*

Αποστολέας Θέμα: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους  (Αναγνώστηκε 2936 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« στις: Νοέμβριος 15, 2009, 11:28:27 μμ »

Η νέα υπουργός με μία συνέντευξη κατάφερε να βάλει φωτιά σε διορισμένους και «αδιόριστους» εκπαιδευτικούς. Να ξεκινήσω καταρχήν από τη νέα υπουργό μας. Πολλά από αυτά που εξάγγειλε είναι ανεδαφικά και μη εφαρμοστέα. Ίσως δεν έχει ενημερωθεί σωστά, ίσως λέει κάποια πράγματα για επικοινωνιακούς λόγους. Είναι εξόφθαλμο ότι το αμετάθετο επί τριετία δεν μπορεί να εφαρμοστεί (βλέπε και http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_11_1245.php). Είναι προφανές ότι ούτε το υπουργείο, ούτε τα γραφεία, ούτε τα ΙΕΚ μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς (εκτός και αν το υπουργείο διορίσει ξαφνικά 3000 διοικητικούς υπαλλήλους). Ίσως η κ. υπουργός δε γνωρίζει ότι όλοι οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι δόκιμοι και μονιμοποιούνται μετά από 2 χρόνια. Ίσως δεν ξέρει ότι το πρόβλημα δεν είναι οι ανεπαρκείς νεοδιόριστοι (που αν υπάρχουν είναι ελάχιστοι) αλλά πολλοί μόνιμοι καθηγητές που κανονικά δε θα έπρεπε να μπαίνουν σε τάξη. Πάντως η διαχείριση του προσωπικού του ΥΠΕΠΘ είναι μάλλον χαοτική και πρέπει κάποιος να την εξορθολογήσει.
Σχετικά με το σύστημα διορισμών…πριν από περίπου 15 χρόνια, όντας νέος απόφοιτος «καθηγητικής» σχολής είχα την τύχη να μιλήσω με ένα μεγαλοσυνδικαλιστή του κλάδου (ήταν μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ). Μιλώντας για το σύστημα διορισμών και την πιθανότητα κατάργησης της επετηρίδας μου είχε πει ότι αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί αποτελεί «κεκτημένο». Είδαμε λίγα χρόνια μετά πόσο «κεκτημένο» ήταν…όταν στις βασικές ειδικότητες η αναμονή για διορισμό είχε φτάσει τα 15-20 χρόνια κάποια στιγμή θα γινόταν το αυτονόητο.
Τι θέλω να πω μ’ αυτό; Ότι οι συνδικαλιστές μας πρέπει να πάψουν να δίνουν μάχες οπισθοφυλακής. Κάποια πράγματα που είναι κόντρα στη λογική θα πρέπει να αλλάξουν και καλό είναι να μην τα υπερασπιζόμαστε πηγαίνοντας ενάντια σ’ αυτό που είναι αυτονόητο στην κοινή γνώμη. Πρέπει να καταλάβουμε ότι σκοπός του ΥΠΕΠΘ δε μπορεί να είναι η απασχόληση άνεργων πτυχιούχων αλλά η παροχή σωστής παιδείας προς τους νεαρούς πολίτες. Αργά η γρήγορα όλοι οι διορισμοί θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Δε μπορεί να υπάρχουν 15 πίνακες διορισμών και να υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε διορισμό φιλώντας κατουρημένες ποδιές για λίγες ώρες ΠΣΔ. Ας το πάρουν απόφαση οι συνδικαλιστές μας ότι η επετηρίδα πέθανε!
Το άλλο που αρνείται δογματικά η ΟΛΜΕ είναι η αξιολόγηση. Δε μπορεί να μην υπάρχει καμία αξιολόγηση. Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που αντί για το ψυχιατρείο βρίσκονται σε σχολικές τάξεις. Γιατί η ΟΛΜΕ δε βγαίνει από μπροστά και να προτείνει η ίδια ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης; Γιατί πρέπει όπου πάω να ακούω για τους «αργόμισθους καθηγητές»; Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που για χρόνια δουλεύουν με ωράριο 4 και 6 ώρες τη βδομάδα.  Δε μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν διοριστεί χιλιάδες καθηγητές ξένων γλωσσών, οι μαθητές να διδάσκονται ξένες γλώσσες από το Δημοτικό και παρόλα αυτά όλοι να χρειάζονται να τρέχουν στα φροντιστήρια για να πάρουν έστω το Lower. Δε μπορεί να έχουν φτιαχτεί τόσα ΓΡΑΣΕΠ στα σχολεία και ούτε ένας μαθητής να μην τα επισκέπτεται για να πάρει συμβουλές για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Οι συνδικαλιστές μας έχουν πολλά ουσιαστικά θέματα να θέσουν και να διεκδικήσουν. Περισσότερα χρήματα ιδίως για την υποχρηματοδοτούμενη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σχολική στέγη, σχολικά εργαστήρια, εποπτικά μέσα. Φύλακες, καθαρίστριες, ψυχολόγοι, γραμματείς σε όλα τα σχολεία (τουλάχιστον αυτά που βρίσκονται στα αστικά κέντρα). Ολοήμερα σχολεία παντού. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Ουσιαστική επιμόρφωση του εκπαιδευτικού. Αξιολόγηση και φυσικά καλύτερες αμοιβές.
Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος του post. Αλλά ας πούμε για μια φορά τα πράγματα με το όνομα τους και ας διεκδικήσουμε τα αυτονόητα…     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:06:44 »

