από το θεσμοθετημένο πλαίσιο (πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ, κατηγορία 40%, 24μηνο, 30μηνο, πολύτεκνοι, ΕΙΔΑΧ) είναι να διορίσει τη σχολική χρονιά 2010-2011 περίπου 6.000 δασκάλους και καθηγητές όσους πάνω κάτω διορίστηκαν και τη χρονιά 2009-2010.
 
Προσοχή! Εδώ πριονίζονται ρίζες!
 
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πρώτα πρώτα ότι θα έχουμε μια πρωτοφανή τα επόμενα χρόνια μείωση του αριθμού των διορισμών και των προσλήψεων εκπαιδευτικών. Να το πούμε με μεγαλύτερη σαφήνεια. Αν το Υπουργείο το επόμενο χρονικό διάστημα καταφέρει να "σβήσει" τους πίνακες (40%, 24μηνο, 30μηνο κλπ) τότε η προκήρυξη του ΑΣΕΠ το καλοκαίρι με π.χ 5.000 προσφερόμενες θέσεις για τη διετία 2011/12 -2112/13 ουσιαστικά θα έχει μειώσει τους μόνιμους διορισμούς σε ποσοστό περίπου 50%!
Γιατί; γιατί μέχρι σήμερα κάθε φορά που προκηρύσσονταν 10 θέσεις με το ΑΣΕΠ διορίζονταν περίπου άλλοι 10-11 και από τους διάφορους πίνακες προυπηρεσίας.
 
Πως θα καλυφθούν τα κενά; Προφανώς με ωρομίσθιους και όχι μόνο. Πρέπει να περιμένει κανείς ότι το Υπουργείο θα κόψει από παντού (από εκπαιδευτικές άδειες μέχρι αποσπάσεις παντός τύπου). Βεβαίως το να αποσπούνται κάθε χρόνο εκατοντάδες εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας (συνήθως στα πλαίσια ρουσφετιού και ανάπτυξης πελατειακών σχέσεων) αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μαχόμενη εκπαίδευση ανεκτό. Ωστόσο προφανώς το Υπουργείο υπολογίζει για την κάλυψη των κενών κυρίως στα παρακάτω: α. μετάταξη υπαλλήλων άλλων φορέων (π.χ της Ολυμπιακής) στο Υπουργείο Παιδείας σε διοικητικές θέσεις β. στη συγχώνευση σχολείων ή τμημάτων γ. στην ολοκληρωτική ελαστικοποίηση των εκπαιδευτικών.
 
Το φάντασμα της Θάτσερ πετάει πάνω από τα σχολεία
 
Να το ξεκαθαρίσουμε : όλα αυτά δεν είναι παρά ένα τμήμα, μια άκρη μόνο, των αλλαγών στις οποίες στοχεύει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Οι επικοινωνιολόγοι ήδη ετοιμάζουν το σενάριο "άνεμος τάξης και πειθαρχίας στα σχολεία" για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση. Λίγο πριν από την εξαγγελία των αλλαγών στο σύστημα πρόσληψης και κατά την διάρκεια παρουσίασης του νομοσχεδίου, το Υπουργείο Παιδείας μέσα από τους "πρόθυμους" των ΜΜΕ θα ανακαλύψει και πάλι "τεμπέληδες" εκπαιδευτικούς, "μακριά από την τάξη και από το μαθητή". Με ένα μπαράζ "αποκαλύψεων" θα προσπαθήσει να εξαγοράσει τη συναίνεση της κοινής γνώμης.
Είναι σίγουρο ότι τα νομοσχέδια που ανακοινώθηκαν ότι θα έρθουν στη Βουλή μέχρι την αρχή της Άνοιξης θα ξεκαθαρίζουν το τοπίο στα ζητήματα αυτά "διαχείρισης" του προσωπικού όπως λέει και η Υπουργός Παιδείας.
Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να προετοιμαστεί για την αντιμετώπιση αυτής της πραγματικότητας που ήδη φανερώνει κομμάτι κομμάτι τη μορφή της. Οι εκπαιδευτικοί, η εκπαίδευση, τα σχολεία, οι μαθητές, δεν μπορούν να παίξουν το ρόλο της Ιφιγένειας για να φυσήξει ούριος άνεμος στα σχέδια άλωσης της δημόσιας εκπαίδευσης.
 
