*

Αποστολέας Θέμα: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών  (Αναγνώστηκε 18091 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ
 

Παρουσιάζουμε τα γνωστικά αντικείμενα και την εξεταστέα ύλη στα οποία θα εξεταστούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί - μουσικοί που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007. Σύμφωνα με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ –ΚΑΡΙΕΡΕΣ ο διαγωνισμός θα αφορά την πρόσληψη 120 μουσικών

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία θα εξετασθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ 16.01 Μουσικής κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα). Το υπουργείο Παιδείας μπορεί, κατά τα ισχύοντα στη νομοθεσία ΑΣΕΠ, να ζητήσει τον ορισμό συντελεστή κατά γνωστικό αντικείμενο.


Περισσότερα: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070507g.php
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Πιθανότερη ημερομηνία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:26:59 »

Αποσυνδεδεμένος Gi@

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 963
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νηπιαγωγός!!!
    • Προφίλ
Πιθανότερη ημερομηνία
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 29, 2007, 11:43:20 μμ »
 Διαγωνισμός μουσικών: Πιθανότερη ημερομηνία ο Οκτώβριος ...αλλά και ο Ιούλιος

 

Η πιθανότερη ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού των μουσικών είναι ο Οκτώβριος. Η ακριβής ημερομηνία θα καθοριστεί από το υπουργείο παιδείας σε συνεργασία με το ΑΣΕΠ. Ωστόσο από συνέντευξη του προέδρου του ΑΣΕΠ Γ. Βέη αφήνεται η πιθανότητα να γίνει ο διαγωνισμός και τον προσεχή Ιούλιο. Δυνατότητα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν οι πτυχιούχοι των μουσικών σχολών ΑΕΙ και ΤΕΙ, οι κάτοχοι διπλωμάτων ωδείων δεν συμμετέχουν στη διαδικασία εκτός αν υπάρξουν κενές θέσεις οι οποίες θα καλυφθούν με νέο διαγωνισμό.

 

πηγή: Ελεύθερος Τύπος 29/05/2007
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος agg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 18, 2007, 11:19:56 πμ »
ΑΣΕΠ: Τον Ιούλιο θα δημοσιευθεί η προκήρυξη για το γραπτό διαγωνισμό των πτυχιούχων μουσικών

Περίπου 120 εκπαιδευτικοί - μουσικοί θα διοριστούν στα σχολεία μετά από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ο οποίος θα προκηρυχθεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ Γιώργο Βέη, δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό θα έχουν οι πτυχιούχοι πανεπιστημιακών σχολών.

Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών

ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ

Παρουσιάζουμε τα γνωστικά αντικείμενα και την εξεταστέα ύλη στα οποία θα εξεταστούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί - μουσικοί που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007. Σύμφωνα με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ –ΚΑΡΙΕΡΕΣ ο διαγωνισμός θα αφορά την πρόσληψη 120 μουσικών

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία θα εξετασθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, κλάδου ΠΕ 16.01 Μουσικής κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα). Το υπουργείο Παιδείας μπορεί, κατά τα ισχύοντα στη νομοθεσία ΑΣΕΠ, να ζητήσει τον ορισμό συντελεστή κατά γνωστικό αντικείμενο.

Πρώτη θεματική ενότητα
Η ενότητα έχει ως σκοπό να διαγνώσει το βαθμό κατοχής του γνωστικού αντικειμένου, το οποίο καλείται να διδάξει ο υποψήφιος. Οι υποψήφιοι εξετάζονται στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας τους και σε εύρος πολύ μεγαλύτερο από την ύλη που προβλέπεται στα προγράμματα σπουδών του γυμνασίου και του ενιαίου λυκείου.

