*

Αποστολέας Θέμα: Νεοδιόριστοι και τριετία  (Αναγνώστηκε 208547 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maritinaki_zan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 04:11:18 μμ »
...Καλησπέρα σε όλους!!!!!!! Φυσικά και μας απασχολούν όλα αυτά τα ζητήματα Estella80 !!! Και ιδιαίτερα όλους τους νεοδιόριστους και αυτούς που πρόκειται να διοριστούν φέτος!!!! Το θέμα με την δοκιμαστική περίοδο και την αξιολόγηση μου..."βρωμάει" αρκετά...!!!! ??? Ποιος θα αξιολογεί ποιον και με τι κριτήρια??? Δηλαδή υπάρχει περίπτωση κάποιος που έχει πτυχία, έχει περάσει σε ΑΣΕΠ κλπ. και ό,τι συνεπάγεται η όλη αυτή προσπάθεια για κάποιον λόγο να μην αρέσει σε κάποιους και έτσι να χάνει τη δουλειά του???  ??? >:(  Γιατί δεν μας διευκρινίζουν τι εννοούν με όλα αυτά τα καινούρια μέτρα για τους νεοδιόριστους ??? Δηλαδή να υποθέσω πως από δω και πέρα μπαίνουμε σε εργασιακό "μεσαίωνα"??? (ήδη αυτό ισχύει σε πολλούς τομείς του ιδιωτικού εργασιακού χώρου) ... ήρθαν οι... μπαμπούλες!!!!!! Όποιος δεν τους "αρέσει" θα πηγαίνει σπίτι του..... Υποθέστε ό,τι θέλετε!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:40 »

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 25, 2010, 05:33:49 μμ »
Ε, δε νομίζω ότι θα είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, ώστε να χάνει κανείς τη δουλειά του Maritinaki_zan. Απλά μπορεί μετά τη διετία της δοκιμασίας να παίρνει ο δόκιμος μια βαθμολογία και με βάση αυτή να αιτείται για την οργανική του θέση στη Δευτεροβάθμια ή Πρωτοβάθμια. Να παίζει δηλαδή ρόλο η αξιολόγηση στην διεκδίκηση της οργανικής μετά τη διετία.

Και θα προλάβουν ήδη από Σεπτέμβρη να αλλάξουν το σύστημα προσλήψεων και να μπορούμε να βλέπουμε ακριβώς ποια σχολεία έχουν κενά και να δηλώνουμε πλέον σχολεία αντί για περιοχές;

Αυτό εγώ προσωπικά το θεωρώ μια πολύ καλή εξέλιξη, διότι θα είμαστε σε θέση να ξέρουμε εκ των προτέρων τι δηλώνουμε. Όχι όπως μέχρι τώρα, που δηλώναμε διαμέρισμα Ελλάδος... και φτάναμε να δηλώνουμε τη μισή Ελλάδα βασικά, αν το καλοσκεφτεί κανείς.

Περιμένω και ελπίζω να ακούσω τις σκέψεις σας για το πώς αντιλαμβάνεστε τις ανακοινώσεις...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2010, 05:46:36 μμ από Estella80 »
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος maritinaki_zan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 01:36:32 μμ »
...Μακάρι Παναγιά μου να πάνε όλα προς το καλύτερο!!!! Αυτό ελπίζουμε όλοι!!!! :) Απλώς με όλα αυτά που ακούμε στις ειδήσεις τον τελευταίο καιρό έχουμε πανικοβληθεί και είναι λογικό πολύς κόσμος να αισθάνεται ανασφάλεια!!!!! Υπάρχει αβεβαιότητα, οικονομική κρίση και μεγάλη ανεργία!!!  :( :( :( Πάντως συμφωνώ Stella80 πως το να ξέρουμε τα κενά των σχολείων συγκεκριμένα είναι πολύ καλό, παρά να δηλώνουμε αόριστα περιοχές... Μένει να δούμε την εφαρμογή στην πράξη πως θα είναι... Απλώς αναρωτιέμαι, αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα ισχύσει από φέτος τον Σεπτέμβρη??? ή θα υπάρχει μεταβατική περίοδος??? Επίσης με ανησυχεί η φράση στο νομοσχέδιο που λέει περίπου : " προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών" Δηλαδή??? Φοβάμαι πως ένας απογοητευμένος εκπ/κός δεν θα είναι και τόσο καλός και αποδοτικός στη δουλειά του... Δηλ. δεν πρέπει να λαμβάνονται πρωτίστως υπόψη οι ανάγκες των εκπ/κών, ώστε να έχουμε ευχαριστημένους μαθητές??? ένας εκπ/κός που αισθάνεται ασφάλεια, στήριξη και ικανοποίηση από τη δουλειά του νομίζω πως θα κάνει το καλύτερο στην τάξη του... :) Η δημιουργία ανασφάλειας, αβεβαιότητας κλπ. οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα....Όποιος έχει άποψη για το όλο θέμα ας τοποθετηθεί εδώ!!! Ευχαριστώ πολύ! Να είστε όλοι καλά!!!! Ελπίζω τα καλύτερα για όλους μας.... ;)

