*

Αποστολέας Θέμα: Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 3353 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 06:47:55 μμ »
Το ανέκδοτο του 2010?  ;D ;D ;D

Καλή Χρονιά σε όλους μας και ότι καλύτερο....
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:52:25 »

Αποσυνδεδεμένος corsair05

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 07:57:32 μμ »
Καλό!!!!!!!! Γελάμε με τον πόνο μας...... που καταντήσαμε.....

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 09:16:40 πμ »
Μεγάλο ψαλίδι στο διορισμό αναπληρωτών - μονίμων τη σχολική χρονιά 2010-2011 σύμφωνα με το πρόγραμμα σταθερότητας

 Ψαλίδι εκτός από τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων και βέβαια των εκπαιδευτικών προαναγγέλλεται στο Σχέδιο Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης (ΠΣΑ) και στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και στους διορισμούς μονίμων.
 
Στους συνοδευτικούς πίνακες του σχεδίου (που μπορείτε να δείτε παρακάτω) αναφέρεται ότι για το 2010 θα προσληφθούν "7 έως 8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί", δηλαδή η περικοπή στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου των εκπαιδευτικών θα ξεπεράσει το 70%.
 
 
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Επικαιροποιημένο Ελληνικό Πρόγραμμα Σταθερότητας & Ανάπτυξης
 ΣΧΕΔΙΟ / Αθήνα, Ιανουάριος 2010
 
Δ. Περικοπές δαπανών μονίμου χαρακτήρα 2010   1825   0,7%               
Δ1. Μείωση 10% του κονδυλίου για επιδόματα στη Γενική Κυβέρνηση   650   0,3%   4003   Περιλαμβάνει όλα τα επιδόματα, εκτός από τα επιδόματα οικογενείας και τέκνων για την κεντρική κυβέρνηση, επιχορηγούμενους φορείς και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.   Εισοδηματική πολιτική για το 2010   Φεβρουάριος 2010
(Αναδρομική ισχύ από 1/1/2010)
Δ2. Αναστολή προσλήψεων το 2010   80   0,0%   4083   Με εξαίρεση 1000 εργαζομένων στην ασφάλεια, 3000 στην υγεία και 3000 εκπαιδευτικών    Νομοθεσία ως μέρος του νόμου για την εισοδηματική πολιτική του 2010   Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2010
Δ3. Μείωση συμβάσεων ορισμένου χρόνου   120   0,1%   4203   Υπάρχει μεγάλος αριθμός συμβάσεων ορισμένου χρόνου.
 
7-8.000 λιγότεροι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
    Αυτόματη μη ανανέωση   Κανένα
                Καμία σύμβαση από τον Οκτώβριο του 2009. Κατάργηση των συμβάσεων έργου   Νομοθεσία για προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ   Αρχές 2010. Προωθήθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο.
 
 
 
Επειδή, όμως, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ως γνωστόν καλύπτουν λειτουργικά κενά τα οποία ετησίως ανέρχονται σε περίπου 10 έως 11.000 (τη σχολική χρονιά 2009-2010 έχουν προσληφθεί περίπου 11.000 αναπληρωτές) είναι σαφές ότι το υπουργείο Παιδείας θα στείλει στα σχολεία στρατιές ωρομισθίων, εκπαιδευτικούς, δηλαδή, των 300 ευρώ μηνιαίως (αυτούς που η Υπουργός Παιδείας έλεγε προεκλογικά ότι θα καταργήσει).
 
Ερωτηματικά προκαλεί η αναφορά στο σχέδιο του προγράμματος σταθερότητας και για τον αριθμό των μονίμων εκπαιδευτικών. Στο ΠΣΑ αναφέρεται ότι το 2010 θα διοριστούν 3.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο ως γνωστόν η υποχρέωση του υπουργείου Παιδείας που απορρέει από το θεσμοθετημένο πλαίσιο (πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ, κατηγορία 40%, 24μηνο, 30μηνο, πολύτεκνοι, ΕΙΔΑΧ) είναι να διορίσει τη σχολική χρονιά 2010-2011 περίπου 6.000 δασκάλους και καθηγητές όσους πάνω κάτω διορίστηκαν και τη χρονιά 2009-2010.
 