Συγκεκριμένα:
1. Εξέλιξη της Μουσικής (ιστορική − μορφολογική) και μουσική ακουστική.
1.1. Ιστορική: Η μουσική στους Αρχαίους Πολιτισμούς. Βυζαντινή Μουσική. Η Έντεχνη Μονοφωνική Μουσική, Η εξέλιξη της Πολυφωνίας. Μεγάλοι σταθμοί στην εξέλιξη της Δυτικής Έντεχνης Μουσικής. Εθνικές Μουσικές Σχολές. Η Μουσική στη νεώτερη Ελλάδα.
1.2 Μορφολογική: Μορφολογική και αρμονική ανάλυση μουσικού έργου (από δοσμένο μουσικό κείμενο).
1.3. Στοιχεία Μουσικής Ακουστικής, Βασικές γνώσεις Οργανογνωσίας.
1.3.1. Στοιχεία Κυματικής και Ακουστικής: Η φύση του ήχου. Ηχητικά κύματα στον αέρα και χαρακτηριστικές παράμετροι αρμονυχών ηχητικών κυμάτων (ταχύτητα, περίοδος, συχνότητα, μήκος κύματος κ.λ.π.). Ένταση, πίεση σφαιρικών ηχητικών κυμάτων μέσα σε ελεύθερο ηχητικό πεδίο. Η έννοια της ηχητικής στάθμης. Φαινόμενα διάδοσης του ήχου (συμβολή, ανάκλαση, διάχυση, απορρόφηση, διάθλαση, περίθλαση).
1.3.2. Στοιχεία Φυσικής των Μουσικών Οργάνων: Στάσιμα κύματα σε χορδές και κυλινδρικούς σωλήνες.
1.3.3. Στοιχεία Ψυχοακουστικής: Πεδίο και όρια της ανθρώπινης ακοής. Βασικά χαρακτηριστικά της αντίληψης μουσικών ήχων (ακουστότητα, τονικό ύψος, χροιά).
1.3.4. Οργανογνωσία: Όργανα Συμφωνικής Ορχήστρας,Ελληνικά παραδοσιακά μουσικά όργανα.

Δεύτερη θεματική ενότητα
Α. Η ενότητα αφορά Διδακτική Μεθοδολογία − Παιδαγωγικά θέματα και έχει ως σκοπό την αξιολόγηση των βασικών παιδαγωγικών γνώσεων των υποψηφίων για να μπορούν:
α) να οργανώνουν σωστά το διδακτικό τους έργο.
β) να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη γνώση.
γ) να αντιμετωπίζουν στην πράξη προβλήματα της καθημερινής σχολικής ζωής.
δ) να βοηθούν το μαθητή στην προσαρμογή του στο σχολείο και να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του
ε) να κατανοούν το ρόλο του σχολικού θεσμού μέσα στην κοινωνία και την επίδραση που η τελευταία ασκεί σ’ αυτόν και

Β. Η εξεταστέα ύλη που αναφέρεται στην δεύτερη θεματική ενότητα περιλαμβάνει δύο επί μέρους θέματα:
α) διδακτική μεθοδολογία και ειδική διδακτική και β) γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα.

Γ. Το περιεχόμενο τους, καλύπτει τον τρόπο αντιμετώπισης, με μία γενική παιδαγωγική αντίληψη, ζητημάτων αγωγής και μάθησης, καθώς και βασικά γνωστικά στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής (που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα ψυχοπαιδαγωγικά βιβλία). Ειδικότερα:
α) Με τη διδακτική μεθοδολογία και ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχθεί αν οι υποψήφιοι κατέχουν βασικές γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της διδασκαλίας και αν είναι σε θέση να τις εφαρμόζουν στο σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου».
Η εξέταση αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα ειδικής διδακτικής του μαθήματος της μουσικής (γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος, μέθοδοι και πορεία διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών).
Στους υποψηφίους δίδεται διδακτική ενότητα σχετική με το μάθημα της ειδικότητας τους (μουσική) και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψη τους.
Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ’ αυτό.
Επίσης, δίδεται στους υποψηφίους μελωδία για επεξεργασία − εναρμόνιση για δίφωνη σχολική χορωδία ομοίων φωνών με οργανική συνοδεία ή συνοδεία με πιάνο.