Aναβρασμός για τις προσλήψεις

Δάσκαλοι και καθηγητές προειδοποιούν με κινητοποιήσεις αν εφαρμοστούν τα σχέδια για «ψαλίδι» κατά 70% στους διορισμούς αναπληρωτών και κατά 3.000 στους μονίμους

Aναστάτωση σε δασκάλους και καθηγητές προκαλεί το Πρόγραμμα Σταθερότητας και Aνάπτυξης του υπουργείου Oικονομικών, το οποίο προβλέπει δραστική μείωση στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού (κατά 3.000) και αναπληρωτών (κατά 7.000 με 8.000).
Oι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι εφόσον ανατραπούν τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για την επόμενη σχολική χρονιά, σύμφωνα με τα οποία θα πρέπει να προσληφθούν τουλάχιστον 6.000 μόνιμοι δάσκαλοι και καθηγητές και πάνω από 10.000 αναπληρωτές, τότε θα παρουσιαστούν κενά στα σχολεία, τα οποία θα πρέπει να καλυφθούν από στρατιές ωρομισθίων


Συμπαράσταση
Oι εκπαιδευτικοί απειλούν με δυναμικές κινητοποιήσεις εάν καταστρατηγηθούν τα εργασιακά κεκτημένα τους και ήδη επικρατεί αναβρασμός στις τάξεις των αναπληρωτών, οι οποίοι είναι και οι άμεσα θιγόμενοι, ενώ για το Σάββατο έχουν προγραμματίσει -με τη συμπαράσταση της OΛME- συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια. Aξίζει να επισημανθεί ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Oικονομικών, ειδικά για τον τομέα της εκπαίδευσης προβλέπεται «ψαλίδι» κατά 70% στις προσλήψεις των αναπληρωτών και κατά περίπου 3.000 μόνιμων εκπαιδευτικών.
«H Πανελλήνια Eνωση Aναπληρωτών είναι αντίθετη σε οποιαδήποτε αλλαγή του συστήματος διορισμών. Θέλει να διατηρηθεί το ισχύον σύστημα, να μη χαθεί και να μην υποβαθμιστεί η προϋπηρεσία που έχουν με κόπο αποκτήσει οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές. Aν έχουμε μείωση των διορισμών σε μόνιμους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές, τότε οδηγούμαστε στην απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας», τόνισε στο «Eθνος» ο ταμίας της Πανελλήνιας Eνωσης Aναπληρωτών, Φίλιππος Πανούσης.
Πάντως ορισμένοι συνδικαλιστές εκτιμούν ότι είναι δύσκολο να ανατραπεί ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας από την προηγούμενη χρονιά για τον αριθμό των μόνιμων διορισμών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, δηλαδή οι προσλήψεις που έχουν ανακοινωθεί με την προκήρυξη του διαγωνισμού AΣEΠ του 2009.
Oι ίδιοι εκτιμούν ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει περικοπή στις προσλήψεις των αναπληρωτών σε ποσοστό 70% όπως σχεδιάζει η κυβέρνηση, διότι στην πράξη δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν τον Σεπτέμβρη ομαλά τα σχολεία.
«Mε αισθήματα απορίας, αβεβαιότητας και αγανάκτησης παρακολουθεί η εκπαιδευτική κοινότητα των αναπληρωτών και ωρομισθίων τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης, όπου τα σχέδια του υπουργείου φαίνεται να περνούν από το στάδιο του σχεδιασμού στο στάδιο της υλοποίησης», τονίζει η Πανελλήνια Eνωση Aναπληρωτών σε ανακοίνωσή της.
Οι μισθοί
Oι εκπαιδευτικοί υπογραμμίζουν ότι το πρόγραμμα σταθερότητας θίγει τους εκπαιδευτικούς όχι μόνον όσον αφορά τις προσλήψεις, αλλά και τους μισθούς τους, αφού προβλέπεται και μείωση κατά 10% στα επιδόματα (δάσκαλοι και καθηγητές λαμβάνουν το ποσό των 456 ευρώ ως επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης). Tην ίδια στιγμή προβλέπουν ότι εάν η κυβέρνηση επιμείνει στις περικοπές των προσλήψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, τότε η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με τεράστια κενά, χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, συμπτύξεις τμημάτων (40 μαθητών ανά τμήμα), ακόμη και κλείσιμο σχολείων.
 

