*

Αποστολέας Θέμα: Η αξιοκρατία των πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και η παραπληροφόρηση  (Αναγνώστηκε 9172 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Η αξιοκρατία των πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και η παραπληροφόρηση.


Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών και μετά τις εξαγγελίες της υπουργού κ. Άννας Διαμαντοπούλου, οι εκπαιδευτικοί και ακόμη περισσότερο οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί έχουν γίνει στόχοι μιας συνεχούς επίθεσης σε πρακτικό, ηθικό και δεοντολογικό επίπεδο, από το ίδιο το υπουργείο, από ευτυχώς περιορισμένους δημοσιογραφικούς κύκλους αλλά το τραγικότερο από αδιόριστους συναδέλφους.
Σχετικά με αυτά πρέπει να γίνει λόγος όχι μόνο για την νομιμότητα της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών αλλά και για το ηθικό σκέλος αυτής. Έτσι απαξάπαντες οι αναπληρωτές:
 έχουν προσληφθεί βάσει νόμων υφισταμένων εδώ και πολλά χρόνια, νόμων αναγνωρισμένων και από σύσσωμη την επίσημη εκπαιδευτική κοινότητα (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ).
Οι νόμοι είναι συνθετικοί, όχι απόλυτοι και εμπεριέχουν ήδη την αξιολόγηση και την αξιοκρατία, ήτοι
α) Ήδη προσμετράται ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και μάλιστα με συντριπτική διαφορά όπως ορίζει ο νόμος αλλά και τεχνηέντως αποκρύπτεται (καλύπτει έτσι κατά προτεραιότητα και ουσία εκπαιδευτικούς που με την αξία τους πέτυχαν σε αντικειμενικό διαγωνισμό ασχέτως ηλικίας)
β)Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών τοποθετημένων επί έτη σε όλη την επικράτεια με αναμφισβήτητη και αντικειμενική έτσι εμπειρία (ο νόμος καλύπτει και αξιοποιεί τα με πτυχίο παλαιότερα και εμπειρότερα στελέχη με παλαιότερη επιτυχία στον ΑΣΕΠ)  
γ) Αναγνωρίζει την επιπλέον επιστημονική επάρκεια που προσδίδουν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τους δίνει προτεραιότητα σε ευαίσθητα αντικείμενα όπως αυτό της Ειδικής Αγωγής (καλύπτει όσους εκπαιδευτικούς έχουν αντικειμενικά  περισσότερα πανεπιστημιακά προσόντα από άλλους)
δ) Αναγνωρίζει σε μικρό ποσοστό κοινωνικά κριτήρια και εμπεριέχει κοινωνική ευαισθησία (καλύπτοντας εκπαιδευτικούς με Ειδικές Ανάγκες και άλλους).
Ουδέποτε και εις ουδεμία περίπτωση υπήρξε έστω και κάποια μορφή συνέντευξης, ουδέποτε κλειστός διαγωνισμός και ουδέποτε έστω και μια σύμβαση διαφορετική από τις άλλες. Αντίθετα, ανέκαθεν υπήρχε  δημόσια ανάρτηση των πινάκων με ακριβώς οριοθετημένα μόρια από αντικειμενικό διαγωνισμό, εμπειρία και πτυχία. Ο νόμος αναγνώριζε τα προσόντα  και τις ανάγκες όλων των υποομάδων και χρησιμοποίησε κριτήρια όπως σε όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από την άλλη πλευρά οι ίδιοι οι αναπληρωτές πάντοτε ήταν ενάντια σε αδιαφανείς διαδικασίες (Πρόσθετη Διδακτική) και πλάγια μέσα (ΟΑΕΔ). Αντίθετα, προς ενημέρωση γονέων μαθητών και κοινής γνώμης, οι μόνοι διαφωνούντες απέναντι στο παρόν σύστημα μαζί με την υπουργό είναι κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, συμμετέχοντες του ΑΣΕΠ, που είτε απέτυχαν, είτε έγραψαν απλά πάνω από μια βάση ,έχουν μηδαμινή διδακτική εμπειρία και λοιπά μεταπτυχιακά προσόντα, ενώ γνώριζαν το νόμο και την πρόταξη των προσοντούχων συναδέλφων και τώρα αιτούνται την απόλυση των συναδέλφων τους και τη δική τους πρόσληψη.
Κατά συνέπεια η υπονοούμενη ή άμεση διαπλοκή των κατηγοριών ενάντια στους αναπληρωτές με τα προβλήματα των αποσπάσεων, των stage και γενικότερα της διαφθοράς στις προσλήψεις αποτελεί τεκμηριωμένα συκοφαντική δυσφήμιση στην πλέον αξιοκρατούμενη ομάδας εργαζομένων επιστημόνων.