β) Τα γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται:
(αα) στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων ζητημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής (όπως προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς στο σχολείο, προβλήματα μετάβασης από τη μία βαθμίδα στην άλλη, αμοιβές − ποινές μαθητών, κίνητρα, διαπροσωπικές σχέσεις και επικοινωνία στο σχολικό περιβάλλον, σχέσεις μεταξύ μαθητών − εκπαιδευτικών − γονέων, προβλήματα σχετικά με την παιδική ή την εφηβική ηλικία -ανάλογα με την βαθμίδα-, απλά μαθησιακά προβλήματα, κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο πλαίσιο του σχολείου, οικογενειακά ή προσωπικά προβλήματα των μαθητών), η αντιμετώπιση των οποίων δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις,
και ββ) σε γενικά παιδαγωγικά θέματα που αφορούν: (1) τη σχέση σχολείου και κοινωνίας, (2) το ρόλο του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο, (3) τις επιδράσεις του σχολείου στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, (4) τους εξωσχολικούς παράγοντες αγωγής και (5) βασικά στοιχεία της δομής και λειτουργίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι υποψήφιοι καλούνται να αναπτύξουν ένα από τα δύο θέματα (αα) ή (ββ) είτε υπό μορφή σύντομου δοκιμίου είτε υπό μορφή σχολίων σε σχετικό κείμενο ή να εκθέσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν ένα συγκεκριμένο παιδαγωγικό πρόβλημα στην τάξη ή στο σχολείο τους και να αιτιολογήσουν τις απαντήσεις τους.

http://alfavita.gr/ASEP/asep20070618b.php

Αποσυνδεδεμένος DNG

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 12:20:29 μμ »
Γεια σας φιλοι και φιλες. Καινουργιος στο φορουμ.
Θα ηθελα αν ξερει καποιος να μου εξηγξσειι το: "Επίσης, δίδεται στους υποψηφίους μελωδία για επεξεργασία − εναρμόνιση για δίφωνη σχολική χορωδία ομοίων φωνών με οργανική συνοδεία ή συνοδεία με πιάνο"
Μεχρι τωρα ηξερα τετραφωνη επεξεργασια μελωδιας γραπτως ή παιξιμο στο πιανο. Αλλα διφωνη; ξερει καποιος τι ειναι αυτο;
Επισης δεν θα υπαρχει solfege, ακουστικη εξεταση δηλ dictee ή αναγνωριση συγχορδιών;
Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 05:21:12 μμ »
καλωσ ορισες..
επειδη αυτο το "επικειμενος διαγωνισμος ΑΣΕΠ μουσικων" το ακουμε χρονια..
και ειδικα φετος, απο τον ιουνιο... υπομονη.. ακομα ολα ειναι ανοιχτα.
do it!

Αποσυνδεδεμένος Klelia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όσο ζω μαθαίνω
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 07:30:14 μμ »
Το να βρεις τεράφωνη σχολική χορωδία είναι εντελώς ανεδαφικό (μεταξύ μας και το να βρεις δίφωνη), οπότε φαντάζομαι σκέφτηκαν να ζητήσουν δίφωνη επεξεργασία. Υποθέτω ότι θέλουν μια εύκολη δηλαδή αντίστιξη με έκτες, τρίτες και λίγες παράλληλες, πράγματα δηλαδή που θα μπορούσαν να τραγουδήσουν παιδιά σε ένα σχολείο. Όσο για το σολφέζ και το ντικτέε, κάπου άκουσα ότι δεν είναι στην ύλη του ΑΣΕΠ γιατί τα δώσαμε για να μπούμε στο πανεπιστήμιο και άρα έχουμε ήδη εξεταστεί με επιτυχία σ' αυτά τα μαθήματα. 
Όσον αφορά την προκήρυξη, πρόσφατα ο Βέης είπε σε εφημερίδα ότι θα βγει μέσα στο 2007, το ίδιο βέβαια είχε πει και ο Ράμμας για το 2006.

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 24, 2007, 10:57:01 μμ »
alfavita.gr : ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Η προκήρυξη θα αφορά 120 θέσεις
Ο γραπτός διαγωνισμός των μουσικών έχει κεντρίσει το προσωπικό ενδιαφέρον του προέδρου Γ. Βέη. Επιθυμεί πέρα από τις γραπτές εξετάσεις και πρακτική δοκιμασία. Σε αυτό το ενδεχόμενο, ωστόσο, αντιδρούν οι σύλλογοι των πτυχιούχων μουσικών ΠΕ και ΤΕ. Να σημειωθεί ότι η επικείμενη προκήρυξη θα προβλέπει την κάλυψη 120 θέσεων στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πηγή : ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
do it!