Σύμφωνα με την ομοσπονδία των καθηγητών, ο πραγματικός λόγος που το υπουργείο Παιδείας προωθεί διαδικασία προσλήψεων μόνο μέσα από το AΣEΠ, και χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους πάνω από 36.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βρίσκονται στους πίνακες προϋπηρεσίας, είναι τελικά η μείωση του αριθμού τους τα επόμενα χρόνια.
 ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
 
Kαμία περικοπή
«Tεράστια προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των σχολείων θα προκαλέσει η υλοποίηση των όσων αναφέρονται στο πρόγραμμα σταθερότητας. Σε ό,τι αφορά τις προλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού είναι φανερό ότι δεν μπορεί να γίνει καμιά περικοπή, γιατί οι προσλήψεις αυτές έχουν ανακοινωθεί με την προκήρυξη του διαγωνισμού AΣEΠ 2009 και οι επιτυχόντες είναι φυσικό να αναμένουν την πρόσληψή τους».
 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
 
Oχι σε ωρομίσθιους
«Aποτέλεσμα της μείωσης των διορισμών θα είναι η κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν με ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό θα έχει όχι μόνο στις εργασιακές σχέσεις τους, αλλά πρωτίστως στο εκπαιδευτικό τους έργο. Kονιορτοποιούνται έτσι οι προεκλογικές εξαγγελίες της κ. Διαμαντοπούλου για κατάργηση του θεσμού του ωρομισθίου, όπως απαιτούν εδώ και χρόνια οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες».

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
 
 
6.300 μόνιμοι
και 22.500 αναπληρωτές καιωρομίσθιοι
 
 
ΦΟΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
 
 
            6.300 περίπου μόνιμοιεκπαιδευτικοί θα διοριστούν το σχολικό έτος 2009/10 στις σχολικές μονάδες τηςδημόσιας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια,Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ). Παράλληλα το ΥΠΕΠΘ έχει εξασφαλίσει πιστώσεις γιαπερίπου 8.500 αναπληρωτές και 14.000 ωρομίσθιους για το κανονικό ωρολόγιοπρόγραμμα και την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη. Τις θέσεις αυτές θα διεκδικήσουνπερίπου 170.000 εκπαιδευτικοί οι οποίοι, θα υποβάλλουν αίτηση, ανάλογα με τηνκατηγορία (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι) το καλοκαίρι του 2009.
 
ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟΙ) ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗΧΡΟΝΙΑ 2009/10
 
ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)
ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΑ
(40%)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 30ΜΗΝΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 24ΜΗΝΟΥ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Πρώην εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση /Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
2.536
1.691
400
1.100
500
100
 
 
ΠΟΣΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ
ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ  ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ2009/10
 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
4.500
5.500
ΔευτεροβάθμιαΕκπαίδευση
4.000
4.500
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξηκλπ
 
4.000
 
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
            Οι διορισμοί εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνουν ως εξής:
 
α) Από όσους πετύχουν φέτος στο φετινό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (ήδη ταγραπτά διορθώνονται) θα διοριστούν 2.536 εκπαιδευτικοί.
 
β) Από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών (με προϋπηρεσία) θα διοριστούν1.691 εκπαιδευτικοί.
 
γ) Από την κατηγορία του 30μηνου (αφορά τους εκπαιδευτικούς πουσυμπλήρωσαν την 30.6.2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνώνπροσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού) θα διιοριστούν 400εκπαιδευτικοί.
 