Άμεσοι στόχοι λοιπόν από πλευράς αναπληρωτών τίθενται α)η χρήση των ανωτέρω επιχειρημάτων με νομικά και πολιτικά μέσα β)η ενημέρωση των μαθητών, γονέων και της κοινής γνώμης για την αξιοκρατία στον κλάδο γ) Η ποινικοποίηση δυσφημιστικών δηλώσεων από επίσημους φορείς και συκοφάντες συναδέλφους. Ειδικότερα, σε ενδεχόμενη συμπαρουσίαση και διαπλοκή επιχειρημάτων προφορική ή γραπτή του θεσμού των αναπληρωτών με άλλα προβλήματα της εκπαίδευσης ή του δημοσίου, παντελώς άσχετα των τελευταίων αποτελεί στο εξής σαφή προσπάθεια δυσφήμισης και θα αντιμετωπιστεί με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.
Η κατάργηση των ανωτέρω κριτηρίων δημιουργεί ασύγκριτη κοινωνική αδικία, ισοπέδωση ολοκληρωτικού καθεστώτος και όσον αφορά στην ίδια την παιδεία δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Η δημοκρατική σύνθεση της αξιοκρατίας, της εμπειρίας, των επιπλέον προσόντων και του κοινωνικού προσώπου αυτή τη στιγμή κινδυνεύουν από ολοκληρωτικές παρεμβάσεις και νόμους που απειλούν με διάλυση το σύστημα. Η ορθότητά του υπάρχοντος συστήματος αποδεικνύεται από τη μηδαμινή αντίδραση εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών έως τώρα σε αυτό με μόνη ένσταση τον αριθμό μονιμοποιήσεων. Αντίθετα, αν ισχύσει το ένα και ισοπεδωτικό κριτήριο τότε πρακτικά:
Α)Ποιος, αν και επιτυχών, θα μεταβεί ωρομίσθιος σε σχολείο της επαρχίας  εφόσον δεν θα μετρήσει ή θα μετρήσει ελάχιστα η προϋπηρεσία και εφόσον θα συνεχιστεί ο θεσμός της ωρομισθίας;
Β) Πως θα αξιοποιηθούν οι επιτυχόντες, μη διοριστέοι, άτομα δηλαδή ήδη αξιολογημένα και επιτυχημένα;
Γ)Πόσες φορές ξανά θα αξιολογηθούν οι επιτυχόντες που δεν διορίζονται μόνιμοι αλλά αναπληρωτές και πως θα εστιάζουν στους μαθητές και την Παιδεία αντί για τον επόμενο ΑΣΕΠ;
Δ)Πως θα αξιοποιηθεί ένας εκπαιδευτικός με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο όταν έχει ρίξει το βάρος στην πανεπιστημιακή του μετεκπαίδευση έναντι κάποιου με απλό πτυχίο που ρίχνει το βάρος αποκλειστικά στην φροντιστηριακή προετοιμασία για τον ΑΣΕΠ;  
Ε)Πως θα προσληφθεί διοριστέος  μεν του ΑΣΕΠ χωρίς μεταπτυχιακά προσόντα και ειδίκευση δε σε σχολεία με παιδιά με Ειδικές Ανάγκες ή Διαπολιτισμικά;
ΣΤ)Πως θα λειτουργήσει εύρυθμα μια σχολική μονάδα αποκλειστικά και μόνο με νεοδιόριστους ενός νέου ΑΣΕΠ, χωρίς την ενδιάμεση ομάδα των ήδη εχόντων προϋπηρεσία και χωρίς οι μόνιμοι- έμπειροι να εκπαιδεύουν καθ’ όλη τη χρονιά τους νεοδιόριστους;
Από τα ανωτέρα επιχειρήματα διαφαίνεται η κακή εκτίμηση της υπουργού, η οποία κινούμενη κατ’ αυτήν σε μια προσπάθεια διαφάνειας, οδηγεί την παιδεία στην καταστροφή. Πρακτικά είναι βέβαιο ότι αυτό θα δημιουργήσει κύμα φυγής και αποστροφής των επιστημόνων από την επιμόρφωση (ποιος θα προχωρήσει μεταπτυχιακά ενώ οι άλλοι θα πηγαίνουν φροντιστήριο ΑΣΕΠ;), απόρριψη της αξίας της εμπειρίας (ποιος θα ζητήσει να προσληφθεί επαρχία με 350€ χωρίς μόρια και ενώ οι συνάδελφοί του πάλι θα προετοιμάζονται σε φροντιστήρια αστικών κέντρων; ), ανισορροπία στο σύστημα (η μια υποομάδα εκπαιδευτικών θα στρέφεται εναντίον της άλλης, όπως ήδη άρχισε να ισχύει). Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων, γιατί είναι εξόφθαλμο ότι αυτό θα συμβεί,  θα είναι η στροφή στα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ και η υποβάθμιση της ουσιαστικής πανεπιστημιακής επιμόρφωσης και προσόντων,  όπως ισχύει στο εξωτερικό, όπως η επιτροπή υπό τον κ. Μπαμπινιώτη προτείνει, όπως η κοινότητα και το υπουργείο επιθυμεί.  
Για τους ανωτέρω λόγους, ενώ οι εκπαιδευτικοί είναι πάντα ανοικτοί σε προτάσεις που θα βελτιώσουν την παιδεία, οι ίδιοι και κυρίως οι αναπληρωτές υιοθετούν την πάγια θέση όλων των φορέων ΔΟΕ, ΟΛΜΕ κλπ ότι οι παρόντες νόμοι σχετικά με τους πίνακες είναι αδιαπραγμάτευτοι. Δημιουργείται για ακόμη μια φορά το παράδοξο φαινόμενο στην Ελλάδα οι εργαζόμενοι, οι επιστήμονες και οι πολίτες να αιτούνται αυτοί να ισχύουν οι νόμοι αντί αυτό να κάνουν οι κυβερνώντες, ενώ όσοι υπακούν σε αυτούς διώκονται. Πράγματι ο Πλάτωνας θα γέλαγε πολύ…