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 03:29:18 μμ »
w
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2011, 02:21:08 μμ από alceste »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:40 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 04:03:21 μμ »
Αυτο με την προτεραιοτητα στις αναγκες του μαθητη και ΟΧΙ του εκπαιδευτικου,αν ειναι αυτο το νεο μοτο του υπουργειου,τοτε δεν ειναι μονο ανιδεοι αλλα και βλακες οσοι το προωθουν.Εγω λεω να ξαναγυρισουμε στο προηγουμενο μοτο του ΥΠΕΠΘ,παραφρασμενο:
Ολα ειναι θεμα Β Λ Α Κ Ε Ι Α Σ

+++++++ φωνω !!!!
θα επρεπε να τους ρωτησει καποιος ευθεως:
Αφου προτεραιοτητα εχει ο μαθητης, τοτε γιατι δεν φροντιζετε για τη σωστη εκπαιδευση του δημιουργώντας ταξεις με μικρο αριθμο μαθητων?

καραγκιοζηδες ειναι. το ειπαμε αυτο και δεν χανουν ευκαιρια να το επιβεβαιωνουν!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 26, 2010, 04:37:20 μμ »

Είναι και αυτό μέρος της επικοινωνιακής πολιτικής. Ο μαθητής "πουλάει " περισσότερο...
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 12:13:01 πμ »
... ενώ ο έρρρμος ο εκπαιδευτικός, καμένο χαρτί είναι έτσι κι αλλιώς, τι να πουλήσει!

Αποσυνδεδεμένος Estella80

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 05:58:25 μμ »
...Μακάρι Παναγιά μου να πάνε όλα προς το καλύτερο!!!! Αυτό ελπίζουμε όλοι!!!! :) Απλώς με όλα αυτά που ακούμε στις ειδήσεις τον τελευταίο καιρό έχουμε πανικοβληθεί και είναι λογικό πολύς κόσμος να αισθάνεται ανασφάλεια!!!!! Υπάρχει αβεβαιότητα, οικονομική κρίση και μεγάλη ανεργία!!!  :( :( :( Πάντως συμφωνώ Stella80 πως το να ξέρουμε τα κενά των σχολείων συγκεκριμένα είναι πολύ καλό, παρά να δηλώνουμε αόριστα περιοχές... Μένει να δούμε την εφαρμογή στην πράξη πως θα είναι... Απλώς αναρωτιέμαι, αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα ισχύσει από φέτος τον Σεπτέμβρη??? ή θα υπάρχει μεταβατική περίοδος??? Επίσης με ανησυχεί η φράση στο νομοσχέδιο που λέει περίπου : " προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών" Δηλαδή??? Φοβάμαι πως ένας απογοητευμένος εκπ/κός δεν θα είναι και τόσο καλός και αποδοτικός στη δουλειά του... Δηλ. δεν πρέπει να λαμβάνονται πρωτίστως υπόψη οι ανάγκες των εκπ/κών, ώστε να έχουμε ευχαριστημένους μαθητές??? ένας εκπ/κός που αισθάνεται ασφάλεια, στήριξη και ικανοποίηση από τη δουλειά του νομίζω πως θα κάνει το καλύτερο στην τάξη του... :) Η δημιουργία ανασφάλειας, αβεβαιότητας κλπ. οδηγεί σε αρνητικά αποτελέσματα....Όποιος έχει άποψη για το όλο θέμα ας τοποθετηθεί εδώ!!! Ευχαριστώ πολύ! Να είστε όλοι καλά!!!! Ελπίζω τα καλύτερα για όλους μας.... ;)