Προσοχή! Εδώ πριονίζονται ρίζες!
 
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πρώτα πρώτα ότι θα έχουμε μια πρωτοφανή τα επόμενα χρόνια μείωση του αριθμού των διορισμών και των προσλήψεων εκπαιδευτικών. Να το πούμε με μεγαλύτερη σαφήνεια. Αν το Υπουργείο το επόμενο χρονικό διάστημα καταφέρει να "σβήσει" τους πίνακες (40%, 24μηνο, 30μηνο κλπ) τότε η προκήρυξη του ΑΣΕΠ το καλοκαίρι με π.χ 5.000 προσφερόμενες θέσεις για τη διετία 2011/12 -2112/13 ουσιαστικά θα έχει μειώσει τους μόνιμους διορισμούς σε ποσοστό περίπου 50%!
Γιατί; γιατί μέχρι σήμερα κάθε φορά που προκηρύσσονταν 10 θέσεις με το ΑΣΕΠ διορίζονταν περίπου άλλοι 10-11 και από τους διάφορους πίνακες προυπηρεσίας.
 
Πως θα καλυφθούν τα κενά; Προφανώς με ωρομίσθιους και όχι μόνο. Πρέπει να περιμένει κανείς ότι το Υπουργείο θα κόψει από παντού (από εκπαιδευτικές άδειες μέχρι αποσπάσεις παντός τύπου). Βεβαίως το να αποσπούνται κάθε χρόνο εκατοντάδες εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας (συνήθως στα πλαίσια ρουσφετιού και ανάπτυξης πελατειακών σχέσεων) αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μαχόμενη εκπαίδευση ανεκτό. Ωστόσο προφανώς το Υπουργείο υπολογίζει για την κάλυψη των κενών κυρίως στα παρακάτω: α. μετάταξη υπαλλήλων άλλων φορέων (π.χ της Ολυμπιακής) στο Υπουργείο Παιδείας σε διοικητικές θέσεις β. στη συγχώνευση σχολείων ή τμημάτων γ. στην ολοκληρωτική ελαστικοποίηση των εκπαιδευτικών.
 
Το φάντασμα της Θάτσερ πετάει πάνω από τα σχολεία
 
Να το ξεκαθαρίσουμε : όλα αυτά δεν είναι παρά ένα τμήμα, μια άκρη μόνο, των αλλαγών στις οποίες στοχεύει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Οι επικοινωνιολόγοι ήδη ετοιμάζουν το σενάριο "άνεμος τάξης και πειθαρχίας στα σχολεία" για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση. Λίγο πριν από την εξαγγελία των αλλαγών στο σύστημα πρόσληψης και κατά την διάρκεια παρουσίασης του νομοσχεδίου, το Υπουργείο Παιδείας μέσα από τους "πρόθυμους" των ΜΜΕ θα ανακαλύψει και πάλι "τεμπέληδες" εκπαιδευτικούς, "μακριά από την τάξη και από το μαθητή". Με ένα μπαράζ "αποκαλύψεων" θα προσπαθήσει να εξαγοράσει τη συναίνεση της κοινής γνώμης.
Είναι σίγουρο ότι τα νομοσχέδια που ανακοινώθηκαν ότι θα έρθουν στη Βουλή μέχρι την αρχή της Άνοιξης θα ξεκαθαρίζουν το τοπίο στα ζητήματα αυτά "διαχείρισης" του προσωπικού όπως λέει και η Υπουργός Παιδείας.
Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να προετοιμαστεί για την αντιμετώπιση αυτής της πραγματικότητας που ήδη φανερώνει κομμάτι κομμάτι τη μορφή της. Οι εκπαιδευτικοί, η εκπαίδευση, τα σχολεία, οι μαθητές, δεν μπορούν να παίξουν το ρόλο της Ιφιγένειας για να φυσήξει ούριος άνεμος στα σχέδια άλωσης της δημόσιας εκπαίδευσης.
 