δ) Από την κατηγορία του 24μηνου αφορά εκπαιδευτικούς που έχουνσυμπληρώσει είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινούαναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σεοποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π) αναμένεται να διοριστούνπερίπου 750 εκπαιδευτικοί Β/βάθμιας εκπαίδευσης, και 350 – 400 νηπιαγωγοί καιδάσκαλοι.
 
            Ακόμη σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΥΠΕΠΘ αναμένεταινα διοριστούν τη νέα χρονιά 500 περίπου πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί καθώς και 100εκπαιδευτικοί προερχόμενοι από την Ιδιωτικοί εκπαίδευση.
 
            Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ ο αριθμός των μονίμωνεκπαιδευτικών που θα υπηρετούν στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση θα ανέλθειτη νέα σχολική χρονιά στους 150.000.
 
            Ωστόσο, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς κύκλους φέτοςαναμένεται να σημειωθεί αριθμός ρεκόρ στις αιτήσεις  για συνταξιοδότηση καθώς ημεγάλη καθυστέρηση στις συντάξεις και ο φόβος για το εφάπαξ έχει δημιουργήσειμεγάλη αναστάτωση και ανασφάλεια. Στα πλαίσια αυτά, σύμφωνα με εκτιμήσεις τωνεκπαιδευτικών Ομοσπονδιών οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα υπολείπονταικατά πολύ του αριθμού των θέσεων που θα αφήσουν οι εκπαιδευτικοί που θασυνταξιοδοτηθούν.
 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
 
Παράλληλα τη νέα σχολική χρονιά αναμένεται να προσληφθούν περίπου8.500 αναπληρωτές Ο αριθμός αυτός ενδέχεται και να μεγαλώσει λόγω των κενώνθέσεων που θα αφήσουν οι εκπαιδευτικοί που θα συνταξιοδοτηθούν. Μαζί θαπροσληφθούν σταδιακά και περίπου 10.000 ωρομίσθιοι για το κανονικό ωρολόγιοπρόγραμμα καθώς και 4.000 για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.
 
ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ
 
           Τα γραπτά των εκπαιδευτικών που πήρανμέρος στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ήδη έχουν αρχίσει να διορθώνονται. ΤοΑΣΕΠ εκτιμά ότι μέχρι το α΄ δεκαήμερο του Ιούνη θα έχει καταφέρει να εκδώσειαποτελέσματα. Ωστόσο καθώς αμέσως μετά απαιτείται χρόνος για τις ενστάσειςυπάρχει κίνδυνος, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία, να καθυστερήσουν οιδιορισμοί των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και να πραγματοποιηθούν μέσα στον Αύγουστο. Ηκαθυστέρηση αφορά ακόμη περισσότερο τους εκπαιδευτικούς τεχνικών μαθημάτων πουπροορίζονται για ΕΠΑΛ –ΕΠΑΣ αφού ακόμη δεν έχει οριστεί ούτε καν η ημερομηνίατου διαγωνισμού.
 
ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ
6.400 περίπου μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα διοριστούν το σχολικό έτος 2009/10 στις σχολικές μονάδες της δημόσιας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ).

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟΙ)
ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2009/10
   ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)   ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΑ
(40%)   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 30ΜΗΝΟΥ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 24ΜΗΝΟΥ*   ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ*   Πρώην εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων*
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   2.536   1.691   402   1.100   550   100

* Εκτίμηση με βάση υπολογισμούς που έκανε το ΥΠΕΠΘ την Άνοιξη του 2009

Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009


    ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
    Στα Δημοτικά σχολεία της χώρας, σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Θωμά Καραγιάννη, αναμένεται να διοριστούν τη νέα σχολική χρονιά 962 δάσκαλοι από το ΑΣΕΠ (οι θέσεις ήταν 1060 ωστόσο δεν υπάρχουν οι ανάλογοι επιτυχόντες), 805 δάσκαλοι από τον ενιαίο πίνακα του 40% (οι θέσεις είναι  707 ωστόσο προστίθενται και 98 θέσεις που δεν καλύφθηκαν από το ΑΣΕΠ), 20 πολύτεκνοι και 66 από την κατηγορία του 24μηνου και του 30μηνου. Στα νηπιαγωγεία θα διοριστούν 300 νηπιαγωγοί από το ΑΣΕΠ και 200 από τον ενιαίο πίνακα. Επίσης 50 πολύτεκνοι και 246 από την κατηγορία του 30μηνου.


ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΣΕΠ (60%) ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)
ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΙ   ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)   ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση      
  ΠΕ60  Νηπιαγωγών   300   200
  ΠΕ70  Δασκάλων   1060   707
ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ   1360   907
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση      
ΠΕ01  Θεολόγων   33   22
ΠΕ02  Φιλολόγων   240   160
ΠΕ03  Μαθηματικών   135   90
ΠΕ04.01  Φυσικών   78   52
ΠΕ04.02  Χημικών   39   26
ΠΕ04.04  Βιολόγων   27   18
ΠΕ04.05  Γεωλόγων   13   9
ΠΕ05  Γαλλικής Γλώσσας   72   48
ΠΕ06  Αγγλικής Γλώσσας   114   76
ΠΕ07  Γερμανικής Γλώσσας   72   48
ΠΕ08  Καλλιτεχνικών Μαθημάτων   24   16
ΠΕ09  Οικονομολόγων   18   12
ΠΕ10  Κοινωνιολόγων   6   4
ΠΕ11  Φυσικής Αγωγής   24   16
ΠΕ12.01 Πολιτ. Μηχ, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων   12   8
ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Μηχανικών     Παραγωγής και Διοίκησης   8   5
ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών   6   4
ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών   6   4
ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων   3   2
ΠΕ13  Νομικής  και Πολιτικών Επιστημών   15   10
ΠΕ14.01 Ιατρών, Οδοντιάτρων, Φαρμακ., Νοσηλ.   3   2
ΠΕ14.04 Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλ   3   2
ΠΕ15  Οικιακής Οικονομίας   15   
ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων   12   8
ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου)   31   21
ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου)   36   24
ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρ. Οργάνων   9   6
ΠΕ18.01 Γραφ.Τεχνών, Γραφιστικής, Διακοσμητικής  και Συντηρητών Έργων Τέχνης και αρχαιολ. ευρημάτων   3   2
ΠΕ18.02 Διοικ. Επιχ/σεων, Λογιστικής, Τουρ. Επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης   3   2
ΠΕ18.04 Αισθητικής   9   6
ΠΕ18.08 Οδοντοτεχνικής   3   2
ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Επισκ.Υγείας   6   4
ΠΕ18.12 Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας-Αλιείας, Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων, Δασοπονίας, Διοικ. Γεωργ,. Εκμεταλλεύσεων και Θερμοκ. Καλλιεργειών και Ανθοκομίας   3   2
ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ   3   2
ΠΕ18.20 Κλωστοϋφαντουργίας, Σχεδιασμού και Παραγωγής Ενδυμάτων   3   2
ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι)   3   2
ΠΕ18.24 Εργασιοθεραπείας και Φυσιοθεραπείας   4   4
ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού   3   2
ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων   3   2
ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ   60   40
ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών   6   4
ΠΕ33 Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης.   6   4
ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας   4   3
ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ   1.176   784
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   2.536   1692
Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009

                                         
                                        ΦΕΤΟΣ    ΟΥΤΕ   ΟΙ   ΜΙΣΟΙ !!!!!!!!!!     



Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δέσμευση της Υπουργού Παιδείας
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:46:14 πμ »
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
Οι πρώτες 100 μέρες διακυβέρνησης μόλις που πέρασαν και ένα από τα πράγματα που προφανώς θα παρουσιάσει το ΥΠΕΠΘ και η  Υπουργός Παιδείας στον απολογισμό του θα είναι η μεγάλη τομή στο σύστημα διορισμών της χώρας . Η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου παιδείας ήταν η κατάργηση των πινάκων προυπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομισθίων. 
 
Η Υπουργός το δίμηνο <<δούλεψε>> πολύ καλά επικοινωνιακά  το παραπάνω θέμα με δύο στόχους .
 