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:12:22 πμ »
Άκυρο στις εκλογές της ΟΛΜΕ.
Προτείνω αντί για ψηφοδέλτιο να βάλεις μια φωτοτυπία αυτής της εκτίμησης σου.

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:38:11 πμ »

Η νέα υπουργός με μία συνέντευξη κατάφερε να βάλει φωτιά σε διορισμένους και «αδιόριστους» εκπαιδευτικούς. Να ξεκινήσω καταρχήν από τη νέα υπουργό μας. Πολλά από αυτά που εξάγγειλε είναι ανεδαφικά και μη εφαρμοστέα. Ίσως δεν έχει ενημερωθεί σωστά, ίσως λέει κάποια πράγματα για επικοινωνιακούς λόγους. Είναι εξόφθαλμο ότι το αμετάθετο επί τριετία δεν μπορεί να εφαρμοστεί (βλέπε και http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_11_1245.php). Είναι προφανές ότι ούτε το υπουργείο, ούτε τα γραφεία, ούτε τα ΙΕΚ μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς (εκτός και αν το υπουργείο διορίσει ξαφνικά 3000 διοικητικούς υπαλλήλους). Ίσως η κ. υπουργός δε γνωρίζει ότι όλοι οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι δόκιμοι και μονιμοποιούνται μετά από 2 χρόνια. Ίσως δεν ξέρει ότι το πρόβλημα δεν είναι οι ανεπαρκείς νεοδιόριστοι (που αν υπάρχουν είναι ελάχιστοι) αλλά πολλοί μόνιμοι καθηγητές που κανονικά δε θα έπρεπε να μπαίνουν σε τάξη. Πάντως η διαχείριση του προσωπικού του ΥΠΕΠΘ είναι μάλλον χαοτική και πρέπει κάποιος να την εξορθολογήσει.
Σχετικά με το σύστημα διορισμών…πριν από περίπου 15 χρόνια, όντας νέος απόφοιτος «καθηγητικής» σχολής είχα την τύχη να μιλήσω με ένα μεγαλοσυνδικαλιστή του κλάδου (ήταν μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ). Μιλώντας για το σύστημα διορισμών και την πιθανότητα κατάργησης της επετηρίδας μου είχε πει ότι αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί αποτελεί «κεκτημένο». Είδαμε λίγα χρόνια μετά πόσο «κεκτημένο» ήταν…όταν στις βασικές ειδικότητες η αναμονή για διορισμό είχε φτάσει τα 15-20 χρόνια κάποια στιγμή θα γινόταν το αυτονόητο.
Τι θέλω να πω μ’ αυτό; Ότι οι συνδικαλιστές μας πρέπει να πάψουν να δίνουν μάχες οπισθοφυλακής. Κάποια πράγματα που είναι κόντρα στη λογική θα πρέπει να αλλάξουν και καλό είναι να μην τα υπερασπιζόμαστε πηγαίνοντας ενάντια σ’ αυτό που είναι αυτονόητο στην κοινή γνώμη. Πρέπει να καταλάβουμε ότι σκοπός του ΥΠΕΠΘ δε μπορεί να είναι η απασχόληση άνεργων πτυχιούχων αλλά η παροχή σωστής παιδείας προς τους νεαρούς πολίτες. Αργά η γρήγορα όλοι οι διορισμοί θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Δε μπορεί να υπάρχουν 15 πίνακες διορισμών και να υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε διορισμό φιλώντας κατουρημένες ποδιές για λίγες ώρες ΠΣΔ. Ας το πάρουν απόφαση οι συνδικαλιστές μας ότι η επετηρίδα πέθανε!
Το άλλο που αρνείται δογματικά η ΟΛΜΕ είναι η αξιολόγηση. Δε μπορεί να μην υπάρχει καμία αξιολόγηση. Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που αντί για το ψυχιατρείο βρίσκονται σε σχολικές τάξεις. Γιατί η ΟΛΜΕ δε βγαίνει από μπροστά και να προτείνει η ίδια ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης; Γιατί πρέπει όπου πάω να ακούω για τους «αργόμισθους καθηγητές»; Δε μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που για χρόνια δουλεύουν με ωράριο 4 και 6 ώρες τη βδομάδα.  Δε μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν διοριστεί χιλιάδες καθηγητές ξένων γλωσσών, οι μαθητές να διδάσκονται ξένες γλώσσες από το Δημοτικό και παρόλα αυτά όλοι να χρειάζονται να τρέχουν στα φροντιστήρια για να πάρουν έστω το Lower. Δε μπορεί να έχουν φτιαχτεί τόσα ΓΡΑΣΕΠ στα σχολεία και ούτε ένας μαθητής να μην τα επισκέπτεται για να πάρει συμβουλές για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Οι συνδικαλιστές μας έχουν πολλά ουσιαστικά θέματα να θέσουν και να διεκδικήσουν. Περισσότερα χρήματα ιδίως για την υποχρηματοδοτούμενη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σχολική στέγη, σχολικά εργαστήρια, εποπτικά μέσα. Φύλακες, καθαρίστριες, ψυχολόγοι, γραμματείς σε όλα τα σχολεία (τουλάχιστον αυτά που βρίσκονται στα αστικά κέντρα). Ολοήμερα σχολεία παντού. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Ουσιαστική επιμόρφωση του εκπαιδευτικού. Αξιολόγηση και φυσικά καλύτερες αμοιβές.
Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος του post. Αλλά ας πούμε για μια φορά τα πράγματα με το όνομα τους και ας διεκδικήσουμε τα αυτονόητα…     