Οι αναπληρωτές:

Βασιλείου Ηλίας ΠΕ.02, MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Οργέττα Αικατερίνη ΠΕ.02 MSc Λογοθεραπείας & Συμβουλευτικής ΕΚΠΑ
Παπαχρήστος Σωτήριος ΠΕ.03 MA Ειδικής Αγωγής
Βασιλοπούλου Θεοδώρα ΠΕ.02 MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Βασιλοπούλου Βασιλική ΠΕ.02 MSc Ειδικής Αγωγής & Λογοθεραπείας ΕΚΠΑ
Καραθανάση Μαγδαληνή ΠΕ.02 ΜΑ Ειδικής Αγωγής
Παναγιώτου Αγλαϊα ΠΕ.02 MSc Σχολικής Ψυχολογίας
Σμύρη Θεοφανεία ΠΕ.04.01.50
Σιαφάκα Περικλεία ΠΕ04.01
Τσιαστούδης Δημήτριος ΠΕ0401.50 Μεταπτυχιακός τίτλος Εξειδίκευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών
Γιάννης Κωστόπουλος ΠΕ.04.01 Φυσικός
Πολυχρονοπούλου Ευσταθία, ΠΕ03.50
Θεόδωρος Πούλιας (ΠΕ02)
Τσαλικουσου Πηνελοπη ΠΕ02.50
Λιναρδάκη Αικατερίνη ΠΕ02
Παπαδοπούλου Σημέλα ΠΕ02.50 ΜΔ Ειδικής αγωγής
Γιούλα Σιγούρου, ΠΕ19
ΑΛΤΑΝΤΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02
ΠΑΣΧΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ02
ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΔΕΜΛΗ (ΠΕ02)
Γιώτη Ελένη ΠΕ02
Καλόγηρος Βασίλειος ΠΕ02
Μπακαλούμη Παναγιώτα ΠΕ02
Βαγγελης Τσούρμας ΠΕ02
Γεωργιάδης Βασίλειος ΠΕ04.04
Αλεξάνδρα Καπνίση ΠΕ02
ΠΕΤΡΑΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ04-02
Χατζηβλασίου Σοφία ΠΕ04 MSc Ραδιοηλεκτρολογία
Τσουκαλάς Βασίλειος ΠΕ03
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2009, 11:24:22 μμ από spapioan »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
συναδελφοι, οποιος απο εσας συμφωνει με τα γραφομενα μπορει αν θελει να μου στειλει το ονομα του σε pm να το βαλω στη λιστα αυτων που το προσυπογραφουν.