Δε νομίζω ότι αυτό το “προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών“ έχει κάποια περαιτέρω επίπτωση σε εμάς. Αυτό σημαίνει όπως το αντιλαμβάνομαι, αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει το Υπουργείο δηλαδή το φρενάρισμα των αποσπάσεων, που δημιουργούσε κενά και μένανε οι μαθητές χωρίς καθηγητές, ενώ οι καθηγητές είχαν ήδη τακτοποιηθεί. Εκεί και μόνο πάει το σχολιάκι νομίζω...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2010, 06:01:19 μμ από Estella80 »
"A lie told often enough becomes the truth."
-- Vladimir Ilyich Lenin --

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 10:45:43 πμ »
3 χρόνια  μακριά από τα σπίτια μας είναι πολλά... Ούτε φανταριλικί τέτοιο πράγμα! Το σκέφτομαι και με πιάνει μελαγχολία από τώρα...Δε θέλω να φύγω!!!
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:20:27 μμ »
3 χρόνια  μακριά από τα σπίτια μας είναι πολλά... Ούτε φανταριλικί τέτοιο πράγμα! Το σκέφτομαι και με πιάνει μελαγχολία από τώρα...Δε θέλω να φύγω!!!

Πάλι θα γίνω κακιά!!!!
Μέχρι το 2004 (νομίζω, γιατί εγώ διορίστηκα το 2005 και είχε αλλάξει*) η παραμονή στα δυσπρόσιτα ήταν 3 χρόνια.... Δεν έχει και μεγάλη διαφορά το 2 από το 3!
Στην τελική, είναι πολύ καλύτερα και για τα παιδιά και για τα σχολέια και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς να είναι κάπου για παραπάνω καιρό, μιας και έτσι γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του τόπου, του σχολέιου, των παιδιών κλπ...

*διευκρίνηση: Δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να μείνω ακόμη 1 χρόνο στον τόπο διορισμού μου...
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 03:15:40 μμ »
Δε νομίζω ότι αυτό το “προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών“ έχει κάποια περαιτέρω επίπτωση σε εμάς. Αυτό σημαίνει όπως το αντιλαμβάνομαι, αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει το Υπουργείο δηλαδή το φρενάρισμα των αποσπάσεων, που δημιουργούσε κενά και μένανε οι μαθητές χωρίς καθηγητές, ενώ οι καθηγητές είχαν ήδη τακτοποιηθεί. Εκεί και μόνο πάει το σχολιάκι νομίζω...

Υπάρχουν όμως και οι αποσπάσεις που καλύπτουν κενά.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 03:51:39 μμ »
3 χρόνια  μακριά από τα σπίτια μας είναι πολλά... Ούτε φανταριλικί τέτοιο πράγμα! Το σκέφτομαι και με πιάνει μελαγχολία από τώρα...Δε θέλω να φύγω!!!

Πάλι θα γίνω κακιά!!!!
Μέχρι το 2004 (νομίζω, γιατί εγώ διορίστηκα το 2005 και είχε αλλάξει*) η παραμονή στα δυσπρόσιτα ήταν 3 χρόνια.... Δεν έχει και μεγάλη διαφορά το 2 από το 3!
Στην τελική, είναι πολύ καλύτερα και για τα παιδιά και για τα σχολέια και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς να είναι κάπου για παραπάνω καιρό, μιας και έτσι γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του τόπου, του σχολέιου, των παιδιών κλπ...