Κόρακας κοράκου μάτι βγάζει;;;;
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΥΣΜΑ

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 11:51:24 πμ »
Το άλλο που αρνείται δογματικά η ΟΛΜΕ είναι η αξιολόγηση. Δε μπορεί να μην υπάρχει καμία αξιολόγηση.
Η ΟΛΜΕ δεν αρνείται την αξιολόγηση συνάδελφε. Αρνείται ΑΥΤΗ την """""αξιολόγηση""""" που προτείνει το υπουργείο (με βάση τις οδηγίες της ΕΕ) και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ !
Μην αναπαράγεις σε παρακαλώ την καραμέλα περί εκπαιδευτικών και ΟΛΜΕ που δεν θέλουν αξιολόγηση για να κάνουν ότι θέλουν και να τεμπελιάζουν και ... και ....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:06:44 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 12:42:01 μμ »
Μια ΟΛΜΕ (και κάθε τέτοιου είδους συνδικαλιστική οργάνωση) που αποτελείται από κομματόσκυλα, μόνο καλό δεν κάνει.-
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 02:21:50 μμ »
Μια ΟΛΜΕ (και κάθε τέτοιου είδους συνδικαλιστική οργάνωση) που αποτελείται από κομματόσκυλα, μόνο καλό δεν κάνει.-
Γι αυτό καθήκον δικό μας είναι 1ον να ψηφίζουμε στις εκλογές των ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ για να ανεβάζουμε αυτούς που μας αρέσουν , 2ον να κατεβαίνουμε οι ίδιοι με ψηφοδέλτιο εάν τα υπάρχοντα ψηφοδέλτια δεν μας καλύπτουν  και 3ον και σημαντικότερο, να συνειδητοποιήσουμε ότι η ψήφος είναι η ΑΡΧΗ της συμμετοχής μας στα κοινά του κλάδου, όχι το ΤΕΛΟΣ.
Όποια ηγεσία κι αν έχει κατά καιρούς η ΟΛΜΕ , δεν είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι με το να καθόμαστε σπιτάκια μας και να λέμε "α στο διάολο δεν μου αρέσουν αυτά τα κομματόσκυλα" θα βελτιωθεί η κατάσταση με οποιοδήποτε τρόπο. Άμα δεν μας αρέσουν τα "κομματόσκυλα" τους πάμε κόντρα στις συνελεύσεις, όχι στα όνειρά μας.