Aναβρασμός για τις προσλήψεις

Δάσκαλοι και καθηγητές προειδοποιούν με κινητοποιήσεις αν εφαρμοστούν τα σχέδια για «ψαλίδι» κατά 70% στους διορισμούς αναπληρωτών και κατά 3.000 στους μονίμους

Aναστάτωση σε δασκάλους και καθηγητές προκαλεί το Πρόγραμμα Σταθερότητας και Aνάπτυξης του υπουργείου Oικονομικών, το οποίο προβλέπει δραστική μείωση στις προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού (κατά 3.000) και αναπληρωτών (κατά 7.000 με 8.000).
Oι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι εφόσον ανατραπούν τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για την επόμενη σχολική χρονιά, σύμφωνα με τα οποία θα πρέπει να προσληφθούν τουλάχιστον 6.000 μόνιμοι δάσκαλοι και καθηγητές και πάνω από 10.000 αναπληρωτές, τότε θα παρουσιαστούν κενά στα σχολεία, τα οποία θα πρέπει να καλυφθούν από στρατιές ωρομισθίων


Συμπαράσταση
Oι εκπαιδευτικοί απειλούν με δυναμικές κινητοποιήσεις εάν καταστρατηγηθούν τα εργασιακά κεκτημένα τους και ήδη επικρατεί αναβρασμός στις τάξεις των αναπληρωτών, οι οποίοι είναι και οι άμεσα θιγόμενοι, ενώ για το Σάββατο έχουν προγραμματίσει -με τη συμπαράσταση της OΛME- συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα Προπύλαια. Aξίζει να επισημανθεί ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Oικονομικών, ειδικά για τον τομέα της εκπαίδευσης προβλέπεται «ψαλίδι» κατά 70% στις προσλήψεις των αναπληρωτών και κατά περίπου 3.000 μόνιμων εκπαιδευτικών.
«H Πανελλήνια Eνωση Aναπληρωτών είναι αντίθετη σε οποιαδήποτε αλλαγή του συστήματος διορισμών. Θέλει να διατηρηθεί το ισχύον σύστημα, να μη χαθεί και να μην υποβαθμιστεί η προϋπηρεσία που έχουν με κόπο αποκτήσει οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές. Aν έχουμε μείωση των διορισμών σε μόνιμους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές, τότε οδηγούμαστε στην απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας», τόνισε στο «Eθνος» ο ταμίας της Πανελλήνιας Eνωσης Aναπληρωτών, Φίλιππος Πανούσης.
Πάντως ορισμένοι συνδικαλιστές εκτιμούν ότι είναι δύσκολο να ανατραπεί ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας από την προηγούμενη χρονιά για τον αριθμό των μόνιμων διορισμών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, δηλαδή οι προσλήψεις που έχουν ανακοινωθεί με την προκήρυξη του διαγωνισμού AΣEΠ του 2009.
Oι ίδιοι εκτιμούν ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει περικοπή στις προσλήψεις των αναπληρωτών σε ποσοστό 70% όπως σχεδιάζει η κυβέρνηση, διότι στην πράξη δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν τον Σεπτέμβρη ομαλά τα σχολεία.
«Mε αισθήματα απορίας, αβεβαιότητας και αγανάκτησης παρακολουθεί η εκπαιδευτική κοινότητα των αναπληρωτών και ωρομισθίων τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης, όπου τα σχέδια του υπουργείου φαίνεται να περνούν από το στάδιο του σχεδιασμού στο στάδιο της υλοποίησης», τονίζει η Πανελλήνια Eνωση Aναπληρωτών σε ανακοίνωσή της.
Οι μισθοί
Oι εκπαιδευτικοί υπογραμμίζουν ότι το πρόγραμμα σταθερότητας θίγει τους εκπαιδευτικούς όχι μόνον όσον αφορά τις προσλήψεις, αλλά και τους μισθούς τους, αφού προβλέπεται και μείωση κατά 10% στα επιδόματα (δάσκαλοι και καθηγητές λαμβάνουν το ποσό των 456 ευρώ ως επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης). Tην ίδια στιγμή προβλέπουν ότι εάν η κυβέρνηση επιμείνει στις περικοπές των προσλήψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, τότε η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με τεράστια κενά, χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, συμπτύξεις τμημάτων (40 μαθητών ανά τμήμα), ακόμη και κλείσιμο σχολείων.
 