Α) Να διαμορφώσει κλίμα αναγκαιότητας αλλαγής του τρόπου διορισμού   χωρίς όμως να κατορθώσει να δώσει πειστική απάντηση. Το κείμενο <<διαβούλευσης  >> αναφέρει είναι πολλοί στους πίνακες, και υπάρχουν δύο τρόποι διορισμού. Πειστήκατε; Δεν αναφέρει πουθενά αν είναι σωστό ή λάθος απλώς υπάρχουν δύο τρόποι διορισμού.
 
Β) Να διαμορφώσει κλίμα ευθύνης των εκπαιδευτικών για την κατάσταση που αντιμετωπίζει. Πίνακες ρουσφετολογικοί, εκπαιδευτικοί ρουσφετολογικά αποσπασμένοι στα γραφεία, κακώς καλύψαμε τα κενά με αναπληρωτές και ωρομισθίους.
 
Γ) Να κατευνάσει τις αντιδράσεις μιλώντας για μεταβατική περίοδο. Γνωρίζουμε όμως από το παρελθόν τι σημαίνει μεταβατική περίοδος . Και ο Αρσένης το ίδιο έλεγε για την επετηρίδα και πέρασαν χρόνια και πολλές ρυθμίσεις για να ομαλοποιηθεί το σύστημα ανάμεσα σε αυτούς που πρόσφεραν σε κάθε σχολείο της Ελλάδας και τον ΑΣΕΠ. Καμία μεταβατική περίοδος δεν έλυσε το πρόβλημα παρά μόνο η προυπηρεσία.
 
Εάν επιθυμεί μπορούν να πάρουν οι εκπαιδευτικοί το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί αλλά ξεχνάει ότι στο σύνολό του το <<σύστημα>> στήθηκε επί ΠΑΣΟΚ με πρώτο και κύριο το απαράδεκτο σύστημα πρόσληψης της πρόσθετης διδακτικής στήριξης ;
 
Η Υπουργός έκανε και το επόμενο  βήμα που έχουν καθιερώσει οι πολιτικές ηγεσίες της χώρας τα τελευταία χρόνια Ξεκίνησε με <<διάλογο>> από το ΠΑΣΟΚ , έγινε <<εθνικός διάλογος>> από ΝΔ και τώρα  <<ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ>> και μάλιστα ιντερνετική.
 
Ενώ λοιπόν δεν έχει δεχθεί μέχρι σήμερα τους θεσμοθετημένους συλλόγους αναπληρωτών και ωρομισθίων, δεν έχει κάνει με την ΟΛΜΕ καμία ουσιαστική συζήτηση ,  έχει δώσει ένα κείμενο ασαφέστατο ( χωρίς αρχή και τέλος , χωρίς να διευκρινίζει τι ακριβώς θα κάνει) στην ηλεκτρονική διαβούλευση   όπου κάθε << πικραμένος>> γράφει προτάσεις , αντιδράσεις κλπ αλλά  καμία αντίδραση από την άλλη πλευρά.
 
Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να αφήσει τα επικίνδυνα επικοινωνιακά τεχνάσματα  και να απαντήσει σε ουσιαστικά ερωτήματα πού τίθενται .
 
-         Έχει απασχολήσει την πολιτική ηγεσία  το ερώτημα γιατί θεσπίστηκαν νόμοι του κράτους στο παρελθόν που αντιμετώπιζαν την εργασιακή ομηρία των αναπληρωτών και ωρομισθίων;
-         Έχει απασχολήσει την  πολιτική ηγεσία το γεγονός ότι οι κοινωνία στάθηκε διαχρονικά δίπλα στους αναπληρωτές και ωρομίσθιους λέγοντας <<ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ;>> Μάλιστα οι ίδια η Υπουργός με 17 βουλευτές κατέθεσαν το Φεβρουάριο του 2009 τροπολογία που ζητούσαν διορισμούς από τους πίνακες . Αλήθεια τη λέει η Υπουργός για αυτό αλλά και οι βουλευτές που συνυπέγραφαν ;
 
-         Έχει απασχολήσει την Υπουργό το γεγονός ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θα συνεχίσει να απασχολεί αναπληρωτές χωρίς να προβλέπει την διέξοδό τους ;Θα είναι <<αναλώσιμο>> εκπαιδευτικό προσωπικό;
 