*διευκρίνηση: Δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να μείνω ακόμη 1 χρόνο στον τόπο διορισμού μου...
emmaki, καταλαβαίνω τη λογική σου αλλά όταν είσαι οικογενειάρχης με παιδιά, πόσο εύκολο είναι αυτό να γίνει; Φέτος είμαι αναπληρώτρια και έχω πάρει μαζί μου τα δύο παιδιά μου. Αναγκαστικά, ο μεγαλύτερος στην 6η δημοτικού, αποχωρίστηκε τους συμμαθητές του σε μια δύσκολη σχολική χρονιά. Και οι δύο δε, αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν σε ένα καινούργιο περιβάλλον μακρυά από φίλους, συγγενείς και μπαμπά.
Του χρόνου η ιστορία θα επαναληφθεί - αν επαναληφθεί με τα νέα μέτρα- για άλλο μέρος. Είναι εύκολο κάθε φορά να υπόκεινται τα παιδιά σε αυτές τις μετακινήσεις; Και όταν ή άμα με το καλό έρθει ο διορισμός θα πρέπει πάλι για 3 χρόνια να αποχωριστούν τον πατέρα και τους φίλους (αλήθεια, ποιους φίλους και πού) για να ακολουθήσουν τη μητέρα τους στην περιπλανήσεις της ανά την Ελλάδα; Αναγκαστικά θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στην οικογένεια και την εργασία και η απάντηση είναι η προφανής.
Προσωπικά, αν δεν είχα δεσμεύσεις, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να υπηρετήσω και τρία και τέσσερα χρόνια οπουδήποτε. Όμως ο διορισμός δεν προηγείται πάντα της οικογενειακής αποκατάστασης και τα 3 χρόνια είναι πολλά για να μην τα λάβει κανείς υπόψη του.
Σε αυτό το σημείο το επικείμενο νομοσχέδιο φαίνεται να γέρνει υπέρ κάποιων ομάδων με κριτήριο την ηλικία και τις υποχρεώσεις. Και ναι μεν μέχρι το 2002 η παραμονή στα δυσπρόσιτα ήταν τρία χρόνια αλλά αφορούσε μια μικρή  μειοψηφία των προκηρυχθεισών θέσεων ενώ η τωρινή ρύθμιση θα αφορά το σύνολο των θέσεων.
Θεωρείς ότι είναι δίκαιο και σωστό αυτό το μέτρο κι όταν μάλιστα τα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα και Θεσσαλονίκη) εξαιρούνται των διορισμών νεοδιορισθέντων;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2010, 04:04:45 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 04:45:07 μμ »
royz4 πραγματικα τετοιες καταστασεις ειναι πολυ δυσκολες. το ξερω απο προσωπικη πειρα μιας κ εγω αλλαζα τοπους λογω της εργασιας του πατερα μου. πραγματικα ειναι πολυ σκληρο για το παιδι.
οσο για τα υπολοιπα προσωπικα δεν αγχωνομαι. τα περισσοτερα θεωρω οτι ειναι ραδιο αρβυλα. οσο για την αξιολογηση υποτιθεται οτι κ τωρα ισχυει δοκιμαστικη περιοδος για 2 χρονια. στη θεωρια μπορει να ακουγονται "καπως" αλλα στην πραξη θα ειναι απλα τα πραγματα.
αρκετα αγχωθηκα. τωρα το μονο που θελω ειναι να απολαυσω το διορισμο. ολα θα βρουν το δρομο τους...
αισιοδοξια κ χαμογελο θελει κ ολα τα προβληματα θα λυθουν  :D

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 05:05:26 μμ »
Δε νομίζω ότι αυτό το “προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών“ έχει κάποια περαιτέρω επίπτωση σε εμάς. Αυτό σημαίνει όπως το αντιλαμβάνομαι, αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει το Υπουργείο δηλαδή το φρενάρισμα των αποσπάσεων, που δημιουργούσε κενά και μένανε οι μαθητές χωρίς καθηγητές, ενώ οι καθηγητές είχαν ήδη τακτοποιηθεί. Εκεί και μόνο πάει το σχολιάκι νομίζω...