Σύμφωνα με την ομοσπονδία των καθηγητών, ο πραγματικός λόγος που το υπουργείο Παιδείας προωθεί διαδικασία προσλήψεων μόνο μέσα από το AΣEΠ, και χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τους πάνω από 36.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βρίσκονται στους πίνακες προϋπηρεσίας, είναι τελικά η μείωση του αριθμού τους τα επόμενα χρόνια.
 ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
 
Kαμία περικοπή
«Tεράστια προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των σχολείων θα προκαλέσει η υλοποίηση των όσων αναφέρονται στο πρόγραμμα σταθερότητας. Σε ό,τι αφορά τις προλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού είναι φανερό ότι δεν μπορεί να γίνει καμιά περικοπή, γιατί οι προσλήψεις αυτές έχουν ανακοινωθεί με την προκήρυξη του διαγωνισμού AΣEΠ 2009 και οι επιτυχόντες είναι φυσικό να αναμένουν την πρόσληψή τους».
 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
 
Oχι σε ωρομίσθιους
«Aποτέλεσμα της μείωσης των διορισμών θα είναι η κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν με ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό θα έχει όχι μόνο στις εργασιακές σχέσεις τους, αλλά πρωτίστως στο εκπαιδευτικό τους έργο. Kονιορτοποιούνται έτσι οι προεκλογικές εξαγγελίες της κ. Διαμαντοπούλου για κατάργηση του θεσμού του ωρομισθίου, όπως απαιτούν εδώ και χρόνια οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες».

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
 
 
6.300 μόνιμοι
και 22.500 αναπληρωτές καιωρομίσθιοι
 
 
ΦΟΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
 
 
            6.300 περίπου μόνιμοιεκπαιδευτικοί θα διοριστούν το σχολικό έτος 2009/10 στις σχολικές μονάδες τηςδημόσιας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια,Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ). Παράλληλα το ΥΠΕΠΘ έχει εξασφαλίσει πιστώσεις γιαπερίπου 8.500 αναπληρωτές και 14.000 ωρομίσθιους για το κανονικό ωρολόγιοπρόγραμμα και την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη. Τις θέσεις αυτές θα διεκδικήσουνπερίπου 170.000 εκπαιδευτικοί οι οποίοι, θα υποβάλλουν αίτηση, ανάλογα με τηνκατηγορία (μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι) το καλοκαίρι του 2009.
 
ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟΙ) ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗΧΡΟΝΙΑ 2009/10
 
ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)
ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΑ
(40%)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 30ΜΗΝΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 24ΜΗΝΟΥ
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
Πρώην εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση /Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
2.536
1.691
400
1.100
500
100
 
 
ΠΟΣΟΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ
ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ  ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ2009/10
 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
4.500
5.500
ΔευτεροβάθμιαΕκπαίδευση
4.000
4.500
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξηκλπ
 
4.000
 
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
            Οι διορισμοί εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνουν ως εξής:
 
α) Από όσους πετύχουν φέτος στο φετινό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (ήδη ταγραπτά διορθώνονται) θα διοριστούν 2.536 εκπαιδευτικοί.
 
β) Από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών (με προϋπηρεσία) θα διοριστούν1.691 εκπαιδευτικοί.
 
γ) Από την κατηγορία του 30μηνου (αφορά τους εκπαιδευτικούς πουσυμπλήρωσαν την 30.6.2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνώνπροσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού) θα διιοριστούν 400εκπαιδευτικοί.
 