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:07:29 μμ »
Μια ΟΛΜΕ (και κάθε τέτοιου είδους συνδικαλιστική οργάνωση) που αποτελείται από κομματόσκυλα, μόνο καλό δεν κάνει.-
Γι αυτό καθήκον δικό μας είναι 1ον να ψηφίζουμε στις εκλογές των ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ για να ανεβάζουμε αυτούς που μας αρέσουν , 2ον να κατεβαίνουμε οι ίδιοι με ψηφοδέλτιο εάν τα υπάρχοντα ψηφοδέλτια δεν μας καλύπτουν  και 3ον και σημαντικότερο, να συνειδητοποιήσουμε ότι η ψήφος είναι η ΑΡΧΗ της συμμετοχής μας στα κοινά του κλάδου, όχι το ΤΕΛΟΣ.
Όποια ηγεσία κι αν έχει κατά καιρούς η ΟΛΜΕ , δεν είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι με το να καθόμαστε σπιτάκια μας και να λέμε "α στο διάολο δεν μου αρέσουν αυτά τα κομματόσκυλα" θα βελτιωθεί η κατάσταση με οποιοδήποτε τρόπο. Άμα δεν μας αρέσουν τα "κομματόσκυλα" τους πάμε κόντρα στις συνελεύσεις, όχι στα όνειρά μας.
Αγαπητέ συνάδελφε, έχεις δίκιο σχετικά με την συμμετοχή στα κοινά και σαφώς πρέπει όλοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας για την απουσία συμμετοχής στις γενικές συνελεύσεις. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γράφουμε τις απόψεις μας στα εκπαιδευτικά fora. Τώρα για το θέμα της αξιολόγησης η θέση μου είναι σαφής: να βγει η ΟΛΜΕ μπροστά και να προτείνει η ίδια ένα σύστημα αξιολόγησης που θεωρεί σωστό. Το μόνο που έχω δει μέχρι σήμερα είναι άρνηση "κάθε μορφής αξιολόγησης", γενικόλογα κείμενα περί "εκπαιδευτικής ελευθερίας" κλπ. Στο τέλος να μου το θυμηθείτε: η ανυπαρξία προτάσεων θα μας βγει σε κακό και θα βρεθούμε πάλι να δίνουμε μάχες οπισθοφυλακής όπως έγινε όταν καταργήθηκε η επετηρίδα...

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:11:23 μμ »
... κυριε διαχειριστά ... όταν θυμηθείται το ύφος του ( κάθε ) Μανιάτη όταν μιλά στις συνελευσεις των ΕΛΜΕ θα καταλάβεται τον λόγω απαξίωσης της ΟΛΜΕ από τους συναδέλφους ..

Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος annie74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 502
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 04:03:37 μμ »
Δεν συμφωνώ...
Προσοχή στις πισώπλατες  μαχαιριές....

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 04:19:18 μμ »
1)  Είναι προφανές ότι ούτε το υπουργείο, ούτε τα γραφεία, ούτε τα ΙΕΚ μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς (εκτός και αν το υπουργείο διορίσει ξαφνικά 3000 διοικητικούς υπαλλήλους). Πάντως η διαχείριση του προσωπικού του ΥΠΕΠΘ είναι μάλλον χαοτική και πρέπει κάποιος να την εξορθολογήσει.

2) Σχετικά με το σύστημα διορισμών… Αργά η γρήγορα όλοι οι διορισμοί θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Δε μπορεί να υπάρχουν 15 πίνακες διορισμών και να υπάρχουν άνθρωποι που κυνηγάνε διορισμό φιλώντας κατουρημένες ποδιές για λίγες ώρες ΠΣΔ. Ας το πάρουν απόφαση οι συνδικαλιστές μας ότι η επετηρίδα πέθανε!

1) διαφάνεια στις αποσπάσεις ( και να μην παίρνουν 10 ή 12 μόρια οι αποσπασμένοι του ΥΠΕΠΘ )

2)  απολύτως σωστό ! 

Υ.Γ.  μερικά πράγματα είναι τόσο ξεκάθαρα .. μα τόσο ξεκάθαρα ..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 588

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.