*

Αποστολέας Θέμα: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!  (Αναγνώστηκε 4438 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #14 στις: Νοεμβρίου 21, 2009, 10:08:40 pm »
Διορισμοί από τον πίνακα προσλήψεων εννοείτε, στον οποίο μετράνε τα μόρια άνω του 55 από τον τελευταίο ΑΣΕΠ και τα μισά του προηγούμενου αλλά και τα μόρια προϋπηρεσίας από δυσπρόσιτα λογίζονται διπλά.
Αν είναι να γίνονται από κει οι διορισμοί τότε θα πρέπει τα μόρια δυσπροσίτων να λογίζονται με πολύ χαμηλότερο συντελεστή , π.χ. 1.1 και να μετράνε αθροιστικά τα μόρια από ΑΣΕΠ όπως και αυτά της προϋπηρεσίας.


++++++++++++++++++Έτσι προσεγγίζουμε μια δίκαιη λύση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:46:30 »

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #15 στις: Νοεμβρίου 21, 2009, 10:19:11 pm »
Μια ερωτηση για οσους ειναι υπερ του ΑΣΕΠ.οταν ολοι μπουν με αυτο θα κλεισουν τα φροντιστηρια γιατι το μαθημα θα γινεται με μαγικο τροπο;αν δεν γινει αυτο τοτε τι νοημα εχει πως διοριστικε ο καθενας.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #16 στις: Νοεμβρίου 21, 2009, 10:45:56 pm »
Διορισμοί από τον πίνακα προσλήψεων εννοείτε, στον οποίο μετράνε τα μόρια άνω του 55 από τον τελευταίο ΑΣΕΠ και τα μισά του προηγούμενου αλλά και τα μόρια προϋπηρεσίας από δυσπρόσιτα λογίζονται διπλά.
Αν είναι να γίνονται από κει οι διορισμοί τότε θα πρέπει τα μόρια δυσπροσίτων να λογίζονται με πολύ χαμηλότερο συντελεστή , π.χ. 1.1 και να μετράνε αθροιστικά τα μόρια από ΑΣΕΠ όπως και αυτά της προϋπηρεσίας.
Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ...τι είναι η προυπηρεσία δηλαδή που μερικοί την έχουν και εντελώς βυσματικά...; Πανάκεια;;!! όσο για την  εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και το θέμα ΑΣΕΠ ή κάτι άλλο...εγώ πιστεύω πως ούτε τα μεταπτυχιακά και οι βαθμοί είναι κριτήριο σωστό για να κριθείς άξιος να μπεις στην τάξη...είναι εντελώς αστάθμητοι οι παράγοντες που θα παίξουν ρόλο στο αν θα έχεις καλούς βαθμούς και στο αν θα κάνεις μεταπτυχιακό ή όχι!! Υπάρχουν άνθρωποι που έπρεπε μετά τη σχολή να δουλέψουν και δεν είχαν χρήματα να συνεχίσουν και για μεταπτυχιακό...πόσο μάλλον να πάνε στην Αγγλία και να αγοράσουν ένα μεταπτυχιακό!! Ούτε ο ΑΣΕΠ είναι λογικός βέβαια....θα πρεπε να κρινόμαστε με βάση καθαρά την ικανότητά μας να σταθούμε μέσα στην τάξη!! Αυτό γίνεται με παιδαγωγική επιμόρφωση και με εξετάσεις του στυλ της μικροδιδασκαλίας! Και αν οι νέοι είναι άπειροι και είναι άδικο γι αυτούς...ας αποκτήσουν πρώτα μια εμπειρία από τον ιδιωτικό τομέα και μετά όταν αποφασίσουν οι ίδιοι πως μπορούν να σταθούν στην τάξη να εξετάζονται....όχι στα 40 τους φυσικά!! Το να κρίνομαι απ'το αν θυμάμαι όλες τις ηλίθιες λεπτομέρειες που ζητάει ο ΑΣΕΠ ή απ'το αν έκανα μεταπτυχιακό ή όχι (το όποίο ουδεμία σχέση έχει με την εκπαιδευτική πράξη) είναι βλακώδες!! Εδώ σε θέλω κάβουρα...,μέσα στην τάξη....σε θέλουν οι μαθητές; Σε αντέχουν οι μαθητές; Μαθαίνουν οι μαθητές; Υπάρχει πρόοδος και ανάπτυξη της κρίσης τους; Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα!!! Απλά στο Ελλαδιστάν δεν γίνεται να εφαρμοστεί αυτό ποτέ και φτάνουμε να λέμε καλά που υπάρχει και ο ηλίθιος ΑΣΕΠ!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #17 στις: Νοεμβρίου 23, 2009, 04:04:57 am »
Sotirios συμφωνώ με αυτό που γράφεις περί συνδυασμού θεωρίας και πράξης. Η διαφωνία μου έγκειται στο γεγονός ότι τα τμήματα ενός τέτοιου πανεπιστημίου που προετοιμάζει τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας θα ακύρωνε τα τμήματα των υπολοίπων πανεπιστημίων. Για παράδειγμα ποιος θα ακολουθούσε σπουδές Φιλολογίας σε πανεπιστήμιο εκτός αυτού που προτείνεις, αφού η βασική (μην πω μοναδική) επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων τέτοιων τμημάτων είναι η εκπαιδευτική; Το ίδιο θα συνέβαινε και σε άλλα τμήματα, όπως Ιστορίας, Θεολογίας κτλ. Ο διαχωρισμός της εκπαιδευτικής και επιστημονικής φύσης των τμημάτων είναι λανθασμένος.

Λώρα, μην ακυρώνεις όμως τις προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές στην παιδαγωγική ή διδακτική. Συμφωνώ ότι στην πράξη κρίνεται ένας καλός εκπαιδευτικός (και δοκιμάζεται), αλλά χρειάζεται οπωσδήποτε το θεωρητικό υπόβαθρο πριν μπει στην τάξη. Η διδασκαλία δεν είναι ερασιτεχνισμός και μίμηση παλιότερων, γιατί μπορεί να αποβεί επικίνδυνη για τα παιδιά μας. Είναι επιστήμη και χρειάζεται σπουδή.
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:46:30 »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #18 στις: Νοεμβρίου 23, 2009, 06:05:30 pm »
Aν οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι στην παιδαγωγική δεν τις ακυρώνω καθόλου!! Ξέρω πόσο σημαντικές είναι...απόφοιτος του ΦΠ είμαι εξάλλου! Όσο για την παιδαγωγική κατάρτιση που είπα,εννόούσα να γίνεται προπτυχιακά για όλους!! Απλά επισήμανα τα ουσιαστικά στοιχεία και κριτήρια για την πρόσληψη ενός καθηγητή που πρέπει να συνδυάζουν παιδαγωγική κατάρτιση προπτυχιακή και μεταπτυχιακή και σαφώς και την ικανότητα να σταθείς στην τάξη...ίσως το πιο σημαντικό απ'όλα!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση - Προς ένα νέο σχήμα!
« Απάντηση #19 στις: Νοεμβρίου 23, 2009, 09:40:22 pm »
;-) Συμφωνούμε απόλυτα Λώρα!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 26, 2009, 04:20:20 am από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182861
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 732
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.