-         Έχει απασχολήσει ότι με την  επιλογή μόνο ΑΣΕΠ δεν αναλαμβάνει η πολιτεία καμία δέσμευση  ηθική αλλά ούτε και νομική έναντι εκπαιδευτικών λειτουργών που χρησιμοποιεί χρόνια με συμβάσεις μεσαιωνικού τύπου;
 
-         Έχει απασχολήσει  ότι το διπλό σύστημα διορισμών ΑΣΕΠ- ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ στηρίχθηκε στην ευρωπαϊκή νομοθεσία ( οδηγία 70/99 που μάλιστα γνωρίζει πολύ καλά η Υπουργός αφού στο παρελθόν την υποστήριξε ;).
 
Οι επιλογές του Υπουργείου και της κυβέρνησης είναι δύο. Ή θα συνεχίσει επικοινωνιακές πολιτικές του παρελθόντος που είχαν όμως προσωρινά αποτελέσματα ή θα σεβαστεί  την ισορροπία που έχει επέλθει στο σύστημα προσλήψεων.  Ήταν σοφή η επιλογή του νομοθέτη να θεσπίσει δυο ουσιαστικά δρόμους για το διορισμό εκπαιδευτικών. Ο ένας που αναφέρεται στη διαγωνιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ, και εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε όσους το επιθυμούν, και ό άλλος μέσω της προϋπηρεσίας, μια και το ελληνικό σχολείο  θα έχει την ανάγκη ωρομίσθιων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών .Μάλιστα  έχει τη δυνατότητα να δώσει λύσεις στην μακροχρόνια αναμονή των αναπληρωτών και ωρομισθίων υλοποιώντας απλά το προεκλογικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για κάλυψη των κενών στα σχολεία με μόνιμο προσωπικό, την δημιουργία ολοήμερων κλπ. 
 
Χρειάζεται γνώση, διάλογος, νηφαλιότητα στη λήψη αποφάσεων και διορθωτικά μέτρα, όπου κρίνεται απαραίτητο. Μέτρα όμως που - αντί να τορπιλίζουν όσα σωστά έχουν υπάρξει  μέχρι σήμερα - θα θωρακίζουν ουσιαστικά τη διαφάνεια και το αδιάβλητο των ρυθμίσεων στη συνείδηση όλων, εκπαιδευτικών και μη.
 
 Οι εργασιακές σχέσεις , υπηρεσιακές μεταβολές , μεταθέσεις , αποσπάσεις , στελέχη εκπαίδευσης βεβαίως και χρειάζονται ριζικές αλλαγές . Βεβαίως όμως δεν λύνονται ούτε αποσπασματικά , ούτε με τη λογική του <<ράβε-ξήλωνε >> , ούτε με μεταρρυθμίσεις κάθε υπουργού, ούτε με επικοινωνιακές τακτικές αλλά κυρίως δεν λύνονται με αναθέσεις σε εταιρίες έναντι αδράς αμοιβής , με αναθέσεις σε ανθρώπους που καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαιδευτική πραγματικότητα .
 
Από την άλλη η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να αποδείξει στην πράξη αν εννοεί αυτό που λέει ότι έχουν δίκιο οι συνάδελφοι , και οι ωρομίσθιοι - αναπληρωτές αν αποδεχθούν ότι η ομηρία τόσων ετών , οι μισθοί πείνας των 250 ευρώ το μήνα και όποτε καταβληθούν , η εσωτερική μετανάστευση ανθρώπων με οικογένεια σε κάθε εσχατιά της χώρας για να στηρίξουν το Δημόσιο Σχολείο και ουσιαστικά την αδυναμία της πολιτείας να στελεχώσει τα σχολεία με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό  αποδεχθούν ότι η προϋπηρεσία αυτή μπορεί να διαμορφωθεί σε μερικά <<μόρια>> για το διαγωνισμό και αν είσαι επιτυχών μόνο.
 