δ) Από την κατηγορία του 24μηνου αφορά εκπαιδευτικούς που έχουνσυμπληρώσει είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινούαναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σεοποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π) αναμένεται να διοριστούνπερίπου 750 εκπαιδευτικοί Β/βάθμιας εκπαίδευσης, και 350 – 400 νηπιαγωγοί καιδάσκαλοι.
 
            Ακόμη σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΥΠΕΠΘ αναμένεταινα διοριστούν τη νέα χρονιά 500 περίπου πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί καθώς και 100εκπαιδευτικοί προερχόμενοι από την Ιδιωτικοί εκπαίδευση.
 
            Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ ο αριθμός των μονίμωνεκπαιδευτικών που θα υπηρετούν στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση θα ανέλθειτη νέα σχολική χρονιά στους 150.000.
 
            Ωστόσο, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς κύκλους φέτοςαναμένεται να σημειωθεί αριθμός ρεκόρ στις αιτήσεις  για συνταξιοδότηση καθώς ημεγάλη καθυστέρηση στις συντάξεις και ο φόβος για το εφάπαξ έχει δημιουργήσειμεγάλη αναστάτωση και ανασφάλεια. Στα πλαίσια αυτά, σύμφωνα με εκτιμήσεις τωνεκπαιδευτικών Ομοσπονδιών οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα υπολείπονταικατά πολύ του αριθμού των θέσεων που θα αφήσουν οι εκπαιδευτικοί που θασυνταξιοδοτηθούν.
 
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
 
Παράλληλα τη νέα σχολική χρονιά αναμένεται να προσληφθούν περίπου8.500 αναπληρωτές Ο αριθμός αυτός ενδέχεται και να μεγαλώσει λόγω των κενώνθέσεων που θα αφήσουν οι εκπαιδευτικοί που θα συνταξιοδοτηθούν. Μαζί θαπροσληφθούν σταδιακά και περίπου 10.000 ωρομίσθιοι για το κανονικό ωρολόγιοπρόγραμμα καθώς και 4.000 για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.
 
ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ
 
           Τα γραπτά των εκπαιδευτικών που πήρανμέρος στον πρόσφατο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ήδη έχουν αρχίσει να διορθώνονται. ΤοΑΣΕΠ εκτιμά ότι μέχρι το α΄ δεκαήμερο του Ιούνη θα έχει καταφέρει να εκδώσειαποτελέσματα. Ωστόσο καθώς αμέσως μετά απαιτείται χρόνος για τις ενστάσειςυπάρχει κίνδυνος, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία, να καθυστερήσουν οιδιορισμοί των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και να πραγματοποιηθούν μέσα στον Αύγουστο. Ηκαθυστέρηση αφορά ακόμη περισσότερο τους εκπαιδευτικούς τεχνικών μαθημάτων πουπροορίζονται για ΕΠΑΛ –ΕΠΑΣ αφού ακόμη δεν έχει οριστεί ούτε καν η ημερομηνίατου διαγωνισμού.
 
ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ
6.400 περίπου μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα διοριστούν το σχολικό έτος 2009/10 στις σχολικές μονάδες της δημόσιας Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ).

ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ (ΜΟΝΙΜΟΙ)
ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2009/10
   ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)   ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΑ
(40%)   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 30ΜΗΝΟΥ   ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 24ΜΗΝΟΥ*   ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ*   Πρώην εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων*
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   2.536   1.691   402   1.100   550   100

* Εκτίμηση με βάση υπολογισμούς που έκανε το ΥΠΕΠΘ την Άνοιξη του 2009

Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009


    ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
    Στα Δημοτικά σχολεία της χώρας, σύμφωνα με τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Θωμά Καραγιάννη, αναμένεται να διοριστούν τη νέα σχολική χρονιά 962 δάσκαλοι από το ΑΣΕΠ (οι θέσεις ήταν 1060 ωστόσο δεν υπάρχουν οι ανάλογοι επιτυχόντες), 805 δάσκαλοι από τον ενιαίο πίνακα του 40% (οι θέσεις είναι  707 ωστόσο προστίθενται και 98 θέσεις που δεν καλύφθηκαν από το ΑΣΕΠ), 20 πολύτεκνοι και 66 από την κατηγορία του 24μηνου και του 30μηνου. Στα νηπιαγωγεία θα διοριστούν 300 νηπιαγωγοί από το ΑΣΕΠ και 200 από τον ενιαίο πίνακα. Επίσης 50 πολύτεκνοι και 246 από την κατηγορία του 30μηνου.


ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΣΕΠ (60%) ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)
ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΙ   ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ (60%)   ΘΕΣΕΙΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (40%)
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση      
  ΠΕ60  Νηπιαγωγών   300   200
  ΠΕ70  Δασκάλων   1060   707
ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ   1360   907
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση      
ΠΕ01  Θεολόγων   33   22
ΠΕ02  Φιλολόγων   240   160
ΠΕ03  Μαθηματικών   135   90
ΠΕ04.01  Φυσικών   78   52
ΠΕ04.02  Χημικών   39   26
ΠΕ04.04  Βιολόγων   27   18
ΠΕ04.05  Γεωλόγων   13   9
ΠΕ05  Γαλλικής Γλώσσας   72   48
ΠΕ06  Αγγλικής Γλώσσας   114   76
ΠΕ07  Γερμανικής Γλώσσας   72   48
ΠΕ08  Καλλιτεχνικών Μαθημάτων   24   16
ΠΕ09  Οικονομολόγων   18   12
ΠΕ10  Κοινωνιολόγων   6   4
ΠΕ11  Φυσικής Αγωγής   24   16
ΠΕ12.01 Πολιτ. Μηχ, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων   12   8
ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών, Μηχανικών     Παραγωγής και Διοίκησης   8   5
ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών   6   4
ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών   6   4
ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων   3   2
ΠΕ13  Νομικής  και Πολιτικών Επιστημών   15   10
ΠΕ14.01 Ιατρών, Οδοντιάτρων, Φαρμακ., Νοσηλ.   3   2
ΠΕ14.04 Γεωπόνων, Δασολογίας και Φυσ. Περιβάλ   3   2
ΠΕ15  Οικιακής Οικονομίας   15   
ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων   12   8
ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου)   31   21
ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργ. Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου)   36   24
ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρ. Οργάνων   9   6
ΠΕ18.01 Γραφ.Τεχνών, Γραφιστικής, Διακοσμητικής  και Συντηρητών Έργων Τέχνης και αρχαιολ. ευρημάτων   3   2
ΠΕ18.02 Διοικ. Επιχ/σεων, Λογιστικής, Τουρ. Επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης   3   2
ΠΕ18.04 Αισθητικής   9   6
ΠΕ18.08 Οδοντοτεχνικής   3   2
ΠΕ18.10 Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Επισκ.Υγείας   6   4
ΠΕ18.12 Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας-Αλιείας, Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων, Δασοπονίας, Διοικ. Γεωργ,. Εκμεταλλεύσεων και Θερμοκ. Καλλιεργειών και Ανθοκομίας   3   2
ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ   3   2
ΠΕ18.20 Κλωστοϋφαντουργίας, Σχεδιασμού και Παραγωγής Ενδυμάτων   3   2
ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι)   3   2
ΠΕ18.24 Εργασιοθεραπείας και Φυσιοθεραπείας   4   4
ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού   3   2
ΠΕ18.33 Βρεφονηπιοκόμων   3   2
ΠΕ19 Πληροφορικής ΑΕΙ ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ   60   40
ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών   6   4
ΠΕ33 Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης.   6   4
ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας   4   3
ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ   1.176   784
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   2.536   1692
Πηγή: Χρήστος Κάτσικας –Κώστας Θεριανός, Το εγχειρίδιο του εκπαιδευτικού, Ελληνοεκδοτική, Ιούνιος 2009

                                         
                                        ΦΕΤΟΣ    ΟΥΤΕ   ΟΙ   ΜΙΣΟΙ !!!!!!!!!!     



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 332
Σύνολο: 332

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.