Αποσυνδεδεμένος christina_k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Αχ! Δυστυχώς, όλοι δίκιο έχουν από την πλευρά τους... Είναι κάτι σαν το φούρνο του Χότζα. Κάποιες ρυθμίσεις ευνοούν τους Χ και κάποιες τους Ψ... Ο σκοπός είναι να εφαρμοστεί αυτό που είναι διακαιότερον.

Το πρόβλημα έγκειται στο ότι με τις συνεχείς αλλαγές στις ρυθμίσεις των προσλήψεων, ανατρέπεται ο σχεδιασμός κάθε ενδιαφερομένου... Κάποιοι άνθρωποι προγραμμάτισαν τη ζωή τους με τις -ακόμα- ισχύουσες συνθήκες. Πολλοί από αυτούς θα έκαναν άλλους προγραμματισμούς, αν ίσχυαν ήδη τα μέτρα που ανακοίνωσε η Υπουργος...

Δηλαδή, αν αλλάξει η κυβέρνηση σε ένα, δυο, τρία χρόνια.... φτου κι απ' την αρχή;

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
ζηταμε να παγιωθει ενα δικαιο συστημα προσληψεων το οποιο δεν θα θιγει τα εργασιακα κεκτημενα. το τωρινο συστημα με κλεισιιμο ολων των παραθυρων ειναι αποδεκτο απο την πλειοψηφια της εκπαιδευτικης κοινοτητας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
φιλοι συναδελφοι οι εποχες του ''φοβαμαι ολα αυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα'' εχουν περασει ανεπιστρεπτι. μπορουμε και πρεπει να ανακοψουμε τη λαιλαπα που ερχεται. μην φοβοσαστε να στειλετε το ονοματακι σας! θα εχουμε συνεχεια και εντατικοποιηση του αγωνα.

Αποσυνδεδεμένος Carol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες αναπληρωτές
Γιάννης Κωστόπουλος ΠΕ.04.01 Φυσικός

Αποσυνδεδεμένος amer

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε03
    • Προφίλ
Κι εγώ συμφωνώ
Πολυχρονοπούλου Ευσταθία, ΠΕ03.50

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ διαφωνώ με την αναγνώριση των μεταπτυχιακών....

δεν έκανα όχι γιατί δεν ήμουν καλή φοιτήτρια 8,3 πτυχίο φιλόλογος 1999.....απλά πιεσόμουν να βρω μια δουλεία και ασχολήθηκα με ιδιαίτερα και φροντιστήρια......έχω όμως 4 επιτυχίες ΑΣΕΠ στο ενεργητικό μου καθώς εδώ και 10 χρόνια δίνω ΑΣΕΠ......

νομίζω 4 επιτυχίες έχουν αποδείξει την αξία μου

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
προφανως η αξια του καθενος μπορει να αποδειχθει με διαφορετικους τροπους. αναμφιβολα οι μεταπτυχιακοι τιτλοι ειναι δειγμα μιας καποιας αξιας. σιγουρα και οι πολλαπλες επιτυχιες στον ασεπ καταδεικνυουν το ιδιο. δεν ειμαστε μηδενιστες. δεν ειμαστε κατα του 100% ασεπ. ζητουμε ποσοστωση δικαιη, χωρις παραθυρα και αναγνωριση της πολυπαθης προϋπηρεσιας που ολοι γνωριζουμε πως την αποκτησαμε. τα βυσματα προφανως εξαιρουνται.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
και ενα μεγαλο ευχαριστω σε αυτους που στειλανε τα ονοματα τους. εγω σαν μια πρωτη αντιδραση παραιτηθηκα απο υπευθυνος της σχολικης εορτης του πολυτεχνειου που ειχα αναλαβει. θα γινει επισημο πρακτικο και θα αποσταλλει στη διευθυνση. ειμαι πλεον εξοργισμενος. παρακαλω να στειλετε και αλλα ονοματα!