Φυσικα και η νεα πολιτικη του Υπεπθ, εφοσον εφαρμοστει απαρεγκλιτα στην πραξη, θα επιφερει δυσμενεις επιπτωσεις στον εργασιακο βιο των εκπαιδευτικων συνολικα. Με καθε σεβασμο, εχω να επισημανω τα εξης:

1. Δεν ειναι δυσμενης η δεσμευση του εκπαιδευτικου στο σχολειο ή στη Δ/νση διορισμου επι τρια ετη, ωσαν να διοριστηκε σε δυσπροσιτο, ανεξαρτητως οικογενειακης καταστασης και λοιπον κοινωνικων κριτηριων;

2. Δεν ειναι δυσμενης η μη χορηγηση αποσπασης, εφοσον δεν υπαρχει αντικαταστατης, ακομη κι αν ο εκπαιδευτικος πληροι τα αντικειμενικα κριτηρια ή ακομη και σε περιπτωσεις που τιθενται ζητηματα υψιστης σοβαροτητας;

3.  Δεν ειναι δυσμενης η ρυθμιση του διορισμου των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες που θα δηλωνονται ονομαστικα απο τον εκπαιδευτικο στην αιτηση διορισμου, συμφωνα με τις προτεινομενες εισηγησεις;  Και αν οι προυπολογισμενοι διοριστεοι ειναι τελικα περισσοτεροι απο τα οργανικα κενα, δεν ειναι λογικο και επομενο ορισμενοι εκπαιδευτικοι, επιτυχοντες και διοριστεοι, να χανουν τον διορισμο τους; Αυτο κι αν αποτελει δυσμενεια...

4. Δεν ειναι δυσμενης η απωλεια της δυνατοτητας μεταθεσης των εκπαιδευτικων που, ενω θα συγκεντρωνουν τα απαραιτητα μορια, δεν θα μετατιθενται λογω της υποχρεωτικης τριετους υπηρετησης και θα παιρνουν τη θεση τους αλλοι εκπαιδευτικοι με χαμηλοτερη μοριοδοτηση;

5. Δεν είναι δυσμενης και η ρυθμιση των μεταθεσεων των εκπαιδευτικων στη βαση της υπαρξης πραγματικων οργανικων κενων σε σχολικες μοναδες; Δεν θα μειωσει δραματικα ένα τετοιο μετρο τον αριθμο των μεταθεσεων;

6. Δεν γινεται αντιληπτο οτι μια τετοια συλλογιστικη νομιμοποιει λογης λογης αυθαιρεσιων που μπορει να απεργαζεται η διοικηση σε βαρος των εκπαιδευτικων; Ποιος αποκλειει οτι στη συνεχεια και στη λογικη «προτεραιότητα θα έχουν οι ανάγκες των μαθητών και όχι των εκπ/κών» δεν θα τεθει και το ζητημα της αυξησης των ωρων διδασκαλιας, της παρατασης του χρονου παραμονης του εκπαιδευτικου στο σχολειο, της ελαστικοποιησης του ωραριου του κτλ και μαλιστα χωρις καμια απολυτως αντισταθμιστικη μισθολογικη αναβαθμιση; 

7.  Δεν σου προκαλει εντυπωση οτι επι της ουσιας, το προτεινομενο συστημα διορισμων και εν μερη αποσπασεων και μεταθεσεων δεν συνιστα τιποτα περισσοτερο απο μια γενικευμενη εκδοχη του ισχυοντος μοντελου των δυσπροσιτων (δηλ της πλεον υποβαθμισμενης μορφης των μονιμων εργασιακων σχεσεων στο πλαισιο της δημοσιας εκπαιδευσης);

Μπορουν να διατυπωθουν πολλες και ετεροκλητες αποψεις για το νεο θεσμικο πλαισιο, αν ειναι στη σωστη κατευθυνση, αν εχει σφαλματα, αν ειναι δικαιο και για ποιον κτλ. Ενα πραγμα ομως ειναι βεβαιο, οτι θιγει βασικες παραμετρους του υφισταμενου εργασιακου καθεστωτος των εκπαιδευτικων. Ως προς αυτο, δεν πρεπει να υπαρχουν αυταπατες. 

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 503

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.