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 10:15:29 πμ »
ΕΘΝΟΣ-ΕΡΓΑΣΙΑ
Τρίτη 13/11/2007

Ετοιμη είναι η προκύρηξη για τις 120 θέσεις μουσικών-60 στην πρωτοβάθμια και 60 στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μέσα στις επόμενες ημέρες; θα σταλεί στο Εθνικό τυπογραφείο για δημοσίευση.Η ύλη έχει ήδη δημοσιευτεί απο την Άνοιξη και αφορά μόνο πτυχιούχους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 01:47:59 μμ »
ναι σωστα.. αυτο ακουστηκε. πως ειναι ετοιμη. Για να δουμε.. Ειναι???????  ??? ::)
do it!

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 09:12:43 πμ »
Αναμονή για τους μουσικούς εκπαιδευτικούς

Σε αναμονή βρίσκονται οι μουσικοί εκπαιδευτικοί, καθώς εκκρεμεί ακόμη η διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού για την πρόσληψη 120 μουσικών σε δημοτικά και γυμνάσια. Το σχετικό αίτημα από το υπουργείο Παιδείας έχει υποβληθεί προς το ΑΣΕΠ ήδη από το 2007, όμως απαιτούνται ακόμη κάποια διευκρινιστικά στοιχεία προκειμένου η Αρχή να προχωρήσει στην προκήρυξη του διαγωνισμού.
Το υπουργείο Παιδείας, πάντως, έχει ανακοινώσει την εξεταστέα ύλη, ώστε να είναι έτοιμοι οι υποψήφιοι, όταν θα οριστεί η ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού. Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου (δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 679/2007) προβλέπονται εξετάσεις σε δύο θεματικές ενότητες.
Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στο αντικείμενο της ειδικότητάς τους και σε εύρος πολύ μεγαλύτερο από την ύλη που προβλέπεται στα προγράμματα σπουδών γυμνασίου και λυκείου. Η ύλη περιλαμβάνει: Εξέλιξη της Μουσικής (ιστορική- μορφολογική) και μουσική ακουστική, και ειδικότερα:
● Ιστορική: Η μουσική στους Αρχαίους Πολιτισμούς. Βυζαντινή Μουσική. Έντεχνη Μονοφωνική Μουσική, Η εξέλιξη της Πολυφωνίας, Μεγάλοι σταθμοί στην εξέλιξη της Δυτικής Έντεχνης Μουσικής, Εθνικές Μουσικές Σχολές, Η Μουσική στη νεώτερη Ελλάδα.
● Μορφολογική: Μορφολογική και αρμονική ανάλυση μουσικού έργου (από δοσμένο μουσικό κείμενο)
● Στοιχεία Μουσικής Ακουστικής, Βασικές Γνώσεις Οργανογνωσίας:
● Στοιχεία Κυματικής και Ακουστικής: Η φύση του ήχου. Ηχητικά κύματα στον αέρα και χαρακτηριστικές παράμετροι αρμονικών ηχητικών κυμάτων (ταχύτητα, περίοδος, συχνότητα, μήκος κύματος κ.λπ.) Ένταση, πίεση σφαιρικών ηχητικών κυμάτων μέσα σε ελεύθερο ηχητικό πεδίο. Η έννοια της ηχητικής στάθμης. Φαινόμενο διάδοσης του ήχου (συμβολή, ανάκλαση, διάχυση, απορρόφηση, διάθλαση, περίθλαση).
● Στοιχεία Φυσικής των Μουσικών Οργάνων: Στάσιμα κύματα σε χορδές και κυλινδρικούς σωλήνες. ● Στοιχεία Ψυχοακουστικής: Πεδίο και όρια της ανθρώπινης ακοής. Βασικά χαρακτηριστικά της αντίληψης των μουσικών ήχων (ακουστότητα, τονικό ύψος, χροιά).
● Οργανογνωσία: Όργανα Συμφωνικής Ορχήστρας, Ελληνικά παραδοσιακά μουσικά όργανα.