ΠΡΟΤΑΣΗ .
ΔΙΠΛΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ.
ΑΣΕΠ και ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ .
ΑΣΕΠ μόνο διοριστέοι . Να εγκαταλειφθεί η παγκόσμια πρωτοτυπία των επιτυχόντων . Ένας ΑΣΕΠ που να γίνει ουσιαστική συζήτηση για τον τρόπο διεξαγωγής του γιατί δεν μπορείς να εξετάζεις πτυχιούχους στο γνωστικό αντικείμενο . Το πρόβλημα είναι στην παιδαγωγική επάρκεια και εκεί δεν λύνεται με διαγωνισμούς . Λύνεται στα πανεπιστήμια και με την ουσιαστική  επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ μόνο με προϋπηρεσία  από όπου θα γίνονται διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών και όχι βέβαια ωρομισθίων που πρέπει να καταργηθούν .
Το 50/50 είναι η πιο σωστή αναλογία στους διορισμούς .
 
Υπάρχει βέβαια και μία λεπτομέρεια που δεν ξέρω για κάποιο λόγο διαφεύγει από όλους σήμερα  . Είναι η οδηγία 70/99 της Ευρωπαϊκής Ένωσης  που ξεκάθαρα ορίζει ότι πέραν των δύο συμβάσεων καταχρηστικά δεν μονιμοποιείται ο υπάλληλος. Με οδηγό την οδηγία αυτή έγιναν δικαστήρια , βγήκαν προεδρικά διατάγματα που μονιμοποίησαν εργαζόμενους σε όλο το δημόσιο τομέα , όχι όσο θα έπρεπε βέβαια γιατί στην Ελλάδα οι νόμοι κόβονται και ράβονται στα μέτρα μας .
 
Δεν ξέρω για πιο λόγο δεν γίνεται κουβέντα για αυτή την οδηγία που τουλάχιστον για μια πενταετία απασχολούσε το σύνολο της χώρας . Εργαζόμενους , Δικαστήρια , Πολιτική εξουσία. Στην Ελλάδα αποδεικνύεται ότι ξεχνάμε εύκολα αλλά δεν είναι μόνο αυτό . Η πολιτική εξουσία σήμερα οδηγεί στην απασχόληση και όχι στην εργασία με πιο έντονα βήματα από τότε.
 
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι νομοθεσίες δεν υπάρχουν ούτε ότι οι εργαζόμενοι θα πάψουν να διεκδικούν .   Συνεπώς στους πίνακες με την προϋπηρεσία θα πρέπει να μπει η δικλείδα ασφαλείας των δύο συμβάσεων ( 18 μήνες για την εκπαίδευση γιατί  δεν υπάρχουν συμβάσεις 12μηνες )  . Έτσι όποιος συμπληρώνει το 18μηνο με καθαρή προϋπηρεσία θα διορίζεται για να μην αυθαιρετεί η εργοδοσία .
 
Το σύστημα που επικαλείται η Υπουργός μόνο ΑΣΕΠ ,θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό σύστημα δεν απαιτούσε την πρόσληψη αναπληρωτών και λειτουργούσε μόνο με μόνιμο προσωπικό . 
 
Χρόνια τώρα υπάρχουν σχεδιασμοί για ολοήμερο γυμνάσιο , λύκειο . Ορίστε λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό να απορροφηθούν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με μόνιμους διορισμούς
Καλούμε τους ωρομίσθιους –αναπληρωτές να μην αποδεχθούν αποφάσεις που θα διαιωνίζουν την εργασιακή τους ομηρία.
 
Καλούμε τους μόνιμους συναδέλφους να στηρίξουν την προσπάθεια των ωρομισθίων και αναπληρωτών και ειδικότερα όσοι πέρασαν από αυτοί την διαδικασία στο παρελθόν και γνωρίζουν από πρώτο χέρι τι σημαίνει η κατάργηση των πινάκων προϋπηρεσίας .
Η ρύθμιση αυτή δεν αφορά την οικονομική κρίση, δεν αφορά την διαφάνεια ούτε την αξιοκρατία διότι οι πίνακες ήταν ξεκάθαροι εκτός της προϋπηρεσίας από την πρόσθετη που θεσμοθέτησε πάλι το ΠΑΣΟΚ με αυτό τον τρόπο.
 




 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 919
Σύνολο: 921

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.