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να είναι επαναλαμβανόμενοι επιτυχόντες σε πολλούς διαγωνισμούς και κάποιοι άλλοι να διορίζονται χωρίς είτε καν να συμμετέχουν είτε να λαμβάνουν τη βάση.

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
το κειμενο απανταει στην απορια σου. διαβασε το προσεκτικα και θα δεις οτι συμφωνουμε.

Αποσυνδεδεμένος korinad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Καταρχήν, συμφωνώ με το "κείμενο των πολλών" και ελπίζω να γίνουν περισσότερες οι φωνές διαμαρτυρίας γιατί δε πάει άλλο. Στη συνέχεια θα ήθελα να θέσω μερικά ερωτήματα, μήπως και μπορέσω απο βδομάδα ν' ασχοληθώ  με κάτι άλλο εκτός των χρησμών της υπουργού μας.

1) Οι περισσότεροι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι του πρωινού κύκλου μπήκαμε στα σχολεία μετά απο επιτυχία στο ΑΣΕΠ και κατάργηση της επετηρίδας.Άρα έχουμε ήδη "πληρώσει" τα οράματα του εκάστοτε υπουργού- κυβέρνησης που "ξεχνάνε" και τα παραθυράκια.

2) Το μεταβατικό στάδιο μέχρι πόσα χρόνια προϋπηρεσίας καλύπτει;Δηλ. τα 4 χρόνια ωρομισθ. ως μοναδική επιλογή για κάποιες ειδικότητες και αφού έχεις φαει στη μάπα τον ιδιωτικό τομέα, έχεις κάνει μεταπτυχιακό, σεμινάρια ειδ. αγωγής (όχι 400 ωρών αλλά 300) γιατί ήθελες να βελτιωθείς, πέρασες και απο 2 ΑΣΕΠ γιατί τάχα έτσι βγαίνουν οι άξιοι, είσαι πάλι "λίγος" και δεν μπορείς να συνεχίσεις όπως είχες σχεδιάσει;

3) Που είναι η ΟΛΜΕ και τα τοπικά όργανα; Κατάπιαν τη γλώσσα τους; Όπως και όταν τους ρωτάς γιατί ο ωρομίσθιος των 8,9 'η 10 ωρών δεν έχει δικαίωμα σε κάποιες ΕΛΜΕ να ψηφίζει;

4)Τελικά τόσα χρόνια σε τόσα σχολεία δούλευα ή με δούλευαν; η απόδειξη μηδενίζουν το κοντερ της προϋπηρεσίας μου και ίσως, ίσως και των δυνάμεων μου. :P :P :P :-\ :-\ :-\
     
Απο τους παρεξηγημένους ΠΕ01
μια απηυδισμένη

       

Αποσυνδεδεμένος Dafni2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
εγώ διαφωνώ με την αναγνώριση των μεταπτυχιακών....

δεν έκανα όχι γιατί δεν ήμουν καλή φοιτήτρια 8,3 πτυχίο φιλόλογος 1999.....απλά πιεσόμουν να βρω μια δουλεία και ασχολήθηκα με ιδιαίτερα και φροντιστήρια......έχω όμως 4 επιτυχίες ΑΣΕΠ στο ενεργητικό μου καθώς εδώ και 10 χρόνια δίνω ΑΣΕΠ......

νομίζω 4 επιτυχίες έχουν αποδείξει την αξία μου
Καλά τα λες και μετά από 4 επιτυχίες σε καταλαβαίνω!!!?!!αλλά το μεταπτυχιακό΄=εξιδεικευση είναι ακαδημαικό προσόν και προσμετράται ΣΕ ΟΛΟ τον κόσμο. Δεν γίνεται να μην υπολογίζεται και δεν είναι το πρόβλημα το μεταπτυχιακό που οι περισσότεροι που το έχουν είναι και αυτοί επιτυχόντες 3 και 4 φορές και ξεπατώ8ηκαν στο διάβασμα 2 και 3 χρόνια ΚΑΙ στο μεταπτυχιακό!!!. Μήπως να φύγουν όσοι δεν έχουν ούτε ΜΙΑ επιτυχια????!!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161883
  • Σύνολο θεμάτων: 19235
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.