Η εξεταστέα ύλη περιλαμβάνει δύο τομείς: α) διδακτική μεθοδολογία και ειδική διδακτική και β) γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα. Αρχικά, στους υποψηφίους δίνεται διδακτική ενότητα σχετική με το μάθημα της ειδικότητάς τους (μουσική) και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις και άποψή τους. Στη συνέχεια, τα ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων προβλημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής (π.χ. προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς, αμοιβές- ποινές μαθητών) καθώς και σε γενικά παιδαγωγικά ζητήματα (π.χ. σχέση σχολείου- κοινωνίας, ρόλος εκπαιδευτικού).

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ 18/02/2008
do it!

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 09:59:20 πμ »
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΙΟΝΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Σχετικά με την απόφαση του ΥΠ.Ε.Π.Θ. που προβλέπει μεταξύ άλλων την προκήρυξη 120 θέσεων εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 16.01 Μουσικής για την κατάρτιση των πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών κατά τα σχολικά έτη 2008 - 2009 και 2009 - 2010, έχουμε κατ’ αρχάς να επισημάνουμε τα εξής:

Πρώτον, βάσει του νόμου 2525/1997 (αρ. 6, παρ. 3), η κατάρτιση πίνακα διοριστέων εκπαιδευτικών γίνεται με διαγωνισμό που προκηρύσσει και διενεργεί το ΑΣΕΠ ανά διετία.

Δεύτερον, σε έγγραφη απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Ανδρέα Λυκουρέντζου κατόπιν Ερώτησης των βουλευτών κ.κ. Καχριμάκη, Στρατάκη και Παντούλα σχετικά με τα αιτήματά μας προσφάτως στη βουλή, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι, αναφορικά με τη διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ, το ΥΠ.Ε.Π.Θ. έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά του.

Από τις δύο παραπάνω επισημάνσεις προκύπτει το εξής εύλογο ερώτημα: για ποιό λόγο δεν εκδίδεται προκήρυξη του διαγωνισμού; Όταν ο Υπουργός Παιδείας δηλώνει για το διαγωνισμό των άλλων ειδικοτήτων ότι φέτος το ΥΠ.Ε.Π.Θ. είναι σε θέση νωρίτερα από κάθε άλλη φορά να προγραμματίσει και να ανακοινώσει αμέσως όλες τις παραμέτρους της διαδικασίας προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να έχουν χρόνο προετοιμασίας, ποιοί παράγοντες καθυστερούν αδικαιολόγητα την προκήρυξη ειδικά του διαγωνισμού των μουσικών;

Στο σημείο αυτό θα ήταν χρήσιμο να υπενθυμίσουμε για μία ακόμα φορά ότι για τον κλάδο ΠΕ 16.01 Μουσικής δεν έχει διενεργηθεί διαγωνισμός εδώ και επτά χρόνια, εν αντιθέσει με όλους τους άλλους κλάδους εκπαιδευτικών ΠΕ, για τους οποίους ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ διενεργείται ανά διετία, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος. Δεδομένου ότι κατά την περίοδο των τελευταίων επτά χρόνων υπήρχαν όντως λειτουργικές ανάγκες στην εκπαίδευση καθώς και μουσικοί πανεπιστημιακής εκπαίδευσης για να τις καλύψουν, θεωρούμε ότι μια τόσο παρατεταμένη απουσία διαγωνισμού ΑΣΕΠ κατ’ εξαίρεση για το δικό μας κλάδο, δεν μπορεί παρά να εξυπηρετούσε μη νόμιμη σκοπιμότητα.

Ζητούμε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να μεριμνήσει ούτως ώστε να ξεπεραστεί οποιαδήποτε υπηρεσιακή δυσλειτουργία και να εκδοθεί άμεσα η προκήρυξη του διαγωνισμού, προκειμένου να αποπερατωθεί έγκαιρα η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία κατάρτισης των πινάκων και να πραγματοποιηθούν οι διορισμοί στις προκηρυχθείσες θέσεις. Ευελπιστούμε, τέλος, ότι ο επικείμενος διαγωνισμός θα σηματοδοτήσει τη λήξη της επιλεκτικής αδρανοποίησης του νόμου για τον κλάδο μας, αποκαθιστώντας έτσι τη βασική αρχή της ισονομίας σε όλους τους κλάδους των εκπαιδευτικών.

Τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής,
Σπύρος Σούφης (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
e-mail: soufisspiros@yahoo.gr
Άλκηστη Τόγια (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
e-mail: alkististogia@yahoo.gr
Γιούλη Παπαγιαννοπούλου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο)
e-mail: yioulipapa@yahoo.gr 


do it!

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 20, 2008, 07:41:20 μμ »

20/02/2008
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εφτά χρόνια στο περίμενε οι καθηγητές Μουσικής

«Εφτά χρόνια φαγούρα» για διαγωνισμό καθηγητών Μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. «Θεωρούμε ότι μια τόσο παρατεταμένη απουσία διαγωνισμού ΑΣΕΠ κατ' εξαίρεση για τον κλάδο μας δεν μπορεί παρά να εξυπηρετούσε μη νόμιμη σκοπιμότητα», καταγγέλλει η Συντονιστική Επιτροπή των Συλλόγων Αποφοίτων Πανεπιστημιακών Τμημάτων Μουσικών Σπουδών.

Σχετικά με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας, που προβλέπει μεταξύ άλλων την προκήρυξη 120 θέσεων εκπαιδευτικών Μουσικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής αναρωτιούνται:

«Για ποιο λόγο δεν εκδίδεται προκήρυξη του διαγωνισμού; Οταν ο υπουργός Παιδείας δηλώνει για τον διαγωνισμό άλλων ειδικοτήτων ότι φέτος το υπουργείο είναι σε θέση νωρίτερα από κάθε άλλη φορά να προγραμματίσει και να ανακοινώσει αμέσως όλες τις παραμέτρους της διαδικασίας, ποιοι παράγοντες καθυστερούν αδικαιολόγητα την προκήρυξη ειδικά του διαγωνισμού των μουσικών;».

Ο σύλλογος επισημαίνει ότι «στον κλάδο μας δεν έχει διενεργηθεί διαγωνισμός εδώ και εφτά χρόνια, εν αντιθέσει με όλους τους άλλους κλάδους εκπαιδευτικών, για τους οποίους ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ διενεργείται ανά διετία, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος». Οι καθηγητές Μουσικής ζητούν να ξεπεραστεί οποιαδήποτε υπηρεσιακή δυσλειτουργία και να εκδοθεί άμεσα η προκήρυξη του διαγωνισμού, προκειμένου να αποπερατωθεί έγκαιρα η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία κατάρτισης των πινάκων και να πραγματοποιηθούν οι διορισμοί στις προκηρυχθείσες θέσεις.
do it!

Αποσυνδεδεμένος Panos25m

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 415
  • Φύλο: Άντρας
  • O- E- O
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 03:59:14 μμ »
Αρχές Μαρτίου η προκήρυξη του διαγωνισμού των Μουσικών

Πριν από τον Ιούνιο ο διαγωνισμός


Όλα είναι έτοιμα από τη μεριά του ΑΣΕΠ για το διαγωνισμό των Μουσικών Γενικής Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες η προκήρυξη για το διαγωνισμό θα ανακοινωθεί μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου και ο διαγωνισμός θα γίνει το Μάιο ή τον Ιούνιο.

Η προκήρυξη θα αφορά 120 θέσεις για μουσικούς γενικής παιδείας (όχι μουσικά σχολεία) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η εξεταστέα ύλη έχει ήδη ανακοινωθεί.

Συνολικά θα διοριστούν 120 μουσικοί από τους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και το 40% από τον Ενιαίο Πίνακα. Η εκτίμηση είναι ότι ο αριθμός των μουσικών που θα πάρουν μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δεν θα ξεπερνάει τους 500. Ο διαγωνισμός θα τελειώσει σε μία μέρα και κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει σε δύο εξεταστικά κέντρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
do it!

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: Η εξεταστέα ύλη του επικείμενου διαγωνισμού των μουσικών
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 21, 2008, 11:16:16 μμ »
Συγνώμη για το off-topic αλλά η κόκκινη υπογράμμιση (40% από τον Ενιαίο),δείχνει το τρόπο που θα γίνουν οι προσλήψεις για την επόμενη χρονιά.
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162022
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 634
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.